دیزل ژنراتور چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 18 فروردين 1402
بازدید : 51432
نویسنده : کتابخونه


دیزل ژنراتور یا موتور دیزلی از یک موتور دیزلی با یک ژنراتور الکتریکی برای تولید نیروی الکتریکی تشکیل شده است. دیزل ژنراتورها در مواقعی که منازل، موسسات، بیمارستان ها و غیره با قطع برق مواجه می شوند، جایگزینی برای برق هستند. دیزل ژنراتورها از طریق موتورهای دیزلی و ژنراتورها برق تولید می کنند و از سوخت دیزل برای کار خود استفاده می کنند.

موتور دیزل وسیله ای است که می تواند با سوزاندن سوخت قابل اشتعال به نام سوخت دیزل حرکت چرخشی ایجاد کند، در حالی که ژنراتور وسیله ای است که می تواند حرکت چرخشی را به الکتریسیته تبدیل کند. بنابراین در پاسخ به این سوال که دیزل ژنراتور چیست، می توان این دستگاه را به صورت زیر تعریف کرد: دستگاهی است که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. این نوع سوخت در دمای بالاتری نسبت به سایر سوخت ها مانند بنزین می سوزد و قدرت و راندمان بیشتری را برای دیزل ژنراتورها فراهم می کند. دیزل ژنراتور کاشانی یکی از بهترین نمایندگی های دیزل ژنراتور در ایران می باشد.



انواع دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورها در انواع مختلف در بازار موجود هستند و به راحتی خرید می شوند. از سوی دیگر، دیزل داتز، ولوو، پرکینز، لوول، استمفورد و ماکالته ژنراتورهای با کیفیت و پرفروش هستند.

در میان این نمونه ها، دیزل ژنراتور ولوو ممکن است یکی از بهترین ها باشد. شرکت این کارخانه در زمینه ساخت کشتی، دیزل ژنراتور و موتورهای دیزلی فعالیت های زیادی دارد. شما باید یکی از این انواع را بر اساس منطقه استفاده و روند کار آنها انتخاب کنید.



استفاده از دیزل ژنراتور

به طور کلی از دیزل ژنراتورها به دو صورت استفاده می شود. در زیر به توضیح آنها پرداخته ایم.

دیزل ژنراتور اضطراری

یک دیزل ژنراتور بدون برق در Vingcon



حالت اضطراری

مراکز و صنایع زیادی هستند که نیاز به برق دائمی دارند و در صورت قطع برق صدمات زیادی وارد می شود. نمونه هایی از این نوع مراکز که نیاز به دیزل ژنراتور دارند بیمارستان ها، اماکن عمومی، فرودگاه ها، برج های آپارتمانی، ساختمان های اداری و مغازه ها و همچنین دیزل ژنراتورهای صنعتی می باشد.


منطقه برق دار

دیزل ژنراتورها به طور مداوم در محیط هایی که برق وجود ندارد استفاده می شود. این مکان ها شامل خطوط لوله گاز، ساخت و ساز و پروژه های شهری است. معدن صنعت حمل و نقل و ...


دیزل ژنراتور ولوو

ژنراتورهای دیزلی ولوو پنتا برای کاربردهای صنعتی مختلف استفاده می شود با طیف گسترده ای از موتورهای صنعتی از 66 تا 550 کیلووات، شرکت سوئدی VOLVO PENTA موتورهای محرک را برای اهداف مختلف از جمله برای ژنراتورهای برق ارائه می دهد. این شرکت یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان در شاخه ولوو دیزل ژنراتورهای تجاری است


بالای ژنراتور-دیزل 80 - 620 کیلو ولت آمپر - ولوو پنتا

موتورهای دیزل ژنراتور کم سرعت ولوو پنتا در محدوده توان نامی 80 تا 620 کیلو ولت آمپر موجود هستند. دیزل ژنراتور ولوو پنتا در نسخه قاب باز، سایبان ضد صدا و ضد آب و هوا یا نسخه کانتینری موجود است.



مشخصات دیزل ژنراتور Volvo Penta 80-620

قاب باز مجموعه ژنراتور

مجموعه مولد هوا + عایق صدا

ظرف ISO 20 اینچی + عایق صدا

بسته به کاربرد، مجموعه‌های دیزل ژنراتور ولوو پنتا با پانل‌های کنترل دستی (دیجیتال)، نوع MCP، یا پانل‌های دیجیتال با شروع / توقف خودکار در هنگام قطع برق، نوع ACP در دسترس هستند.

طیف گسترده ای از گزینه ها اجازه می دهد تا با نیازهای شما سازگار شوند. قابل استفاده برای توزیع اضطراری یا برای استفاده قابل حمل بر روی تریلر برای تامین برق سایت های ساختمانی.

ژنراتورهای ضد صدا سری VOLVO POWER MVW با مخزن پایه گسترده از 225 تا 2100 لیتر در ژنراتورهای دیزل پنتا ولوو اختیاری هستند.

منبع تغذیه 230/400 ولت، 50 هرتز است. مصرف سوخت 75% (3/4) وزن PRP است. سرعت در 60 هرتز: 1800 دور در دقیقه.

Voltan Tersedia pada 50Hz: 240/415V, 230/400V, 220/380V, 120/240V, 115/230V, 110/220V.

ولتاژ موجود در 60 هرتز: 480/277V، 460/265V، 440/254V، 240/120V، 230/115V، 220/110V، 208/120V.

توان نامی kVA/kW - PRP Prime Power طبق ISO 8528 - حداکثر توان الکتریکی موجود (در بار متغیر) در فواصل زمانی معین تعمیر و نگهداری برای تعداد نامحدودی بار در سال.

میانگین توان خروجی یک ژنراتور دیزلی ولوو پنتا نباید از 80 درصد توان PRP در 24 ساعت تجاوز کند. پرداخت 10% فقط به طور موقت مجاز است.

اطلاعات فنی مطابق با شرایط مرجع استاندارد مطابق با ISO 8528 است: +25 درجه سانتیگراد، 100 متر ALT (1000 میلی بار)، رطوبت نسبی 30٪. در حین کارکرد موتور، خروجی تقریباً افزایش می یابد. 5 درصد از ارزش محصول در مناطق بالاتر سقوط می کند.



دیزل ژنراتور بالدوین

Baudwin یک شرکت فرانسوی-چینی است که متخصص در تولید موتورهای دیزلی، بادوین دیزلی و گازی برای اهداف مختلف است. شرکت چینی Weichai که در سال 1918 در فرانسه تأسیس شد، این شرکت را در سال 2009 خریداری کرد و طبق قوانین اروپا محصولات خود را با نام تجاری Baudin به فروش می رساند.

دیزل ژنراتور BAUDOUIN POWERKIT گسترده ترین طیف موجود در بازار جهانی برای استفاده در ژنراتورهای مختلف برق از 15 تا 3125 کیلو ولت آمپر می باشد. صد سال تجربه طراحی، ساخت، پشتیبانی و کیفیت Badwin Diesel Generators منجر به یک محصول اروپایی قابل اعتماد، ماندگار و مقرون به صرفه شده است. برای 100 سال، Bowdoin دیزل ژنراتورهای Bowdoin با کیفیت بالا را برای کاربردهای دریایی طراحی و تولید کرده است و دیزل ژنراتورهای 18 تا 4000 کیلووات را تولید می کند. Badwin همچنین دارای تجربه درخشان در راه اندازی، سرویس و تامین قطعات یدکی کلیدی ژنراتورهای دیزلی Badwin به مشتریان در بیش از 100 کشور در سراسر جهان است.

دیزل ژنراتورهای بیدون و محصولات دریایی 18 تا 4000 کیلووات ساعت دارایی هایی هستند که می توانند با تولید کنندگان موتورهای دیزلی مختلف ترکیب شوند. و با چندین مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان، Badwin به بهبود محصولات خود و انطباق با نیازهای مشتری ادامه می دهد. با طراحی جهانی خود، می توانید روی دیزل ژنراتور Bidon به عنوان منبع کافی برای تولید برق در هنگام قطع برق و همچنین پروژه ها حساب کنید.



آخرین کلمه

شرکت دیزل ژنراتور کاشانی سال هاست که در بازار صنعتی ایران فعالیت می کند. این شرکت با عرضه دیزل ژنراتور و موتور الکتریکی به صنعتگران و مصرف کنندگان خدمات رسانی می کند. با مراجعه به سایت kashanico.com می توانید با مشاوره تخصصی محصول مورد نظر را از این مجموعه تهیه کنید.

مطالعه از رفرنس: https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-69/290471-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com