پنجره دوجداره سال 2023 است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 13 اسفند 1401
بازدید : 25490
نویسنده : کتابخونه

 

فریم جانبی در این فریم در مواردی چون، زهوار شیشه ای، پرو فیل 90 درجه کانکتورها، فوم تزریقی و نیز پنل upvc قرار می گیرند. در این کارخانه انواع پروفیل های UPVC در ابعاد و مقاطع مختلف تولید و توسط نمایندگان خود عرضه بازار شد .شرکت تولیدی پنجره ماندگار نیز به پاس قدمت بالا و کیفیت تولید و موتاژ بالا موفق به دریافت نمایندگی رسمی این محصولات در کشور شد . اما قابلیت تغییر جهت بازشو آن از بالا به پایین و یا از پایین به بالا و همچنین از داخل به بیرون و یا برعکس را دارد. از خصوصیات منحصر به فرد پنجره دو جداره سبک و کم وزن بودن آن است. با توجه به مزایای کم نظیر پروفیل های وین تک، پنجره دوجداره وین تک هم از ویژگی های بسیار کاربردی و مزایای زیادی برخوردار است. اگر به دنبال یک پنجره خوب با هزینه کم هستید که انتظارات شما را در حد ممکن برآورده سازد می توانید پنجره دوجداره وینتک را انتخاب نمایید اما اگر به دنبال بهترین پنجره دوجداره هستید پنجره دوجداره ویسنابست را انتخاب نمایید. گالوانیزه نیمی از استحکام محصول را تامین میکند اما با این حال بسیاری از تولیدکنندگان برای کاستن قیمتهایشان گالوانیزهها را حذف میکنند.  

 

باید توجه داشته باشید این کار توسط افراد حرفه ای انجام شود زیرا اگر توسط افراد کار بلد انجام نشود، بخش باز شونده به سرعت دچار مشکل می شود و پنجره ظرف مدت کوتاهی از کار می افتد اما اگر توسط افراد کار بلد انجام شود تا یک سال نیاز به رگلاژ مجدد نخواهد داشت. در روش اول زحمت و زمان مورد نیاز برای تعویض پنجره آهنی با upvc به مراتب بیشتر است و بازده و نتیجه کار کمتر از حالت دوم میباشد، زیرا در روش دوم هم نصاب تسلط بیشتری در عملیات تعویض دارد و بازدهی کار خیلی بهتر از روش اول می باشد و دلیل آن ساختار پروفیلهای بازسازی است که فریم آهنی را کاملا پوشش میدهد. کاربرد این مدل در توالت و حمام است و نحوه ی باز شدن آن به صورت یک جهت است. 4.مقاومت: جهت ساخت پنجره با ابعاد بزرگ و آنهم در طبقات بالا با توجه به فشارهای وارد شده از طرف باد نیازمند یک پنجره مقاوم می باشیم که در این شرایط یا باید از پروفیل upvc استاتیکی ویستابست استفاده کرد و یا از پروفیل آلومینیوم ترمال بریک استفاده کرد ولی در بعضی شرایط ترمال بریک مناسب تر است مثلا جهت ساخت پنجره با ابعاد بزرگ و در طبقات بالا مثل طبقه 12 ام حتما باید از ترمال بریک استفاده کرد.

 

 

شیشه ها با مواد خاصی آب بندی می شوند که این درزبندی در کیفیت پنجره دو جداره هافمن بسیار موثر و از ویژگی های بارز این پنجره به شمار می رود. محصولات این شرکت در دسته بندی های پروفیل 60 و 70 میلی متری در بازار عرضه می شود و شما می توانید پنجره های یو پی وی سی هافمن را به صورت دو یا سه جداره سفارش دهید این شرکت سعی بر این دارد تا بتواند نیازهای تمامی مشتریان خود را در سراسر کشور عزیزمان ایران برطرف سازد. اگر بخواهیم قیمت پنجره بر حسب متر مربع را برای این مدل بررسی کنیم، این طرح حدود متر مربعی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می باشد که البته بایستی بدانیم قیمت متر مربع مبنای محاسبه دقیقی نیست، و فقط برای این طرح و این تقسیم بندی محاسبه شده است. و اینکه قیمت پنجره دو جداره بر چه اساسی محاسبه می شود؟

 

عوامل موثر در قیمت پنجره دوجداره هم به تعداد، متراژ و مدل انتخابی و همچنین پروفیل مصرفی و نوع یراق مصرفی و… این مدل از پنجره یکی از مدل های معروف است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و دارای دو لنگه متحرک می باشد که می توان پنجره را از چپ به راست و از راست به چپ حرکت داد. این مدل با استفاده از پنجره های دوجداره آلومینیومی ساخته می شود که دارای کیفیت بیشتری است. در ادامه به بررسی برخی از عواملی میپردازیم که ضرورت جایگزینی پنجرههای قدیمی با پنجرههای دوجداره را مشخص میکند. برای انجام این کار فقط باید فریم پنجره های قدیمی در چارچوب باشد و قسمت های داخلی دور افتاده شود تا پنجره های دوجداره upvc، مطابق میل شما ساخته شود و توسط تعمیرکاران شرکت درساوین با سال ها تجربه، پنجره های دوجداره روی فریم های قبلی سوار شوند و نوسازی شود. طراحی صحیح در عرض و ارتفاع باعث میشود تا حریم پنجره تداخلی با پیرامون خود (اعم از پرده، شیرهای سینک آشپزخانه و دیگر موانع احتمالی) نداشته باشد و از هزینههای ترمیمی و تغییرات آتی جلوگیری خواهد شد. سفیدکنندهها: سفیدکنندهها باعث تغییر رنگ قاب پنجره میشوند.



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com