عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 22 شهريور 1401
بازدید : 62746
نویسنده : کتابخونه

برای خرید و نصب ردیاب دلتا از کجا باید شروع کرد ؟ با ارسال پیامک روی سیمکارت روی ردیاب میتوانید خودروی خود را خاموش کنید. یافتن خودروی به سرقت رفته مهم ترین کار ردیاب خودرو می باشد ولی کارایی این دستگاه به همین مورد ختم نخواهد شد. برای جلوگیری از بروز مشکل در صورت قطع شدن باتری ماشین، پیشنهاد می کنیم از ردیاب پیشرفته خودرو استفاده کنید که به صورت سیم کشی در جایی دور از دسترس سارقان نصب می شود و حتی بدون برق باتری نیز می تواند تا چندین ساعت به کار خود ادامه دهد. 15- دارای باطری پشتیبان 10 ساعت برای زمانیکه سرباطری خودرو قطع شود. قابلیت ضد سرقت ردیاب خودرو لندر به شما این امکان را می دهد تا در صورت روشن شدن خودرو، جابجایی خودرو در حالت خاموش، ضربه به خودرو، خروج از محدوده تعیین شده و باز شدن درب خودرو فورا از طریق پیامک، تماس و نوتیفیکیشن برنامه (اپلیکیشن) و وبسایت از آن آگاه شوید. کافی است یک سیم کارت داخل ردیاب قرار داده و پس از نصب نرم افزار موبایل با اکانت شخصی خود وارد برنامه Tracksolid شوید.

کافیست با قرار دادن آن در لباس، کیف و یا سایر وسایل با یک تماس تلفنی از مکان و موقعیت آن آگاه شوید. با نصب اپلیکیشن روی گوشی موبایل میتوان به صورت آنلاین از محل دستگاه مطلع شد. به عنوان نمونه فرض کنید خودرو مورد سرقت قرار گرفته است؛ در چنین شرایطی بهترین راه این است که اولاً خودرو را ردیابی کرده و سپس بتوانید از راه دور آن را خاموش کرده یا اینکه به صورت کلی برق خودرو را از مدار خارج کنید. داشتن چنین سیستمی به رانندههای بعدی که وارد ناوگان خواهند شد نیز کمک میکند تا از وقوع حادثه جلوگیری کنند. این دستگاه در زمان گرفتن ترمزهای شدید و یا تصادفات نیز اطلاعات را با مرکز از طریق ایمیل یا پیامک مخابره میکند. مجموعه ویگو از دهه ۸۰ تاسیس و درزمینه های الکترونیک ، ردیاب و رهیابهای ماهواره ای با نشان ثبت شده E-WIGO آغاز به کار نموده که در سال ۱۳۹۰ به احداث فاز اول بومی سازی سرورهای پایش اقدام و در سال های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ بروز رسانی نموده و هم اکنون با استفاده از نظرات کاربران و شرکت های حمل و نقل و شرکت های منعقد شده اقدام به طراحی سرورهای پایشی parallel TCP/IP نموده که با دریافت مجوز های مربوطه از ارگانها ، وزارت خانه ها و استانداردهای زیربط توانسته به درجه نخست منطقه ای دست یابد ، که حاصل تلاشهای این مجموعه منجر به رضایت کاربران و عقد قرارداد با شرکت های عام و خاص و ارگانهای دولتی و نیمه دولتی انجامید که از جمله افتخارات این مجموعه میباشد.

از قابلیتهایی که این ردیاب میدهد میتوان به موارد زیر اشاره کرد. با این دستگاه میزان امنیت انتقال و حمل کالاها افزایش مییابد و هزینههای حمل نقل و میزان سوخت را میتوان پیشبینی کرد. امکان ردیابی کودکان، سالمندان، بیماران آلزایمری، خودرو و ردیابی نامحسوس با قابلیت انتقال صدا از راه دور از موارد استفاده این مدل است. این ردیاب شخصی قابلیت انتقال صدای محیط را داراست و با تماس با سیم کارت صدای اطراف شنود خواهد شد. حالا که با نکاتی که باید در هنگام خرید ردیاب ماشین آشنا شده و دانستید به چه مواردی توجه کنید؛ در ادامه به بررسی بهترین مارک ردیاب خودرو در ایران پرداخته و چند مدل از آنها را با قابلیتهای متنوعی که ذکر کردیم به شما معرفی میکنیم. برای خودروهای شخصی خود هم میتوانید محدودهای را مشخص کنید تا بهمحض خارج شدن خودرو از آن مکان به شما آلارم دهد. اگر حیواناتخانگی خود و یا کودکانتان را برای تفریح در محدودهای مانند پارک رها کنید، دیگر نگران گم شدن آنها نخواهید بود چون به محض خارج شدن آنها از محدوده مشخص شده، باخبر میشوید. بعضی از افراد تصور میکنند ردیاب خودرو درست مانند جی پی اس فقط مکان فعلی را نشان میدهد و تفاوت دیگری ندارد برای همین استفاده از ردیاب خودرو را بیاستفاده میدانند.

حجم این دستگاه بسیار کوچک است و مانند ردیاب جاسوسی پس از نصب کسی از وجود آن مطلع نخواهد شد، چرا که فاقد هرگونه چراغ و صدا است. از دیگر مزایای این ردیاب میتوان به قابلیت نمایش سرعت خودرو و تعریف سرعت مجاز، نمایش کیلومتر و ساعت کارکرد، نمایش توقفهای غیر مجاز در صورت روشن بودن خودرو، نمایش خاموش یا روشن بودن خودرو، تعیین تاریخ تعویض گواهینامه و پایاننامه، متوقف کردن خودرو از راه دور و… با استفاده از ردیابهای خودرو، بلافاصله پس از سرقت خودرو میتوانید سیستم حرکتی خودرو را غیر فعال کنید. بهترین مزیت ضد سرقت خودرو IR69 قیمت ارزان و مناسبی است که در مقایسه با دیگر انواع ردیاب ها دارد. به طور حتم همیشه جدیدترین کالا در بازار خریداران زیادی دارد و دلیل آن اضافه شدن امکانات بیشتر است. جدیدترین ردیاب خودرو ترجیحا در نگاه اول، جهت استفاده بهینه باید کوچک و سبک باشد. با کمک این ردیاب میتوان از زمان سرویسهای دورهای خودروهای ناوگان مطلع شد. از قابلیتهای نفریاب و ردیاب شخصی میتوان به نگهداری از سالمندان، کودکان و کسانی که نیاز به توجه ویژه دارند، تردد بانوان در شهرهای بزرگ، جلوگیری از سرقت موتور سیکلت، ردیابی انواع خودرو و جابهجایی کالاهای مهم اشاره کرد. 

منبع: ردیاب من




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com