قیمت کارواش صنعتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1402
بازدید : 16971
نویسنده : کتابخونه

برندهای مطرح کارواش صنعتی

1- اینتر پمپ ایتالیا

2- برتولینی ایتالیا

3- آلمان بوش

4- پک پمپ ایتالیا

5- مدار آمریکا



بیشتر تماس هایی که می گیریم مربوط به این است که کدام برند بهترین است و...: برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که از نظر کیفیت پمپ های موجود در بازار از کیفیت بالایی برخوردار هستند که از جمله آنها می توان به بهترین کارواش اینتر ایتالیا است که به دلیل کیفیت بالای ساخت و عمر طولانی است - نیاز به تعمیر و نگهداری پمپ (محفظه پمپ بزرگتر است و نگهداری پمپ آسان است).

در حال حاضر یکی از پرفروش ترین و موثرترین تجهیزات در صنایع مختلف برای زدودن کثیفی و آلودگی از سطوح و اجسام کارواش صنعتی می باشد. پمپ کارواش برتولینی این دستگاه که در سایزها و مدل های مختلف طراحی و ساخته شده است، یکی از قوی ترین سیستم های شستشوی صنعتی می باشد که با فشار بالای آب، پاکسازی و از بین رفتن کامل کثیفی ها را در چندین نقطه تضمین می کند. .

شکی نیست که وجود انواع آلودگی ها و کثیفی ها در محیط، نه تنها باعث کاهش کارایی کارگران و عملکرد تجهیزات و ابزار می شود، بلکه باعث کاهش عملکرد و ظاهر نیز می شود. طبیعتا چنین سیاستی زمینه ای را برای محدودیت تولید و کاهش کیفیت کالا و خدمات فراهم می کند. بنابراین انجام کارهای عملی مربوط به نظافت به منظور حذف انواع آلاینده ها و بهبود کیفیت زندگی در محیط ضروری و اجتناب ناپذیر است. پمپ کارواش صنعتی با بهره مندی از برنامه تجهیزات صنعتی نقش مهمی در رفع این گونه مشکلات ایفا می کند. از طرفی عمر مفید ابزار و تجهیزات را نیز افزایش می دهد. در این قسمت از مقاله ما می خواهیم همه چیز را در مورد انواع کارواش های صنعتی و عملکرد هر یک از آنها در اختیار شما قرار دهیم. پس با ما همراه باشید


کارواش صنعتی چیست؟

ماشین شوی صنعتی یا واترواشر به ماشین لباسشویی های سنگین گفته می شود که در محیط های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی برای تمیز کردن سطوح، تجهیزات و قطعات مختلف استفاده می شود. این دستگاه که از دو قسمت اصلی پمپ کارواش و پمپ برقی تشکیل شده است، عملیات شستشو و استریپ را بر اساس فشار آب خروجی به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. تجهیزات به کار رفته در طراحی و ساخت این دستگاه ساخت ایتالیا بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

به طور کلی ماشین‌شویی‌های صنعتی در انواع مختلفی از نظر دبی آب پرفشار تولید می‌شوند تا نیاز مشتریان در صنایع مختلف را برطرف کنند. در واقع هدف اصلی از تولید این تجهیزات تامین نیازهای نظافتی در صنایع مختلف برای رفع بهترین آلودگی ها با کیفیت بالا و صرفه جویی در هزینه با پاشش آب بیشتر می باشد.

 

مزایای استفاده از کارواش صنعتی چیست؟

جریان آب صنعتی

یکی از سوالاتی که اکثر خریداران در ذهن دارند این است که با توجه به مشخصات فنی پمپ کارواش صنعتی، چه مزیت دیگری جز اسپری آب فشار قوی می تواند داشته باشد؟ به طور کلی از واتر جت صنعتی زمانی استفاده می شود که قصد داریم آب کمتری مصرف کنیم. به عبارت دیگر در مصرف آب صرفه جویی کنید. بدون شک استفاده از چنین وسیله مکانیزه ای برای حذف آلودگی ها نسبت به روش های نظافتی سنتی و قدیمی به دلیل پاشش با فشار بالا، مصرف آب بسیار کمی دارد.

علاوه بر این با کارواش صنعتی می توان عملیات نظافت را به راحتی و در مدت زمان کوتاهی انجام داد و کیفیتی منحصر به فرد و ماندگار به جا گذاشت. به بیان ساده یکی از مزایای این ابزار کاهش تعداد نیروهای خدماتی است که تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها دارد. از دیگر مزیت های استفاده از واتر جت صنعتی می توان به این ویژگی مهم، فشار بالای آن و استفاده از ابزارهای قدرتمند در ابعاد استاندارد مانند تفنگ، نظافت تمامی قسمت های باریک و غیرقابل دسترس به راحتی اشاره کرد. از طرفی کاهش استفاده از مواد شوینده باعث سازگاری بیشتر انواع مدل های کارواش صنعتی با محیط زیست می شود.

مراجعه به سایت: https://abniro.com/car-wash-pump/کارواش-صنعتی/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com