عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 30 دی 1401
بازدید : 479
نویسنده : کتابخونه

متن آهنگ تیتراژ سریال بی گناه علیرضا قربانی

 

تو خنده ی دوری در یاد تو قاصدکی دور از باد

من زخمی قبل از مردن من ساکت قبل از فریاد

داد از دل من داد ای دادMusicdel | موزیکدل

دانلود آهنگ تیتراژ سریال بی گناه علیرضا قربانی | کامل MP3 - موزیکدل

عکسی که پر از رویا بود در خاطره ای تار افتاد

عکسی که در آن خندیدم از سینه ی دیوار افتاد

داد از دل من داد ای داد

آمده ام تو به داد دلم برسی

تو سکوت مرا بشنو که صدای غمم نرسد به کسی

آمده ام تو به داد دلم برسی

چو پرنده ی زخمی بی پر و بال رها شده از قفسی

باید که شبی برسی به قرارم ایمان منی به خدا نسپارم

میترسم از اینکه زمان نگذارد چون دسته گلی برسی به مزارم

باید که شبی برسی به قرارم ایمان منی به خدا نسپارم

میترسم از اینکه زمان نگذارد چون دسته گلی برسی به مزارم

آمده ام تو به داد دلم برسی

تو سکوت مرا بشنو که صدای غمم نرسد به کسی

آمده ام تو به داد دلم برسی

چو پرنده ی زخمی بی پر و بال رها شده از قفسی

آهنگ جدید علیرضا قربانی به نام «تیتراژ سریال بی گناه»


تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1401
بازدید : 454
نویسنده : کتابخونه

سرویس خواب های موجود در بازار از نظر طرح، رنگ و متریال بسیار متنوع هستند. سرویس خواب ام دی اف یکی از پرطرفدارترین مدل ها می باشد. بسیاری از افراد به دلیل ویژگی های ام دی اف این نوع سرویس را انتخاب می کنند. برای بررسی این ویژگی ها و مزایای آن با ما همراه باشید.
محصول ام دی اف
در حال حاضر یکی از پرکاربردترین مواد برای ساخت تخت و مبل تختخواب شو، کمد و میز آرایش و ... محصولات ام دی اف می باشد. ام دی اف در واقع حاصل ضایعات چوب و چوب است که تحت فشار و حرارت زیاد به صورت چسب در می آید. ترکیب این مواد باعث دوام بیشتر ام دی اف می شود و برای ساخت تخت های ام دی اف استفاده می شود.


5 مزیت تخت ام دی اف

اگر قصد خرید سرویس خواب ام دی اف را دارید، بهتر است از قبل از مزایای این نوع تخت مطلع شوید:
شبیه تخت چوبی است
تخت های چوبی همیشه طرفدار دارند، اما این روزها که قیمت چوب سر به فلک کشیده است، افراد کمی این نوع روتختی را خریداری می کنند. در این صورت تخت های ام دی اف به دلیل شباهت به تخت خواب های چوبی و قیمت پایین تری نسبت به مدل چوبی می تواند پاسخگوی نیاز مشتری باشد.
مقاوم در برابر رطوبت
در مناطق مرطوب، درختان پس از مدتی آسیب می بینند. اگر سرویس خوابی که مد نظر شماست در مکانی خاکی قرار می گیرد، بهتر است از مواد مدیاپن ساخته شده باشد. به این ترتیب دیگر نگران رطوبت نخواهید بود و محصولی بادوام به دست می آورید.


طیف گسترده ای از محصولات
تولید تخت های ام دی اف محدودیتی ندارد، بنابراین تنوع این نوع محصولات بی پایان است. از نظر پلاستیک و انعطاف پذیری ام دی اف بسیار بهتر از چوب است و دلیل تنوع مدل ها نیز همین است. رنگ ها و طرح های متنوعی از این سرویس خواب در بازار موجود است. همچنین با انتخاب ام دی اف به عنوان متریال محصول می توانید هر طرحی را که دوست دارید سفارش دهید.
حمل آسان محصولات
قطعات محصولات ام دی اف به راحتی جدا و سرهم می شوند. بنابراین محدودیتی برای برآورد ابعاد ورودی و ... وجود ندارد. اکثر افرادی که اجاره می دهند با چالش انتخاب تخت خود بر اساس فضا مواجه هستند، اما خرید سرویس خواب ام دی اف محدودیت ها را برطرف می کند. البته به طور کلی بهتر است برای اطمینان از ایمنی کالا، تخت خواب سبک تری با سایز کوچکتر انتخاب کنید.


در برابر موریانه مقاوم است
با توجه به مواد اولیه ای که در ساخت ام دی اف استفاده می شود، این محصول در برابر حشرات مانند مگس مقاوم است.
البته با وجود مزایای بسیار زیاد ام دی اف، باید در نظر داشته باشید که اگر محصول ساخته شده از ام دی اف بشکند، چسباندن آن به سختی انجام می شود و ممکن است پس از چسباندن مدت زیادی دوام نیاورد.


یونیت تخت ام دی اف
اگر قصد خرید تخت ام دی اف را دارید به خاطر داشته باشید که این سرویس شامل موارد زیر می باشد:
بستر
بستر
میز خلاقانه
شیشه
کشو و کمد


هزینه تخت ام دی اف با طرح های مختلف ممکن است با افزودن یا حذف این موارد متفاوت باشد. به عنوان مثال، اگر کمبود جا دارید، می توانید به جای خوابیدن، کشوهای زیر تخت را سفارش دهید. همچنین اگر مبلمان و کمدهای کوچک زیادی دارید، یکی از گزینه هایی که دارید این است که یک کشو به کشو اضافه کنید یا یک کمد اضافی بخرید.
چند مدل تخت ام دی اف موجود است؟
قبلاً اشاره کردیم که طرح ها و رنگ های بی شماری از ست ورق های ام دی اف ساخته می شود، اما باید در نظر داشته باشید که بین دسته بندی ست های سنتی، کلاسیک و مدرن محدودیت هایی وجود دارد.
تخت های سنتی یا سلطنتی حتما باید از چوب راش، افرا یا گردو باشد و این نوع تخت ها را نمی توان از ام دی اف ساخت زیرا این تخت ها معمولا با روکش پوشانده می شوند که روی ام دی اف قابل انجام نیست.
نکته مثبت این است که این مدل سرویس خواب تنها محدودیت موجود است، شما می توانید تخت خواب کلاسیک یا مدرن خود را از ام دی اف سفارش دهید. قیمت سرویس خواب ام دی اف نسبت به مدل چوبی مقرون به صرفه است و دوام و استحکام آن پاسخگوی نیاز مشتری است. اگر ترجیح شما انتخاب تخت کینگ نیست، می توانید به راحتی مدل ام دی اف را انتخاب کنید و در هزینه های خود صرفه جویی زیادی کنید. https://tanilchoob.com/product-category/bed-service/mdf-bed-service/ 


آخرین کلمه
روتختی ام دی اف محصولی مطمئن و مطمئن است اما کیفیت محصولات ام دی اف با یکدیگر متفاوت است و مهم ترین نکته در هنگام خرید این محصول انتخاب فروشگاهی مطمئن است. تانیل وود عرضه کننده سرویس خواب های ام دی اف می باشد که به لطف گستردگی فروشگاه، کیفیت محصولات را تضمین می کند و رضایت تمامی مشتریان را با هر سلیقه ای جلب می کند.
همچنین از آنجایی که تانیل وود خود محصولات فروشگاه را تولید می کند، خرید از آنجا بسیار مقرون به صرفه تر است. این فروشگاه شرایط خرید را بسیار آسان کرده و خدمات پس از فروش مختلفی را برای مشتریان خود ارائه کرده است.


تاریخ : دو شنبه 26 دی 1401
بازدید : 444
نویسنده : کتابخونه

ویژگی های سنگ مرمر خاکستری

امروزه معماران از سنگ برای زیباسازی نما در ساخت بسیاری از خانه ها چه در سازه های داخلی و چه در سازه های خارجی استفاده می کنند. در این مقاله قصد داریم در مورد سنگ مرمریت طوسی اطلاعاتی ارائه کنیم تا با سنگ ها آشنا شوید و اطلاعات لازم را در مورد نحوه استفاده و اجرای سنگ ها به دست آورید.

اطلاعاتی که در ادامه این مقاله توضیح می دهیم به شما در شناخت سنگ مرمر کمک می کند. همچنین اطلاعاتی در مورد انواع سنگ مرمر طوسی، قیمت سنگ مرمر طوسی، معادن سنگ مرمر طوسی در ایران، مشخصات سنگ مرمر طوسی، قیمت سنگ مرمر طوسی و غیره داده خواهد شد. سنگ مرمر یک سنگ کربناته دگرگونی است. به طور خاص، سنگ مرمر یک سنگ دگرگونی است که از تبلور مجدد کانی های کربناته، معمولاً کلسیت یا دولومیت به دست می آید. با گذشت زمان، سنگ آهک با فشار و گرما ساختار و بافت خود را تغییر می دهد. سپس سنگ آهک تبلور مجدد می شود و در نتیجه این فرآیند سنگ مرمر ایجاد می شود. سنگ مرمر خاکستری دارای ویژگی هایی است که برخی از آنها به ویژگی ها و ظاهر سنگ مرمر مربوط می شود. یکی از این ویژگی های متمایز سنگ مرمر وجود رشته های ارتعاشی مانند ضربان قلب است که به آن استیلولیت می گویند. استیلولیت ها سطوح نامنظمی هستند که در اثر فرآیند حل شدن رسوبات تحت فشار در سنگ های رسوبی ایجاد می شوند.

استیلولیت ها بیشتر در سنگ های دولومیت و سنگ آهک یافت می شوند و می توان با آنها برخورد کرد. همانطور که در مقالات قبلی ذکر شد، یکی دیگر از ویژگی های سنگ مرمر خاکستری این است که معمولا از مواد کربنی ایجاد می شود.

کاربرد سنگ مرمر خاکستری

سنگ مرمریت طوسی در ساخت بناها و بناها کاربرد فراوانی دارد. از جمله این کاربردها می توان به استفاده فراوان از آن سنگ در محیط ها و فضاهای داخلی سازه اشاره کرد. به عنوان مثال در مکان هایی مانند کف، پله ها و درهای ورودی کاربرد فراوانی دارد. دلیل استفاده از این سنگ در ساختمان ها این است که افراد با استفاده از این سنگ فواید و ویژگی های مثبتی کسب می کنند. همچنین معمولا در طراحی داخلی از سنگ های خاکستری با رنگ روشن تر استفاده می شود.

یکی از مزیت های سنگ های مرمر خاکستری این است که می توانید طرح ها و نقش های مختلفی را روی آن ها پیاده کنید. همچنین می توان عملکرد و کارایی این سنگ مرمر را با کمک مواد و فناوری هایی بهبود بخشید که بر اساس آن می توان طول عمر و زیبایی سنگ مرمر را افزایش داد.

کجا بهتر است از سنگ مرمر خاکستری استفاده نکنید؟

برای پاسخ به سوالات فوق باید بگوییم که بهتر است از سنگ مرمر خاکستری در محیط ها و نماهای خارجی ساختمان به خصوص در مناطقی که میزان بارندگی بسیار زیاد است استفاده نشود. دلیل این توصیه این است که برخی از سنگ های مرمر ماهیت آهکی دارند و در نتیجه آب زیادی جذب می کنند. البته در چنین مواقعی راه حلی برای جلوگیری از مشکلات احتمالی وجود دارد که استفاده از سطوح مرمر ضخیم تر و یا استفاده از مواد نانو می باشد.

همچنین توصیه می شود در مکان هایی که تحت تأثیر انبساط و انقباض زیاد قرار دارند از سنگ مرمر استفاده نشود. زیرا در صورت استفاده، سنگ مرمر ممکن است خورده شود. همچنین بهتر است از این سنگ ها در مکان هایی مانند آشپزخانه، توالت و حمام استفاده نکنیم زیرا اگر در چنین مکان هایی از آنها استفاده کنیم در معرض جذب آب بالا و مواد شوینده قرار می گیرند که ممکن است به سنگ آسیب برساند.

یکی از مشکلات دیگر استفاده از سنگ های خاکستری در طراحی داخلی این است که ممکن است گاهی رنگ خاکستری به دلیل حالت خنثی محیط اطراف، احساس آرامش و سکون را در افراد ایجاد کند. به همین دلیل باید با استفاده از رنگ ها و تکنیک های دیگر طراحی، این مورد را نیز در طراحی کنترل کنید.

قیمت سنگ مرمر خاکستری

در رابطه با قیمت سنگ مرمریت طوسی نیز قابل ذکر است که قیمت این سنگ از ارزان تا گران دارای طیف وسیعی می باشد زیرا سنگ مرمر دارای انواع و اقسام متعدد با مصارف مختلف می باشد. در زیر برخی از عوامل موثر بر قیمت سنگ مرمریت توسی را بیان می کنیم.

یکی از عوامل مهم و موثر در تعیین قیمت سنگ ها اندازه و ابعاد آنهاست زیرا سنگ های مرمریت با توجه به اندازه ای که استخراج می شوند یا برش می شوند تغییر می کنند. قطر سنگ هم تاثیر داره. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت سنگ مرمریت خاکستری نوع آن است، زیرا ممکن است برخی از انواع سنگ ها کمیاب تر یا دارای ویژگی ها و ویژگی های منحصر به فردی باشند. به عنوان مثال قیمت سنگ طاووس ارسنجان و سنگ مرمر خاکستری لشتر ممکن است متفاوت باشد.

یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت سنگ مرمر، میزان رگه های روی آن است. در برخی از سنگ ها حداقل رگه های روی سطح موثر است. همچنین زیبایی طرح ها می تواند یکی دیگر از عوامل مهم در قیمت گذاری باشد. یکی دیگر از عوامل موثر در این زمینه سختی و استحکام سنگ ها است.

همچنین میزان سنباده‌پذیری سنگ مرمر ممکن است تأثیر مستقیمی در تعیین قیمت داشته باشد. عامل دیگر عدم وجود ناخالصی در سنگ است که در کیفیت آن نیز موثر است. رنگ سنگ نیز بسیار مهم است زیرا هر چه رنگ سنگ مرمر روشن تر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود.

حرف پایانی

به نقل از کارخانه آسیا سنگ به آدرس https://asiastone-factory.com/ سنگ مرمریت طوسی بر اساس نوع خود می تواند در زمینه های مختلف از جمله طراحی داخلی و یا نمای بیرونی ساختمان بسیار مورد استفاده و موثر واقع شود. سنگ مرمر نوعی سنگ کربناته دگرگون شده است که در ظاهر دارای رگه هایی است و به همین دلیل بر جذابیت این سنگ ها افزوده می شود.


تاریخ : پنج شنبه 15 دی 1401
بازدید : 472
نویسنده : کتابخونه

پاکسازی پوست یکی از موثرترین راه ها برای مقابله با مشکلات مختلف پوستی، جوانسازی پوست و دادن ظاهری جوان به آن است. پاکسازی پوست برای پوست کاملاً شناخته شده است، می توان آن را در کلینیک های مو و زیبایی و یا در منزل با روش های ساده انجام داد، در هر دو صورت پوست باید به درستی و با مواد طبیعی و موثر تمیز شود. اما برای بهترین نتیجه باید بدانید چه زمانی پوست خود را تمیز کنید.


فعالیت ها شامل تمیز کردن پوست است. بخور بسوزانید، جوش های سرسیاه را از بین ببرید، از ماسک مناسب برای نوع پوست استفاده کنید، از ماسک برای جوانسازی پوست، لایه برداری پوست و استفاده از مرطوب کننده موثر استفاده کنید. https://fatemehhabashi.com/
با پاکسازی پوست می توان ظاهری تمیز و شاداب به پوست داد و از ایجاد خطوط و چین و چروک پیری جلوگیری کرد.
پاکسازی پوست باید هر دو تا سه ماه یکبار و با رعایت فواصل لازم به درستی انجام شود تا پوست شل و چروک نشود.


زمان پاکسازی پوست است
پاکسازی پوست که باید با مواد موثر و بی ضرر انجام شود باید بر اساس نیاز پوست انجام شود زیرا روزانه با لایه برداری یا برس زدن می توان سلول های با کیفیت و مرده را از روی پوست پاک کرد. با افزایش شدید، می تواند به طور عمیق مناطق سطحی پوست و مشکلات پوستی را از بین ببرد.
بهترین زمان برای تمیز کردن پوست زمانی است که فرد در آینه نگاه می کند و نقاط سیاه ریز روی بینی و گونه ها را می بیند و خلوص و لطافت پوست را از دست می دهد.
با لایه برداری سطحی می توان به طور روزانه از شفافیت و درخشندگی پوست حمایت کرد، در حالی که لایه برداری عمیق فقط باید توسط متخصص پوست و بسته به عمق مشکل پوست انجام شود.


https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/


فرد نیازی به خروج از خانه ندارد و معمولا بعد از ساعت 22 بهترین زمان برای تمیز کردن پوست است، بنابراین پوست کاملا استراحت می کند و نتیجه تمیز کردن است. پوست بهتر خواهد شد، اوضاع بهتر می شود.


تاریخ : چهار شنبه 14 دی 1401
بازدید : 2262
نویسنده : کتابخونه

در زندگی ما موضوعات مختلفی وجود دارد که با شنیدن آن‌ها ناخودآگاه ترس و هیجان در ما ایجاد می‌شود. جن یکی از این موضوعات است که هر وقت درباره آن صحبت می‌کنیم، افکار بسیار عجیب و ترسناکی به ذهنمان خطور می‌کند.

باید بدانید که اگر بخواهیم دید وسیعی به جن و ارواح داشته باشیم باید بگوییم که به هر موجود ماورایی مانند فرشتگان و شیاطین که از دید انسان پنهان باشد جن گفته می‌شود. جن‌ها موجوداتی هستند که مانند انسان و حیوان غذا می‌خورند و دارای جنسیت نر و ماده بوده و توانایی تولید مثل دارند.

اکثر مردم معتقدند شیاطین گروهی از موجودات زنده هستند که با وجود نامرئی بودن، افکار و احساساتی دارند که قدمت آن به هزار سال قبل از بشریت می‌رسد و از آتش خلق شده‌اند. اما آیا حقیقت پنهان و مرموز این موجودات این است؟ یا موارد دیگری هم درباره آن‌ها وجود دارد؟ بیایید باهم به بررسی این مسائل بپردازیم.

از گذشته‌های دور تاکنون کنجکاوی و تحقیقات زیادی در مورد «جن» توسط انسان‌ها صورت گرفته است و با توجه به این کنجکاوی‌ها، باورهای متفاوت و همچنین متناقضی در مورد این موضوع در ذهن آن‌ها شکل گرفته است که هیچ‌کدام از آن‌ها به صورت قطعی قابل اثبات و مستند نیستند.

قبل از هر چیز اجازه دهید در مورد معنای لغوی کلمه جن صحبت کنیم، این واژه به معنای نامرئی، دور از چشم و پنهان است. درواقع این کلمه اشاره به فطرت جن دارد، به همین دلیل به فرزندی که هنوز متولد نشده و در شکم مادر حضور دارد و دیده نمی‌شود، جنین گفته می‌شود.

 

ویژگی‌های منحصر به فرد اجنه


– جن‌ها موجوداتی هستند که دارای هوش و جسم غیر آلی هستند و از نظر ادیان پست‌تر از انسان و بالاتر از حیوان هستند. در فرهنگستان فارسی معنی دیو به جن داده شده و در فرهنگستان عرب به آن جن گفته می‌شود و در فرهنگ لاتین نیز دیو یا جن معرفی شده است. به طور کلی معنای واحدی که به جن داده می‌شود از حواس ما پنهان است.

– توانایی زندگی در هر مکانی را دارند و به همین دلیل است که جن نیازی به خانه و مسکن ندارد، زیرا سرما و گرما و همچنین طوفان بر جن تأثیر نمی‌گذارد، وسایل حمل و نقل برای جن‌ها لازم نیست، چون هرلحظه اراده کنند در هر مکانی می‌توانند حضور داشته باشند بنابراین. ازاینجا می‌توان فهمید که نیاز شهر و خانه ندارند و تکنولوژی و صنعت ندارند.

– مانند همه موجودات زنده، اجنه نیز غذا می‌خورند، اما مقدار آن بسیار کمتر از مقدار مصرف شده توسط انسان است.

– جن‌ها مانند انسان دارای جنسیت مذکر و مؤنث هستند و توانایی تولید مثل دارند و همچنین می‌توانند تشکیل خانواده داده و در اجتماع زندگی کنند اما جامعه ندارند.جوان ایرانی (irjavan.com)

– با وجود اینکه جن دارای عقل و شعور است، نمی‌توان گفت عقل فلسفی و هنری دارد. به طور کلی عقل جن فقط در ارزیابی امور روزمره یا عقل معیشتی خلاصه می‌شود و همچنین دارای هوش و قدرت تشخیص برای یافتن گذشته و آینده و خواندن افکار هستند.

 

نشانه‌های حضور جن در خانه
جن یکی از مخلوقات خداوند است و در همه‌جا از کویر، دشت، کوه و جنگل گرفته تا شهرها و داخل ساختمان‌های بلند و آسمان خراش‌ها حضور داشته و زندگی می‌کنند.

اما آیا این درست است که شیاطین و اجنه در خانه‌های ما و در کنار ما زندگی می‌کنند؟ آیا آن‌ها برای ما خطرناک هستند یا نه؟ پاسخ مثبت است. آری آن‌ها کنار ما زندگی می‌کنند. حضور جن در خانه چه مسلمان و چه غیرمسلمان برای ما مضر است. زیرا به اعضای خانواده آسیب می‌رسانند و به نوعی زندگی را مختل می‌کنند.

در این قسمت با علائم و نشانه‌های جن در خانه آشنا می‌شویم که دیدن هر یک از آن‌ها در خانه نشانه وجود جن‌های مخرب و خطرناک است:

 

علائم کلی حضور اجنه در خانه


1- گم‌شدن و ناپدید شدن اشیا و وسایل منزل از محلی که آن‌ها را گذاشته‌ایم.

2- جابجایی اشیا از جایی به‌جای دیگر خود به خود و بدون دخالت ما.

3- زمانی که در خانه تنها هستیم شخصی با ما تماس می‌گیرد.

4- شنیدن صداهایی از آشپزخانه، مانند به هم خوردن ظروف یا باز کردن شیر آب یا شکستن شیشه.

5- شنیدن صداهایی مانند خمیازه، قدم زدن، گریه، خنده یا پچ پچ کردن در حالی که مطمئن هستیم کسی جز ما در خانه نیست.

6- افتادن و شکستن ظروف شیشه‌ای یا چینی و همچنین خرابی غیرعادی و مداوم لوازم خانگی، سوختن و خرابی آن‌ها.

7- دست‌کاری ناگهانی برق خانه یا چراغ‌ها و وسایل برقی مانند روشن و خاموش شدن رادیو و تلویزیون بدون دلیل در حالی که مطمئن بودیم از قبل روشن یا خاموش شده‌اند.

8- دیدن حیوانات، حشرات و خزندگان مانند مارها که هر بار که آن‌ها را می‌کشیم دوباره همان موجود را زنده می‌بینیم [این علامت با جادو همراه است].

9- گریه و فریاد نوزادان و کودکان بی‌دلیل و ناگهانی از خواب پریدن.

10- خونی شدن بینی اعضای خانواده بدون دلیل، سردرد و مشاجره پی‌درپی در خانه و بین اعضای خانواده.

11- دیدن حیوانات موذی، گربه و سگ سیاه در حال راه رفتن و مانور در خانه در خواب.

12- تغییر ناگهانی دمای هوای اطراف به سرد یا گرم بدون منبع مشخص یا دلیل واضح.

13- پارس کردن مداوم سگ‌های اهلی بدون دلیل یا خیره شدن حیواناتی مانند سگ و گربه به یک جسم خیالی و نامرئی در گوشه خانه و یا امتناع حیوانات خانگی از رفتن به اتاقی که قبلاً وارد آن می‌شدند.

14- دیدن سایه‌هایی که ناگهان از اتاق خارج می‌شوند یا وارد اتاق دیگری می‌شوند یا از حمام به دستشویی می‌روند و بالعکس.

 

جن‌ها به دنبال چه مکان‌ها و افرادی هستند؟
– جاهایی که تعهدات انجام نمی‌شود.

– جاهایی که صدای قرآن از آن‌ها شنیده نمی‌شود.

– مکان‌هایی که صدای موسیقی بسیار بلند است.

– مکان‌هایی که برای آن‌ها بسیار سرگرم کننده است.

– جایی که اصول بهداشتی هرگز رعایت نمی‌شود.

– مکان‌هایی که قماربازی می‌شود.

– جاهایی که مواد مخدر مصرف می‌شود و مشروبات الکلی می‌نوشند.

– مکان‌هایی که در مجاورت ویژگی‌های طبیعی مانند کوه‌ها، جنگل‌ها، چشمه‌ها، باغ‌ها و بیابان‌ها هستند.

– مکان‌هایی که در نزدیکی درختان مرکب به ویژه درختان پرتقال قرار دارند.

– کسى که از وضوى واجب امتناع کند.

– شخصی که زناکار است.

– فردی که در انجام وظایف خود تنبل است.

– فردی که با حیواناتی مانند گربه و سگ آشنایی دارد.

 

جن‌ها چگونه انسان را آزار می‌دهند؟


داستان‌های زیادی در مورد چگونگی مزاحمت جن برای انسان وجود دارد، اما صحت این موارد از آن‌ها ثابت نشده است.

در شرایط عادی هیچ آسیبی توسط جن به انسان وارد نمی‌شود مگر اینکه انسان به جن آسیب برساند و آن‌ها را به انتقام‌جویی وادار کند.

برای اینکه انسان‌ها به جنیان آسیبی نرسانند، باید در شروع بعضی کارها ازجمله ریختن آب داغ در آستانه یا چاه و یا روی آتش، بسم الله الرحمن الرحیم را زمزمه کنند. وقتی به آستانه یا راه پله می‌رسند و در هنگام غسل نیز گفتن بسم الله مؤثر است.

نتیجه اینکه جن و شیاطین هیچ‌گونه تسلط و تسلط اجباری و غیرارادی بر انسان ندارند و هر انحرافی که از سوی آن‌ها در مورد انسان صورت می‌گیرد بااراده و اختیار انسان همراه است، اما برخی از سختی‌های زندگی انسان ناشی از آن است. در اینکه آن‌ها شیاطین هستند شکی نیست. برای ما یک امتحان است.

از کجا بفهمیم در خانه جن حضور دارد؟ چگونه انسان‌ها را آزار می‌دهند؟

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com