آموزش حرفه ای با دوره های پاکسازی پوست دکتر فاطمه حبشی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 18 آذر 1400
بازدید : 1906
نویسنده : کتابخونه

همه ما آرزوی داشتن پوستی خوب و باکیفیت را داریم، اما در عصر حاضر ثابت شده است که می توان با مراقبت های بسیار جزئی و رسیدگی های هفتگی با کمتری هزینه پوستی صاف و جوان داشت. برای تاثیر بیشتر و نتیجه بهتر در صورت علاقه می توانید یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا، یک قاشق غذا خوری عسل، یک دهم لیوان شیر را به همراه یک مقدار جزئی زردچوبه به خوبی مخلوط کنید و هفته ای دو بار قبل از خواب این ماسک معجزه آسا را روی پوست صورت و گردن خود قرار دهید تا بعد از گذشت یک ماه متوجه تغییر و تحول پوست تان شوید. آلوئه ورا برای سوختگی های جزئی مثل آفتاب سوختگی یا جای زخم کاملا مناسب است و برای استفاده از آن ابتدا باید قسمتی از این گیاه را برش زده و مایع ژله ای بی رنگ را خارج کنید و داخل ظرفی بریزید. قبل از استفاده روی قسمتی از بدن ماده را تست کنید ،شما می توانید ژل را همین گونه بر روی پوست خود قرار دهید و صورت تان را به خوبی اسکراب کنید و پس از گذشت سی دقیقه پوستتان را با آب ولرم بشویید. البته اگر هم این مواد را برای تهیه ماسک ندارید اشکالی ندارد، می توانید عسل خالی را شب ها قبل از خواب حدود 30 دقیقه بر روی پوست خود قرار داده و معجزه اش را ببینید. با کتابخونه همراه باشید.

پاکسازی پوست در تهران توسط فاطمه حبشی

از آن جا که از عسل در اکثر مواد آرایشی و بهداشتی هم استفاده می شود، می توانید با آن طبیعی ترین ماسک های خانگی را برای درمان آکنه و پاکسازی پوست درست کنید. نوع غذا، ورزش و لایف استایلی سالم، خواب کافی، استفاده نکردن مدام از کرم پودرها سفید کننده های پوستی، استفاده از کرم ضد آفتاب در تمامی فصل ها برای درمان یا بهتر بگوییم ترمیم پوست تان از جمله روش هایی است که باعث سالم ماندن پوست تان خواهد شد. این ماده چسبناک خاصیت مرطوب کنندگی و ضد حساسیت دارد و هر چه از خواصش بگوییم کم گفته ایم. پاکسازی را میتوانید به روش های مختلف انجام دهید ، یک اینکه به متخصص پوست مراجعه کنید تا اینکار را برای شما انجام دهد ، یا در سالن های زیبایی پاکسازی پوست را انجام دهید که معمولا در هر دو روش باید هزینه های زیادی بپردازید. در سراسر بدن منافذ زیادی وجود دارد، حدوداً ۱ میلیون منفذ در هر متر مربع (۶٫۵ منفذ در هر سانتیمتر مربع) از پوست وجود دارد. عسل جدای فواید مناسب و خوبی که برای سلامتی و جسم دارد، برای درمان خانگی پاکسازی پوست صورت واقعا بی نظیر است.

خدمات فیشیال صورت در تهران

برای درمان منافذ بسته پوست می توانید از سفیده تخم مرغ استفاده کنید. بانوی شهر برای شما دوستان عزیز یک راهنمای گام به گام برای پاک سازی پوست صورت در خانه و داشتن پوستی بی عیب و نقص را در مدت زمانی کوتاه آماده کرده است. صورت خود را به مدت ۵ دقیقه بخور دهید و سپس به آرامی با یک حوله ی نرم پاک کنید. بهتر است قبل از هرگونه اقدامی جهت پاکسازی پوست، به پزشک متخصص مراجعه کرده و پوست خود را مورد معاینه قرار دهیم. به دلیل اینکه بعد از پاکسازی صورت، پوست کمی به نور خورشید حساس می شود. سفیده تخم مرغ را بزنید تا کف کند سپس مقدار کمی آبلیمو به آن اضافه کنید و بر روی پوست خود ماساژ دهید. سپس پارچه ی تمیز را به محلول آغشته کنید و به مدت 10 - 15 دقیقه روی پوست خود ماساژ دهید. در این مقاله تاثیرات مثبت استفاده از این دستگاه بیان شده است که امیدواریم بتوانید با مطالعه آن، میکرودرم را به یکی از بهترین روشها برای جوانسازی پوست خود انتخاب نمایید.

آموزش حرفه ای با دوره های پاکسازی پوست

یکی دیگر از لایه بردارهای طبیعی و مفید پوست جوش شیرین است که با از بین بردن منافذ مرده پوست و آلودگی ها از مسدود شدن منافذ پوست جلوگیری میکند. مهمترین نکته در پاکسازی پوست، شناخت کامل انواع پوست هاست که به دو روش انجام میشود. یا به طور کلی پاکسازی صورت را فراموش کنید یا پاکسازی صورت را در خانه انجام دهید و یا برای زیباییتان هزینه کنید. سپس خمیر به دست آمده را حدود 5 دقیقه روی صورت خود به شکل دایره ای ماساژ دهید. اگر به ژل شستشوی صورت دسترسی ندارید، میتوانید صورت خود را یک الی دو دقیقه با ترکیب یک قاشق غذا خوری ژل آلوئهورا و یک قاشق غذاخوری شیر به آرامی ماساژ داده و سپس با آب سرد بشویید. یکی دیگر از روش های اسکراب پوست با لیمو این است که به مقدار مساوی لیمو و شکر را با یکدیگر مخلوط کرده و بر روی پوست خود ماساژ دهید و سپس آن را با آب بشویید این ترکیب پس از یک الی دو هفته به صورت روزانه تاثیرگذار خواهد بود.

اطلاعات بیشتر:

https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com