عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 24 اسفند 1401
بازدید : 12100
نویسنده : کتابخونه

 

سرعت باز و بسته شدن درب های شیشه ای برقی بسته به میزان تردد قابل تنظیم و کنترل است. درب ها در طرح ها و سبک های مختلفی ساخته می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خودشان در زمینه هایی چون ساختار نوع مواد سازنده میزان امنیت یا فضایی که اشغال کرده اند، سادگی عملکردشان و زیبایی شناختی دارند. گاهی نیز به دلیل وزش باد ممکن است اتفاقاتی چون کوبیده شدن درب پارکینگ هنگام ورود و یا خروج از آن پیش آمده و موجب خسارت به بدنه ماشین شما شود؛ اما با وجود جکهای در بازکن برقی، باد نمیتواند خسارتی به اتومبیل شما وارد کند و میتوانید با آرامش وارد پارکینگ شده یا از آن خارج شوید. به دلیل نصب در کنار درب پارکینگ شما، صاحبان خانه میتوانند فضای سقف پارکینگ بیشتری در دسترس داشته باشند که اغلب برای نگهداری وسایل بزرگ یا نامناسب مانند دوچرخه و سایر اقلام بزرگ استفاده میشود.

 

در چند سال گذشته، درب بازکنهای جک میل برای بسیاری از صاحبان خانه محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. با این جکهای برقی بدون پیاده شدن و از داخل ماشین، درب پارکینگ خود را باز کرده و داخل بروید. با وجود این جکها، دیگر خیالتان از امنیت خانه و پارکینگ خود راحت باشد و با آسودگی بیشتر زندگی کنید؛ چرا که دیگر نیاز نیست برای هر بار خارج شدن و یا وارد شدن به پارکینگ منزل خود، از ماشین پیاده شده و دربها را باز کنید تا بتوانید ماشین خود را از پارکینگ بیرون آورده یا در داخل پارکینگ، پارک کنید. اگر خیلی فراموشکار هستید یا از فناوری آگاه نیستید، ممکن است قفل خودکار گزینه مناسبی برای شما نباشد. اگر شما هم به دنبال یک سیستم امنیتی برای منزل خود هستید تا بتوانید کار خود را راحتتر کنید و نیز خیالتان از بابت خیلی از اتفاقاتی که ممکن است به خاطر ایمن نبودن درب پارکینگ شما رخ دهد، راحت کنید، درب بازکنهای جک برقی پارکینگ که با ریموت باز و بسته میشوند، گزینه خوبی برای شما خواهد بود. اگر میخواهید از این مشکل جلوگیری کنید، درب بازکنهای جکی بهترین گزینه هستند. از این طرح میتوان برای دربهای پارکینگ بالابر نیز استفاده کرد و نیاز به نصب پنل کاذب را برطرف کرد.  

جدیدترین مدلهای درب بازکن پارکینگ از جمله مدلهای جک که دارای کدهای درب غلتکی هستند است، هر بار که در باز میشود کدهای منحصربهفرد درب برای جلوگیری از کپی کردن دارند. موقعیتهای دیگری نیز وجود دارد که استفاده از درب بازکن ریموتی یا جکی ممکن است مفید باشد. درحالیکه هزینه نصب درب بازکنهای جکی معمولاً کمی بیشتر از مدلهای جایگزین تسمه یا درب بازکنهای زنجیرهای است، طیف وسیعی از مزایای درب بازکن جکی، هزینههای اولیه را جبران میکند. درحالیکه این درب بازکن برای پارکینگهای بلند مفید است، اما در ارتفاع ۴٫۲ متری یا کمتر و عرض ۵٫۵ متری یا کمتر بهترین کار را دارد. سیستمهای ریلی مورد استفاده در درب بازکنهای زنجیری و تسمهای، مقدار فضای سقف موجود را محدود میکنند، درحالیکه درب بازکنهای جک برقی، ناحیه بسیار موردنیاز را ایجاد میکنند. این اغلب در مورد پارکینگهایی است که برای نگهداری وسایل نقلیه سواری استفاده میشود. اما در صورتیکه کرکره برقی با کاربری مسکونی مورد استفاده قرار بگیرد بدلیل مشخص نبودن تردد وسایل نقلیه از کرکره برقی پارکینگ نمی توان قفل و جا قفلی در نظر گرفت و همانند یک کرکره برقی مغازه آن را قفل نمود. 

 

از آنجایی که درب بازکن جکی در کنار در نصب شده است، احتمال اینکه قطعهای سقوط کند و به وسیله نقلیه شما برخورد کند بسیار کمتر است. برخی از طراحان خانه ترجیح میدهند یک پنجره در بالای در قرار دهند تا اینکه آن را وجود خود درب پارکینگ قرار دهند. یکی دیگر از راههای عیب یابی سنسورها توجه به چراغ آنها است. لازم به توضیح است که اگر اطلاعات کافی در خصوص عیب یابی و بررسی چشم الکترونیکی درب اتوماتیک را ندارید بهتر است از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. مشاوران ما به شما کمک میکنند تا درب مناسب ساختمان خود را پیدا کرده و آن را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش خود خریداری کنید. تنها کافی است به جای این همه زحمت، برای درب پارکینگ خود، جک برقی خریداری کرده و با ریموت آن را باز و بسته کنید. تمامی بخش ها و اجزای سیستم مورد بازدید و دیده بانی قرار می گیرند، که این اطمینان ایجاد شود که همیشه حداقل یک سیستم برای عملکرد مکانیزم باز شدن اضطراری درب در حین رویداد یک حادثه و زمانی که آژیر فعال می شود دردسترس است. 

تاریخ : جمعه 19 اسفند 1401
بازدید : 406
نویسنده : کتابخونه

 

سرور DL380 G10 یک سرور پردازشی ابری (Cloud Computing) با قابلیت‌های پیشرفته است که برای کاربردهای مختلف در محیط های تجاری و صنعتی مناسب است. برخی از ویژگی‌های این سرور عبارتند از:

  1. پشتیبانی از پردازنده‌های قدرتمند Intel Xeon Scalable با تعداد هسته‌های بالا و قابلیت‌های پیشرفته.
  2. حافظه‌ی با کیفیت بالا و با ظرفیت‌های مختلف (تا 3 ترابایت) که با قابلیت‌های امنیتی و قابلیت ارتقا از طریق حافظهٔ پیشرفته Intel Optane مجهز شده است.
  3. قابلیت‌های ذخیره‌سازی پیشرفته با درایو‌های SSD و NVMe که امکانات ارتقا را دارند.
  4. پشتیبانی از کارت‌های شبکه با سرعت بالا و پروتکل‌های متنوع از جمله 25G، 40G، 100G، 200G، 400G.
  5. قابلیت‌های مدیریت پیشرفته با استفاده از نرم افزار iLO 5 (Integrated Lights Out) که امکان کنترل سرور را به صورت از راه دور فراهم می‌کند.
  6. پشتیبانی از گرافیک به صورت کامل و قابلیت‌های سخت‌افزاری کارت‌های گرافیکی NVIDIA و AMD.
  7. پشتیبانی از تکنولوژی رمزنگاری پیشرفته با TPM 2.0 و قابلیت دسترسی فیزیکی محدود به دستگاه‌های جانبی به منظور افزایش امنیت.
  8. طراحی با کیفیت و قابلیت‌های مدیریت حرارت به صورت هوشمند برای کاهش هزینه‌های انرژی و افزایش عمر مفید سرور.

 

 

نکات خرید سرور اچ پی DL380 G10

در خرید سرور DL380 G10 می‌توانید به نکات زیر توجه کنید:

  1. مطمئن شوید که فروشنده یا فروشگاهی که سرور را از آن خریداری می‌کنید، از منابع قابل اعتماد است.
  2. طمئن شوید که سرور از فروشنده‌ای خریداری شده است که از اصالت و سلامت فنی آن اطمینان دارد.
  3. شخص کنید که سرور مورد نظر به همراه همه قطعات و لوازم جانبی مورد نیاز برای عملکرد بهینه و مطمئن، ارائه می‌شود.
  4. بل از خرید، به دقت مشخص کنید که سرور HPE DL380 G10 از نظر ویژگی‌ها، سازگاری و نیازهای شما مناسب است.
  5. به دقت شرایط و ضمانت‌های فروش سرور DL380 G10 را مطالعه کنید و مطمئن شوید که به شرایط قبولی می‌رسید.
  6. در صورت امکان، مشخصات فنی و عملکرد سرور را با نمونه‌های دیگری که در دسترس دارید، مقایسه کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.
  7. در نهایت، با دقت و حوصله لازم، قبل از خرید، با اطلاعات کافی، انتخاب خود را انجام دهید.

 

 

تکنولوژی های سرور DL380 G10

سرور DL380 G10 از تکنولوژی های پیشرفته‌ای استفاده می کند که عبارتند از:

  1. پردازنده های Intel Xeon Scalable با فناوری پیشرفته و قابلیت های پردازشی بالا.
  2. حافظه با کیفیت بالا با قابلیت ارتقا تا حداکثر 3 ترابایت با حداکثر 24 رم DDR4 و قابلیت پشتیبانی از حافظه پیشرفته Intel Optane.
  3. قابلیت‌های ذخیره سازی پیشرفته با درایو های SSD و NVMe و پشتیبانی از ذخیره سازی نرم افزاری.
  4. پشتیبانی از تکنولوژی شبکه با سرعت بالا با پروتکل های متنوع 25G، 40G، 100G، 200G و 400G.
  5. دسترسی به قابلیت های مدیریت پیشرفته با استفاده از نرم افزار iLO 5 (Integrated Lights Out) و HPE OneView که امکان کنترل و مدیریت سرور را به صورت از راه دور و مرکزی فراهم می کند.
  6. پشتیبانی از تکنولوژی رمزنگاری TPM 2.0 و قابلیت دسترسی فیزیکی محدود به دستگاه های جانبی به منظور افزایش امنیت.
  7. پشتیبانی از تکنولوژی های سخت افزاری کارت گرافیکی NVIDIA و AMD و قابلیت های گرافیکی کامل.
  8. طراحی با کیفیت و قابلیت مدیریت حرارت به صورت هوشمند برای کاهش هزینه های انرژی و افزایش عمر مفید سرور.

تاریخ : چهار شنبه 17 اسفند 1401
بازدید : 408
نویسنده : کتابخونه


پاکسازی پوست همانطور که از نامش پیداست به معنی پاکسازی کامل پوست از چربی های اضافی و انواع آلودگی های سطح پوست است. می دانیم که راز سلامت پوست و حفظ جوانی آن در مراقبت حرفه ای و مداوم از پوست نهفته است. اکنون ممکن است از خود بپرسید که چگونه پوست خود را تمیز کنیم؟ بهترین راه برای تمیز کردن صورت چیست؟ هر چند وقت یکبار باید نظافت انجام شود؟

اگر ساکن اراک هستید و می خواهید برای پاکسازی پوست صورت به بهترین مرکز پوست در اراک مراجعه کنید و یا به دنبال دوره آموزشی درمان پوست در اراک (متوسط) هستید، پیشنهاد می کنم با من همراه باشید تا - در انتهای مقاله


چگونه پوست را تمیز کنم؟

پاکسازی پوست یکی از بهترین راه‌ها برای درمان مشکلات پوستی است که به کاهش جوش، آکنه، بهبود گردش خون و غیره کمک می‌کند و می‌تواند به راحتی پوست تازه‌ای را به ارمغان بیاورد. امروزه پاکسازی پوست توانسته نظر عموم را به خود جلب کند. از دلایل علاقه و محبوبیت این درمان می توان در مورد اهداف آن صحبت کرد که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.


اهداف پاکسازی پوست چیست؟ https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-arak/

سلول های مرده پوست را از سطح پاک می کند: در این تکنیک ابتدا لایه بالایی پوست که حاوی سلول های مرده پوست است به صورت حرفه ای تمیز می شود. البته به یاد داشته باشید که اگر حذف سلول های مرده پوست به درستی انجام نشود در دراز مدت می تواند منجر به التهاب، عفونت، حساسیت پوستی و ... شود. می تواند عواقب ناخوشایند و جبران ناپذیری به جا بگذارد.

از بین بردن مواد زائد و چربی اضافی پوست: پوست دارای غدد چربی است و بازسازی لایه های پوست یکی از وظایف آنهاست. گاهی اوقات چربی روی سطح پوست جمع می شود و منافذ باز پوست را مسدود می کند. به همین دلیل باید در دوره پاکسازی پوست در اراک شرکت کنید تا صورت خود را پاکسازی کنید تا در نهایت از شر چربی های اضافی و انواع آلودگی ها خلاص شوید.

پوست صورت را تقویت و آبرسانی می کند



مراحل پاکسازی پوست چیست؟

پاکسازی پوست یکی از مهم ترین مراحل روتین مراقبت از پوست است.اگر دوره آموزشی ARK Skin Cleansing School را دنبال کنید، معمولا مراحل را یکی یکی طی کرده و پوست خود یا اطرافیانتان را تمیز می کنید.

مراحل اولیه و عمومی چهره اراک عبارتند از: https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-boushehr/

پاکسازی و حذف آلودگی ها از سطح پوست

سلول های مرده با لایه برداری حذف می شوند

تغذیه و آبرسانی پوست

فواید پاکسازی پوست

افزایش گردش خون

رفع خشکی و خشکی پوست

پاکسازی و احیای پوست

روند پیری پوست را کند می کند

پاکسازی پوست فواید زیادی دارد که در این قسمت به برخی از آنها اشاره می شود. اگر می خواهید تمام فواید پاکسازی پوست را بدانید می توانید در کلاس های پاکسازی صورت در اراک شرکت کنید. بله، فراموش نکنید که باید تمام تلاش خود را برای محافظت از پوست انجام دهیم تا در طول درمان آسیب زیادی به آن وارد نکنیم.

بنابراین با ثبت نام در بهترین آموزش پاکسازی پوست در اراکی با فواید، مزایا و بسیاری موارد دیگر پاکسازی آشنا خواهید شد.



آیا بعد از اتمام آموزش پاکسازی پوست در اورک امکان پاکسازی وجود دارد؟

بله، با شرکت در بهترین فعالیت پاکسازی پوست اراک، می توانید حداقل هر سه ماه یکبار پوست یا سایر پوست خود را طبق جزئیات ارائه شده در دوره به طور کامل و کامل پاکسازی کنید. البته اگر به توضیحات و نکات با دقت گوش دهید و سعی کنید هر مرحله از درمان را طبق دوره انجام دهید، پاکسازی کامل را خواهید آموخت.

همانطور که می دانید پوست یکی از مهم ترین قسمت های خارجی بدن هر فردی است که می تواند زیبایی ظاهر را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین، برای مراقبت از پوست خود، باید دو عامل پاکسازی صورت زیر را در نظر بگیرید:

بهترین مراکز مراقبت از پوست را بررسی کنید و صورت خود را تمیز کنید.

در بهترین دوره پوست صورت در اراک شرکت کنید و آموزش های حرفه ای ببینید و سلامت، شادابی و شفافیت کامل را به پوست خود هدیه دهید.

توجه داشته باشید که در هیچ دوره ای ثبت نام نکرده اید. این به این دلیل است که مراقبت از پوست بسیار مهم است و شما نباید تک تک دستورالعمل ها و نکات را امتحان کنید زیرا می تواند باعث التهاب، حساسیت پوستی و غیره شود. ممکن است اثرات منفی داشته باشد. پس برای ثبت نام در حرفه ای ترین آموزشگاه پاکسازی پوست اراک با من تماس بگیرید تا در ادامه شما را برای ثبت نام دوره پاکسازی پوست در اراک راهنمایی کنم.


عواقب ثبت نام در سرویس نظافت آموزشگاه شستشوی صورت در اراک چیست؟

پس از اتمام بهترین آموزش پاکسازی پوست در اراک، می‌توانید با رعایت نکات و تکنیک‌های حرفه‌ای، صورت خود را کاملاً حرفه‌ای بشویید تا پوست و پوست اطرافتان پاکسازی شود.

پس از گذراندن آموزش کامل پاکسازی پوست در اراک می توانید با بهترین مراکز و کلینیک های پاکسازی و درمان صورت در اراک برای کسب سود بیشتر شریک شوید.

در این مقاله پاکسازی پوست و فواید آن را توضیح داده ایم و گفته شده است که پوست یکی از مهم ترین مواردی است که می تواند تاثیر خوب/بدی بر ظاهر افراد داشته باشد. برای داشتن پوستی درخشان و دلپذیر بهتر است در دوره های پاکسازی صورت اراک شرکت کنید و یا درمان را به یک متخصص بسپارید.


تاریخ : شنبه 13 اسفند 1401
بازدید : 25667
نویسنده : کتابخونه

 

فریم جانبی در این فریم در مواردی چون، زهوار شیشه ای، پرو فیل 90 درجه کانکتورها، فوم تزریقی و نیز پنل upvc قرار می گیرند. در این کارخانه انواع پروفیل های UPVC در ابعاد و مقاطع مختلف تولید و توسط نمایندگان خود عرضه بازار شد .شرکت تولیدی پنجره ماندگار نیز به پاس قدمت بالا و کیفیت تولید و موتاژ بالا موفق به دریافت نمایندگی رسمی این محصولات در کشور شد . اما قابلیت تغییر جهت بازشو آن از بالا به پایین و یا از پایین به بالا و همچنین از داخل به بیرون و یا برعکس را دارد. از خصوصیات منحصر به فرد پنجره دو جداره سبک و کم وزن بودن آن است. با توجه به مزایای کم نظیر پروفیل های وین تک، پنجره دوجداره وین تک هم از ویژگی های بسیار کاربردی و مزایای زیادی برخوردار است. اگر به دنبال یک پنجره خوب با هزینه کم هستید که انتظارات شما را در حد ممکن برآورده سازد می توانید پنجره دوجداره وینتک را انتخاب نمایید اما اگر به دنبال بهترین پنجره دوجداره هستید پنجره دوجداره ویسنابست را انتخاب نمایید. گالوانیزه نیمی از استحکام محصول را تامین میکند اما با این حال بسیاری از تولیدکنندگان برای کاستن قیمتهایشان گالوانیزهها را حذف میکنند.  

 

باید توجه داشته باشید این کار توسط افراد حرفه ای انجام شود زیرا اگر توسط افراد کار بلد انجام نشود، بخش باز شونده به سرعت دچار مشکل می شود و پنجره ظرف مدت کوتاهی از کار می افتد اما اگر توسط افراد کار بلد انجام شود تا یک سال نیاز به رگلاژ مجدد نخواهد داشت. در روش اول زحمت و زمان مورد نیاز برای تعویض پنجره آهنی با upvc به مراتب بیشتر است و بازده و نتیجه کار کمتر از حالت دوم میباشد، زیرا در روش دوم هم نصاب تسلط بیشتری در عملیات تعویض دارد و بازدهی کار خیلی بهتر از روش اول می باشد و دلیل آن ساختار پروفیلهای بازسازی است که فریم آهنی را کاملا پوشش میدهد. کاربرد این مدل در توالت و حمام است و نحوه ی باز شدن آن به صورت یک جهت است. 4.مقاومت: جهت ساخت پنجره با ابعاد بزرگ و آنهم در طبقات بالا با توجه به فشارهای وارد شده از طرف باد نیازمند یک پنجره مقاوم می باشیم که در این شرایط یا باید از پروفیل upvc استاتیکی ویستابست استفاده کرد و یا از پروفیل آلومینیوم ترمال بریک استفاده کرد ولی در بعضی شرایط ترمال بریک مناسب تر است مثلا جهت ساخت پنجره با ابعاد بزرگ و در طبقات بالا مثل طبقه 12 ام حتما باید از ترمال بریک استفاده کرد.

 

 

شیشه ها با مواد خاصی آب بندی می شوند که این درزبندی در کیفیت پنجره دو جداره هافمن بسیار موثر و از ویژگی های بارز این پنجره به شمار می رود. محصولات این شرکت در دسته بندی های پروفیل 60 و 70 میلی متری در بازار عرضه می شود و شما می توانید پنجره های یو پی وی سی هافمن را به صورت دو یا سه جداره سفارش دهید این شرکت سعی بر این دارد تا بتواند نیازهای تمامی مشتریان خود را در سراسر کشور عزیزمان ایران برطرف سازد. اگر بخواهیم قیمت پنجره بر حسب متر مربع را برای این مدل بررسی کنیم، این طرح حدود متر مربعی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می باشد که البته بایستی بدانیم قیمت متر مربع مبنای محاسبه دقیقی نیست، و فقط برای این طرح و این تقسیم بندی محاسبه شده است. و اینکه قیمت پنجره دو جداره بر چه اساسی محاسبه می شود؟

 

عوامل موثر در قیمت پنجره دوجداره هم به تعداد، متراژ و مدل انتخابی و همچنین پروفیل مصرفی و نوع یراق مصرفی و… این مدل از پنجره یکی از مدل های معروف است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و دارای دو لنگه متحرک می باشد که می توان پنجره را از چپ به راست و از راست به چپ حرکت داد. این مدل با استفاده از پنجره های دوجداره آلومینیومی ساخته می شود که دارای کیفیت بیشتری است. در ادامه به بررسی برخی از عواملی میپردازیم که ضرورت جایگزینی پنجرههای قدیمی با پنجرههای دوجداره را مشخص میکند. برای انجام این کار فقط باید فریم پنجره های قدیمی در چارچوب باشد و قسمت های داخلی دور افتاده شود تا پنجره های دوجداره upvc، مطابق میل شما ساخته شود و توسط تعمیرکاران شرکت درساوین با سال ها تجربه، پنجره های دوجداره روی فریم های قبلی سوار شوند و نوسازی شود. طراحی صحیح در عرض و ارتفاع باعث میشود تا حریم پنجره تداخلی با پیرامون خود (اعم از پرده، شیرهای سینک آشپزخانه و دیگر موانع احتمالی) نداشته باشد و از هزینههای ترمیمی و تغییرات آتی جلوگیری خواهد شد. سفیدکنندهها: سفیدکنندهها باعث تغییر رنگ قاب پنجره میشوند.

تاریخ : چهار شنبه 10 اسفند 1401
بازدید : 77071
نویسنده : کتابخونه


فرستنده های فشار در کاربردهای گاز و مایع برای انتقال اندازه گیری فشار به یک دستگاه کنترل یا نمایشگر از طریق سیگنال الکتریکی استفاده می شوند. نوع فشار تعریف شده (یعنی متریک، مطلق یا دیفرانسیل) بسته به کاربرد و دستگاه متفاوت است. در ادامه به بررسی مدل های مختلف ترانسمیتر فشار می پردازیم.



ترانسمیتر فشار Rosemount

ترانسمیتر فشار Rosemont 3051 با استفاده آسان تر و تشخیص دقیق تر اضافه شد. طراحی به روز جدیدترین فناوری فرستنده فشار Rosemond تعمیر و نگهداری و عیب یابی سریع تری را فراهم می کند. ویژگی‌های پیشرفته Rosemount Pressure Transmitter مانند نمایشگرهای گرافیکی با نور پس‌زمینه، اتصال بلوتوث، رابط‌های کاربری آسان‌تر، تنظیمات سطح و جریان خاص، و قابلیت‌های تشخیصی به شما امکان می‌دهد تا کارهای راه‌اندازی، تعمیر و نگهداری و عیب‌یابی بیشتری را سریع‌تر از همیشه انجام دهید.

با ترانسمیتر فشار Rosemount 3051 از قابلیت های پیشرو در صنعت و عملکرد قابل اعتماد لذت ببرید. با بیش از 10 میلیون دستگاه نصب شده، این خانواده فرستنده فشار Rosemond یک راه حل همه کاره برای اندازه گیری فشار، سطح و جریان ارائه می دهد.


Rosemount™ 3051 samatasandiline rõhuandur

ترانسمیتر فشار صنعتی Rosemount 3051 با فناوری ثبت اختراع به نام Coplanar امکان استفاده از آن را در چندین برنامه اندازه گیری فراهم می کند. پایداری 10 ساله و برد پذیری 150:1، قابلیت اطمینان ابزار و انعطاف پذیری کاربرد فرستنده فشار Rosemond را نشان می دهد. فرستنده فشار Rosemount Rosemount دارای صفحه نمایش، نور پس زمینه، اتصال بلوتوث، پیکربندی جریان و سطح منحصر به فرد و ویژگی های نرم افزار پیشرفته برای دسترسی سریع به داده های مورد نیاز شما است.



مشخصات ترانسمیتر فشار Rosemount

• فن آوری اختصاصی فرستنده فشار همسطحی Rosemond عملکرد برتر را برای اندازه گیری فشار، جریان فشار متغیر یا محلول های سطح فشار متغیر ارائه می دهد.

• برنامه نویسی ویژه برنامه امکان تبدیل مبدل فشار را به دبی سنج با استفاده از مبدل منیفولد یا تراز با محاسبه حجم فراهم می کند.

• مجموعه های فشار، سطح یا جریان کامل برای کاهش نقاط نشتی تا 70% طراحی و نصب شده اند. فرستنده فشار Rosemond تست و اندازه گیری نشتی را آسان می کند.

• پایداری نصب 10 ساله و محدوده 150:1 اندازه قابل اعتماد و انعطاف پذیری عملیاتی بالا را برای ترانسمیترهای فشار Rosemond فراهم می کند.

اتصال بی سیم بلوتوث راهی آسان برای انجام کارهای تعمیر و نگهداری و خدمات بدون نیاز به اتصال فیزیکی یا دستگاه جداگانه فراهم می کند.

• نمایشگر فشاری Rosemond با نور پس زمینه، عملکرد آسان را به 8 زبان مختلف در تمام شرایط نوری فراهم می کند.

• فرستنده فشار Rosemond حلقه های الکتریکی و مشکلات لوله شوک متصل را قبل از اینکه بر کیفیت فرآیند تأثیر بگذارد برای بهبود ایمنی و کاهش زمان از کار افتادن تشخیص می دهد.

• دکمه های سرویس سریع که دارای دکمه های پیکربندی داخلی برای تنظیم آسان ترانسمیتر فشار Rosemond هستند



فرستنده فشار یوکوگاوا

گیج‌های فشار یوکوگاوا راه‌اندازی، نصب، بهره‌برداری و نگهداری را در صنعت ساده می‌کنند و در عین حال عملکرد استثنایی را ارائه می‌دهند. فرستنده های فشار سری DPharp Yokogawa چه در محیط سخت یک سکوی دریایی یا آشپزخانه در گرمای سوزان بیابان نصب شوند، اندازه گیری های دقیق و قابل تکرار فرآیند و یکپارچگی بالایی را ارائه می دهند.

Yokogawa بیش از چهار دهه است که فرستنده فشار الکترونیکی تولید می کند. در سال 1991، یوکوگاوا صنعت را متحول کرد و با معرفی سنسور فرستنده فشار دیجیتال DPharp استاندارد جدیدی برای اندازه گیری فشار ایجاد کرد. راندمان بالای فناوری جدید منجر به گسترش گسترده بازار شده است. Yokogawa در تلاش است تا با توسعه خانواده فرستنده‌های فشار دیجیتال DPharp راه‌حل‌های اندازه‌گیری فشار بهتری ارائه دهد.



• فرستنده فشار یوکوگاوا

یک فرستنده فشار سنج اندازه گیری فشار و اتمسفر را مقایسه می کند.

• فرستنده فشار دیفرانسیل یوکوگاوا

فشار دیفرانسیل (DP) به عنوان اختلاف بین دو فشار تعریف می شود. سنسور فشار یوکوگاوا از فشار دیفرانسیل مرجع کم استفاده می کند و آن را با فشار بالا مقایسه می کند.

• واشر فشار کامل یوکوگاوا


فرستنده فشار مطلق یوکوگاوا فشار را با فشار مطلق مقایسه می کند.

آندرس هاوزر که فشار را منتقل می کند

ترانسمیتر فشار دیفرانسیل Anders Hauser Deltabar PMD75 دارای سنسور پیزومقاومتی و غشای فلزی جوش داده شده است. این غشا در تمامی صنایع برای اندازه گیری مداوم مایعات، بخارات و گازها استفاده می شود. سوئیچ فشار Anders Hauser PMD75 دارای سه عملکرد اصلی است که نصب و راه اندازی را آسان و قابل اطمینان می کند.

کاربرد ترانسمیتر فشار Anders Hauser PMD75

• اندازه گیری جریان (جریان حجمی یا جرمی) در گازها، بخارات و مایعات در ارتباط با سنسورهای فشار دیفرانسیل.

• ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر با قابلیت اندازه گیری سطح، حجم یا جرم در مایعات

• پایه سلول دیافراگمی اجازه می دهد تا دمای فرآیند بالا تا 400 درجه سانتیگراد (752 درجه فارنهایت) باشد.

• کنترل های مختلف فشار، مانند فیلترها و پمپ ها

فرستنده فشار Anders Hauser E+H Cerabar PMC71 دارای یک سلول اندازه گیری سرامیکی خازنی بدون روغن است و معمولاً در کاربردهای بهداشتی و فرآیندی برای اندازه گیری فشار، سطح، حجم یا جرم در مایعات و گازها استفاده می شود. به لطف غشای سرامیکی ضد خلاء با تشخیص نشت یکپارچه، فرستنده فشار آندرس هاوزر درجه بالایی از ایمنی سیستم را تضمین می کند.


ویژگی های ترانسمیتر فشار Anders Hauser PMC71

• اندازه گیری فشار گاز، بخار یا مایع

• ورودی گاز قوی ترانسمیتر فشار آندرس هاوزر

• راه اندازی آسان با منوی هدایت شده

• دمای فرآیند از -40 تا 257 درجه فارنهایت (40- تا 125 درجه سانتیگراد).

• مدیریت داده های HistoROM

• آندرس هاوزر شبکه ای را فراهم می کند که افزایش نمی یابد


تاریخ : دو شنبه 1 اسفند 1401
بازدید : 64844
نویسنده : کتابخونه

برای دریافت قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی می توانید با نمایندگی رسمی تصفیه آب خانگی آبینه تماس بگیرید. لازم به ذکر است کارشناسان ما در تهران آمادگی مراجعه حضوری و انجام خدمات تعویض فیلتر، نصب و تعمیرات انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی را دارند. بهترین راه حل برای این که اطمینان داشته باشید، آب مورد استفاده همیشه عاری از ناخالصی و آلاینده هاست، نصب دستگاه تصفیه آب صنعتی است. توصیه ما به عنوان یکی از فروشندگان دستگاههای تصفیه کننده آب خانگی به شما این است که حتماً قبل از خرید دستگاه تصفیه آب از یک نمایندگی معتبر و مجاز که خدمات پشتیبانی خوبی ارائه میکند از اختصاصی نبودن فیلترهای یک دستگاه اطمینان حاصل کنید تا در هنگام تعویض فیلترها در زمان مشخص (هر 6 ماه یا 1 سال یکبار!) با مشکل مواجه نشوید! همانطور که پیشازاین نیز گفتیم مدلهای بیشماری از دستگاه تصفیه وجود دارد و مرکز خرید موردنظر شما نیز باید دستگاههای تصفیه آب متنوعی را داشته باشد. سیستمی است که آلایندههای موجود در آب را حذف میکند و آب تصفیه شده را به صورت شیرین و سالم تحویل میدهد. در واقع کربن فعال مواد موجود در آب را ابتدا جذب میکند و سپس تجزيه میکند.

 

فيلتر تصفيه آب کربن پودری UDF، که از کربن فعال ساخته شده است، علاوه بر حذف گل و لای، شن و ماسه میتواند رنگ و بوی نامطلوب آب را حذف کند. فیلتر تصفیه آب کربن بلاک فعال علاوه بر حذف گل و لای،شن و ماسه میتواند ذرات باقي مانده کلر که براي فيلتر ممبران بسيار مضر است را حذف کند و طعم و رنگ آب را بهبود میبخشد. بهترين زمان تعويض اين فيلتر بين 3 الي 4 ماه است. البته زمان تعويض به ميزان آلايندگی آب ورودی در هر منطقه بستگی دارد و باعث تغيير در زمان تعويض فيلتر دستگاه تصفيه آب خانگي میشود ،بنابراين زمان دقيق تعويض فيلتر ها با توجه به آب ورودی دستگاه متفاوت خواهد بود. زمان تعويض بين 5 ماه تا 6 ماه است. زمان تعويض بين 12 تا 24 ماه است. بدین ترتیب در زمان تعویض فیلترها دچار مشکل نخواهید شد. به دلیل اینکه زمان تعویض هر سه آنها با هم یکسان است و زمانی که سرویس کار به منزل شما میاید، هر سه فیلتر را با هم تعویض میکند. زیرا این افراد ادعا میکنند که دستگاه تصفیه آب تمامی املاح مفید برای بدن را حذف میکند. که برای بدن مضر هستند، توسط فیلتر ممبران حذف میشوند. ᠎

 

اما وظیفه اصلی این فیلتر از بین بردن بو و طعم نامناسبی است که ممکن است آب داشته باشد. فیلتر تصفیه آب ممبران اصلی ترین بخش از دستگاه تصفیه آب را تشکیل میدهد. پمپ یکی از اجزای اصلی دستگاه تصفیه آب صنعتی است، که نیرو محرکه لازم برای عملکرد درست فرایند اسمز معکوس را تامین میکند. راد گستر نوین radgostarnovin همچنین یکی از بزرگترین وارد کننده و تامین کننده قطعات و فیلترهای دستگاه تصفیه آب و فیلتر تصفیه هوا با بهترین قیمت نیز می باشد، لذا مشتریان عزیز تحت پوشش پشتیبانی و خدمات مادام العمر شرکت جهت تامین قطعات، سرویس و تعویض فیلترها قرار خواهند گرفت و خریداران تصفیه آب و تصفیه هوا میتوانند به صفحه پک های تعویض فیلترهای تصفیه آب مراجعه کنند و ضمن بررسی پک ها و کسب اطلاعات بیشتر خرید و سفارش خود را بدهند. برای مثال فیلتر الیافی 20 میکرون، فیلتر 5 میکرون و فیلتر پ پ 1 میکرون از انواع رایج فیلتر PP است که به تناسب اندازه شان میتوانند آلایندههای موجود در آب را حذف کنند. فیلتر ممبران علاوه بر آلایندههای فیزیکی موجود در آب بسیاری از مواد شیمیایی که به راحتی از آب حذف نمیشوند را نیز میتواند حذف کند.

 

به عبارت دیگر این فیلتر به عنوان مانعی برای گذر آلایندههای فیزیکی درون آب عمل میکند. شیر برقی قطعه ایست که از هدر رفتن آب زمانیکه دستگاه شما خاموش است جلوگیری میکند . تعبیه فیلترهای استاندارد اضافه، به کیفیت بیشتر آب خروجی کمک میکند. راه حل این مشکل در فیلتر مینرال تعبیه شده است. موادی که فیلتر الیافی PP اقدام به حذف آن میکند، عبارتند از: گل و لای، شن و ماسه، زنگ لوله ها و هر آلاینده درشتی که درون آب ممکن است وجود داشته باشد. یکی از دغدغههای برخی از افراد این است که آیا آب تصفیه شده توسط دستگاه ها برای بدن مضر است یا خیر. اما مصرف بیش از حد مواد معدنی ممکن است منجر به بروز آسیبهایی به بدن نیز گردد. علاوه بر آن پست کربن به حذف برخی از مواد شیمیایی و ترکیبات مضر باقی مانده در آب میپردازد. فیلتر تصفیه آب اسمز معکوس 7 فیلتر که قصد معرفی آن را داریم برای بدست آوردن آب سالم و تمیز طراحی شده ، این فیلتر تصفیه کن آب تمام آلودگی های آب را تا دقت 99/99% حذف می کند ( بیش از 1,000 ) آلاینده را از بین می برد، از جمله سرب ، کلر ، فلوراید ، آرسنیک ، آزبست ، باکتری ، انگل ژیاردیا و کرم قلابدار ، ویروسها و مواد زائد و خطرناک دیگر مانند نیترات و نیتریت را از آب لوله کشی و آشامیدنی شهری یا روستایی پاک می کند .

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com