مدل چادر دیجی کالا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 23 شهريور 1402
بازدید : 12719
نویسنده : کتابخونه


همانطور که می دانید بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران سایت دیجی کالا می باشد. اگر محصولی برای فروش دارید می توانید با استفاده از مدل فروشگاهی دیجی کالا فروشگاهی با همین امکانات و ظاهر داشته باشید. در زیر به شرح کامل امکانات و نصب قالب فروشگاه اینترنتی پویا دیجی کالا می پردازیم.

چرا قالب های فروشگاهی دیجی کالا؟

با ایجاد کپی از فروشگاه ساز دیجی کالا، در کمترین زمان در مسیر پیشرفت و رشد کسب و کار خود هستید. اما چرا؟ همانطور که می دانید دیجی کالا از ابتدا فاقد چنین ظاهر و ویژگی هایی است. و با توجه به اینکه با گذشت زمان، دیجیک تجربه کاربری در وب سایت را مطابق با بازخورد دریافتی از کاربران بهبود می بخشد، به این ترتیب تکامل یافته است. بنابراین، هنگام ایجاد قالب فروشگاهی دیجی کالا، از تمامی این تجربیات و تحلیل های تخصصی استفاده خواهید کرد تا از همان ابتدا به سود کسب و کار خود برسید.

البته داشتن تنها یک قالب فروشگاهی دیجیتال نمی تواند موفقیت کسب و کار شما را تضمین کند. البته در کنار قالب حرفه ای، مدیریت صحیح، تولید محتوای مستمر و مفید، ارائه محصولات با کیفیت، پشتیبانی مناسب و .... می تواند به شما در موفقیت در کارتان کمک کند. با خرید قالب فروشگاهی دیجی کالا فقط باید بر روی بازاریابی و افزایش رتبه سایت خود در گوگل تمرکز کنید.

امکان بررسی و مقایسه اقلام

ویژگی هایی مانند امکان بررسی و مقایسه محصولات یکی از ویژگی های کلیدی است که به مشتریان اجازه می دهد نظرات دیگران را بیاموزند و در نتیجه خرید مطمئن تری انجام دهند.

قالب کاملا ریسپانسیو

از طرفی واکنش پذیری و چیدمان های آماده ای که به کاربران اجازه می دهد تا به شکلی زیبا و حرفه ای با آنها درگیر شوند.

مدیریت آسان و سفارشی سازی قالب ها

ما در یک فروشگاه اینترنتی مانند دیجی کالا، قالب دیجی کالا را با المنتور طراحی کرده ایم و سایت را با کشیدن و رها کردن طراحی کرده ایم، نیازی به دانش و آموزش نیست و کنترل نتایج زمان زیادی نمی برد.

داشبورد کاربر

به عنوان یک فروشگاه دیجیتال، تجربه کاربری راحت و راحت را در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربران پایگاه داده می توانند به منابع آنلاین مانند فهرست کتاب ها، آدرس ها، توضیحات، موارد دلخواه و موارد دیگر دسترسی داشته باشند. همچنین در این انجمن به کاربر این حق داده می شود که در صورت تمایل و تایید مدیر سایت همواره اکانت کاربری خود را به اکانت فروش ارتقا دهد.

داشبورد تاجر

این بخش به فروشندگان اجازه می دهد تا محصولات خود را در یک غرفه جداگانه به فروش برسانند. شما می توانید برای هر فروشنده درصد مشخصی تعیین کنید و پس از فروش محصول، این درصد به عنوان پورسانت به مدیر فروشگاه منتقل می شود. فروشندگان می توانند در محدوده تعیین شده توسط مدیر فروشگاه، پرداخت را انجام دهند.

پیشنهاد باور نکردنی و لحظه ای

در این قسمت از فروشگاه اینترنتی می توانید محصولاتی را به کاربران نشان دهید که مشمول تخفیفات ویژه هستند و یا تعداد آنها محدود است.

امکان فعال سازی ثبت نام پیامکی

یکی از ساده ترین راه های ثبت نام در وب سایت، ثبت نام از طریق پیامک است. افراد به راحتی می توانند با وارد کردن شماره تلفن خود ثبت نام کنند و در سایت حساب کاربری داشته باشند. فرمت فروشگاهی دیجی کالا نیز این عملکرد را دارد.

محصولات را بر اساس ویژگی فیلتر کنید

یکی از ویژگی های ضروری هر فروشگاهی امکان جستجوی محصولات با فیلترهای مختلف است. فرمت‌های فروشگاهی مانند دیجی کالا به کاربران امکان می‌دهد محصولات را بر اساس ویژگی‌هایی مانند رنگ، اندازه و قیمت جستجو کنند.

شغل مگامن

مگامنو نوعی نمایش منو در فروشگاه های آنلاین است. به این ترتیب محصول شما در دسته بندی های مربوطه در مگامنو نمایش داده می شود.

صفحه محصول حرفه ای

در صفحه محصول حرفه ای، مدیر سایت می تواند محصول خود را با متن، تصویر، فیلم و ... به اشتراک بگذارد. می تواند آن را به طور کامل به کاربران با استفاده از . همچنین مشخصات هر محصول مانند رنگ، اندازه و مدل را مشخص کنید. علاوه بر این ویژگی ها، در صفحه محصولات حرفه ای می توان محصولات را به صورت تصادفی انتخاب کرد و به عنوان محصولات مشابه در پایین صفحه نمایش داد.

بخش وبلاگ

صفحه دیگری که هر سایتی به آن نیاز دارد یک صفحه وبلاگ است. با ایجاد محتوای مفید مرتبط با مسائل تجاری خود می توانید رتبه سئو سایت خود را بهبود ببخشید. لطفا به عنوان مرجع برای کاربران نیز خدمت کنید. اینگونه در ذهن مشتریان خود باقی می ماند.

ویژگی های مدل چادر دیجی کالا

اکنون، اجازه دهید برخی از ویژگی های قالب فروشگاهی وردپرس ژاکت را که برای شما به عنوان مدیر سایت ضروری و ضروری است، بررسی کنیم.

امکان مقایسه و بررسی محصولات بر اساس ویژگی های رایج محصول

امکان ارسال پیامک به خریداران و فروشندگان (مدیر سایت)

امکان اعمال تخفیف محصولات به صورت روزانه یا ماهانه با تایمر معکوس (پیشنهاد بزرگ)

دارای سیستم حسابداری داخلی بوده و امکان داشتن 9 روش گزارش دهی را دارد.

امکان ایجاد مشخصات فنی محصولات مشابه برای فروشگاه دیجی گالا

امکان کنترل موجودی انبار مطابق با موجودی که توسط خود سیستم وارد کرده اید به صورت هوشمند

شعبه ای از مدیریت فارسی دارد

امکان تعیین خصوصیات و فیلترها در هر صفحه جداگانه

امکان ایجاد سطوح دسترسی پیشرفته برای مدیران فروشگاه با نقش ها و سطوح دسترسی متفاوت و اعمال دسترسی برای هر تیم.

دارای یک داشبورد فروشگاه آنلاین است که برای فروشندگان برای ایجاد محصولات، مشاهده حجم فروش و فاکتورها و بررسی محصولات فروخته شده سخت کار می کند.

دارای درگاه های بانکی ملت، ملی، پارسیان، خزوری، سامان، اختاز نوین، زرین پال، آرین پال، جهان پی، راشا پی، پردانو، بانک درگاه، فراموشی و سامانه پرداخت آنلاین ایرانیان کیش و...




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com