عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 20 بهمن 1400
بازدید : 781
نویسنده : کتابخونه

وجود مه پاش مرغداری در سالن های نگهداری مرغ سبب شده است که کاربران بتوانند با اطمینان بیشتر از مرغ ها در این نوع از مکان های محدود مراقبت کنند. در لیست فروش ما تنوع وسیعی از این محصولات موجود است، در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با راه های ارتباطی درج شده با ما در تماس باشید و راهنمایی لازم را به دست آورید. ما هزینه ی بسیار مناسبی را برای خرید رطوبت ساز مرغداری در نظر گرفته ایم، لیست قیمت ها به طور به روز در وب سایت کمان درج می شود. زمان آن رسیده است که با خرید مرغوب ترین نمونه ی مه پوش ها فضای ایده ال در سال های نگهداری مرغ ایجاد کنید. با استفاده از این نوع از مه پاش ها می توانید به راحتی هم فضای مرطوب در سال های نگهداری مرغ ها به وجود آورید و هم بسیاری از بیماری ها را از بین ببرید. نمونه های قدیمی دارای کارایی کافی نبوده اند ولی امروزه پیشرفت تکنولوژی به شرکت های تولید کننده ی این محصولات اجازه داده است که بتوانند با کارایی و قابلیت عالی انواع مختلف از مه پاش ها را تولید کنند.

می توانید از تنوع وسیعی از محصولات موجود می توانید نمونه های دلخواه خود را خریداری کنید. این کار توسط نازل های برنجی متصل به شیلنگ های تحت فشار انجام می شود. بهترین روش برای ایجاد رطوبت کافی در این نوع از فضاها به کار گیری از مه پاش مرغداری می باشد. اسپری بدنه متناسب با طیف رنگ بدنه است و برای شیشه یا رینگ و لاستیک استفاده نمی شود. ذکر منبع آب ضروری است. شیرآلاتی که بوسیله جریان الکتریسته جریان آب و قطع و وصل میکنند. نصب دستگاه مه پاش علاوه بر تهویه مناسب هوای محیط در جریان بوی مطبوع و ضدعفونی محیطهای عمومی نقش پر رنگی دارد. سیستم های سرمایشی مکمل های سیستم های تهویه هستند که برای حفظ محیط بهینه در دستیابی به حداکثر عملکرد مورد استفاده قرار می گیرند. نمونه های موجود در لیست فروش ما با استانداردهای عالی تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه سیستم مهپاش برای مرغداری گوشتی یکی از مهمترین اجزای مرغداری می باشد . Solar Timers سازگار با محیط زیست و جایگزین برای باتری یا تایمر الکترونیکی است. این کیت شامل شیلنگ، قطره چکان و یک کنترلر است که با باتری های معمولی کار می کند.

تایمر آبیاری آمیکو AMICO : این تایمر محصول شرکت رین می باشد که اصالتا ایتالیایی ولی اغلب محصولات در چین ساخته می شوند مانند همین تایمر های آبیاری آمیکو تک خروجی و دو خروجی ، این تایمر به تازگی در بازار عرضه شده است و از کیفیت آن در گروه آب نیرو هنوز مطلع نیستیم .  از مزایا آن می توان به صفحه نمایش بزرگ و ظاهر زیبای آن اشاره نمود همچنین برای قطع و وصل جریان از سیستم شیر برقی بهره می برد . اما این صفحه نمایش بزرگ در عین حال باعث مصرف بیش از حد باطری دستگاه شده و عمر مفید باتری را کم می کند.

یک تایمر آبیاری خانگی هوشمند ابزاری است که می تواند به طور خودکار سیستم آبیاری را کنترل کند. این محصول همچنین امکان تنظیم برنامه ی افراد را ممکن می سازد تا بدون اتلاف وقت بتوان محیط سبز اطراف خانه را آبیاری نمود. کنترل از راه دور و تنها با یک تنظیم اولیه یکی از مزایای اصلی شیر آب دیجیتال است و مدل های مختلفی از این محصول در بازار ارائه می شود.

شاید بهترین گزینه برای منازل و خانه ها استفاده از یک تایمر دیجیتال آبیاری با ویژگی های منحصر به فرد است. این ویژگی ها در زیر آورده شده است و می تواند به افراد برای انتخاب یک تایمر دیجیتال آبیاری کمک نماید.

اختیاری:سیم پیچی های ضامنی DC کنترلهای باتری دار هانتر را می دهد. با ما مه پاش مرغداری با کیفیت را به قیمت مناسب خریداری کنید. با کا کیفیت عالی را به قیمت مناسب خریداری خواهید کرد. اما با استفاده از سیستم خنکسازی مه پاش مرغداری، میتوانید تمامی مشکلات را بهراحتی برطرف کنید. گیاهان هم مانند موجودات زنده نیازمند آب می باشند، اما مصرف آب باید در حال اعتدال باشد و هر گیاه متناسب با نیاز خود آب مصرف کند به همین علت از تایمر های آبیاری استفاده می شود. نتیجه برای همه فردی خواهد بود، زیرا مصرف به اندازه بسترهای گلخانه، دفعات کاشت و نوع مواد، برای چند فصل طراحی شده و غیره بستگی دارد. پمپ های پیستونی دارای پیستون های سرامیکی جامد جلاشده، برای اسپری فشار بالا و کاربردهای صنعتی طراحی شده اند. سیستم هایی که کارایی و قابلیت لازم را ندارد نه تنها پولی که برای خرید آنها صرف کرده اید را به باد خواهند داد، بلکه می تواند به اتلاف بسیاری از مرغ ها منجر شود. وجود باکتری و میکروب ها می تواند دردسر های مختلفی به همراه داشته باشد. مه پاش ها علاوه بر اینکه می توانند در ایجاد رطوبت کافی، شرایط مطلوب برای زندگی مرغ ها به وجود آورند، همچنین قابلیت ضدعفونی کنندگی ینیز دارند به این صورت که می توان با افزودن ماده ی ضد عفونی کننده ، در مخزن آنها، باکتری های موجود را به آسانی از بین برد.

ما به عنوان یکی از شرکت های پیشرو و معتبر توانسته ایم در همه ی این سال ها رضایت کامل مشتریان خود را به دست آوریم. به منظور جلوگیری از این نوع از مشکلات فروشگاه های مطمئن را برای خرید انتخاب کنید. امتریال و اجزای تشکیل دهنده ی انواع مختلف از مه پاش مرغداری به گونه ای است که از فرسایش و زنگ زدگی آنها جلوگیری می کند. با به کارگیری آنها مطمئن هستیم که دمای بدن مرغ ها هرگز از مقدار معمول بیشتر نخواهد بود و این امر می تواند از به وجود آمدن بسیاری از بیماریها جلوگیری کند. مه پاش ها انواع مختلفی دارند و هر یک از آنها با در نظر گرفتن استانداردهای خاصی تولید می شوند. به منظور سهولت در خرید مه پاش مرغداری اینک گزینه ی خرید مه پاش مرغداری را به صورت آنلاین در اختیار کاربران خود قرار داده ایم، شما می توانید به راحتی با استفاده از لینک های موجود در وب سایت اصلی ما، محصول مد نظر خود را انتخاب کنید. از سوی دیگر شما دیگر مطمئن هستید که هیچ گونه خطری سلامت مرغ ها را تهدید نخواهد کرد. به صورت گسترده نمایندگی ها با ارائه مستقیم و غیر مستقیم انواع پمپ کارواش که به روش های مختلفی عرضه می گردند این امکان را برای خریداران فراهم می آورند تا با مقایسه و بررسی هرچه بهتر و بیشتر دستگاه های مختلف، بهترین گزینه را بای بالابردن راندمان کاری خود انتخاب نمایند.


تاریخ : چهار شنبه 6 بهمن 1400
بازدید : 40271
نویسنده : کتابخونه

در اقدامی عجیب، بخش کلیدی داستان بسیاری از فیلم‌های این دوره از جشنواره را در قالب یک مجموعه تصاویر منتشر کرد و باعث به لو رفتن داستان این آثار شد؛ اقدامی غیرمنتظره و خلاف رویه جشنواره‌های سینمایی از جمله جشنواره فجر که هیجان دیدن گروهی از فیلم‌ها را گرفته و دست شماری از فیلمسازان را برای تماشاگران باز کرد.

به گزارش «تابناک»؛ چندی پیش همزمان با قرعه کشی زمان‌بندی نمایش فیلم‌های برگزیده برای نمایش در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر، متولیان چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در اقدامی عجیب بخش اصلی داستان بسیاری از فیلم‌ها را در قالب یک عکس در کانال تلگرام جشنواره منتشر کردند و از قضا برخی مجموعه‌های وابسته به سازمان سینمایی نظیر بنیاد فارابی نیز شماری از این تصاویر را در کانال‌شان منتشر کردند و عملاً به این اتفاق دامن زده است.

اندکی بعد، این تصاویر با تصاویر دیگری جایگزین شد که سایر اطلاعات فیلم همچنان در آن درجه شده اما داستان فیلم‌ها، خیلی بی‌سروصدا توسط عوامل جشنواره فیلم فجر پاک شده بود. با این حال اقدام اولیه کار خودش را کرده بود و داستان کل فیلم‌‌های جشنواره فجر لو رفت و هم‌اکنون تصاویر اولیه حاوی داستان فیلم‌ها در بسیاری از گروه‌ها و کانال‌های سینمایی موجود است. این اتفاق قطعاً به فیلم‌های سینمایی ضربه خواهد زد؛ به ویژه آنکه با مشخص شدن داستان شماری از فیلم‌های متوسط و ضعیف، گرایش برای تماشای آنها کاهش خواهد یافت.

چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به دبیری مسعود نقاش زاده از 12 تا 22 بهمن ماه در تهران و همه مراکز استان‌های ایران برپا می‌شود و در جریان این دوره از جشنواره 22 فیلم بلند داستانی، 10 فیلم کوتاه و 10 فیلم مستند برای کسب جوایز این رویداد با هم به رقابت خواهند پرداخت؛ فیلم‌هایی که اکنون می‌دانیم چه محتوایی دارند. نمونه‌هایی از این افشا و حذف داستان فیلم‌ها را که «تابناک» برای مقایسه کنار هم قرار داده را می‌بینید.


تاریخ : چهار شنبه 6 بهمن 1400
بازدید : 41588
نویسنده : کتابخونه

این موضوع باعث شده تا مخاطبان به دنبال دوره فشرده حسابداری ویژه بازار کار باشند. چراکه رشته حسابداری به سبب ویژگی­هایی چون شک حرفه­ای، استقلال، چهارچوب استاندارد و غیر منعطف و سایر ویژگی­های منحصربهفرد خود، شرایط آموزشی خاصی را ایجاب می­کند که باعث می­شود مدرسان موفق در این رشته نیازمند شخصیت خاصی باشند. کاربران به راحتی میتوانند در این برنامهها به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند. علیرغم تأیید نسبی مدل قیمتگذاری داراییهای سرمایهای در پژوهشهای اولیه، یافتههای برخی از پژوهشهای بعدی، با مدل مزبور متناقض بود. در دهه 1960 مدل قیمتگذاری داراییهای سرمایهای را ارائه کردند. که در آن، : اقلام تعهدی اختیاری شرکت در دوره و : کل اقلام تعهدی شرکت در دوره است که با استفاده از داراییهای دوره گذشته استاندارد شده است. آموزش راهبردی صفر تا صد حسابداری با دوره های ‘حسابداری ویژه … براین اساس به مدیران پیشنهاد میگردد که به کنترل های داخلی همواره به عنوان فرآیندی برای مساعدت بابت رسیدن به اهداف واحد تجاری و عاملی مهم جهت پیشگیری از اشتباهات و تحریف ها نگریسته و با عنایت به یافته های پژوهش حاضر، با طراحی و اجرای کنترلهای داخلی موثر، مانع از وقوع ناکارآیی در سرمایهگذاریهای واحد تجاری تحت مدیریت خود گردند.

یافتههای پژوهش مرامور و پاهور (1998) در آمریکا و ژاپن نیز وجود رابطه غیرخطی را تأیید کرد. در این راستا، تلاشهای زیادی در زمینه توسعه مدل مزبور انجام شد. بسیاری از روشهای مورد بحث در این مقاله، از جمله هزینهیابی شغل و ردیابی مالی را میتوان از طریق نرم افزار پیمانکاری یکپارچه انجام داد. 1998) نشان داد که رابطه نسبتهای مالی و بازده سهام، غیرخطی است. در اغلب پژوهشهای انجام شده در بورس اوراق بهادار تهران، از روشهای خطی و در پژوهشهای اندکی نیز از شبکههای عصبی مصنوعی برای پیشبینی بازده سهام استفاده شده است. در اغلب پژوهشهای انجام شده در بورس اوراق بهادار تهران، به پیشبینی خطی بازده سهام بر اساس متغیرهایی (عمدتاً حسابداری و در برخی موارد متغیرهای بازار و اقتصادی) پرداخته شده است (بهعنوان نمونه، دستگیر و خدابنده، 1382؛ ثقفی و شعری، 1383؛ ثقفی و سلیمی، 1384؛ نمازی و محمدتبار کاسگری، 1386؛ و دستگیر و همکاران، 1391). پژوهشهای اندکی (بهعنوان نمونه، آذر و کریمی، 1388 و همتفر و همکاران،1390) نیز با استفاده از روش غیرخطی شبکههای عصبی به پیشبینی بازده سهام میپردازد.

پیشبینی بازده سهام در تصمیمگیریهای مالی از اهمیت بسزایی برخوردار است و به طور وسیعی در ادبیات حسابداری و مالی مورد مطالعه قرار گرفته است. مقاله حاضر به بررسی سودمندی رگرسیونهای تجمیعی و روشهای انتخاب متغیرهای پیشبین بهینه (شامل روش مبتنی بر همبستگی و ریلیف) برای پیشبینی بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران میپردازد. افزون بر این، در پژوهشهای انجام شده در این زمینه، هدف و تأکید اصلی، ارائه مدلهای دقیق برای پیشبینی بازده بوده و کمتر به انتخاب متغیرهای پیشبین و روشهای مناسب آن پرداخته شده است. آنها در واقع معتقدند که به تعداد سرمایهگذاران، عوامل مؤثر بر قیمت سهام وجود دارد (همان مأخذ). در تدوین الگوی مناسب برای پیادهسازی استاندارد بینالمللی گزارشگری مالی شماره 17 در صنعت بیمه از فرآیند مندرج در بند 4 زیر استفاده میشود. نتایج حاصل، بیانگر این بود که فرار مالیاتی (اختلاف مالیات ابرازی و قطعی شرکتها)، منجر به افزایش ریسک سقوط آتی قیمت سهام میشود.

در ادبیات اقتصادی، هر گونه انحراف مقادیر متغیرها از روند بلندمدت مقادیر انتظاری آنها شوک نامیده میشود. در ایران نیز تاریخچه حسابداری به هزاران سال پیش و در زمان هخامنشیان و حتی قبل از آن برمیگردد. بر اساس گزارش کاربران پشتیبانی محک ضعیف بوده و حتی دانش حسابداری برخی کارشناسان پشتیبانی این نرم افزار در سطح پایینی است، بهطوریکه متوجه مشکل کاربر نمیشوند. حرکات قیمت سهام ناشی از عوامل بسیار زیادی است که در هر لحظه از زمان بر آنها تأثیر میگذارد. هزینه کلاس حسابداری حضوری نیز در قسمت ثبت نام متناسب بار روز برگزاری و تخفیفات مربوطه درج شده است. سپس با توجه رویداد انجام شده و با توجه به ماهیت حسابهای مشخص شده ثبت لازم انجام میگیرد. آیا الزامات استاندارد 27 منجر به بازنمایی درست رویدادهای رخ داده می­شود؟ این روش زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که دادهها از محیطی که به گونه ای طبیعی وجود داشته یا از واقعهای که بدون دخالت مستقیم محقق رخ داده، فراهم شود. 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com