عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 23 اسفند 1400
بازدید : 106385
نویسنده : کتابخونه


در نظر داشته باشید که تولیدی روکش صندلی ما با استفاده از نیروی بسیار حرفه ای در طراحی و ساخت انواع روکش های صندلی بسیار خبره و پیشرو بوده و شما نیز با خیال راحت از طریق همین وب سایت اقدام به خرید داشته باشید. روکش صندلی ماساژور یکی از راه حل های ارزان قیمت و در دسترس برای همه بوده که می تواند نواحی کمر، شانه و گردن شما را با ویبره و لرزش ماساژ دهد و احساس راحتی و ریلکسیشن را به شما برگرداند.این صندلی دارای یک کش در قسمت بالایی برای اتصال به انواع صندلی و صندلی ماشین بوده و از طریق کابل فندکی و یا آداپتور برقی شهری(که همراه کالا وجود دارد) روشن میشود. روکش چرم مدل bg13 که در رنگهای مشکی، عسلی و قرمز در دسترس است یکی از گزینههاست که زیبایی و کیفیت را با هم در اختیار شما میگذارد. از جمله موارد چشمگیر دوخت روکش صندلی خودرو و قالب آنها است که بسیار حائز اهمیت است چرا که در صورتی روکش صندلی میتواند آن زیبایی مدنظر را به خودروی شما ببخشد که کاملاً بر روی صندلی خودرو بنشیند و قالب آن باشد. علاوه بر زیبایی ، تنوع و محافظت از صندلی ها ؛ حس خوبیه وقتی که توی یک خودرو میشینید با صندلی آن احساس راحتی داشته باشید مخصوصا در مسیر های طولانی شما را آزار ندهد و حتی حس خوب آرامش را به شما هدیه کند. 

آموزش تودوزی خودرو حتی آموزش دوخت روکش فرمان را نیز بیان کرده است. کش های دوخته شده را با نوک انگشتانتان به زیر روکش صندلی هدایت کنید و در زیر صندلی کش ها را به دو روش می توانید ببندید ، روش اول کشهای های جلویی و عقب را در زیر روکش صندلی به همدیگر محکم گره بزنید و روش دوم کش ها را به فنر های زیر روکش صندلی ببندید و در آخر نخ قیطان را از دو طرف بهم کشیده و گره بزنید . حال شما نیز می توانید با توجه به موقعیت جغرافیایی خود و شهر و استانی که در آن زندگی می کنید، به راحتی اقدام به ثبت سفارش خرید داشته باشید تا بتوانید اتومبیل خود را تا زمان فرا رسیدن سال نو و جدید، زیباتر کنید و با خیال راحت به مسافرت های نوروزی خود بپردازید. همچنین طبقه بندی تولیدات تحت تاثیر موقعیت جغرافیایی، سلیقه و روحیه مردم جامعه و بهداشت قرار دارد، اگر بخواهیم که روکش خودرو ها را در دستهبندی درستی از نظر جنس قرار دهیم؛ این قطعه در سه دسته پارچهای (مخمل)، چرمی (شبه چرم)، و ترکیبی (چرم و پارچه) عرضه میشود.

برند مارون یکی از بهترین برندهای تولید روکش صندلی خودرو است که کالاهایی با عمر بالا و ظاهری مثال زدنی در بازار عرضه کرده است. هم چنین روکش های چرم علاوه بر استحکام بالا بسیار خوش فرم و شکیل به نظر می رسند. از معایب روکشهای صندلی پارچه ای می توان به ماندن اثر لک بر روی آن اشاره کرد. روکش صندلی یکی از تزئینات داخلی ماشین میباشد که با توجه به رنگ ماشین میتوان خریداری کرد و سبب راحتی سرنشینان خودرو و زیبایی و سلامتی بیشتر خودرو میشود و بر دمای داخل خودرو نیز تاثیر میگذارد. آیا می دانید که بهترین و معتبرترین شرکت پخش عمده روکش صندلی را کجا می توان پیدا کرد؟ دومین قطعه ای که شروع به نصب می کنید تکیه گاه روکش صندلی جلو یا پشتی روکش صندلی جلو می باشد . یکی از نکتههای حائز اهمیت روکشهای چرمیاین است که به راحتی قابل شستشو میباشند و لکههای موجود و ایجاد شده روی آن را میتوانید پاک کنید.

روکش های صندلی خودرو از نظر جنس به دو دسته کلی چرمی و پارچه ای تقسیم می شوند که انتخاب هر یک از آنها مزیت ها و معایبی دارد که در این بخش از دانستنی های خودرو در مکانیکو با مهمترین ویژگی های روکش های صندلی چرم و پارچه ای و نحوه انتخاب بهترین روکش صندلی برای خودرو آشنا می شوید. با توجه به تنوع روکش های موجود در بازار این سوال مطرح می شود که مزیت روکش صندلی های هایکو نسبت به روکش صندلی های داخلی و وارداتی موجود در بازار کشور چیست؟ این روکشها برخلاف روکشهای چرم در دمای تابستان موجب تعریق سر نشینان نمیشوند و گرمای کمتری را به خود جذب میکند همچنین این روکشها در زمستان نیز کاهش دما را کمتر منتقل میکند و باعث گرم شدن سرنشین میگردد. تولیدکنندگان برای اینکه خریداران راحت تر انتخاب و خرید کنند و همچنین جنس بهتری را تولید کنند از ترکیب چرم و پارچه برای تولید روکش استفاده میکنند.

https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/کفپوش-خودرو/ایرانخودرو-کفپوش-خودرو/کفپوش-سمند/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com