اگر از مردم درباره پارک آبی آکواونچر دبی این است بپرسید} آنچه را پاسخ می‌دهند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 8 مهر 1402
بازدید : 22050
نویسنده : کتابخونه

 

Skull Model Pack قابل ذکر است که شما در زمان مشخصی از سال در دبی می توانید بانجی جامپینگ را امتحان کنید که معمولا در زمان فستیوال خرید دبی این شهر تفریحات جالبی را در اختیار گردشگران قرار می دهد که بانجی نیز در مجاور نهر در خیابان السیف واقع شده است. مدت زمان این سفر 58 دقیقه و هزینه آن حدود 8 درهم می باشد. بهتر است میز خود را قبل از ورود به این رستوران رزرو کنید زیرا در اکثر مواقع میزهای آن پر است. برای تعیین وقت، اطلاعات زیر لازم است: نام و نام خانوادگی، دقیقاً مطابق آنچه در گذرنامه درج شده است شماره گذرنامه تاریخ مورد نظر برای مصاحبه (بین 3 و 4 ماه قبل از تاریخ مسافرت مورد نظر)شماره بارکُد که در صفحه تأییدیه فرم DS 160 مشاهده می شودشماره تلفن و نشانی پست الکترونیکیپ س از تعیین وقت مصاحبه، گزینه ای برای چاپ رسید روی صفحه رسید ظاهر می شود. به طور کلی بهترین زمان برای تور دبی از ماه مهر تا قبل از تیر است. مدت زمان این سفر 19 دقیقه و هزینه آن حدود 60 درهم می باشد. مسجد جامع دبی یکی از جاذبه های گردشگری دبی است که بازدید از آن رایگان میباشد. یکی از جاذبه های تفریحی و دیدنی برای گردشگرانی که امارات و شهر دبی را برای سفر انتخاب میکنند، دلفین بی دبی است. چرا بازدید از برج العرب دبی پیشنهاد می شود؟ در این منطقه کلاب های شبانه لوکس و مجلل نیز وجود دارد به همین دلیل، این ساحل برای افراد علاقمند به تفریحات شبانه گزینه بسیار مناسبی است, علاوه بر آن پیشنهاد می کنیم صرف غذا بین المللی و دریایی در رستوران های لوکس و مجلل این منطقه را فراموش نکنید.

برای عزیمت به منطقه گردشگری لوکس جمیرا، بایستی از خط قرمز رنگ مترو دبی استفاده کنید و در ایستگاه مارینا (MARINA) از قطار پیاده شوید. جالب است بدانید بیشتر فروشگاههای این بازار توسط تاجران هندی اداره میشوند و مشتریانشان هم عمدتاً هندی و یا عرب هستند و به همین دلیل، رنگ زرد پررنگ طلا و طرحهای بسیار زیبا را در این مکان توجیه میکند؛ چراکه آنها این نوع رنگ و طرحهای طلا را بیشتر میپسندند. این ساحل به ساحل مخفی نیز معروف است و به علت وجود شنهای سفید رنگ از زیباترین سواحل دبی به شمار میرود. این سنگ مرمر که استاتوریو نام دارد به وسیله هنرمند معروف میکل آنژ برای ساخت مجسمه هایی استفاده شده است. دبی به وسیله خور دبی به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می شود. از آنجا که دهکده جهانی دبی زمینی بالغ بر بیش از ۱۵۷ هکتار (۱۷ میلیون فوت مربع) را دربرمی گیرد، بنابراین تماشای کامل آن ساعت ها زمان می برد. از این رو بسیاری از گردشگران با اخذ ویزای دبی راهی شهر دبی شده و اطلاعاتی را درباره محله های دبی به دست میآورند تا در زمان مهاجرت، به مشکلی برنخورند. از بازار های سنتی دبی میتوان به بازار ادویه دبی، بازار قدیمی دبی، بازار طلای دیره اشاره کرد.

بازار طلای دبی، طیف وسیعی از زیورآلات و لباسهای طلا، نقره و جواهر را عرضه میکند که تقریبا هر سلیقهای را پوشش میدهد. بهطور کلی، مرکز طلافروشی در دبی با بیش از 350 تاجر و خردهفروش جواهرات، روزانه میزان طلای زیادی را معامله میکنند. روش بعدی اتوبوس است، دو اتوبوس هر 15 دقیقه به دبی مال خدمات می دهند. هزینه ورودی به این پارک برای هر نفر از توریست ها و گردشگران 95.00 درهم می باشد. پارکها و فضای سبز دبی که ورودی رایگان دارند، میتوان به پارک حوض البرشا، پارک برج آیت اشاره نمود. گردشگران تور ارزان دبی میتوانند از زمین دوچرخه، پیست دویدن، پارک اسکیت و زمین هایی مانند زمین والیبال استفاده کنند. از همهی مهمانان درخواست میشود از رنگهای ملایم برای لباسهای خود استفاده کنند؛ همچنین استفاده از کفشهای راحت نیز توصیه میشود زیرا در گلوبال ویلیج دبی حتما زیاد پیادهروی خواهید کرد. همه هتل های دبی دارای مناطق مخصوص خود در ساحل هستند ، آنها برای مهمانان در دسترس هستند ، اما برای همه دیگر هزینه دریافت می کنند. جمیرا دارای یک منطقه باشگاهی با طیف گسترده ای از امکانات ساحلی و ورودی پولی است. چندین هتل نیز در این منطقه ساخته شده که علاوه بر راحتی و چندین ستاره بودن آنها از مزیت نزدیک بودن به مرکز خرید دیرا نیز بهرهمند هستند. این ساختمان یکی از مرتفع ترین هتل های جهان است که برای مدتی طولانی نماد شهر دبی بود. پارک آبی آکواونچر دبی در منطقه ای به مساحت ۴۲ هکتار قرار دارد و مجموعه ای از وسایل بازی هیجان انگیز، ترن های هوایی، سرسره های آبی، استخر های موج و غیره در آن قرار دارد که یک روز پرهیجان را برای شما می سازد. بر دبی منطقه تاریخی و قدیمی در دبی است که علاوه بر جذابیت های زندگی مدرن، مراکز گردشگر سنتی زیادی نیز دارد.

همه اتاق ها دارای خدمات رفاهی از جمله مبلمان لوکس و مدرن، سیستم های صوتی و مینی بار است. ساختمان این مرکز خرید در زمینی به مساحت 120 هزار متر مربع احداث شده و در مجموع دارای 3 طبقه می باشد. موزه آینده دبی در زمینی با مساحت بالغ بر ۵۰ هزار متر مربع ساخته شده است. شاید باورتان نشود، اما تفریحات دبی به همینها ختم نمیشود. در کنار تفریحات گران قیمت در دبی، مسافران میتوانند به تفریحاتی بپردازند که هیچ هزینه ای ندارد. یکی از تفریحاتی که میتوانید در دبی همراه با خانواده انجام دهید طبیعت گردی و برپا کردن چادر و پیکنیک در پارکهایی است که پلیس دبی اجازه این کار را به گردشگران میدهد. بعد به سراغ انواع سایتهای فروش بلیط مانند ره بال آسمان بروید و بلیط هواپیما دبی جستوجو کنید تا لیستی از پروازها را ببینید. این چند لایه از ۱۰۲۴ صفحه، به نوشتهها اجازه می دهد تا نور طبیعی را در روز به موزه بتاباند. همچنین کشور یمن یکی از بهترین عسلهای دنیا را دارد که میتوانید هنگام بازدید از این غرفه، از عسل طبیعی آنها خریداری کنید. متقاضیان باید در هنگام پرداخت هزینه درخواست ویزا، گذرنامه خود را ارائه کنند. کلیه افراد مقیم ایران، از جمله کودکان زیر سن 14، باید برای مصاحبه مربوط به ویزا خود، در کنسولگری حاضر شوند. فقط متقاضیان ویزا دارای وقت تعیین شده از طریق تقویم تعیین وقت مصاحبه ویزا غیر مهاجرتی ایرانیان اجازه دارند وارد کنسولگری شوند. جمیرا در بین گردشگران متاهل دارای فرزند محبوب است ، ساحل مورد علاقه مردم محلی است.

این برج حدود ۱۲ کیلومتر از العرب دورتر است. خدماتVIP: امکانات بخش وی آی پی هتل برج العرب بسیار کم نظیر است به گونه ای که احتمالا نظیر آن را در جاهای دیگر دنیا تجربه نخواهید کرد. اگر از بخش مدرن دبی دور شویم و به سمت بافت قدیمی شهر برویم میتوانیم از جاذبه های رایگانی بازدید نماییم که در آن فرهنگ مردمان دبی را نیز خواهیم دید. برای دیدن بافت سنتی شگفتانگیز این محله میتوانید در کوچه و پسکوچههای آن قدم بزنید و دبی پیشین را تماشا کنید. خرید از دبی به اندازه جوامع مختلف مسکونی در شهر متنوع است. در حال حاضر این فهرست شامل چرخ و فلک لاس وگاس High Roller است که در ارتفاع 167.5 متری قرار دارد، بعد Singapore Flyer به ارتفاع 165 متر و ستاره چینی Nanchang با ارتفاع 160 متر دیده می شوند. این جلسه نود دقیقه ای برای شناگران باتجربه ای است که می خواهند با دلفین ها در آب های عمیق شنا کنند. در تمام بخشهای پلاژ ساحل جمیرا غریق نجاتها وجود دارند که از بروز مشکل برای شناگران جلوگیری میکنند. سایر بخشهای موزه نیز به هنر اسلامی اختصاص یافته است که آثار مختلفی از هنر منبتکاری، نقاشی و فلزکاری اسلامی را به نمایش میگذارد. ویترز شرکتی انگلیسی است که در بخشهای مختلف شهر دبی از جمله دبی مال شعبه دارد.سایر فروشگاهها: فروشگاه اپل در طبقه اول و فروشگاههای هواوی، سامسونگ و سونی در طبقه دوم فعالیت میکنند.

چگونه از دبی مال به ساحل جمیرا برویم؟ ساحل جمیرا ساحلی زیبا با ماسههای سفید و دریایی نیلگون که چشمها را به خود خیره میکند. این بلوار تنها یک مسیر پیاده روی ساده نیست و امکاناتی از جمله بوتیک های مختلف با طراحان محلی، کافه های زیبا، غرفه های جواهرات و زیور آلات، صنایع دستی و حتی سینما روباز دیده می شود. جشنواره های هنری و صنایع دستی در این خیابان برگزار میشود و اگر شانس با شما یار باشد میتوانید از این جشنواره ها بازدید نمایید. خیابان السیف دبی، گاهی میزبانی جشنواره هایی از بهترین فعالیت های رایگان دبی میباشد. جشنواره خرید دبی: این فستیوال هر ساله از ماه دی شروع میشود و به مدت یک ماه ادامه دارد که کل دبی را به یک مرکز خرید تبدیل میکند. محله شیخ زاید نیز در کنار همین بزرگراه قرار دارد. صندوق پستی: 121777 نشانی سرکنسولگری: نبش خیابان السیف و خیابان شیخ خلیفه بن زاید، دبی، امارات متحده عربی.برای مشاهده نقشه اینجا را کلیک کنید. آدرس: امارات متحده عربی، دبی، واندرلند دبی. با فضایی جذاب و مسحور کننده، السیف ریشه در فرهنگ و میراث دبی دارد. از جذاب ترین بخش های این مجموعه قسمت پنگوئن ها است، که هر ساله میزبان بسیاری از افراد می باشد که برای بازدید از این پنگوئن ها به پیست اسکی دبی می آیند. بخش پرطرفدار پیست اسکی دبی، مسیر چهارصد متری مخصوص پرش با شصت متر ارتفاع است که با توجه به خطرناک بودن، تجربهی هیجانانگیزی برای طرفداران اسکی فراهم میکند. امروزه اگرچه آسمان خراش ها و ساختمان های فوق مدرن چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کنند اما هنوز هم بر دبی برای تجربه ای اصیل و عربی در بین گردشگران خارجی محبوب و پرطرفدار است. ساحل JBR، با وسعت 2 کیلومتر و دارا بودن حدود 5 هتل و 40 برج مسکونی جز 10 مکان پرطرفدار در دبی است که سالانه میلیون ها توریست را به سمت خود جذب می کند.

اتاق های این هتل بالکن اختصاصی به سمت خلیج فارس دارد. الحق شهر دبی شایسته نام عروس خلیج فارس است؛ دبی از مهمترین شهرهای تجاری و از محبوبترین مقاصد گردشگری دنیا، به حساب میآید. در سواحل خلیج فارس ، فصل اوج از اکتبر تا آوریل ادامه دارد. این ساحل 24 ساعته فعال است اما برای ورزش های آبی تنها تا غروب آفتاب امکان بازی وجود دارد. از صبح تا غروب در این ساحل میتوانید شنا کنید اما بعد از غروب و شروع تاریکی هوا، دیگر اجازه شنا کردن در لامر را ندارید و تنها میتوانید از ساحل آن استفاده کرده و از صدای موجهای دریا لذت ببرید. این ساحل به شکل نخل ساخته شده است و بیشتر قسمتهای آن، عمومی نیست و تنها چند ساحل صخرهای آن، عمومی و قابل استفاده است. انواع ابزارها برای ساخت طلا و جواهر برای شناخت بیشتر کلیک کنید. از همان ابتدا نیز مشخص شد که طراحی و ساخت متحف المستقبل می تواند جایگاه قابل قبولی به این شهر در میان جهانیان بخشد. اقامتگاه ها و هتل های بسیار لوکس و زیبای این ساحل، با طراحی های منحصر به فرد توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این تونل مستقیم ۴۸ متر طول دارد که از زیر آکواریوم عبور می کند یکی از هیجان انگیز ترین اتفاقی که برایتان ممکن است بیفتد این است که در حین تماشا کردن ناگهان کوسه ای به سمت شما نزدیک می شود و… زمان سفر از دبی مارینا با ماشین حدود 20 تا 25 دقیقه است و برای کسانی که از سمت شمال از ابوظبی حرکت می کنند، این مسیر تقریبا یک ساعت طول خواهد کشید. مدت زمان این سفر 58 دقیقه و هزینه آن حدود 10 درهم می باشد.

قسمت جنوبی اما فضایی جدیدتر دارد و در ساخت آن از معماری و طرح بروزتری استفاده شده تا بتوانند یک آپارتمان 26 طبقه، یک برج اداری 30 طبقه و یک هتل 32 طبقه را در آن جای دهند. کسانی که به زبان انگلیسی و یا عربی مسلط هستند و اهل کتاب خواندن میباشند در برخی از سواحل دبی مانند الممزار، کورنیش و ام سقیم، کتابخانههای ساحلی دبی وجود دارد که میتوانید به صورت رایگان از کتاب های زبان عربی و انگلیسی آنها استفاده نمایید. در سواحل عمومی روزهایی وجود دارد (بستگی دارد) که فقط زنان اجازه ورود دارند. در واقع انرژی حرارتی هنگامی که از لایه اول خارجی برج عبور می کند، به دلیل وجود جریان هوا در آن ناحیه از بین می رود و فقط مقداری از آن باقی می ماند. بلیط برج خلیفه با توجه به اینکه تاریخ و ساعت بازدید روی بلیط قید میشه فقط مختص به همون ساعت و تاریخ بازدید هست. در ادامه با مهم ترین شهربازی های دبی آشنا خواهید شد. علاوه بر اینکه با خلق و خوی مردم عرب نیز آشنا خواهید شد. حتی اگر قصد خرید ندارید، میتوانید با قدم زدن در بازارهای سنتی دبی از آهنگ نوازندگان خیابانی که با سازهای عربی مثل ساز عود مینوازند، لذت ببرید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com