نوع فرستنده فشار


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 10 اسفند 1401
بازدید : 76982
نویسنده : کتابخونه


فرستنده های فشار در کاربردهای گاز و مایع برای انتقال اندازه گیری فشار به یک دستگاه کنترل یا نمایشگر از طریق سیگنال الکتریکی استفاده می شوند. نوع فشار تعریف شده (یعنی متریک، مطلق یا دیفرانسیل) بسته به کاربرد و دستگاه متفاوت است. در ادامه به بررسی مدل های مختلف ترانسمیتر فشار می پردازیم.



ترانسمیتر فشار Rosemount

ترانسمیتر فشار Rosemont 3051 با استفاده آسان تر و تشخیص دقیق تر اضافه شد. طراحی به روز جدیدترین فناوری فرستنده فشار Rosemond تعمیر و نگهداری و عیب یابی سریع تری را فراهم می کند. ویژگی‌های پیشرفته Rosemount Pressure Transmitter مانند نمایشگرهای گرافیکی با نور پس‌زمینه، اتصال بلوتوث، رابط‌های کاربری آسان‌تر، تنظیمات سطح و جریان خاص، و قابلیت‌های تشخیصی به شما امکان می‌دهد تا کارهای راه‌اندازی، تعمیر و نگهداری و عیب‌یابی بیشتری را سریع‌تر از همیشه انجام دهید.

با ترانسمیتر فشار Rosemount 3051 از قابلیت های پیشرو در صنعت و عملکرد قابل اعتماد لذت ببرید. با بیش از 10 میلیون دستگاه نصب شده، این خانواده فرستنده فشار Rosemond یک راه حل همه کاره برای اندازه گیری فشار، سطح و جریان ارائه می دهد.


Rosemount™ 3051 samatasandiline rõhuandur

ترانسمیتر فشار صنعتی Rosemount 3051 با فناوری ثبت اختراع به نام Coplanar امکان استفاده از آن را در چندین برنامه اندازه گیری فراهم می کند. پایداری 10 ساله و برد پذیری 150:1، قابلیت اطمینان ابزار و انعطاف پذیری کاربرد فرستنده فشار Rosemond را نشان می دهد. فرستنده فشار Rosemount Rosemount دارای صفحه نمایش، نور پس زمینه، اتصال بلوتوث، پیکربندی جریان و سطح منحصر به فرد و ویژگی های نرم افزار پیشرفته برای دسترسی سریع به داده های مورد نیاز شما است.



مشخصات ترانسمیتر فشار Rosemount

• فن آوری اختصاصی فرستنده فشار همسطحی Rosemond عملکرد برتر را برای اندازه گیری فشار، جریان فشار متغیر یا محلول های سطح فشار متغیر ارائه می دهد.

• برنامه نویسی ویژه برنامه امکان تبدیل مبدل فشار را به دبی سنج با استفاده از مبدل منیفولد یا تراز با محاسبه حجم فراهم می کند.

• مجموعه های فشار، سطح یا جریان کامل برای کاهش نقاط نشتی تا 70% طراحی و نصب شده اند. فرستنده فشار Rosemond تست و اندازه گیری نشتی را آسان می کند.

• پایداری نصب 10 ساله و محدوده 150:1 اندازه قابل اعتماد و انعطاف پذیری عملیاتی بالا را برای ترانسمیترهای فشار Rosemond فراهم می کند.

اتصال بی سیم بلوتوث راهی آسان برای انجام کارهای تعمیر و نگهداری و خدمات بدون نیاز به اتصال فیزیکی یا دستگاه جداگانه فراهم می کند.

• نمایشگر فشاری Rosemond با نور پس زمینه، عملکرد آسان را به 8 زبان مختلف در تمام شرایط نوری فراهم می کند.

• فرستنده فشار Rosemond حلقه های الکتریکی و مشکلات لوله شوک متصل را قبل از اینکه بر کیفیت فرآیند تأثیر بگذارد برای بهبود ایمنی و کاهش زمان از کار افتادن تشخیص می دهد.

• دکمه های سرویس سریع که دارای دکمه های پیکربندی داخلی برای تنظیم آسان ترانسمیتر فشار Rosemond هستند



فرستنده فشار یوکوگاوا

گیج‌های فشار یوکوگاوا راه‌اندازی، نصب، بهره‌برداری و نگهداری را در صنعت ساده می‌کنند و در عین حال عملکرد استثنایی را ارائه می‌دهند. فرستنده های فشار سری DPharp Yokogawa چه در محیط سخت یک سکوی دریایی یا آشپزخانه در گرمای سوزان بیابان نصب شوند، اندازه گیری های دقیق و قابل تکرار فرآیند و یکپارچگی بالایی را ارائه می دهند.

Yokogawa بیش از چهار دهه است که فرستنده فشار الکترونیکی تولید می کند. در سال 1991، یوکوگاوا صنعت را متحول کرد و با معرفی سنسور فرستنده فشار دیجیتال DPharp استاندارد جدیدی برای اندازه گیری فشار ایجاد کرد. راندمان بالای فناوری جدید منجر به گسترش گسترده بازار شده است. Yokogawa در تلاش است تا با توسعه خانواده فرستنده‌های فشار دیجیتال DPharp راه‌حل‌های اندازه‌گیری فشار بهتری ارائه دهد.



• فرستنده فشار یوکوگاوا

یک فرستنده فشار سنج اندازه گیری فشار و اتمسفر را مقایسه می کند.

• فرستنده فشار دیفرانسیل یوکوگاوا

فشار دیفرانسیل (DP) به عنوان اختلاف بین دو فشار تعریف می شود. سنسور فشار یوکوگاوا از فشار دیفرانسیل مرجع کم استفاده می کند و آن را با فشار بالا مقایسه می کند.

• واشر فشار کامل یوکوگاوا


فرستنده فشار مطلق یوکوگاوا فشار را با فشار مطلق مقایسه می کند.

آندرس هاوزر که فشار را منتقل می کند

ترانسمیتر فشار دیفرانسیل Anders Hauser Deltabar PMD75 دارای سنسور پیزومقاومتی و غشای فلزی جوش داده شده است. این غشا در تمامی صنایع برای اندازه گیری مداوم مایعات، بخارات و گازها استفاده می شود. سوئیچ فشار Anders Hauser PMD75 دارای سه عملکرد اصلی است که نصب و راه اندازی را آسان و قابل اطمینان می کند.

کاربرد ترانسمیتر فشار Anders Hauser PMD75

• اندازه گیری جریان (جریان حجمی یا جرمی) در گازها، بخارات و مایعات در ارتباط با سنسورهای فشار دیفرانسیل.

• ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر با قابلیت اندازه گیری سطح، حجم یا جرم در مایعات

• پایه سلول دیافراگمی اجازه می دهد تا دمای فرآیند بالا تا 400 درجه سانتیگراد (752 درجه فارنهایت) باشد.

• کنترل های مختلف فشار، مانند فیلترها و پمپ ها

فرستنده فشار Anders Hauser E+H Cerabar PMC71 دارای یک سلول اندازه گیری سرامیکی خازنی بدون روغن است و معمولاً در کاربردهای بهداشتی و فرآیندی برای اندازه گیری فشار، سطح، حجم یا جرم در مایعات و گازها استفاده می شود. به لطف غشای سرامیکی ضد خلاء با تشخیص نشت یکپارچه، فرستنده فشار آندرس هاوزر درجه بالایی از ایمنی سیستم را تضمین می کند.


ویژگی های ترانسمیتر فشار Anders Hauser PMC71

• اندازه گیری فشار گاز، بخار یا مایع

• ورودی گاز قوی ترانسمیتر فشار آندرس هاوزر

• راه اندازی آسان با منوی هدایت شده

• دمای فرآیند از -40 تا 257 درجه فارنهایت (40- تا 125 درجه سانتیگراد).

• مدیریت داده های HistoROM

• آندرس هاوزر شبکه ای را فراهم می کند که افزایش نمی یابد




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com