عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 3 آذر 1402
بازدید : 15965
نویسنده : کتابخونه


دکوراسیون داخلی اداری این روزها تنها به عنوان یک عنصر زیبایی شناختی و تزئینی در دفتر کار مورد استفاده قرار نمی گیرد. در واقع دکوراسیون اداری می تواند به طور مستقیم و غیرمستقیم روی بسیاری از موارد از جمله نحوه کار کارکنان، نوع ارتباطات درون سازمانی و میزان بهره وری تاثیر بگذارد. به همین دلیل استفاده از افراد متخصص با دانش و تجربه کافی در این زمینه برای طراحی و اجرا بسیار مهم است. روند طراحی دفتر کار دائما در حال تغییر است.

تجهیزات باید متناسب با محل کار شما باشد و نحوه طراحی آن نقش مهمی در بهره وری کارکنان و اعتماد به تیم شما دارد. مدیران باید اطمینان حاصل کنند که محیط کار احساس خوشایندی را برای کارکنان ایجاد می کند و محیطی مساعد برای کار و همکاری ایجاد می کند.

بازسازی دفتر اداری

هدف ما در طراحی داخلی  اداری خلق ارزشی جدید در قالب اثری هنری است. بازسازی دفاتر و مراکز اداری از دیگر خدمات گروه معماری بام است. قطعا بازسازی بهتر از جابجایی یا تخریب ساختمان است و از نظر هزینه نیز مقرون بصرفه‌تر است.


فیلم مقابل تصاویر قبل و بعد از بازسازی دفتر مرکزی اندیشه نگار زنبق در منطقه سهروردی تهران را نشان می دهد که توسط کارشناسان ما به خوبی انجام شده است. واضح است که تعمیرات و بهبودها بر روحیه کارکنان تأثیر می گذارد و کارایی آنها را در محیط کار افزایش می دهد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com