صابون مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 30 شهريور 1402
بازدید : 3009
نویسنده : کتابخونه


اگر ماشین ظرفشویی شما به اندازه کافی خوب نیست، باید از آب بیشتری در شستشو استفاده کنید تا به اندازه کافی کف کند و تمیز شود. در این صورت ظرف ماشین ظرفشویی شما به زودی خالی می شود و باید دوباره آن را بخرید; بنابراین اگر می خواهید خودتان ماشین ظرفشویی بخرید، بهتر است هنگام خرید از بهترین کیفیت و کیفیت استفاده کنید.

مایع ظرفشویی یکی از مهم ترین مواد شوینده ای است که هر خانواده ای برای شستن ظروف به آن نیاز دارد. قبلاً هیچ نوع مایع شوینده ای در بازار وجود نداشت. اما امروزه برندهای مختلفی از مواد شوینده و شوینده ظرفشویی وجود دارد و وقتی به فروشگاه می رویم نمی دانیم کدام برند را انتخاب کنیم.

کیفیت ماشین ظرفشویی فله ای برای اطمینان از شستشوی آسان ظروف و تمیز بودن و بوی خوش ظروف پس از خشک شدن بسیار مهم است. اما یک مایع ظرفشویی باکیفیت باید ویژگی هایی داشته باشد که در ادامه این مقاله به آنها توضیح خواهیم داد. با ما بمان.

1- انرژی پاک کنندگی

مایع ظرفشویی باید اثر ضد آلودگی بالایی داشته باشد و چربی و باقی مانده مواد غذایی را به راحتی از ظروف پاک کند. اگر هنگام شستن ظروف مدام مواد شوینده را روی پوست سر خود قرار می دهید. این بدان معناست که کیفیت مایع شما برای پاکسازی مناسب نیست.

2- بوی خوش

یک مایع ظرفشویی خوب باید بوی شیرین و مطبوعی داشته باشد تا پس از شستن ظروف بوی خوب آن باقی بماند و فضای آشپزخانه نیز بوی خوبی بدهد.

3- حفاظت از ظروف

یکی از ویژگی های مهم یک مایع ظرفشویی خوب این است که به ظروف آسیب نمی زند و به مرور زمان باعث از بین رفتن طرح و رنگ ظروف نمی شود. برخی از مایعات به دلیل وجود مواد افزودنی نادرست به تدریج کیفیت ظروف را بدتر می کنند.

4- شستشوی آسان

مایع ظرفشویی باباسلمان مایعی است که پس از تمیز کردن ته ظروف و در حین آبکشی به راحتی قابل شستشو و پاک کردن آن باشد و حالت لغزنده و اصطکاکی نداشته باشد.

5- مقرون به صرفه

اگر مایع ظرفشویی شما بی کیفیت است، ممکن است نیاز به استفاده از مایع ظرفشویی زیاد داشته باشید تا کف کافی داشته باشید و تمیزی خوبی داشته باشید. در این صورت ظرف مایع ظرفشویی شما به زودی خالی می شود و باید دوباره آن را بخرید. پس اگر می خواهید فقط برای خودتان مایع ظرفشویی بخرید، بهتر است هنگام خرید از یک برند خوب و باکیفیت استفاده کنید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com