چهار استراتژی‌های برنده برای استفاده برای مسجد جامع یزد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 22 مهر 1402
بازدید : 29492
نویسنده : کتابخونه

 

تخت جمشید بخشی از مرو دشت استان فارس می باشد. بر سر در بازار حاجی قنبر بنایی زیبا قابل رویت است که از معرف های شهر یزد بوده و هم چنین زمانیکه از بنای میرچخماق صحبت می شود مرادشان همین بنا می باشد، اگرچه از آثار امیر چخماق نیست. قسمت فوقانی پل از آجر و در قسمت تحتانی نیز از سنگ ساخته شده است. از جمله این کاخ ها می توان به هشت بهشت و چهلستون اشاره کرد. بسیاری بر این باورند که تصویر ستون های بیستگانه ایوان عمارت، با انعکاس در آب، تبدیل به چهلستون می شود و همین امر را وجه تسمیه چهلستون دانسته اند. شهرت این بنا به پامنار به سبب وجود منارهای مجاور ایوان با ارتفاع بیش از ۲۰ متر است که مانند منار جنبان اصفهان می جنبد. شهر بازی کهکشان عجایب در اصفهان یکی از بزرگترین شهربازیهای سرپوشیده ایران است که از امکانات قابل توجهی نیز برخوردار است . کاراکال، یکی از کویرهای استان یزد است که در 18 کیلومتری شهر بافق و در منطقه صادق آباد قرار دارد. گونه های مختلف زنبق: 46 گونه زنبق در زمینی به وسعت 740 متر مربع کاشته شده است . ساخت این بنا به طور طبیعی در اثر اتفاق های مختلف انجام شده است. پرسپولیس که با عنوان شهر افسانه ای تخت جمشید نیز شناخته می شود، معروف ترین مکان تاریخی ایران است. تخت جمشید به عنوان پایتخت تشریفاتی امپراتوری هخامنشی شناخته می شود. تخت جمشید شهری تاریخی و شگفت انگیز است. سالها از پیادهراهسازی چهارباغ میگذرد، اما کسبه قدیمی میگویند با اینکه پیادهراهسازی خوب بوده اما برایشان مشکلات زیادی داشته است.

Free photo beautiful church background با توجه به اینکه سردر این بازار همانند بناهای قیصریه یا ترکیه امروزی ساخته اند نام سردر قیصریه را برای آن انتخاب نمودند. محققان با تحقیقاتی که انجام دادن به این نتیجه رسیدن که در گذشته، افراد به دلیل اینکه می دونستن مس، خواص درمانی داره، بسیار از این فلز استفاده می­ کردن و البته که در بهبود سلامتی افراد موثر بوده الان دیگه متوجه شدی که از ایوان کاخ عالی قاپو چه استفاده هایی می شود. برای دسترسی به محله جلفای اصفهان باید به خیابان حکیم نظامی بروید، البته این محله از خیابان نظر و خیابان توحید نیز دسترسی دارد. البته نیاز است بدانید که نورپردازی جالب این میدان نیز از دیگر شاخصه های منحصر به فردش است که منظره ای تماشایی و رویایی در شب پدید می آورد. شکوه و زیبایی باغ ارم شیراز به گفته بسیاری از بازدیدکنندگان غیر قابل وصف است. آب، که از مهم ترین عناصر موجود در باغ های ایرانی است، در باغ ارم شیراز نیز، حضوری پر رنگ دارد. باغ ارم از زیباترین باغ های ایرانی است که چیزی از برترین باغ های طبیعی اروپا کم ندارد. شایان ذکر است که قدمت آتشکده به 1500 سال می رسد هتل سنتی رز یزد. به گزارش خبرنگار مهر، جلیل جباری بعد از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به گزارش یگان حفاظت این ادارهکل در ارتباط با تخریب یک باب خانه تاریخی واجد ارزش در خیابان عطایی ارومیه اظهار کرد: این تخریب بهصورت شبانه و بدون اخذ هرگونه مجوز و هماهنگی لازم انجام شده و با عاملین تخلف طبق مقررات برخورد خواهد شد و لازم به ذکر است در زمان صدور پروانه ساخت رعایت ضوابط میراثفرهنگی و شورای عالی معماری و شهرسازی ضروری است.

اسناد معتبری که در صحت نام آلاقاپو میتوان به آن رجوع نمود کتاب خلسه اعتمادالسلطنه صفحه ۲۲۹ و همچنین سفرنامه خراسان ناصرالدینشاه صفحه ۹۸ و سفرنامه سوم فرنگ ناصرالدینشاه صفحه ۴۸ که با قطعیت نام آلاقاپو در آن ذکر شدهاست. میدان نقش جهان با نام های دیگری همچون میدان امام و میدان شاه نیز شناخته میشود و یکی از میراث جهانی یونسکو نیز به شمار میآید. چغازنبیل، میدان نقش جهان اصفهان و تخت جمشید نخستین آثار ثبت شده به عنوان میراث ایران در یونسکو هستند. تخت جمشید در خارج از شهر شیراز است و حدود 60 کیلومتر از این شهر فاصله دارد. بادگیر عمارت قرار گرفته در باغ، بیش از 33 متر ارتفاع دارد و بلندترین بادگیر خشتی جهان است. فرهنگ ایران یا فرهنگ پارسی، از تأثیرگذارترین فرهنگها در جهان است و یکی ازمهدهای تمدن بشری بهشمار میرود و به دلیل موقعیت و فرهنگ غنی در جهان، بر فرهنگها و مردمان ایتالیا، مقدونیه،یونان، روسیه، عربستان و هندوستان تأثیر گذاشتهاست. خیابان چهار باغ عباسی یکی از زیباترین و قدیمیترین خیابانهای اصفهان و ایران است که قدم زدن در این خیابان، در تمام فصلهای سال جذاب خواهد بود. این باغ یکی از دیدنی ترین مکان های تاریخی ایران نیز محسوب می شود. کاشی های مساجد بخشی از دیدنی های این میدان هستند و بسیار زیبا و در عین حال پیچیده به نظر می رسند. این میدان میزبان تعدادی از آثار تاریخی است و بناهای متعددی را در آغوش خود دارد؛ برای همین است که با بازدید از این میدان با یک تیر چند نشان می زنید و بخش مهمی از گنجینه اصفهان را خواهید دید. حمام ابوالمعالی باتوجه به قدمت و زیبایی معماریش جز آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. براساس آنچه در این کتابها نوشته شده است؛ در دوران پادشاهی شاه عباس اول صفوی، گروهی از ارامنه با هدف پیشگیری از ویرانی حمله عثمانیها (که در تعقیب شاه عباس صفوی به این مناطق رسیده بودند) به منطقهی جلفای اصفهان مهاجرت کردند.

این خلیفه از بانفوذترین و قدرتمندترین پیشوایان ارمنی به حساب میآید و خدمات ارزندهای به ارامنه جهان ارائه کرده است. باغ گلهای اصفهان از این ذوق ایرانی به دور نمانده است و آب نمایی زیبا و جوی های آبی که رطوبت محیط را حفظ کنند با سبک معماری ایرانی در آن ساخته شده است. نقاشی دیواری کلیسای وانک ترکیبی از داستانهای کتاب مقدس بر روی گنبد، تزئینات گل ایرانی روی سقفها و نقوش ملی ارمنی است که با رنگ روغن و آب طلا به تصویر کشیده شدهاند. هم چنین در دو طرف پل، معبر مسقفی نیز قرار داده شده است که در سرتاسر طول پل دیده می شود، اگر در عکس هایی که کل طول پل را نشان می دهد دقت کرده باشید، این دو معبر مسقف در بالای 33 دهانه ی پل و در نزدیکی آب قرار دارند . ساختمان اصلی در وسط حیاط و بر بلندی قرار دارد و آن هتل سنتی یزد را درختانی همیشه سبز احاطه کرده اند. فضای داخلی خانه به اتاق های پذیرایی زیبا و باشکوه اختصاص دارد و فضاهای نشیمن در اطراف حیاط مستطیل شکل بزرگ خانه قرار گرفته است. یکی از آنها، آب انبار ۶ بادگیر است که ۱۸۰ سال قدمت دارد. بهطور کلی طرح و نقش عموم دست ساختههای اصفهان اعم از فرش و قلمکار و ظروف قلمزنی و کاشی، دوختنیهای روی پارچه تحت تأثیر طرحهای تزئینی دوران صفویه قرار دارد و طراحان اصفهان، به نسبت قدرت درک و مهارت خود از آثار قدیمی برمیگیرند و با خلاقیت خود، آنها را زیباتر میسازند.

مجموعه سفال، آبگینه، فرش، آثار تاریخی دوران اسلامی، مدل های مختلفی از سنگ نوشته ها، سکه های ماقبل تاریخ، فرش هایی با قدمت ۵۰۰ ساله و نسخ خطی کوفی قرآن مجید در آن بازدید وجود دارند. علاوه بر ارتفاع چشمگیر این مناره ها، کاشیکاری های فوق العاده زیبا که حتی در قسمت انتهایی آن بسیار ظریف کار شده، بسیار تحسین برانگیز و دیدنی است. در زمان سلطنت شاه عباس اول و جانشینان وی، میدان نقش جهان، منطقه ای بوده که در آن جشن ها، مسابقات چوگان، مراسم نمایشی و رژه های نظامی برگزار می شد. برای بازدید از این مجموعه به شما پیشنهاد می کنیم که هنگام عصر به بام یکی از کافه های اطراف این منطقه بروید و نهایت لذت را از تماشای محله فهادان ببرید. مشاور مناسبسازی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از تداوم مناسبسازی میدان نقشجهان برای معلولان و جانبازان خبر داد و گفت: امسال۳۰۰ میلیون تومان از ردیف بودجه مناسبسازی در منطقه سه شهرداری اصفهان برای مناسب سازی میدان نقش جهان اختصاص یافته است. ارتفاع مناره های این مسجد حدود 48 متر و ارتفاع سردر آن در حدود 24 متر با عرضی در حدود هشت متر است که در دوره صفوی به بنا افزوده شده است. نمایی شمالی از صحن داخلی مسجد جمعه یزد در عکسی گرفته شده از بالای ایوان و گنبد؛ در سه طرف صحن یک رشته رواق ساخته محمد ولی میرزا است؛ در سمت شرقی و راست صحن در جلو مربوط به دهلیز یا کریاس و سردر اصلی و در عقب عکس مسجد جامع عتیق یا شبستان علاء الدوله کالنجار است؛ سمت غرب و چپ صحن گرمخانه محمد ولی میرزا است؛ لکه تیره کف صحن پس از سکو یا مهتابی ورودی پایاب آب زارچ است.

نورصالحی با اشاره به بعضی گلایهمندیهای ایجادشده از ناهنجاریهای فرهنگی و اجتماعی در گذر چهارباغ میگوید: احتمال میرود با توجه به شکایت برخی شهروندان از بروز ناهنجاریها در این گذر، شایعه حاضر بهوجود آمده باشد؛ بااینحال اصلاح وضع موجود نیز نیازمند برنامهریزی فرهنگی است که امیدواریم با کمک و همکاری دیگر دستگاهها، گامی در جهت رفع نگرانیهای موجود برداریم. قدمت برخی از آثار و مکان های تاریخی ایران به 4000 سال پیش از میلاد مسیح باز می گردد. این بیمارستان با انجام بیشتر از 1000 آنژیوپلاستی، 1300 عمل جراحی قلب و 4000 آنژیوگرافی به عنوان یکی از مراکز درمانی مهم در زمینه قلب و عروق می باشد. میدان نقش جهان اصفهان از میدان های معروف این شهر می باشد که در دوران قبل از انقلاب با نام میدان شاه و در دوران بعد از انقلاب به میدان امام تغییر نام داد و در مرکز شهر اصفهان و در نقش جهان واقع شده است. در بعضی از آن ها حوض های آب و در بخش دیگر بخاری های دیواری دیده می شود.آینه کاری های زیاد دیوارهای این قسمت را پوشیده است و سقف هایشان نیز با موزاییک کاری آراسته شده است. پوست این ماهی دارای پوششی لجنی است که سنگریزهها و تکههای ریز مرجانی را به خود جذب میکند و استتاری عالی را برای او ممکن می سازد. همچنین این میدان تاریخی و باشکوه، 7 برابر میدان سن مارکو، بزرگ ترین میدان ونیز است. میدان نقش جهان تقریبا مساحتی دو برابر مساحت میدان سرخ در مسکو دارد. کالسکه های برقی جایگزین اسب های میدان نقش جهان شود؟

کالسکه های برقی جایگزین اسب های میدان نقش جهان می شود؟ همچنین درختان تناور، سایه هایی دل چسب را در دل این باغ می آفرینند. همچنین پل روگذر امام خمینی (ره) از پلهای مهم و ارتباطی و نماد مهندسی در شهر اصفهان است. ارتفاع این ایوان ۲۰ متر بوده و تماشای میدان نقش جهان از فراز آن بسیار لذتبخش است. نخستین بخش کاخ که در همان نگاه اول چشمها را به خود خیره میسازد ایوان ستون دار آن است؛ ایوانی که از ۲۰ ستون تشکیل شده و در ارتفاعی یک متری از زمینهای اطراف خود قرار دارد. برای تماشای تک تک این نقاشی ها ساعت ها لازم است بنشینید و نگاه کنید و از این همه رنگ و نقش حسابی لذت ببرید. از دیگر اهداف این کنواسیون نگاهداری از میراثی است که در حال فراموشی و ناپدید شدن هستند و از آن به عنوان منبعی برای تنوع فرهنگی ملل مختلف یاد می شود. میدانی به وسعت تاریخ، که دومین میدان بزرگ جهان نیز می باشد. میدان نقش جهان اصفهان، خود جهانی از مکان های تاریخی و دیدنی است. اگر بخواهیم یکی از زیباترین سالن هایی که در کاخ عالی قاپو وجود دارد را بررسی کنیم، اتاق موسیقی است. به گزارش پارس نیوز، حبیب الله ناظریان شمار ورزشکاران حاضر در این رویداد را افزون بر یکهزار نفر اعلام کرد و گفت: ورزشکاران رشته باستانی و زورخانه ای، کشتی، کاراته و تکواندو در این برنامه که از ساعت 17 در جوار عمارت عالی قاپو آغاز می شود، حضور خواهند یافت.

تخت جمشید ترکیبی عالی از هنر، معماری و فرهنگ ایران را در تمام اشکال ممکن برای بازدیدکنندگان به نمایش می گذارد. باغ دولت آباد یزد با قدمتی نزدیک به ۳ قرن، اکنون یکی از قدیمیترین باغهای ایرانی میباشد که در هر گوشه و کنار آن، نشانهای از بهشت وجود دارد و با شهرت جهانی خود، بازدیدکنندگان را به تفکر فرومیبرد. از بدو ورود از بخش سر در ورودی شاهد تزئینات سنتی و اصلیب ایرانی هستیم تا به بالاترین قسمت عمارت که تالار موسیقی می باشد برسیم. هدف از این برنامه جلوگیری از تاراج، پراکندگی و دادوستد غیرقانونی این آثار می بتشد. در نزدیکی چک چک، زیارتگاه پیر هریشت را از دست ندهید. قسمت مرکزی کاخ به شکل چهار صفه دست شده بود و ايوان آن رو به شمال می باشد. مسجدی که در طول عمر خود، همواره مسجد جامع شهر بوده و بازار اصلی شهر، گرداگرد آن شکل گرفته است. اين تصاوير را دو نقاش هلندی که آنژل (Anjel) و لوکار (Lokar) ناميده میشدند، نقاشی کردهاند؛ تزیینات عالی طلاکاری سالن پادشاهی و اتاقهای طرفین تالار آینه و تابلوهای بزرگ نقاشی تالار پادشاهی که شاهان صفوی را نشان میدهند.شاهعباس یکم در پذیرایی از ولی محمدخان فرمانروای ترکستاننادرشاه افشار در جنگ کرنال تابلوی بزرگی که در سلطنت وی کشیده شده استشاه تهماسب یکم در پذیرایی از همایون، پادشاه هندوستانشاه اسماعیل یکم در جنگ با شیبک خان ازبک (نبرد مرو)شاهعباس دوم در پذیرایی از ندرمحمد خان امیر ترکستان در سلسله اشترخانیانشاه اسماعیل یکم در جنگ چالدرانبه طورکلی در عمارت تاريخی چهلستون نقوش ترکيبی ديوارها و سقف تالار که در قالبهای زيبای لچک و ترنج قرارگرفتهاند و خطوط اصلی تقسيمات بنا که ترکيب زيبايی از نقاشی و کاشیکاری و ساير تزئينات متعدد و متنوع هستند، اين اثر باشکوه را به يکی از بارزترين نمونههای معماری دوران صفويه تبدیل کرده است. در و پنجره های ارسی، اتاق های سه دری و مقرنس های خانه فضای دلچسبی را خلق کرده است که عاشق اقامت دائم در این خانه خواهید شد.

در محراب اين مسجد قسمتی به شکل کاشی کاری کوچک به شکل کره زمين است که در آن از همه رنگهای موجود در کاشی های مسجد استفاده شده است. شکل ها و حکاکی های موجود در سنگ های تخت جمشید، دنیایی از نماد ها و داستان های بی نظیر است. این قضیه در زمان صفوی رخ داده است. این کاخ به متراز ۳۰ متر طول و ۳۵/۲۶ متر عرض می باشد و از سطح باغ آن ۲ متر ارتفاع دارد و توسط 2 پلكان ۱۰ پلهای كه اتصال داده شده به نماهای شرقی و غربی قصر می باشند قرار دارد. در این محل، آتش مقدس که هتل سنتی یزد برای زرتشتیان محترم می باشد و باید همیشه روشن نگه داشته شود، نگهداری می شود. گرچه این موضوع مخالفت بسیاری از زرتشتیان را برانگیخت زیرا آنجا جای نیایش به درگاه خداوند است و آنها دوست نداشتند که با ورود گردشگر هم آرامش آنجا هتل سنتی رز یزد به هم بریزد و هم پاکیزگی این مکان سپند که در دین زرتشتی از ارزش بالایی برخوردار است از بین برود. این تالار دارای گچبریهایی بینظیر است. در اين محوطه بزرگ که چند کاخ سلطنتی نيز مستقر بود، عماراتی مانند تالار اشرف، جبهخانه، رکيب خانه، کشیکخانه، تالار طويله، کاخ هشتبهشت، توحيد خانه، و برخی عمارتهای ديگر ساخته شد.درمیان باغ چهلستون، شاهعباس عمارتی به شكل کلاهفرنگی با اتاقهای كوچك در اطراف آن طرح انداخت كه از آن بهعنوان هسته اولیه كاخ چهلستون یاد میشود. ورود وسایل نقلیه موتوری به میدان نقش جهان به عنوان یک اثر تاریخی منحصر به فرد در سالهای گذشته ممنوع اعلام شد، مسئلهای که با سهل انگاری برخی از مسئولان، چندان جدی گرفته نشد. چندی پیش در پی نشستی که بهمنظور بسط روابط بینالمللی درزمینه هنر برگزار شد، هیئتی از آلمان، روانه ایران شد و با مسئولان شهری اصفهان دیدار داشت.

آتشکده هتل سنتی یزد بهرام یزد از هشت سال پیش که در هتل سنتی رز یزد سیاهه بناهای ملی ثبت شد، در به روی گردشگران گشود. علی رغم این که در گذشته اتومبیل های سواری نیز از روی پل عبور می کردند، اما اکنون برای حفظ اثر فقط عابران پیاده می توانند از روی آن عبور نمایند. از جذابترین بخش های هر خانه داشتن سیستم های تهویه طبیعی به نام بادگیر است که دریچه هایی برای ورود باد به حساب می آیند و بوسیله ی این بادگیرها دمای هوا کنترل می شود و باعث می شود این خانه ها خنک شوند. به گزارش ایکنا از اصفهان، همزمان با فرا رسیدن سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، اصفهان یکی از استان هایی می باشد که پذیرای بسیاری از مسافران و گردشگران نوروزی است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مسئول کمیته فرهنگی و تفریحی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت:در این مسابقات تیم های سازمان میراث فرهنگی، خلیج فارس، نقش جهان و هیات چوگان اصفهان به صورت نمادین با حضور گردشگران نوروزی با هم رقابت می کنند. در میان بناهای مختلف تاریخی شهر اصفهان، میدان نقش جهان بیش از هر جای دیگر پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی است.

آتشکده بهرام یزد یا همان هتل سنتی یزد آتشکده ورهرام یزد که در خیابان هتل سنتی رز یزد کاشانی شهر یزد قرار دارد یکی از اماکن مربوط به زرتشتیان است که شامل ساختمان و باغ مشجری است که در هتل سنتی رز یزد قرن اخیر ساخته شده است. دخمه زرتشتیان را با نام برج خاموشان و برج سکوت و گورستان زرتشتیان نیز میشناسند. کلیسای بیت لحم مقدس یا کلیسای بدخِهم مقدس نام کلیسایی دیگر در همان محله جلفا ی اصفهان است که مربوط به دوره صفوی است و در خیابانِ نظرِ شرقی، میدان بزرگ جلفا واقع شده و در سال ۱۶۲۸ میلادی بنا شده است. اولویت ارزشهای هر یک از مکانهای میراثی، نشان از اولویت مداخله در خصوص سیاستگذاری، برنامهریزی و اجرای طرحها است. ناطقان: عکس زیر میدان نقش جهان اصفهان را در سال ۱۲۸۰ شمسی (۱۱۷ سال قبل) نشان میدهد. عکس زیر میدان نقش جهان اصفهان را در سال ۱۲۸۰ شمسی (۱۱۷ سال قبل) نشان میدهد. پل سی و سه پل در سال 975 هجری شمسی بر روی رودخانه ی زاینده رود ساخته شد. سی سال بعد از ساخت و در سال 1200 شمسی این بنا مورد ساخت و ساز مجدد قرار گرفت و تزیینات و گچبریهای زیبای شاه نشین در این زمان به بنا اضافه شد.

آکواریوم اصفهان در پارک جنگلی و زیبای ناژوان قرار دارد؛ این پارک جزو معدود باغهای در امان مانده از گسترش و توسعه شهری است. سقفی که بر فراز اين بنای چهار صفه قرار دارد از مقرنسهای گچی با رنگ زیبای پوشيده شده است. این شهر در سال 512 قبل از میلاد مسیح توسط داریوش اول بنیان گذاری شده است. آب و هوای خشک شهر یزد و سایر شرایط اقلیمی آن، باعث شده است که در این شهر شمار زیادی بادگیر، آب انبار ها و قنات های بزرگ ساخته شود. همچنین بنای گنبد خانه متعلق به دوره ایلخانی و سر در رفيع مسجد متعلق به زمان شاهرخ و دوره تيموری است. مسجد جامع یزد به شيوه یک ایوانی و در طی حدود ۱۰۰ سال و سه دوره بنا شده است. باغی که کاخ هشت بهشت در آن بنا نهاده شده است قسمتی از باغ نقش جهان اصفهان بوده که آن را شاه اسماعیل اول احداث نموده بود و در زمان حکومت جانشینان وی به قطعه های مختلفی تقسیم شد. بر اثر بی احتیاطی یک اصله درخت در میدان نقش جهان اصفهان دچار حریق شد. میدان نقش جهان، دومین میدان بزرگ جهان بعد از میدان تیان آن من پکن است. پایه های اصلی مسجد متعلق به دوره ساسانيان و بنای فعلی مسجد از لحاظ شيوه معماری متعلق به شیوه آذری است. محله جلفا از شمال به خیابان نظر، از جنوب به خیابان شریعتی غربی، از شرق به خیابان توحید و از غرب به خیابان حکیم نظامی میرسد.بسته به محل اقامتتان در شهر اصفهان از هر چهار خیابان اصلی میتوانید به کلیسای وانک برسید اما دسترسی مستقیم به خیابان کلیسا از خیابان حکیم نظامی میسر است. مسجد جامع یزد یا همان مسجد کبير یزد گنجينهای از هنر و معماری اسلامی است که سنگ بنای اصلی آن را «علاءالدوله كالينجار» در قرن ششم هجری بر جاي آتشكده ای باستانی نهاد و بنای کنونی نیز مربوط به «سيد رکن الدين محمد قاضی» آل مظفر و تيموریان قرن هشتم و نهم هجری است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com