عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 22 فروردين 1402
بازدید : 106045
نویسنده : کتابخونه


سیستم های تهویه مطبوع برای کنترل هوایی که در اطراف ما جریان دارد طراحی شده اند. هدف از تهویه مطبوع ایجاد محیطی برای آسایش انسان یا پشتیبانی از یک فرآیند است. در ادامه با سه کولر گازی چیلر، اسپلیت کانال و فن بیشتر آشنا می شویم.


خنک کننده چیست؟

چیلر برای توصیف دستگاهی استفاده می‌شود که دما را با گردش مایعی مانند آب یا مبرد یا محیط حرارتی دیگری مانند یخچال که دمای آن توسط مدار مبرد کنترل می‌شود، کنترل می‌کند. برای تهویه مطبوع، چیلر برای تبرید رایج است که یک وسیله خنک کننده است، اما امروزه به عنوان یک دستگاه سرمایشی و گرمایشی استفاده می شود.

چیلرها و برج های خنک کننده شبیه هم هستند اما نقش های متفاوتی دارند. نقش برج خنک کننده عمدتا خنک کردن آب خنک کننده تجهیزات خنک کننده است. هنگامی که دما افزایش می یابد، از نیروی هوای بیرون برای خنک کردن آب سرد و کاهش دما استفاده می کند.


انواع کولر

کولر مواد را از دستگاه گرفته و خنک می کند. گرمای خارج شده باید توسط خود یخچال خارج شود. و راهی هست انواع مختلفی از روش های خنک کننده مانند خنک کننده با هوا و خنک کننده آبی وجود دارد.



خنک کننده هوا خنک

کولر گازی هوا را به مبدل حرارتی می فرستد و یخچال را با هوا خنک می کند. موتور فن در داخل یخچال تعبیه شده است و به راحتی نصب می شود، اما از آنجایی که گرمای لوله اگزوز در اتاق تولید می شود، واحد فن را می توان در نزدیکی آن قرار داد.

هوای فشرده شده توسط کمپرسور توسط کندانسور (رادیاتور) خنک شده و به مایع تبدیل می شود. از یک مدار گاز خنک کننده و یک مدار آب در گردش تشکیل شده است و چیلر از گاز خنک کننده برای گرم کردن و خنک کردن آب در گردش استفاده می کند.

 

چیلر آب سرد


چیلر آب خنک نوعی سیستم است که از برج خنک کننده برای خنک کردن آب استفاده می کند. یک چیلر آب خنک کننده با آب خنک می شود. این چیلر مزایایی از جمله ظرفیت خنک کنندگی بالا دارد و گرما را به داخل اتاق ساطع نمی کند. خنک کننده فعال یک چیلر آبی آب است. چیلر جذبی یک چیلر آب سرد است که در تهویه مطبوع بزرگ استفاده می شود. در این موارد کولر گازی مرکزی محسوب می شوند. چیلر آب خنک یک دستگاه تهویه مطبوع برای ساختمان های متوسط ​​و بزرگ است.

چیلرهای آب خنک دارای چرخه خنک کننده هستند، اما آب سرد (آب گرم) با تغییر فشار خنک کننده در واحد و تغییر ترکیب آن به هوا و آب (مبدل حرارتی) تولید می شود. با طراحی فشرده و قابل نصب در فضاهای کوچک، می توان از چیلر آب سرد به طور موثر در تمام طول سال استفاده کرد.

 

پارتیشن بندی کانال

با کانال های مشترک می توانید:

کیفیت هوایی که تنفس می کنید را بهبود بخشید

به فضای خود کمی توجه کنید

یک فضای راحت با مجاری مجزا حفظ کنید

یک خانه یا محل کار کم مصرف داشته باشید

از حداکثر عملکرد لذت ببرید.



سیستم‌های مجرای اسپلیت پیشرفته فضای داخلی سالم را تسهیل می‌کنند و تنظیمات کنترل آب و هوا خانه شما را به همان اندازه که انرژی کارآمد است راحت می‌کند. محدوده داکت اسپلیت قابلیت کنترل اینورتر و دستیابی به راندمان کاری بالا را دارد. محدوده ظرفیت خنک کننده بزرگ، راحتی، راحتی و اطمینان مطلقی را که از یک داکت اسپلیت انتظار دارید، ارائه می دهد.

سیستم تهویه مطبوع محلی 1-1 با طراحی سبک و جمع و جور خود انتخاب ایده آلی در مکان هایی است که فضای نصب تنگ و دشوار است. یک راه حل عالی برای خانه ها، دفاتر، مغازه ها و رستوران ها، سیستم های داکت اسپلیت دارای قدرت و ویژگی هایی هستند که تضمین می کند تهویه مطبوع کارآمدی داشته باشید.

همه واحدها و سیستم های تهویه مطبوع گرمایش و سرمایش کانالی با بالاترین استانداردها ساخته شده اند تا هر گونه ناراحتی را به حداقل برسانند، بنابراین هیچ چیز مانع از لذت بردن از آب و هوای داخلی عالی در تمام طول سال نمی شود.



کنوکتورهای فن دار

فن کویل یکی از اجزای سیستم گرمایش و سرمایش داخلی است. فن کویل آب و هوای خانه شما را با حرکت هوا از طریق آن کنترل می کند که بر رطوبت خانه شما تأثیر می گذارد. برای تکمیل یخچال یا پمپ حرارتی شما، واحدهای فن کویل متغیر می توانند راحتی عالی و عملکرد کم مصرف را ارائه دهند. همچنین فن کویل ها می توانند خانه شما را با گزینه های کابل گرمایش برق گرم کنند.



کیفیت هوا با فن کویل

هنگامی که فن کار می کند، فن کویل می تواند کیفیت هوای داخل خانه را با جلوگیری از رشد و گسترش کپک، ویروس، باکتری و سایر آلاینده ها بهبود بخشد. یک فن با سرعت متغیر دوگانه می تواند جریان هوا را بهبود بخشد و در نتیجه کیفیت هوای خانه شما را کنترل کند.



عملکرد راحتی برای تعویض فن ها

رطوبت هوا یکی از عواملی است که بر راحتی شما تأثیر می گذارد. کنوکتورهای فن متغیر و دو سرعته رطوبت بیشتری را از بین می برند و در نتیجه راحتی خانه را افزایش می دهند.


اخرین حرف

برند TTM دبیر دبیر و شرکت توسعه مندش دارای تجربه زیادی در زمینه ساخت و واردات کولر گازی هستند. این شرکت سعی در ساخت و واردات دستگاه ها بر اساس نیاز مشتریان ایرانی دارد. اگر به دنبال دستگاه مناسب برای خانه، محل کار یا محیط صنعتی خود هستید، TTM می تواند در www.ttmenterprise.com به شما کمک کند.

مراجعه به صفحه مقاله: https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/1214075-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%87%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%85%D8%B7%D8%A8%D9%88%D8%B9


تاریخ : سه شنبه 22 فروردين 1402
بازدید : 33643
نویسنده : کتابخونه


بسیاری از افرادی که تصمیم به قبولی در کنکور یا هر آزمونی را می گیرند، معتقدند که مطمئناً با درس خواندن می توانند موفق شوند، اما باید برای درس خواندن خود برنامه ریزی کنید و تلاش کنید تا به سمت موفقیت حرکت کنید.

یک مشاور فنی می تواند در این زمینه به شما کمک زیادی کند. از آنجایی که مشاور فنی فردی است که در این زمینه تجربه دارد، می تواند در مورد نوع برنامه ریزی با شما صحبت کند و روش اصلی برنامه ریزی را به شما اطلاع دهد و شما می توانید با پیروی از توصیه های مشاور فنی و کمی حوصله به تمام اهداف خود برسید. .

همه ما 24 ساعت در روز فرصت داریم. و دلیل آن این است که برخی افراد هر روز موفق‌تر می‌شوند و می‌توانند هر کاری را که تلاش می‌کنند انجام دهند. و برخی افراد هرگز گام های مثبتی بر نمی دارند. و همیشه سر جای خودش قرار می گیرد همین است برنامه ریزی.


مشاوره تحصیلی در مدرسه

یکی از عوامل مهم در توسعه آموزش و ارتقای سطح روانشناسی و علوم، کمک گرفتن از مشاوران حرفه ای است. اگر به این مهم توجه کافی نداشته باشیم، می تواند زندگی مردم را تحت تاثیر قرار دهد، و آینده آنها را تحت تاثیر قرار دهد. تحصیلات و کار آینده افراد شامل خود و خانواده هایشان می شود. برای جلوگیری از آسیب های ناشی از کم شنوایی، بهترین راه حل، انتخاب مشاور آموزشی متخصص در زمینه علمی مربوطه است. انتخاب مشاور تحصیلی مناسب اولین گام در این مسیر است، اما عامل مهم دیگر زمانی است که والدین در مورد مشاوران باید در نظر بگیرند. با توجه به مشغله روزافزون والدین و کمبود وقت، توصیه شده ترین گزینه برای رفع سریع و صرفه جویی در زمان بیشتر و هزینه کمتر، مشاوره آنلاین است.

وقتی با بسیاری از افراد موفق در رشته‌های مختلف صحبت کردیم، به همین مشکل پی بردیم و از متخصصان در زمینه‌های مربوطه کمک خواستیم. در واقع می توان گفت که افراد بسیار کمی می توانند با توجه به سطح دانش و افراد با تجربه بدون اطلاع از تجربیات خود تصمیم بگیرند. با این تعبیر، انتخاب یک مشاوره تحصیلی مناسب می تواند نقش بسیار مهمی در موفقیت فرد داشته باشد. کوچکترین اشتباهی می تواند آینده تحصیلی و شغلی شما را خراب کند و انتخاب یک مشاور با تجربه می تواند نتایج بسیار خوبی به همراه داشته باشد.


نصیحت شغلی

طبق قانون سربازی، خدمت سربازی برای تمامی مردانی که به سن سربازی رسیده اند اجباری است. اما برخی از افراد در مورد قوانین نظام وظیفه اعم از مدت زمان خدمت، خرید سربازی، حکم خدمت وظیفه، معافیت پزشکی، معافیت کفالت و ... اطلاعات زیادی ندارند و هر بار نمی توانند کاری انجام دهند. مواردی که ذکر می کنند نه تنها به ثمر می نشیند، بلکه ممکن است از لحظه ای که خود را برای کار مناسب معرفی کنند بگذرد و در نتیجه خدمات بیشتری به آنها داده شود. به همین دلیل تصمیم داریم در این قسمت به طور کامل در مورد آن صحبت کنیم.


مشاوره تحصیلی کنکور سراسری

داوطلبان برای شرکت در کنکور سراسری در آزمون سراسری سالانه تیرماه به رقابت می پردازند. موفقیت در کنکور سراسری و رسیدن به اهداف بلند مدت برای زمان بهتر مستلزم دانستن و داشتن مواردی مانند مواد کنکور سراسری، استفاده از وسایل کمک آموزشی و بهترین نمرات آزمون ریاضی، تست، علوم انسانی، هنر و زبان در کنکور سراسری است. . امتحان ایده هایی برای برنامه ریزی درسی و تست زنی در کنکور سراسری داریم، روش صحیح مطالعه دروس برای موفقیت در کنکور سراسری، استفاده از تعطیلات نوروز یا عید برای مطالعه دروس دیررس، خلاصه کنکور سراسری و مدیریت اتمام و زمان مدیریت در کنکور سراسری تهیه یک دستور غذا برای همه غیرممکن است و می دانیم که فرآیند برنامه ریزی برای هر فردی بسته به مهارت ها و زمانی که او برای مطالعه در روز برنامه ریزی می کند متفاوت است، اما برخی نکات برنامه ریزی. اصول موفقیت را آسان تر می کند بنابراین با برنامه ریزی صحیح و روش صحیح مطالعه دروس و داشتن منابع مفید می توان به آن دست یافت.


مشاوره تحصیلی برای انتخاب رشته کنکور سراسری

یکی از اساسی ترین تصمیماتی که یک دانشجو در طول تحصیل باید بگیرد این است که کدام رشته در دانشگاه تحصیل کند و معیاری برای کنکور سراسری آن صنعت خواهد داشت. در این فرآیند، انتخاب یک مربی آکادمیک خوب و آگاه می‌تواند بسیار قدرتمند باشد و تأثیر زیادی در آینده تحصیلی و شغلی فرد داشته باشد. برای این منظور در این قسمت اطلاعاتی از قبیل بررسی قسمت های مختلف کارنامه. نقش سهمیه های مناطق و ایثارگران، ایثارگران و مناطق محروم در انتخاب رشته. ترجمه زبان در انتخاب رشته کنکور سراسری، اطلاع از امکانات، هزینه ها و شهریه دانشگاه های دولتی امروزی، دانشگاه غیرانتفاعی شبانه، پردیس خودگردان پیام نور یا دانشگاه بین المللی و آزاد، نحوه انتخاب رشته مناسب. برای کنکور سراسری پذیرش دانشگاه چیدمان صحیح در انتخاب محل کنکور سراسری. توضیح داده شده است که تحقیقات دقیق به متقاضیان کمک می کند تا انتخاب های بهتری داشته باشند.



مشاوره مدرسه

یکی از مواردی که همیشه همه داوطلبان با آن مواجه هستند، انتخاب دانشگاهی است که قرار است در آن تحصیل کنند. همه داوطلبان مایل به تحصیل و کسب دانش در بهترین دانشگاه ها نزد مشهورترین اساتید هستند. اما معروف ترین دانشگاه ها همیشه در رشته های موجود بهترین نیستند و گاهی دانشگاهی که چندان معروف نیست در یک رشته خاص موفق تر است و اطلاعات مربوط به این دانشگاه ها را می توان با مراجعه به مشاوران مجرب به دست آورد.



مشاوره تحصیلی در کنکور کاردانی به کارشناسی

شاید بسیاری از خانواده ها و داوطلبان ندانند که آزمون مجوز در دو حالت مستمر و غیر مستمر برگزار می شود. در مقطع کارشناسی پیوسته، داوطلبان پس از قبولی در آزمون ورودی، رشته ای را انتخاب کرده و مستقیماً وارد رشته دانشگاهی در مقطع کارشناسی می شوند. دوره لیسانس معمولا بین چهار تا شش سال طول می کشد. در مقطع ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) دانشجویان پس از کسب مدرک کاردانی مجدداً در کنکور کارشناسی شرکت می کنند و پس از کسب مدرک و انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ثبت نام می کنند. تنها تفاوت کارشناسی ناپیوسته با کارشناسی پیوسته این است که دانشجویان کارشناسی ناپیوسته باید پس از کسب مدرک کاردانی مجددا در آزمون شرکت کنند.



مشاوره تحصیلی برای کنکور کارشناسی ارشد

هر ساله در پایان آذرماه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند. ویژگی این شرکت کنندگان این است که دارای مدرک لیسانس یا در حال تحصیل در آن مقطع هستند. داوطلبان پس از تکمیل ثبت نام در آذرماه در گروه های مختلف آزمون در اردیبهشت ماه به رقابت می پردازند و در خرداد ماه همان سال نتایج آزمون مقدماتی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد تا بر اساس آن رتبه بندی شوند و درخواست دریافت کنید. ، لطفا. اولویت های خود را به ترتیب تنظیم کنید تا پاسخ نهایی نامزدها در ماه سپتامبر به آنها داده شود.

نمایش بیشتر: 

تاریخ : دو شنبه 21 فروردين 1402
بازدید : 13996
نویسنده : کتابخونه


HP یکی از بهترین تولید کنندگان چاپگر در جهان است. این شرکت همواره سعی در تولید مدل های مختلف برای مصارف مختلف داشته است. نصب و نصب درایور چاپگر اچ پی بر خلاف برخی برندهای دیگر بسیار ساده است و در چند مرحله قابل انجام است. کاربران ویندوز 7 و ویندوز 10 بیشتر از چاپگرهای این شرکت استفاده می کنند. بنابراین بد نیست نصب و راه اندازی آن را یاد بگیرید.

اگر اخیراً یک چاپگر لیزری HP خریداری کرده اید یا می خواهید یک چاپگر را روی لپ تاپ یا رایانه جدیدی نصب کنید و نمی دانید چگونه درایور چاپگر HP را نصب کنید، این مقاله برای شما عالی خواهد بود.


نصب درایور چاپگر HP با سی دی در ویندوز 10، 11

استفاده از سی دی قابل بوت یکی از رایج ترین و آسان ترین راه ها برای نصب درایور چاپگر اچ پی در ویندوز 10 است. برای انجام صحیح این کار باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

1- ابتدا سی دی را داخل لپ تاپ یا کامپیوتر قرار دهید. داخل سی دی فایل نصبی هست که باید نصب کنید یا روی دسکتاپ کپی کنید و سپس اجرا کنید. برای این کار روی فایلی که تنظیمات در آن نوشته شده است کلیک راست کنید. در بالا گزینه دوم را فشار دهید که می گوید Run as administrator.

- مرحله بعدی اجرای نرم افزار پیکربندی است. این مرحله بسیار سریع است و فقط چند ثانیه طول می کشد. البته اگر هارد دستگاه شما از نوع SSD نباشد، این زمان کندتر خواهد بود. این مرحله مربوط به Extract فایل است و درصد پیشرفت به کمک نوار نشانگر نمایش داده می شود. اگر استخراج کمی طول کشید، دکمه Cancel را فشار ندهید. پس از انجام این مرحله وارد قسمت بعدی می شوید.

 



فایل نصب درایور چاپگر HP را استخراج کنید

3- در این مرحله لوگوی HP نمایش داده می شود. در این قسمت باید چند ثانیه صبر کنید.

4- مرحله چهارم نصب درایورهای چاپگر HP شامل نصب برنامه های مربوط به چاپگر و نرم افزارهای مرتبط می باشد. صفحه ای را مشاهده خواهید کرد. در زیر تصویری از چاپگر شما و 3 گزینه وجود دارد.

نرم افزار چاپگر Isa

راهنمای کاربر را ببینید

راهنمای گارانتی و حقوقی را مشاهده کنید

پنجره نصب درایور چاپگر HP

در اینجا باید گزینه اول یعنی نصب نرم افزار چاپگر را انتخاب کنید. و روی آن کلیک کنید



5- پس از انتخاب گزینه نصب نرم افزار چاپگر در مرحله قبل وارد صفحه جدیدی می شوید. در این صفحه دو گزینه به شما نمایش داده می شود.

نصب آسان

نصب اضافی

پنجره نصب درایور چاپگر HP

مانند همه کاربران عادی، بهتر است گزینه اول را فشار دهید. روی دایره آن کلیک کنید. و سپس گزینه بعدی را انتخاب کنید.

6- با کلیک بر روی گزینه next وارد مرحله نصب می شوید و باید مدتی منتظر بمانید تا نصب کامل شود.

چاپگر را به کامپیوتر یا لپ تاپ وصل کنید

7- در آخرین مرحله از نصب درایور چاپگر اچ پی پیغامی مبنی بر اتصال پرینتر به کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق کابل ظاهر می شود. جعبه چاپگر حاوی کابل مورد نیاز است. یک سر کابل را به سیستم کامپیوتر و سر دیگر آن را به چاپگر HP وصل کنید و منتظر بمانید تا چاپگر خودش را بشناسد. پس از حداقل یک دقیقه، چاپگر آماده استفاده است.


درایور چاپگر HP را روی ویندوز 10، 11 بدون سی دی نصب کنید

سی دی قابل بوت چاپگر شما ممکن است به هر دلیلی در دسترس نباشد، برای رفع این مشکل ابتدا درایور چاپگر را از سایت پشتیبانی HP دانلود کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه دانلود درایورهای چاپگر HP

1- اولین مرحله برای نصب درایور چاپگر اچ پی بدون سی دی، اتصال چاپگر به کامپیوتر یا لپ تاپ است. این کار را باید با کمک کابل USB انجام دهید.

2- در ویندوز وارد منوی Start شده و Control Panel را پیدا کنید. یا عبارت Control Panel را در جستجوی ویندوز جستجو کنید.

اضافه کردن چاپگر در ویندوز 10

3- در قسمت مدیریت باید بر روی Devices and Printers کلیک کنید سپس Add a printer را پیدا کرده و کلیک کنید.

4- در نهایت بر روی نام نمایش داده شده چاپگر خود کلیک کرده و در صورت نیاز به درایور دانلود شده مراجعه کنید.

اکنون چاپگر نصب شده و آماده استفاده با تمام درایورها است.



نصب درایور چاپگر HP برای ویندوز 7 از روی سی دی


برای نصب صحیح چاپگر HP خود در ویندوز 7، باید مراحل زیر را مرحله به مرحله دنبال کنید.

1- ابتدا چاپگر و لپ تاپ یا کامپیوتر را با استفاده از کابل USB وصل کنید.

چاپگر را با کابل USB به کامپیوتر وصل کنید

2. سی دی قابل بوت را در DVD رایتر قرار دهید و اجازه دهید برنامه با استفاده از روش اجرای خودکار اجرا شود. نصب بسیار آسان است. و شما به راحتی می توانید البته این رویکرد همیشه جوابگو نیست. اگر راه اندازی چاپگر شما ناموفق باشد شما باید مرحله بعدی را دنبال کنید.

3- به منوی start رفته و روی Devices and Printers کلیک کنید.

4- در این مرحله از نصب درایور چاپگر اچ پی وارد صفحه می شوید. در بالای صفحه می توانید گزینه Add Printer را مشاهده کنید. حالا باید روی این گزینه کلیک کنید.

یک چاپگر محلی اضافه کنید

5- دوباره وارد صفحه دیگری می شوید. اولین گزینه مربوط به زمانی است که چاپگر از طریق کابل به دستگاه شما متصل است. گزینه دیگر مربوط به زمانی است که چاپگر با استفاده از کابل یا اتصال شبکه بی سیم به لپ تاپ یا رایانه شما متصل است.

اگر به خاطر داشته باشید ما گزینه اتصال کابل را انتخاب کرده ایم. بنابراین اولین گزینه که Add a local printer است را انتخاب کرده و روی گزینه بعدی کلیک می کنیم.

6- پس از نصب درایور چاپگر اچ پی، به چیزی دست نزنید و بدون ایجاد تغییر، گزینه Next را بزنید.


7- اکنون وارد صفحه دیگری می شوید که نام چاپگر شما در آن درج شده است، در این مرحله لازم نیست کاری انجام دهید. کافیست دوباره روی Next کلیک کنید.

8- مراحل نصب درایور چاپگر HP اکنون آغاز می شود. باید یک تا دو دقیقه صبر کنید تا نصب کامل شود. سرعت نصب کاملاً به حافظه دستگاه و نوع هارد دیسک بستگی دارد. سرعت نصب روی هارد پایین است. اما سرعت نصب آن با هارد SSD بسیار بیشتر است.

اگر نصب درست باشد، گزینه finish به شما نشان می دهد. همچنین، چاپگر شما به صفحه انتخاب دستگاه و چاپگر اضافه خواهد شد



نصب درایور پرینتر اچ پی در ویندوز 7 بدون سی دی

ویندوز 7 قدیمی است اما هنوز کاربران زیادی دارد. اگر می خواهید درایور چاپگر HP را بدون سی دی در ویندوز 7 نصب کنید، باید مراحل زیر را دنبال کنید.

1-: اولین قدم دانلود درایور چاپگر از سایت اصلی HP است. نرم افزارش رو هم باید دانلود کنید. پس از نصب نرم افزار، وارد آن شوید و عکسی از چاپگر خود پیدا کنید.

2- در این مرحله باید اینترنت را از لپ تاپ یا کامپیوتر خود جدا کنید. سپس به قسمت Control Panel رفته و بر روی Devices and Printers کلیک کنید.

اگر دقت کنید، یک مثلث زرد رنگ در کنار آن خواهید دید. این مثلث نشان می دهد که راننده وجود ندارد. در مرحله بعد باید درایورهای مناسب را نصب کنید. قبلا نحوه نصب آن را توضیح دادیم. اما ابتدا درایورهایی را که دانلود کرده اید باز کنید و آدرس بالای صفحه را کپی کنید.

3- درایو C را وارد کرده و پوشه مربوط به چاپگر خود را پیدا کنید. یک فایل زیپ نشده به طور خودکار نصب نمی شود. سپس آن را از طریق آپدیت سخت افزاری نصب کنید.

حال در قسمت Devices and Printers بر روی نام چاپگر خود کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید. پنجره ای باز خواهد شد. به تب دوم پنجره یعنی Hardware بروید. در این بخش می توانید نام های مختلف چاپگر خود را مشاهده کنید. اما باید گزینه other devices را انتخاب کرده و روی properties کلیک کنید.

4. اکنون پنجره ای با نام و مدل چاپگر شما باز می شود. سه گزینه وجود دارد.

راننده

خوب



جزئیات:

باید روی گزینه driver کلیک کنید تا گزینه update driver ظاهر شود و می توانید روی آن کلیک کنید. پنجره ای برای شما باز می شود. "Browse My Computer" را انتخاب کنید تا وارد مسیر فایل باز شده در درایو C شوید. حالا دکمه next را بزنید.

تمام نرم افزارهای شما نصب شده است و علاوه بر این چاپگر شما به طور کامل نصب شده و دارای درایورهای جدید است. اکنون چاپگر HP خود را در ویندوز 7 نصب و راه اندازی کرده اید.

یک ویژگی خاص در ویندوز 10 برای نصب درایور

ویندوز 10 ویژگی بسیار جالبی دارد که شاید از آن اطلاعی نداشته باشید. ویندوز هوشمند است و اگر بخواهید برای اولین بار یک چاپگر را روی سیستم ویندوز 10 نصب کنید، خود ویندوز به طور خودکار درایورهای چاپگر را پیدا می کند.

اگر به یک سی دی قابل بوت دسترسی ندارید و نمی توانید برای دانلود درایور به وب سایت HP مراجعه کنید، این روش ممکن است برای شما مفید باشد.

خوب برای اینکه بتوانید از این قابلیت ویندوز 10 استفاده کنید بهتر است مطمئن شوید که لپ تاپ خود را به اینترنت وصل کرده اید و VPN دارید. علاوه بر این، بدون VPN، ویندوز نمی تواند به درستی درایورها را پیدا کند.



درایورهای جدید چاپگر HP را نصب کنید

در طول سال ها، HP چاپگرهای خود را بهبود بخشیده است و حتی می توانید با اتصال تلفن خود از طریق بلوتوث یا Wi-Fi چاپ کنید. اما تعداد کمی از نرم افزارهای ویژه ای که برند HP برای این منظور تولید کرده است، می دانند. این نرم افزار HP Smart نام دارد و با نصب آن می توانید از چاپگر خود از طریق اتصال بی سیم به لپ تاپ، گوشی یا کامپیوتر خود استفاده کنید.

بقیه مراحل نصب برای این چاپگرها همان است که برای ویندوز 10 و ویندوز 7 توضیح دادیم. اما در نظر داشته باشید که نرم افزار Smart HP روی ویندوز 7 به درستی کار نمی کند. این مشکل ممکن است در ویندوز 11 رخ دهد.


اخرین حرف

چاپگرهای اچ پی نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان به دلیل کارایی و قیمت بسیار محبوب هستند. انواع مختلفی از این چاپگر برای کاربردهای مختلف تولید می شود. اما اولین کار در استفاده از آنها نصب است. امکان نصب چاپگر روی ویندوزهای مختلف بدون سی دی و با سی دی وجود دارد. به راحتی می توانید با چند کلیک ساده درایور چاپگر HP را بر روی ویندوز 7، 8.1 یا 10 نصب کنید و از عملکرد عالی آن لذت ببرید.

مرجع مقاله:آوا فرهنگ آریا

 


تاریخ : یک شنبه 20 فروردين 1402
بازدید : 23820
نویسنده : کتابخونه

از قدیم الایام تا به امروز، بهداشت فردی امری مهم و ضروری است، هر فردی ناخودآگاه و مستقل هر روز با مشکلات بهداشتی و روانی مواجه می شود، پس از یک روز پرمشغله و پرمشغله، باید بهداشت فردی را رعایت کنیم، همچنین باید توجه کنیم. به آن مثلاً دست و صورت خود را بشویید، ناخن های دست و پا را کوتاه کنید و خیلی کارهای دیگر انجام دهید. ممکن است فردی را در اطراف خود دیده باشید که مرتب دست های خود را چند بار در روز می شویند یا چند بار در روز دوش می گیرد.

فکر نمی کنید داشتن وسواس خسته کننده است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت رعایت بهداشت فردی بسیار مهم است اما نباید آن را بدیهی تلقی کرد. در واقع با وجود افسردگی، هم خود فرد و هم اطرافیانش در رنج هستند بنابراین می توان گفت افسردگی نوعی بیماری روحی و روانی است که نه تنها به حفظ سلامت عقل کمک می کند، بلکه از سلامت عقل واقعی نیز منحرف می شود. به نظر شما چرا بهداشت فردی مهم است؟ چرا باید به بهداشت فردی احترام بگذاریم؟ مزایای بهداشت فردی چیست؟ اگر به دنبال پاسخی برای چنین سوالاتی هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه باشید


چرا باید بهداشت فردی را رعایت کنیم؟

ما می دانیم که بیماری کرونا چندین سال است که در سراسر جهان وجود دارد و بهداشت فقط برای حفظ ظاهر و زیبایی نیست. به عبارت دقیق تر، با رعایت بهداشت در این زمان توانستیم علاوه بر داشتن ظاهری آراسته و خوشبو، سلامت بدن خود را نیز تضمین کنیم. به عبارت دیگر، برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا، باید مرتب دست‌هایمان را بشوییم، دندان‌هایمان را مسواک بزنیم، کثیفی‌ها را از روی پوستمان پاک کنیم. ما کارهای زیادی از این قبیل انجام داده ایم ما 19. البته ناگفته نماند که همیشه باید بهداشت فردی را رعایت کنیم. . از این رو می توان سلامت بدن و زیبایی آن را از دلایل اهمیت رعایت بهداشت فردی دانست.


بهداشت دهان و دندان چگونه رعایت می شود؟

از دوران کودکی و مدرسه به ما یاد دادند که روزی 3 بار مسواک بزنیم. بعد از هر وعده غذایی از یک مسواک نسبتا نرم استفاده کنید و از نخ دندان استفاده کنید. همانطور که می دانید باقی ماندن غذا روی دندان ها می تواند منجر به پوسیدگی و آسیب دندان شود. مصرف شیرینی‌ها، مواد قندی و نوشابه‌ها روی دندان‌ها متمرکز شده و به مرور زمان باعث تخریب و تغییر آن‌ها می‌شود. پس سعی کنید تا حد امکان از مصرف نوشابه و شکر مصنوعی پرهیز کنید. همچنین می توانید برای حفظ سلامت دهان و دندان و جلوگیری از پوسیدگی دندان از لبنیات استفاده کنید. بنابراین می توان گفت بعد از هر وعده غذایی مسواک زدن، نخ دندان کشیدن و آب نمک را فراموش نکنید.


چرا باید سلامت پوست مهم باشد؟

پوست یکی از مهم ترین عناصر زیبایی فردی است که توجه به آن پوستی شفاف و سالم به شما می بخشد و اعتماد به نفس شما را دو چندان می کند. پوست انسان چرب، نرمال یا خشک است. اگر پوستتان چرب است باید به رژیم غذایی خود توجه کنید. مصرف بیش از حد چربی و فست فود می تواند تاثیر مستقیمی بر سلامت پوست داشته باشد. اگر پوست شما خشک است باید از روغن های گیاهی مانند روغن نارگیل، روغن زیتون استفاده کنید و صورت خود را دو بار در روز (صبح و شب) با ژل و کف بشویید.

بنابراین توصیه می کنیم به تمیزی پوست خود توجه کنید و تمام آلودگی ها را از پوست خود پاک کنید تا آسیب پوستی به آن وارد نشود.


چرا باید به بهداشت مو اهمیت دهید؟

یکی دیگر از جنبه های بهداشت فردی که باید جدی گرفته شود، بهداشت مو است. به عنوان مثال، کوتاه کردن مو هر 6 ماه سلامت موهای شما را تضمین می کند. به عنوان مثال، با کوتاه کردن منظم موهای خود و شستن صحیح موها، می توانید از شوره سر جلوگیری کرده و چربی پوست سر را از بین ببرید. همچنین می توانید با عواملی مانند تغذیه مناسب، سیگار نکشیدن و استفاده کمتر از اتو و سشوار از ریزش و آسیب مو جلوگیری کنید.


مزایای سلامت شخصی

o از بیماری های انگلی و ویروسی جلوگیری می شود.

o بهداشت فردی می تواند به افراد کمک کند اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.

o برنامه غذایی و رژیم غذایی مناسب می تواند از چاقی و اضافه وزن و بیماری های گوارشی پیشگیری کند.

o با تمرکز بر بهداشت فردی می توان ظاهر و زیبایی شخصی را دو چندان کرد. مثلاً فردی که ناخن های کوتاه، موهای مرتب و تمیز و لباس های آراسته دارد، علاوه بر اینکه به ظاهر او کمک می کند و توانایی رعایت بهداشت فردی را نیز دارد.



چگونه باید پاک باشیم؟

شستن دست ها قبل و بعد از غذا را فراموش نکنید.

حداقل 2 یا 3 بار در روز از دهانشویه و نخ دندان استفاده کنید.

o لباس های خود را به خصوص لباس های زیر را بلافاصله عوض کنید.

o برای جلوگیری از حساسیت پوستی از لباس های نخی استفاده کنید.

o حداقل دو بار در هفته دوش بگیرید و بدن و موهای خود را کاملا بشویید.

صورت خود را از آلودگی و سایر مواد آرایشی با یک حوله مرطوب و آب بشویید.

o سعی کنید در طول روز به اندازه کافی فعال باشید و فعالیت های ورزشی را در برنامه زندگی خود بگنجانید.

o یکی از راه های ایجاد اختلال در سیستم گوارش، خوردن غذاهای فرآوری شده و چرب است. تا حد امکان از خوردن این نوع غذا خودداری کنید.

لینک منبع:  

تاریخ : شنبه 19 فروردين 1402
بازدید : 4578
نویسنده : کتابخونه



از انواع درب های ضد سرقت می توان به درب های ضد سرقت فلزی اشاره کرد که به دلیل امنیت و استحکام بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. درب های ضد سرقت بسته به نوع پوشش چوبی، متریال استفاده شده و سطح خروجی درب در انواع مختلفی نصب می شوند. اما در تمامی این مدل ها شاسی فلزی داخلی یکسان است.


درب فلزی ضد سرقت

در انتخاب این نوع درب باید به مواردی از جمله زیبایی، عدم سایش، رنگ، عدم زنگ زدگی فلز و ... توجه داشت.در مورد درب فلزی ضد سرقت جالب توجه است که رنگ فلز آن می تواند باشد. حتی با روکش چوبی از پشت در دیده می شود. به همین دلیل در انتخاب و خرید این نوع درب باید به چارچوب در و رنگ فلز توجه کرد. نکته قابل توجه این است که کلید درب ضد سرقت است و در صورت شکستن و نیاز به ساخت کلید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.


ویژگی های درب ضد سرقت فلزی

متریالی که درب فلزی ضد سرقت از آن ساخته شده نورد سرد می باشد.

این نوع درب مقاومت بالایی در برابر حریق دارد.

با توجه به درج نوار آب بند پلیمری در آنها، سد خوبی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل آن ها محسوب می شوند.

این درب ها همچنین عایق صدا و گرم هستند.

ویژگی های درب های فلزی ضد سرقت

جنس سطح بیرونی این نوع درب لاک شومینه و روکش پی وی سی می باشد.

ضخامت ورق قاب درب ضد سرقت فلزی تقریباً 3.1-5.1 میلی متر است.

ضخامت صفحه رویی این نوع درب 8-9 میلی متر است.

موادی که فضای بین دو برگ بالایی در را پر می کند پلی اورتان، لانه زنبوری و توری فولادی است.

ضخامت قسمت باز شدن درب حدوداً 7 سانتی متر است.

قفلی که برای درب های ضد سرقت فلزی استفاده می شود معمولا قفل جعبه ای با 11 تا 15 نقطه متصل به قاب است.

جنس آستانه درب ضد سرقت: فولاد ضد زنگ.

این نوع درب ها در ابعاد 210*105 سانتی متر در بازار موجود هستند و با باز شدن فضایی به ابعاد 91*197 سانتی متر را در اختیار شما قرار می دهند.

از جمله دستگاه های فلزی ضد سرقت می توان به مواردی مانند سوراخ های بلند اشاره کرد. همراه با زنگ شب، دستگیره، کرکره، روکش خمیر پلیمری، کلید اصلی و درب کلید اپراتور.

اکثر درب های فلزی ضد سرقت دارای چهار لولای داخلی هستند که هر کدام دارای پنج نقطه اتصال به در هستند.



عوامل موثر بر قیمت درب ضد سرقت

متریال استفاده شده و میزان کار انجام شده روی درب بر قیمت آن تاثیر می گذارد. به عنوان مثال، مدل های درب ضد سرقت که دارای نقش برجسته (CNC) هستند، قیمت بیشتری نسبت به مدل های ساده دارند.



روکش فلزی ضد سرقت

جنس درب چوبی نیز می تواند بر قیمت درب کشویی فلزی تاثیر بگذارد. به عنوان مثال درب های ضد سرقت روکش شده با چوب راش نسبت به مدل های روکش شده با چوب گردو قیمت کمتری دارند. برخی از این درب ها دارای یراق آلات استیل یا برنجی هستند که در قیمت نیز تاثیرگذار است.



چند نکته در مورد درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت فلزی از نظر ظاهری نمی تواند با درب ضد سرقت چوبی رقابت کند. اما در مقایسه با درب های چوبی ضد سرقت بسیار محبوب است. یکی از دلایل محبوبیت مدل های فلزی این است که درب های ضد سرقت فلزی دارای چندین قفل در قسمت های مختلف هستند.

درب های محافظ فلزی مقاومت بالایی در برابر سرما و گرما دارند و این مقاومت فیزیکی بالا باعث می شود که تغییرات دما زیاد نمی تواند باعث تغییر یا تغییر شکل این مدل درب شود. اکنون برای زیباتر شدن درب های فلزی از محصولات تقلبی استفاده می شود.

مراجعه به سایت: 

تاریخ : جمعه 18 فروردين 1402
بازدید : 37679
نویسنده : کتابخونه

دبی که عروس خاورمیانه لقب گرفته یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته دستخوش تغییرات اساسی شده است. این تغییرات باعث شده است که دبی سالانه پذیرای میلیون ها بازدید کننده از سراسر جهان باشد. در سفر به دبی، شاهد سازه های خارق العاده ای مانند برج خلیفه، سواحل زیبا و صحراهای بکر خواهید بود که در هیچ جای دنیا نمی توانید آنها را پیدا کنید. نکات مهمی که قبل از سفر به دبی باید در نظر بگیرید، از مهم ترین نکاتی است که باید بدانید که در ادامه سعی می کنیم به تفصیل به آن ها بپردازیم.

آب و هوای دبی در فصول مختلف

توجه به آب و هوا یکی از نکات مهم قبل از سفر به دبی است; این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و بارندگی سالانه آن بسیار کم است. در نتیجه هوای این شهر گرم و خشک است و برای کسانی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند، این هوا خسته کننده است و رطوبت هوا آنقدر زیاد است که همیشه عرق می کنند. در نتیجه، هوا بین بهار و تابستان به طور غیر قابل تحملی گرم می شود و میانگین دمای آن 48 درجه سانتیگراد است.



بهترین زمان برای رفتن به دبی از نوامبر تا فوریه، از نوامبر تا پایان فوریه است. دمای هوا در این ماه ها بین 20 تا 27 درجه سانتی گراد است و می توانید در سواحل زیبا و جذاب دبی شنا کنید.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

چند ساعت می توانید از تهران به دبی پرواز کنید؟

نکته مهم دیگر قبل از سفر به دبی دانستن مدت زمان پرواز است. پرواز تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.



بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد که رزرو آن ها یکی از نکات مهم قبل از سفر به دبی است. این شهر مدرن دارای استانداردترین هتل های جهان برای مسافران است و در زیر لوکس ترین هتل های این شهر را معرفی می کنیم.



برج های هتل جمیرا امارات

هتل جمیرا جزو هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران عالی با غذاهای بین المللی است. علاوه بر این، هتل جمیرا دبی دارای سرویس رفت و برگشت رایگان به مراکز خرید، مرکز شهر دبی و غیره است.

آدرس: برج های امارات، جاده شیخ زاید



هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق است و مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی هتل واقع شده است و 15 دقیقه با فرودگاه دبی فاصله دارد. هتل رافلز دارای امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی غذای ویژه، سرویس نشستن کودک، سرویس اتاق VIP است.

مکان: دبی، بر دبی، مرکز خرید وافی، جاده شیخ رشید



هتل تاج دبی

هتل تاج یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی است که در قلب دیره واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق است که هر کدام چشم اندازی زیبا از شهر دارند. هتل تاج دارای تعدادی رستوران است که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس: دبی، مرکز برج خلیفه



هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا چشم اندازی بی نظیر به خلیج فارس دارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و از امکانات آن می توان به 9 رستوران با انواع غذاهای بین المللی اشاره کرد.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک هت دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره شهر مدرن و منحصربفرد دبی است که دارای 225 اتاق است و تا فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر، تا دبی مال و برج خلیفه 15 دقیقه با ماشین و حدود 30 دقیقه تا ساحل دبی فاصله دارد. . با ماشین آن را داشته باشید. علاوه بر این، امکاناتی که در این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است، باعث می شود تجربه خوبی از سفر در دبی داشته باشید.

آدرس: باشگاه قایقرانی و گلف دبی



هتل مینا سالم

هتل مینا السلام یک هتل 5 ستاره در شهر دبی می باشد. این هتل دارای 292 اتاق مشرف به دریا و خلیج است که دیدن آب در شهر کویری دبی تضادی جالب و منحصر به فرد ایجاد می کند و همچنین دارای اتاق های مخصوص معلولان و سالمندان است.

KERO: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه

در این مقاله، سعی کرده ایم قبل از سفر به دبی تمام نکات مهم را برای تجربه یک سفر خاطره انگیز توضیح دهیم. اگر برای مدت اقامت خود در دبی به ماشین نیاز دارید؛ شما می توانید از خدمات اجاره خودرو شرکت معروف و خوشنام سعادت رنت استفاده کنید. اگر از خدمات کرایه اتومبیل در دبی استفاده کنید در هزینه و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد


تاریخ : جمعه 18 فروردين 1402
بازدید : 51396
نویسنده : کتابخونه


دیزل ژنراتور یا موتور دیزلی از یک موتور دیزلی با یک ژنراتور الکتریکی برای تولید نیروی الکتریکی تشکیل شده است. دیزل ژنراتورها در مواقعی که منازل، موسسات، بیمارستان ها و غیره با قطع برق مواجه می شوند، جایگزینی برای برق هستند. دیزل ژنراتورها از طریق موتورهای دیزلی و ژنراتورها برق تولید می کنند و از سوخت دیزل برای کار خود استفاده می کنند.

موتور دیزل وسیله ای است که می تواند با سوزاندن سوخت قابل اشتعال به نام سوخت دیزل حرکت چرخشی ایجاد کند، در حالی که ژنراتور وسیله ای است که می تواند حرکت چرخشی را به الکتریسیته تبدیل کند. بنابراین در پاسخ به این سوال که دیزل ژنراتور چیست، می توان این دستگاه را به صورت زیر تعریف کرد: دستگاهی است که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. این نوع سوخت در دمای بالاتری نسبت به سایر سوخت ها مانند بنزین می سوزد و قدرت و راندمان بیشتری را برای دیزل ژنراتورها فراهم می کند. دیزل ژنراتور کاشانی یکی از بهترین نمایندگی های دیزل ژنراتور در ایران می باشد.



انواع دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورها در انواع مختلف در بازار موجود هستند و به راحتی خرید می شوند. از سوی دیگر، دیزل داتز، ولوو، پرکینز، لوول، استمفورد و ماکالته ژنراتورهای با کیفیت و پرفروش هستند.

در میان این نمونه ها، دیزل ژنراتور ولوو ممکن است یکی از بهترین ها باشد. شرکت این کارخانه در زمینه ساخت کشتی، دیزل ژنراتور و موتورهای دیزلی فعالیت های زیادی دارد. شما باید یکی از این انواع را بر اساس منطقه استفاده و روند کار آنها انتخاب کنید.



استفاده از دیزل ژنراتور

به طور کلی از دیزل ژنراتورها به دو صورت استفاده می شود. در زیر به توضیح آنها پرداخته ایم.

دیزل ژنراتور اضطراری

یک دیزل ژنراتور بدون برق در Vingcon



حالت اضطراری

مراکز و صنایع زیادی هستند که نیاز به برق دائمی دارند و در صورت قطع برق صدمات زیادی وارد می شود. نمونه هایی از این نوع مراکز که نیاز به دیزل ژنراتور دارند بیمارستان ها، اماکن عمومی، فرودگاه ها، برج های آپارتمانی، ساختمان های اداری و مغازه ها و همچنین دیزل ژنراتورهای صنعتی می باشد.


منطقه برق دار

دیزل ژنراتورها به طور مداوم در محیط هایی که برق وجود ندارد استفاده می شود. این مکان ها شامل خطوط لوله گاز، ساخت و ساز و پروژه های شهری است. معدن صنعت حمل و نقل و ...


دیزل ژنراتور ولوو

ژنراتورهای دیزلی ولوو پنتا برای کاربردهای صنعتی مختلف استفاده می شود با طیف گسترده ای از موتورهای صنعتی از 66 تا 550 کیلووات، شرکت سوئدی VOLVO PENTA موتورهای محرک را برای اهداف مختلف از جمله برای ژنراتورهای برق ارائه می دهد. این شرکت یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان در شاخه ولوو دیزل ژنراتورهای تجاری است


بالای ژنراتور-دیزل 80 - 620 کیلو ولت آمپر - ولوو پنتا

موتورهای دیزل ژنراتور کم سرعت ولوو پنتا در محدوده توان نامی 80 تا 620 کیلو ولت آمپر موجود هستند. دیزل ژنراتور ولوو پنتا در نسخه قاب باز، سایبان ضد صدا و ضد آب و هوا یا نسخه کانتینری موجود است.



مشخصات دیزل ژنراتور Volvo Penta 80-620

قاب باز مجموعه ژنراتور

مجموعه مولد هوا + عایق صدا

ظرف ISO 20 اینچی + عایق صدا

بسته به کاربرد، مجموعه‌های دیزل ژنراتور ولوو پنتا با پانل‌های کنترل دستی (دیجیتال)، نوع MCP، یا پانل‌های دیجیتال با شروع / توقف خودکار در هنگام قطع برق، نوع ACP در دسترس هستند.

طیف گسترده ای از گزینه ها اجازه می دهد تا با نیازهای شما سازگار شوند. قابل استفاده برای توزیع اضطراری یا برای استفاده قابل حمل بر روی تریلر برای تامین برق سایت های ساختمانی.

ژنراتورهای ضد صدا سری VOLVO POWER MVW با مخزن پایه گسترده از 225 تا 2100 لیتر در ژنراتورهای دیزل پنتا ولوو اختیاری هستند.

منبع تغذیه 230/400 ولت، 50 هرتز است. مصرف سوخت 75% (3/4) وزن PRP است. سرعت در 60 هرتز: 1800 دور در دقیقه.

Voltan Tersedia pada 50Hz: 240/415V, 230/400V, 220/380V, 120/240V, 115/230V, 110/220V.

ولتاژ موجود در 60 هرتز: 480/277V، 460/265V، 440/254V، 240/120V، 230/115V، 220/110V، 208/120V.

توان نامی kVA/kW - PRP Prime Power طبق ISO 8528 - حداکثر توان الکتریکی موجود (در بار متغیر) در فواصل زمانی معین تعمیر و نگهداری برای تعداد نامحدودی بار در سال.

میانگین توان خروجی یک ژنراتور دیزلی ولوو پنتا نباید از 80 درصد توان PRP در 24 ساعت تجاوز کند. پرداخت 10% فقط به طور موقت مجاز است.

اطلاعات فنی مطابق با شرایط مرجع استاندارد مطابق با ISO 8528 است: +25 درجه سانتیگراد، 100 متر ALT (1000 میلی بار)، رطوبت نسبی 30٪. در حین کارکرد موتور، خروجی تقریباً افزایش می یابد. 5 درصد از ارزش محصول در مناطق بالاتر سقوط می کند.



دیزل ژنراتور بالدوین

Baudwin یک شرکت فرانسوی-چینی است که متخصص در تولید موتورهای دیزلی، بادوین دیزلی و گازی برای اهداف مختلف است. شرکت چینی Weichai که در سال 1918 در فرانسه تأسیس شد، این شرکت را در سال 2009 خریداری کرد و طبق قوانین اروپا محصولات خود را با نام تجاری Baudin به فروش می رساند.

دیزل ژنراتور BAUDOUIN POWERKIT گسترده ترین طیف موجود در بازار جهانی برای استفاده در ژنراتورهای مختلف برق از 15 تا 3125 کیلو ولت آمپر می باشد. صد سال تجربه طراحی، ساخت، پشتیبانی و کیفیت Badwin Diesel Generators منجر به یک محصول اروپایی قابل اعتماد، ماندگار و مقرون به صرفه شده است. برای 100 سال، Bowdoin دیزل ژنراتورهای Bowdoin با کیفیت بالا را برای کاربردهای دریایی طراحی و تولید کرده است و دیزل ژنراتورهای 18 تا 4000 کیلووات را تولید می کند. Badwin همچنین دارای تجربه درخشان در راه اندازی، سرویس و تامین قطعات یدکی کلیدی ژنراتورهای دیزلی Badwin به مشتریان در بیش از 100 کشور در سراسر جهان است.

دیزل ژنراتورهای بیدون و محصولات دریایی 18 تا 4000 کیلووات ساعت دارایی هایی هستند که می توانند با تولید کنندگان موتورهای دیزلی مختلف ترکیب شوند. و با چندین مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان، Badwin به بهبود محصولات خود و انطباق با نیازهای مشتری ادامه می دهد. با طراحی جهانی خود، می توانید روی دیزل ژنراتور Bidon به عنوان منبع کافی برای تولید برق در هنگام قطع برق و همچنین پروژه ها حساب کنید.



آخرین کلمه

شرکت دیزل ژنراتور کاشانی سال هاست که در بازار صنعتی ایران فعالیت می کند. این شرکت با عرضه دیزل ژنراتور و موتور الکتریکی به صنعتگران و مصرف کنندگان خدمات رسانی می کند. با مراجعه به سایت kashanico.com می توانید با مشاوره تخصصی محصول مورد نظر را از این مجموعه تهیه کنید.

مطالعه از رفرنس: https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-69/290471-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA


تاریخ : چهار شنبه 9 فروردين 1402
بازدید : 438
نویسنده : کتابخونه

متن آهنگ مثل شبنم دلنشین باش که به هر دلی بشینی حمید عسکری

 مثه شبنم دلنشین باش که به هر دلی بشینی
همه چی خوبه اگه تو همه چیو خوب ببینی
جوری زندگی کن بشه از تو یه نماد عاشقی ساخت
که نشون مهربونی رو بشه گردن تو انداخت
مثه بارون مهربون باش همه چترا به تنت شن
تا یه دنیا بیقراره لحظه ی اومدنت شن
مثه اون جزیره ای که تو یه طوفان همیشه
که نشسته روی دریا ولی هیچ وقت غرق نمیشه
تو یه ذره آسمون شی آدما پرنده میشن
بذار آدمای دنیا آدمای بهتری شن
واسه پروازه پرنده گاهی وقتا آسمون باش
بی دلیل و بی بهونه هر جا رفتی مهربون باش

https://musicdel.ir/single-tracks/173695/


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com