برخی از گربه ها ممکن است در این دو دوره تفاوت رفتاری قابل ملاحظه ای را از خود نشان دهند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 12 شهريور 1401
بازدید : 13531
نویسنده : کتابخونه

برخی از گربه ها ممکن است در این دو دوره تفاوت رفتاری قابل ملاحظه ای را از خود نشان دهند، اما در برخی دیگر به نظر می رسد که همیشه در دوره اوج میل جنسی و بارداری قرار دارند. به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛طرح کشف مواد مخدر با سگهای مواد یاب یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ با حضور پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا به همراه سگهای موادیاب در پایانه غرب اجرا شد. در این مورد آموزش همگانی از طریق رسانه های گروهی و مطبوعات ، گذاشتن سطل های متعدد در شهرها بخصوص اطراف اماکن تغذیه ای ، ترغیب شهروندان برای تولید زباله کمتر، جلوگیری از تخریب زیستگاه ها که عاملی برای مهاجرت گربه های وحشی و دیگر حیوانات به شهرها می شود، می تواند در این زمینه موثر باشد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، «برخی طرحها همانند مسکن مهر ماهدشت بدون زیرساخت مناسب و پیوست های لازم ایجاد شده، از این رو جمعیتی بیش از 14 هزار نفر در ان منطقه ساکن شدند که با مشکلاتی همچون بوی نامطبوع زباله مواجه هستند».

https://nikpetclinic.com/sterilization/

کمبود فضاهای آموزشی، درمانگاه و مراکز بهداشتی و مجموعههای فرهنگی و ورزشی تنها بخشی از کمبودهایی است که ساکنان مسکن مهر ماهدشت با آن مواجه هستند. برگزاری این مراسم به ظاهر سنتی با حدود یکهزار نفر که بدون رعایت پروتکلهای بهداشتی در شرایط کرونا در ساحل آن هم برای دیدن جنگیدن سگها گرد هم آمده بودند علاوه بر اینکه افکارعمومی را متأثر کرد بلکه دوستداران حیوانات را نیز آزرده خاطر کرد. این انتقادی بود که روز شنبه 20 دی ماه استاندار البرز در حاشیه جلسات کارگروه زیربنایی و کمیسیون ماده 5 استان به آن اشاره کرد. بسیاری از رفتارها را نیز باید با آموزش و جامعه پذیری مدیریت کرد. ۲۸ ساله کشاورزی است که کیم را برای محافظت از گاو و گوسفندان آموزش داده است. آفتابنیوز : این سگ گرانترین سگ گله جهان محسوب میشود و برای محافظت از گوسفندان تعلیم دیده و به قیمت ۲۷ هزار پوند به فروش میرسد. پیش از "کیم" یک سگ گله دیگر به قیمت ۲۰ هزار پوند رکورددار گرانترین سگ گله جهان بود. عباس آغاز رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، هزار و ۲۵۰ قلاده سگ صاحبدار و گله در این شهرستان با استفاده از توانمندیهای بخش خصوصی و دولتی علیه بیماری هاری مایه کوبی شده اند.

رئیس پلیس فتای فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به "هک ۱۶هزار حساب بانکی توسط نوجوانی ۱۶ساله" گفت: براساس تحقیقات این هکر نوجوان زندگی لاکچری با سرقت از حساب مردم داشت. اعتراض مردم بیشتر شده است. کاهش رفتار علامت گذاری، از دیگر مزایای این جراحی است. • عقیم کردن ماده ها : بعد از عمل جراحی برخی کلینیکها ترجیح میدهند سگ را یک شب نگه دارند و برخی دیگر همان روز سگ را مرخص میکنند. نوشید آب قبل از عمل مشکلی ندارد اما بهتر است باز هم با دامپزشک خود مشورت کنید. این بیماری در صورت عقیم کردن حیوان قبل از سن دو سالگی قابل پیشگیری می باشد. حیوان خانگی شما زندگی طولانی تر و سالم تری خواهد داشت. در اینجا همه کارهایی که پیش از عقیم سازی سگها باید انجام دهید را به شما معرفی کردیم. آغاز با بیان اینکه واکسیناسیون تمامی سگهای مشمول این طرح به صورت رایگان بوده، افزود: هاری یک بیماری ویروسی است که تمام حیوانات خون گرم و انسانها را میتواند درگیر کند و تاثیر اصلی آن بر روی سیستم عصبی است که در صورت درگیری، ۱۰۰ درصد کشنده است.

https://nikpetclinic.com/sterilization-of-male-and-female-dogs/

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با اشاره به واکسیناسیون 2 هزار و ۶۵۴ قلاده سگ صاحبدار علیه بیماری هاری در زنجان عنوان کرد: هاری بیماری ویروسی با میزان کشندگی بالا است که ویژه گوشتخواران اهلی و وحشی است و انسان و سایر حیوانات خونگرم پستاندار اتفاقی و از طریق گزش به آن مبتلا میشوند. میکند. رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان مرکزی در نخستین دوره این نشست خبری به تشریح زوایای پروندهای پرداخت که رکن اصلی جرم آن نوجوانی 16ساله در یکی از استانهای همجوار استان مرکزی بود که با استفاده از تجهیزات پیشرفته توانسته بود 16هزار حساب بانکی مردم را هک کند. درست است که شما علاقه بی حد و حصری به سگتان دارید اما به یاد داشته باشید دامپزشکان در این زمینه تخصص و مهارت بیشتری از شما دارند؛ پس قبل از هرگونه تصمیم گیری با آنها مشورت کنید. سردار کریمی با اشاره به عملیاتهایی که در آنها از سگهای موادیاب استفاده میشود، گفت: سگهای موادیاب پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از ابتدای سال تا الان در عملیاتهایی که شرکت داده شدهاند بیش از ۴۷ هزار کیلوگرم کشفیات انواع مواد مخدر داشتهاند. سردار «حسن مفخمیشهرستانی» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در اراک افزود: کشفیات موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه قبل با افزایش ۱۲ درصدی همراه بوده و در این مدت، حدود ۴۸ هزار عدد انواع قرصهای روان گردان نیز کشف شده است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com