عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 15 مهر 1402
بازدید : 16207
نویسنده : کتابخونه

 

up to 90% discount on luxury brands at the dubai outlet mall - Burberry - Jimmy Choo - bon point اگر قصد سفر به دوبی و استراحت و تفریح در سواحل دبی را دارید و ساحل جمیرا دبی را برای این امر انتخاب کرده اید، اگر در فصول گرم سال راهی ساحل هستید، کرم ضد آفتاب و محافطت از پوست را فراموش نکنید. وقتی که وارد این ساحل میشوید، احساس میکنید در سواحل کارائیب حضور دارید. در این مطلب معروفترین و بهترین سواحل دبی که میتوانند سفری فوق العاده را برایتان به ارمغان آوردند معرفی خواهیم کرد. در این صورت شما سفری بدون خطر و لذت بخشی را سپری خواهید کرد. پارک ساحل جمیرا یک پارک ساحلی ایده آل برای گردش خانوادگی و دوستانه میباشد که با ۱۲ هکتار مساحت ، زمین های بازی مخصوص کودکان ، جایگاههای مخصوص خانواده ها برای پیک نیک ، فضاهای باربیکیو با خدمات ویژه ، زمین بازی والیبال ساحلی و منطقه اسکله نما در ساحل به همراه نجات غریق آماده به انجام وظیفه وجود دارد که همه و همه جزو ویژگی هایی است که اقامت شما گردشگران می تواند به عنوان یک سفر فوق العاده و متفاوت با هزینه پایین و تجربه ای بی نظیر به همراه داشته باشد . این مرکز میهمانیهایی را برای کودکان برگزار میکند و حتی مدرسههای اماراتی میتوانند اردوهایی را برای شاگردان تدارک ببینند. شما حتی می توانید برای استفاده از ساحل جمیرا به پارک ساحلی جمیرا نیز بروید و علاوه بر ساحل، از امکانات دیگر این پارک نیز استفاده کنید.

این مرکز خرید دبی که در منطقه جمیرا 3 قرار دارد، با گزینههای غذاخوری فراوان، فروشگاههای خردهفروشی لوکس و فضایی مدرن، تجربهای بهیادماندنی را برای شما رقم میزند. مجتمع ساحلی جمیرا در تور دبی منطقه ای به طول ۱٫۷ کیلومتر (۱٫۱ مایل)، با مساحت کلی ۲ کیلومتر مربع (۰٫۷۷ مایل مربع) برای ساکنین اسکله است که در برابر خلیج فارس در تفرجگاه ساحلی دبی واقع گردیده است. اگر به دنبال گشتوگذار در یک مرکز خرید خلوت هستید، جمیرا شاپینگ پلازا مکان مناسبی برای شماست. اگر در ساعات شب به این بازار مراجعه کنید، حتما از موسیقی زنده و بازار غذای خیابانی شبانه آن نیز لذت زیادی خواهید برد. وجود مرجان های رنگارنگ در این نقطه سبب شده این مکان یکی از محبوب ترین مکان ها برای غواصی، خصوصا غواصی در شب باشد.شهر دبی علاوه بر داشتن مکان های دل انگیز و خارق العاده برای غواصی، سایت های مناسب و مهیجی برای شیرجه زدن نیز دارد. برای خرید بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی می توانید هم از طریق گزینه های خرید موجود در صفحه و رفتن به درگاه بانکی اقدام نمایید. این پارک آبی همچنین دارای یک ساحل شنی زیباست که میتوانید سری هم به آن بزنید. برای ورود به پارک ساحلی هزینه ای جزئی باید پرداخت شود. ساعات بازدید برای مسافران دبی ، از این پارک 8 صبح تا 10:30 شب است روزهای تعطیل می توانید تا ساعت ۱۱ شب هم به تفریح بپردازید و روزهای شنبه هم جهت رفاه حال خانم ها به آنها و بچه های زیر ۵ سال اختصاص داده شده است . یک استیج هیجان انگیز نیز در محوطه دهکده کلوبال وجود دارد که هر شب با جنگ های شادی برای کودکان و بزرگسالان افراد زیادی از گردشگران را به سمت خود جذب می کند . زندگی در منطقه جمیرا برای ساکنان آن بسیار راحت است؛ زیرا مدرسه، بیمارستان، فروشگاههای مواد غذایی، سالن، سوپرمارکتها و مکانهای تفریحی و باشگاههای تناسب اندام فراوانی در آن یافت میشود.

اگر بازدید شما فقط محدود به ورودی و منطقه دوچرخه سواری باشد، خودروهای سدان به راحتی میتوانند از آنجا عبور کنند. می توانید تور خود را با سوار شدن بر یک قطار مینیاتوری در سراسر منطقه شروع کنید یا یک دوچرخه کرایه کنید و با سرعت خود حرکت کنید. در این مقاله از رامین گشت با ما همراه باشید تا این منطقه از دبی را بیشتر بشناسیم. یکی از زیبا ترین و قدیمی ترین پارک های دبی، پارک 64 هکتاری صفا می باشد که تعریف آن را در کتاب ها بسیار خوانده اید و شنیده اید، یک پارک بسیار دیدنی که برای گشت و گذار و پیاده روی مورد بازدید خیلی ها قرار می گیرد. همچنین، برای عاشقان دریا و آفتاب گرفتن در ساحل نیز گزینهای عالی است؛ زیرا در کوتاهترین زمان ممکن میتوانند خود را به ساحل جمیرا برسانند. برای کمی تحرک به پارک آبی وایلد وادی دبی سری بزنید که بزرگترین پارک خاورمیانه در نوع خود است. فرصت های نمایشگاهی و حمایت مالی را می توان برای برآورده کردن نیاز به بودجه و الزامات تبلیغاتی طراحی کرده و اطمینان حاصل کنید که می توانید مناسب ترین گزینه را پیدا کنید. رستوران چادر جمیرا که به سبک سنتی دبی قدیم طراحی شده، غذاهای دریایی تازه و خوشمزه را با چشماندازی خیرهکننده از دریا ارائه میدهد. در النسیم، گلویی تازه کنید و برای تامین انرژی ساعات بعدی، غذایی خوشمزه بخورید. در این جشنواره، دهها فروشنده و آشپز فضایی دیدنی و خوشمزه را برای شما رقم میزنند. پیاده روی رستوران و مرکز خرید مجتمع اقامتی ساحل جمیرا، که مجاور با ساحل پشت مجتمع اقامتی می باشد، محلی معروف و محبوب برای سرو غذای ال فرسکو است. تعدادی از برندهای جواهرات بینالمللی و داخلی، از جمله الرمیزان گلد اند جولری، مالابار گلد اند دایمند، الکنز جولری، دهکن جولرز، جوهره، گلد هاوس، حیات، نیو ماشروم، تاپ گلد، زیان، ایمان، نافارنج جولرز، اسماعیل، پاپلی و کالیان جولرز یا الان فعالیت خود را شروع کردهاند و یا به زودی درهای خود را به روی بازدیدکنندگان منطقه اکستنشن باز خواهند کرد.

قسمت مرکزی پارک به منطقه سرپوشیده دریمورکس اختصاص دارد که آثار محبوبی چون پاندای کونگ فو کار و چطور اژدهای خود را آموزش دهیم توسط این کمپانی تولید شده است.قسمت دیگر پارک به Lionsgate اختصاص یافته است که جاذبههای آن با الهام از Hunger Games طراحی شده است. شما در این ساحل می توانید یک حمام آفتاب بی نظیر را تجربه کنید و از محیط تمیز و مملو از آرامش این ساحل لذت ببرید.قسمت مرکزی این ساحل ویژه انواع و اقسام تفریحات هیجان انگیز است و تنها در قسمت های چپ و راست آن شنا کردن مجاز است. مراکز مختلفی در این مجموعه مشغول خرید و فروش هستند و تنها ۱۹ دقیقه با مرکز شهر دارد. شاید برایتان عجیب باشد که تنها پارک موضوعی اختصاص یافته به صنعت سینمای هند یعنی بالیوود در دبی قرار دارد و در بمبئی نیست! دهکده ی میراثی: افراد این آبادی مانند کتابی مصور زندگی قبیله ای و بادیه نشینی مردم این خطه را به معرض تماشای شما قرار می دهند. برای تماشای این اسکله و قایق سواری نیاز به وقت طولانی ندارید و میتوانید با خیال راحت برای ادامهی روزتان در سفر دبی برنامه ریزی کنید. به ویژه برای کودکان نوپا و شناگران تازه کار. در رستوران Benihana Steak House می توانید استیک و غذاهای دریایی تازه و کباب شده و همچنین سوشی سفارش دهید و از آن لذت ببرید. در سالن پیست اسکی دبی، شما، مربیان حرفهای و واجد شرایطی هستند که کمکهای لازم را به شما میرسانند؛ به این معنی که شما چه بخواهید تازه اسکی یاد بگیرید و چه بخواهید حرکات آکروباتیک بزنید و از یک رمپ، پرواز کنید، مربیان در این پیست در کنار شما خواهند بود و کمک میکنند که در هر سطحی که باشید بتوانید ترقی داشته باشید.

باغ گل و دهکده جهانی یک مقصد پرطرفدار برای بازدید کنندگان است و تلاش شده است تا همه امکانات لازم برای راحتی و آسایش بازدید کنندگان در این باغ فراهم شود. برای کسانی که مهارت لازم در این زمینه را ندارند یک مربی در نظر گرفته شده که شما را در حین اسکی راهنمایی می کند. وجود مراکز خرید و تجاری و سواحل زیبا و هتل های لوکس در این شهر باعث شده تا هر سال میلیون هی نفر از نقاط مختلف جهان برای گردش و تفریح وارد این شهر بشوند. ساحل جمیرا، یکی از سواحل دبی است که به دلیل وجود شن های سفید، و شکل آرام بخشی که دارد بسیار مشهور است و طرفداران زیادی دارد. گشتوگذار در این مجتمع تجاری لذت زیادی به افراد میدهد و شما میتوانید اوقات فراغت خود را با گشتن در این مجتمع تجاری پر کنید. این ساحل نمای بسیار عالی ای به برج العرب دارد که بسیاری از افراد را برای تماشای طلوع و غروب آفتاب به آپاین ساحل می کشاند همچنین عکاسی از این ساحل و هتل برج العرب در این ساحل طرفداران فراوانی دارد.این ساحل انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی است که می خواهند با خانواده خود تفریحات پر از هیجان را تجربه نمایند. بنابراین میتوانند قهرمان مورد نظر نمایشگاه شوند و مچ بندهایی به آنها میدهند که برای جمع آوری نشان های دیجیتال در طول مدت حضور آنها در طبقه قهرمانان آینده استفاده می کنند.

این هتل ۷ ستاره ۲۰۲ اتاق در ۲۷ طبقه دارد و از جمله امکانات آن میتوان به ۹ رستورانی که انواع غذاهای بینالمللی را سرو میکنند اشاره کرد. طبقه چهارم ترمینال 3 بخشی از پرواز های ورودی را پوشش میدهد. ریتینگی که ایبیس امارات مال از مسافران خود دریافت کرده، نمره خوب 7.7 می باشد و این ریتینگ توسط مسافرین این هتل به هتل داده شده. هتل Four Seasons Resort Dubai در ساحل جمیرا دبی، یک انتخاب محبوب برای صرف غذاست؛ علاوهبر سوئیتهای لوکس و ساحل شنی طلایی، یک رستوران اختصاصی دارد که دارای غذاخوریهای بینظیری از جمله Coya ، میشلین، و Nusr-Et است. جمیرا در چند سال گذشته دستخوش تغییرات بسیاری شده است و پروژه آمادهسازی سواحل متعدد برای دسترسی عموم، از جمله ساحل کایت، ساحل نسناس (همچنین به عنوان ساحل باز جمیرا شناخته میشود) و ساحل کاخ سیاه، که همگی رایگان هستند، به رونق این منطقه افزوده است. در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با ساحل جمیرا دبی ، یکی از پرطرفدارترین سواحل دبی آشنا خواهیم کرد. اگر شما هم عاشق دنیای مد و فشن هستید حتماً از خیابان مد در دبی مال دیدن کنید و با اطمینان خاطر از برترین و باکیفیتترین برندهای جهانی خرید کنید. حتی اگر از دیدن همه شهر صرف نظر کنید منطقه جمیرا به تنهایی می تواند زیبایی دبی را به نمایش بگذارد. خلیج در این منطقه توسط جزیره ای احاطه شده است که خلیج عربی آرام را از قبل هم آرام و امن تر می کند.

برخی از آنها دارای برجهای نجات غریق و امکانات رفاهی برای خانوادهها هستند. بهخصوص اگر با فرزندانتان سفر میکنید؛ میتواند سرگرمی خوبی برای آنها بوده و یکنواختی سفر را از بین ببرد. اگر میخواهید آن روی دبی که همیشه در عکسهای مختلف به نمایش گذاشته میشود را ببینید، کافی است در بین محله های دبی سری به دبی مارینا بزنید. ساحل جمیرا دبی یکی از معروف ترین سواحل شهر دبی است که در کشور امارات متحده عربی واقع شده است و به عنوان برترین ساحل پیاده روی در دبی شناخته می شود. بهترین سواحل دبی که حتما باید از آن ها دیدن کنید! حتی اگر در آن اقامت ندارید، تور هتل جمیرا دبی را در سفر خود از دست ندهید. اگر تور چارتر باشد(درصورتیکه پرواز چارتر و هتل گارانتی باشد ) تور غیر قابل استرداد است لذا کل مبلغ از مسافر دریافت و مبلغی مسترد نمی شود. در امتداد ساحل جمیرا هتل های 5 ستاره ی شیک فراوانی وجود دارد که به عنوان مثال می توان به چند تا از معروف ترین آنها مانند برج العرب و هتل جمیرا بیچ اشاره کرد که هر کدام، از مهمترین جاذبه های توریستی دبی هستند. هزینه ورود هر نفر به این ساحل 5 درهم امارات است. اگر بههمراه خانواده میهمان دبی هستید، نیازی نیست برای فرزند زیر 3 سال تیکت ورود تهیه کنید.

برای ورود به پارک آبی آکوافان باید پایه اولیه شنا را بلد باشید؛ زیرا برای رسیدن از ساحل به پارک آبی باید شنا کنید که این مسافت بسته به جزرومد معمولا ۲۰ تا ۵۰ متر است. سیتی واک، ترکیبی از خرید، سرگرمی و تجربه غذا خوردن را برای بازدیدکنندگان فراهم میکند. من فروتن هستم که در این کنسرت بخشی از کنسرت هستم و می توانم در این زمان آزمایش به سرگرمی طرفدارانم ادامه دهم. در ادامه چند تا از پارکهای آبی دبی را بهتر خواهید شناخت. ورزشهای آبی شامل جت اسکی و قایقسواری است. همچنین می توانید از فودکورت این مرکز خرید که مجموعه ای از کافه ها، فست فودها و رستوران ها را شامل می شود استفاده نمایید. در این میان کافه ها و رستوران هایی هم در این خیابان وجود دارند که می توانید برای خوردن غذا یا نوشیدنی به آن ها مراجعه نمایید. از نکات مهم وجود مسجد تاریخی جمیرا و باغ وحش است که مسافت کمی با ساحل جمیرا 1 می باشد ، همچنین در نزدیکی جمیرا 3، پارک آبی معروف دبی یعنی وایلد وادی قرار دارد که می توانید در کنار ساحل از این جاذبه های گردشگری نیز دیدن نمایید. یکی از بهترین تفریحاتی که می توان در شهر گرمسیری چون دبی داشت، لذت بردن از پارک های آبی این شهر می باشد. درست در پشت ساحل ردیفی از رستوران ها و کافه ها وجود دارد که غذاهای خاورمیانه ای و غربی را می فروشند. مانند والیبال ساحلی، مسیر های دو که با نخل ها آراسته شدند، باربیکیو و مجموعهای از ورزشهای آبی. در این پارک آبی، سرسره های آبی بسیار خاص و منحصر به فردی تعبیه شده است که مثالشان در هیچ پارک آبی دیگری در دبی پیدا نمی شود. پارک ساحلی جمیرا، برج العرب و جمیرا بیچ از جاذبههای مشهور منطقه جمیرا دبی به شمار میروند.

مرکز زیبایی پوست و لیزر درمالاین هم در این منطقه قرار دارد. تمام پارک های مجموعه در فاصله کمی از هتل قرار دارند و خدمات ترنسفر بین هتل و پارک ها نیز وجود دارد. با استفاده از تاکسی و یا اتوبوس می توانید به راحتی به ساحل جمیرا برسید، تقریبا تمام وسایق حمل و نقل عمومی در جمیرا دبی ایستگاه دارند. این منطقه به عنوان یکی از مناطق جذاب دبی به حساب می آید. زیرا علاوه بر محبوبیت و جذابیتی که برای گردشگران دارد، ساکنین دبی نیز برای تفریحات به این منطقه میآیند. جفری رودز درباره حضور توریستها و محبوبیت این بازار می افزاید: «دوبی مقرون به صرفهترین بازار برای خرید جواهرات و طلا در سراسر جهان است. با ما همراه باشید تا درباره ی ویژگی ها و امکانات این پیست بیشتر صحبت کنیم. در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره برج العرب دبی صحبت خواهیم کرد. محتوای اصلی این مطلب متعلق به سایت کجارو بوده و بخشی از آن در زومجی بازنشر شده است.جزیرهای به شکل نخل، مرتفعترین برج دنیا و پیست اسکی سرپوشیده فقط گوشهای از جذابیتها و دیدنیهای خاص دبی است. ارتفاع برج العرب 321 متر بوده و سومین هتل بلند دنیا و یکی از بلندترین برجهای دنیا به حساب میآید. دبی مال با مساحت بیش از 1124000 هزار متر مربع، لقب بزرگترین مرکز خرید جهان را تصاحب کرده است. این دارای بیش از 630 مارک تجاری ، در مساحت 233،467 متر مربع است. همانطور که در مطلب بالا ذکر شد این مرکز خرید در مجموع دارای بیش از ۳۰ رستوران، فستفود و فود کورت است که ما فقط به بعضی از معروفترین رستورانهای آن اشاره خواهیم کرد. از آن زمان به بعد، ساختار سیاسی و اقتصادی دبی بسیار پراهمیت شد. پوشاندن این مفاهیم با هالهای از واقعیت همراه بوده که این حالتها و انگیزشها به طور بیمانندی واقعبینانه به نظر آید.

پیاده روی مجتمع اقامتی ساحل جمیرا در تور دبی یک مسیر ۱٫۷ کیلومتری در سطح زمین و میدان این مجتمع است، که بدست موسسه املاک دبی ساخته شد، و تا سال ۲۰۰۷ به پایان رسید و به طور رسمی در آگوست ۲۰۰۸ افتتاح گردید. تور دبی به عنوان یکی از پرطرفدارترین تورهایی است که به طور اخص ایرانی ها به آن علاقه مند هستند چرا که در این کشور انواع و اقسام تفریحات انتظارشان را می کشد و در عین حال با قیمتی منصفانه می توانند به این سفر بروند. داشتن محرمیت قانونی و شرعی ملاک پذیرش هتل می باشد ، در غیر اینصورت از پشتیبان تور راهنمایی بگیرید. مثلا هتل لاپیتا دسترسی نامحدود به پارکهای DPR دارد. در جمیرا دبی میتوان به طیف گستردهای از انواع مختلف ملک، مانند ویلا و آپارتمان دسترسی داشت. از جمله سواحل دبی که دارای امکانات بسیار مناسبی میباشد، پارک ساحلی الممزر است. در مقاله راهنمای سفر به دبی با سواحل بینظیر این شهر بیشتر آشنا میشوید. از آنجا که آب و هوا دبی در تمامی فصول نسبتا گرم است، سفر به این کشور در ماههای آذر تا اسفند و در فصل زمستان مناسبتر میباشد. بیمارستان Medcare، 6 دقیقه با ماشین از بخش مرکزی این منطقه فاصله دارد، اما به کسانی که در منطقه 3 جمیرا زندگی میکنند، بسیار نزدیکتر است. این سواحل، همراه با ساختمانهای خاص در شهر و امکانات حملونقلی مدرن، بخش مرکزی این تغییرات بنیادی را می توانند تشکیل دهند. تعداد انگشت شماری از مناطق زمین دستخوش چنین دگرگونی بنیادی ای شده اند.

به همین دلیل بسیاری از آژانس ها برای هتل یا برنامه گشت روزانه در تور دبی منطقه جمیرا انتخاب می کنند. و کابین های ساحلی برای اجاره در دسترس می باشند. ساحل جمیرا در منطقه ساحلی خلیج فارس قرار دارد که دربرگیرنده ی پالم جمیرا بندر جبل علی است و مسافران تور دبی باید برای وارد شدن به این ساحل 5 درهم هزینه پرداخت کنند تا بتوانند از امکاناتی مانند والیبال ساحلی، نجات غریق، زمین بازی کودکان، سرویس بهداشتی، دوش و کابین رنگارنگ تعویض لباس ، انواع رستوران و غرفهای غذاهای سبک و قسمتهای برای خانوادها برای پیکنیک و باربیکیو پارکینگ که از ساعت 13 الی 16 رایگان است ، بهرمند شوند. ورودی موزه ملی دبی مبلغ بسیار کمی است که برای کودکان زیر ۶ سال نیز یک سوم آن مبلغ دریافت می شود و برای بازدید قسمت های مختلف این موزه دست کم ۱ ساعت وقت نیاز خواهید داشت. منبع عکس: mosoahزمین درمانی: قرارگیری در این فضا و گوش دادن به صداهای خاص آن، به بدن افراد کمک میکند به فرکانس مطلوب خود دست یابند و حالت طبیعی خود را بازیابی کند. موقعیت جغرافیایی هتل کم نظیر است و کارکنان مجرب هتل تلاش خود را می نمایند تا امنیت و پاکیزگی را برای شما فراهم نمایند. بنابراین برای یافتن ناهاری مناسب مشکلی نخواهید داشت.

ضمن اینکه بر این موضوع تاکید کرد که گرفتاری دولت ایران با دلار از زمان تحریم های اولیه وجود داشت و این روند ادامه پیدا کرد اما در مورد سایر ارزها مشکلی نداریم. پس اگر تا حدودی با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید در سفر به دبی دچار مشکلی نخواهید شد. اگر میخواهید دبی جدید و قدیمی را در یک قاب ببینید، نام محله دیره را حتما در بین محله های دبی که میخواهید به دیدنشان بروید قرار دهید. موزه اتحاد دبی نیز در این منطقه قرار دارد و میزبان رویدادهای مختلفی، مانند نمایش نورپردازی سهبعدی در روز ملی امارات، عید فطر، رمضان و مراسم دیگر است. در محوطه ساحل یک هتل بزرگ و زیبا ساخته شده و برج العرب از مهم ترین برج های دبی نیز در این منطقه قرار دارد. یکی از اصلی ترین جاذبه های توریستی دبی یعنی برج العرب نیز حدودا چهارصد متر به این ساحل فاصله دارد که باعث شده بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. با توجه به تمامی این شرایط، پیشنهاد میشود تا تجربهی بازدید از این سرزمین برفی را در گرمای کویری خاورمیانه از دست ندهید. در واقع این ساحل علاوه بر زیبایی و پاکیزگی به دلیل وجود دو هتل بزرگ برج العرب و جمیرا بیچ، به شهرت بیشتری دست یافت. یکی از جاهای دیدنی دبی که نباید از دست داد کویرگردی در آن است. «در ساحل شنی راه بروید و از منظره برج العرب لذت ببرید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com