عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 22 فروردين 1402
بازدید : 106019
نویسنده : کتابخونه


سیستم های تهویه مطبوع برای کنترل هوایی که در اطراف ما جریان دارد طراحی شده اند. هدف از تهویه مطبوع ایجاد محیطی برای آسایش انسان یا پشتیبانی از یک فرآیند است. در ادامه با سه کولر گازی چیلر، اسپلیت کانال و فن بیشتر آشنا می شویم.


خنک کننده چیست؟

چیلر برای توصیف دستگاهی استفاده می‌شود که دما را با گردش مایعی مانند آب یا مبرد یا محیط حرارتی دیگری مانند یخچال که دمای آن توسط مدار مبرد کنترل می‌شود، کنترل می‌کند. برای تهویه مطبوع، چیلر برای تبرید رایج است که یک وسیله خنک کننده است، اما امروزه به عنوان یک دستگاه سرمایشی و گرمایشی استفاده می شود.

چیلرها و برج های خنک کننده شبیه هم هستند اما نقش های متفاوتی دارند. نقش برج خنک کننده عمدتا خنک کردن آب خنک کننده تجهیزات خنک کننده است. هنگامی که دما افزایش می یابد، از نیروی هوای بیرون برای خنک کردن آب سرد و کاهش دما استفاده می کند.


انواع کولر

کولر مواد را از دستگاه گرفته و خنک می کند. گرمای خارج شده باید توسط خود یخچال خارج شود. و راهی هست انواع مختلفی از روش های خنک کننده مانند خنک کننده با هوا و خنک کننده آبی وجود دارد.



خنک کننده هوا خنک

کولر گازی هوا را به مبدل حرارتی می فرستد و یخچال را با هوا خنک می کند. موتور فن در داخل یخچال تعبیه شده است و به راحتی نصب می شود، اما از آنجایی که گرمای لوله اگزوز در اتاق تولید می شود، واحد فن را می توان در نزدیکی آن قرار داد.

هوای فشرده شده توسط کمپرسور توسط کندانسور (رادیاتور) خنک شده و به مایع تبدیل می شود. از یک مدار گاز خنک کننده و یک مدار آب در گردش تشکیل شده است و چیلر از گاز خنک کننده برای گرم کردن و خنک کردن آب در گردش استفاده می کند.

 

چیلر آب سرد


چیلر آب خنک نوعی سیستم است که از برج خنک کننده برای خنک کردن آب استفاده می کند. یک چیلر آب خنک کننده با آب خنک می شود. این چیلر مزایایی از جمله ظرفیت خنک کنندگی بالا دارد و گرما را به داخل اتاق ساطع نمی کند. خنک کننده فعال یک چیلر آبی آب است. چیلر جذبی یک چیلر آب سرد است که در تهویه مطبوع بزرگ استفاده می شود. در این موارد کولر گازی مرکزی محسوب می شوند. چیلر آب خنک یک دستگاه تهویه مطبوع برای ساختمان های متوسط ​​و بزرگ است.

چیلرهای آب خنک دارای چرخه خنک کننده هستند، اما آب سرد (آب گرم) با تغییر فشار خنک کننده در واحد و تغییر ترکیب آن به هوا و آب (مبدل حرارتی) تولید می شود. با طراحی فشرده و قابل نصب در فضاهای کوچک، می توان از چیلر آب سرد به طور موثر در تمام طول سال استفاده کرد.

 

پارتیشن بندی کانال

با کانال های مشترک می توانید:

کیفیت هوایی که تنفس می کنید را بهبود بخشید

به فضای خود کمی توجه کنید

یک فضای راحت با مجاری مجزا حفظ کنید

یک خانه یا محل کار کم مصرف داشته باشید

از حداکثر عملکرد لذت ببرید.



سیستم‌های مجرای اسپلیت پیشرفته فضای داخلی سالم را تسهیل می‌کنند و تنظیمات کنترل آب و هوا خانه شما را به همان اندازه که انرژی کارآمد است راحت می‌کند. محدوده داکت اسپلیت قابلیت کنترل اینورتر و دستیابی به راندمان کاری بالا را دارد. محدوده ظرفیت خنک کننده بزرگ، راحتی، راحتی و اطمینان مطلقی را که از یک داکت اسپلیت انتظار دارید، ارائه می دهد.

سیستم تهویه مطبوع محلی 1-1 با طراحی سبک و جمع و جور خود انتخاب ایده آلی در مکان هایی است که فضای نصب تنگ و دشوار است. یک راه حل عالی برای خانه ها، دفاتر، مغازه ها و رستوران ها، سیستم های داکت اسپلیت دارای قدرت و ویژگی هایی هستند که تضمین می کند تهویه مطبوع کارآمدی داشته باشید.

همه واحدها و سیستم های تهویه مطبوع گرمایش و سرمایش کانالی با بالاترین استانداردها ساخته شده اند تا هر گونه ناراحتی را به حداقل برسانند، بنابراین هیچ چیز مانع از لذت بردن از آب و هوای داخلی عالی در تمام طول سال نمی شود.



کنوکتورهای فن دار

فن کویل یکی از اجزای سیستم گرمایش و سرمایش داخلی است. فن کویل آب و هوای خانه شما را با حرکت هوا از طریق آن کنترل می کند که بر رطوبت خانه شما تأثیر می گذارد. برای تکمیل یخچال یا پمپ حرارتی شما، واحدهای فن کویل متغیر می توانند راحتی عالی و عملکرد کم مصرف را ارائه دهند. همچنین فن کویل ها می توانند خانه شما را با گزینه های کابل گرمایش برق گرم کنند.



کیفیت هوا با فن کویل

هنگامی که فن کار می کند، فن کویل می تواند کیفیت هوای داخل خانه را با جلوگیری از رشد و گسترش کپک، ویروس، باکتری و سایر آلاینده ها بهبود بخشد. یک فن با سرعت متغیر دوگانه می تواند جریان هوا را بهبود بخشد و در نتیجه کیفیت هوای خانه شما را کنترل کند.



عملکرد راحتی برای تعویض فن ها

رطوبت هوا یکی از عواملی است که بر راحتی شما تأثیر می گذارد. کنوکتورهای فن متغیر و دو سرعته رطوبت بیشتری را از بین می برند و در نتیجه راحتی خانه را افزایش می دهند.


اخرین حرف

برند TTM دبیر دبیر و شرکت توسعه مندش دارای تجربه زیادی در زمینه ساخت و واردات کولر گازی هستند. این شرکت سعی در ساخت و واردات دستگاه ها بر اساس نیاز مشتریان ایرانی دارد. اگر به دنبال دستگاه مناسب برای خانه، محل کار یا محیط صنعتی خود هستید، TTM می تواند در www.ttmenterprise.com به شما کمک کند.

مراجعه به صفحه مقاله: https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/1214075-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%87%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%85%D8%B7%D8%A8%D9%88%D8%B9




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com