معایب کپی‌خور کردن کنسول پلی استیشن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 13 اسفند 1399
بازدید : 737
نویسنده : کتابخونه

احتمالاً شما هم با من موافقید که کنسول‌های بازی به یک سرگرمی جذاب در زندگی بسیاری از جوانان و نوجوانان تبدیل شده‌اند. طراحی و ساخت بازی‌های هیجان‌انگیز و متنوع هم باعث افزایش طرفداران این کنسول‌ها شده است؛ به‌طوری که امروز میلیون‌ها کنسول پلی استیشن و ایکس باکس توسط دو کمپانی مشهور ماکروسافت و سونی به فروش می‌رسد.

تنوع بازی‌های ساخته شده برای PS4 آنقدر زیاد است که تمام سلیقه‌ها و سبک‌های بازی را پوشش می‌دهد؛ اما یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن هم قیمت بالای بعضی از این بازی‌ها است! به همین دلیل، اگر بخواهید بازی‌های معروف را بلافاصله پس از انتشار تجربه کنید، باید هزینۀ آن را بپردازید که برای ما در ایران دشواری‌های زیادی دارد.

برخی از افراد برای دور زدن شرکت سونی و عدم پرداخت هزینۀ‌ بازی‌ها به سراغ هک کردن یا کپی‌خور کردن کنسول خودشان می‌روند که معایب بسیاری دارد. ما در این مقاله تلاش می‌کنیم تا شما را با کپی‌خور کردن کنسول و معایب آن آشنا کرده و در آخر بهترین روش را برای خرید بازی‌ها معرفی کنیم؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

کپی‌خور کردن پلی استیشن چگونه انجام می‌شود؟

همان‌طور که گفتیم، کپی‌خور کردن کنسول پلی‌استیشن در واقع همان هک کردن است که برخی آن را با عنوان جیلبریک کردن کنسول هم می‌شناسند. در این روش، با استفاده از روش‌های نرم‌افزاری امکان نصب بازی‌های مختلف روی کنسول فراهم می‌شود تا دیگر نیازی به خرید گیفت کارت  PS4ارزان و استفادۀ قانونی از کنسول نباشد.

به همین منظور، هکرها با کمک فیرمورهای مخصوص تلاش می‌کنند تا کنسول را جیلبریک کرده و از حالت استاندارد خارج کنند. پس از آن، شما می‌توانید به انواع بازی‌ها دسترسی داشته و حتی بازی‌های معروف را روی کنسول خودتان نصب کنید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com