عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 28 اسفند 1399
بازدید : 793
نویسنده : کتابخونه

 شرایط و قوانین خرید از فونی شاپ

۱-خرید کالا از این وب سایت بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

۲-مدت ضمانت باتری اصلی ۶ ماه از تاریخ خرید فاکتور محصول می باشد.

۳- نحوه خرید از فروشگاه فونی شاپ به صورت پرداخت آنلاین بوده و امکان پرداخت در محل وجود ندارد.

۴-کلیه ارسال ها و دریافت ها فقط و فقط توسط پست پیشتاز  معمولا ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری به دست خریدار می رسد.

۵-هزینه های پستی به عهده خریدار می باشد فقط هزینه خدمات و بسته بندی به صورت رایگان می باشد.

۶-جهت پشتیبانی می توانید از طریق ایمیل و تلفن، واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

۷-شرایط گارانتی تا یک هفته خریدار می تواند بدون هیچ قید و شرطی محصول را مرجوع و کل هزینه کالای خریداری شده رو دریافت کند.

۸-مشتری در طول مدت گارانتی حق یکبار تعویض کالای خریداری شده را دارد.

۹-هزینه ارسال مجدد محصول به عهده فروشنده و هزینه مرجوع به عهده خریدار است و از ارسال محصول با تیپاکس جدا خوداری فرمایید در صورتی که محصول از طریق تیپاکس مرجوع گردد تحویل گرفته نمی شود و به فرستنده برگشت داده خواهد شد

۱۰-هزینه های محصولات انصراف از خرید بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری به حساب خریدار واریز می گردد.

۱۱- در صورت تغییر در شکل ظاهری باتری گارانتی باطل خواهد شد.

۱۲- از مرجوع کردن محصول به صورت پس کرایه خودداری کنید چون محصول تحویل گرفته نمی شود و بازگشت می خورد.

۱۳-هنگام تحویل باتری برچسب هالوگرام کوچکی بر روی کالا چسبیده شده، چنانچه این لوگو مخدوش و یا جدا شود گارانتی باتری باطل خواهد شد و تعویض نمی‌شود.

۱۴-درصورتی که باتری شما به هر دلیلی کار نکند، زود شارژ خالی کند و یا شارژ نشود نیز شامل گارانتی تعویض می‌شود.

۱۵-چنانچه باتری ارسال شده از سمت فروشگاه با سفارش ثبت شده توسط شده توسط مشتری مغایرت داشته باشد، تمام هزینه‌های ارسال به عهده ما می‌باشد، در غیر این صورت تمامی هزینه‌ها به عهده مشتری است.

۱۶- درباره باتری خراب چنانچه باتری به دلیل خراب بودن به ما برگشت داده شد، از زمان تحویل به مدت ۷۲ ساعت بعد از تشخیص و تایید خرابی باتری توسط کارشناسان ما مجددا باتری جدید ارسال می‌شود و چنانچه مدل باتری موجود نباشد وجه به شما برگشت داده می‌شود.

۱۷-در صورتی که به هر دلیلی باتری سالم به دفتر فروشگاه ما ارسال شود و هیچ گونه آثار خرابی در باتری مشاهده نشود، تمامی هزینه‌ها و مسولیت‌ها به عهده مشتری می‌باشد.

۱۸- قبل از ارسال باتری به دفتر فروشگاه ما حتما با مدیریت فروش هماهنگی‌های لازم را انجام داده، سپس باتری خود را ارسال نمایید.

۱۹- در صورت گم شدن یا مخدوش شدن کارت گارانتی المثنی صادر نمی‌گردد و فروشگاه هیچ مسئولیتی جهت گارانتی ندارد.

منبع:

https://fonishop.com/product-category/battery/battery-iphone/

 


تاریخ : چهار شنبه 13 اسفند 1399
بازدید : 716
نویسنده : کتابخونه

احتمالاً شما هم با من موافقید که کنسول‌های بازی به یک سرگرمی جذاب در زندگی بسیاری از جوانان و نوجوانان تبدیل شده‌اند. طراحی و ساخت بازی‌های هیجان‌انگیز و متنوع هم باعث افزایش طرفداران این کنسول‌ها شده است؛ به‌طوری که امروز میلیون‌ها کنسول پلی استیشن و ایکس باکس توسط دو کمپانی مشهور ماکروسافت و سونی به فروش می‌رسد.

تنوع بازی‌های ساخته شده برای PS4 آنقدر زیاد است که تمام سلیقه‌ها و سبک‌های بازی را پوشش می‌دهد؛ اما یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن هم قیمت بالای بعضی از این بازی‌ها است! به همین دلیل، اگر بخواهید بازی‌های معروف را بلافاصله پس از انتشار تجربه کنید، باید هزینۀ آن را بپردازید که برای ما در ایران دشواری‌های زیادی دارد.

برخی از افراد برای دور زدن شرکت سونی و عدم پرداخت هزینۀ‌ بازی‌ها به سراغ هک کردن یا کپی‌خور کردن کنسول خودشان می‌روند که معایب بسیاری دارد. ما در این مقاله تلاش می‌کنیم تا شما را با کپی‌خور کردن کنسول و معایب آن آشنا کرده و در آخر بهترین روش را برای خرید بازی‌ها معرفی کنیم؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

کپی‌خور کردن پلی استیشن چگونه انجام می‌شود؟

همان‌طور که گفتیم، کپی‌خور کردن کنسول پلی‌استیشن در واقع همان هک کردن است که برخی آن را با عنوان جیلبریک کردن کنسول هم می‌شناسند. در این روش، با استفاده از روش‌های نرم‌افزاری امکان نصب بازی‌های مختلف روی کنسول فراهم می‌شود تا دیگر نیازی به خرید گیفت کارت  PS4ارزان و استفادۀ قانونی از کنسول نباشد.

به همین منظور، هکرها با کمک فیرمورهای مخصوص تلاش می‌کنند تا کنسول را جیلبریک کرده و از حالت استاندارد خارج کنند. پس از آن، شما می‌توانید به انواع بازی‌ها دسترسی داشته و حتی بازی‌های معروف را روی کنسول خودتان نصب کنید.


تاریخ : چهار شنبه 13 اسفند 1399
بازدید : 705
نویسنده : کتابخونه

خرید رزین

فروش رزین شفاف,رزین اپوکسی آلمانی,رزین فوق شفاف و بدون حباب مناسب کارهای دست ساز و دکوراتیو,رزین غلیظ,رزین رقیق و نیمه رقیق

تمام رزین ها همراه هاردنر می باشد.

نسبت اختلاط رزین

تمام رزین های موجود در مجموعه دارای اختلاط 1 به 2 هستن.به این صورت که هر مقدار  رزین استفاده می کنید نصف آن را هاردنر استفاده کنید

در استفاده از رزین توجه کنید

در زمان استفاده دمای اتاق باید ثابت باشد و نوسانات دمایی بوجود نیاید. در زمان مخلوط شدن دو جزء، حباب تشکیل میشود که برای از بین بردن حباب ها نباید عجله کرد و باید به مخلوط دو جزئی استراحت داد و بعد از آن با حرارت فندک، حباب گیری انجام میشود.

رزین چیست؟

رزین چیست؟

معنی لغوی کلمه ی "رزین" به معنای "صمغ" می باشد.بسیاری از پلیمرها که به صورت شیمیایی و  دست ساز ساخته می شوند,مایعات غلیظی هستند که شباهت زیادی به صمغ درختان دارند که به اونا رزین می گن!در واقع صمغ درختان مایع غلیظی است که از درختان خارج می شود و بعد از گذشت زمانی  سخت می شوند.

حتما شما هم صمغ درختان را دیده اید که بوی تندی دارند!مزایای آن ها دور کردن حشرات مزاحم از درختان می باشد.جالبه بدونید که انسان ها در ایام قدیم از این صمغ ها استفاده می کردند!معمولا از صمغ ها در کارهای تزیینی و یا حتی آب بندی کردن قایق استفاده میکردند!!!پس میشه نتیجه گرفت که صمغ ها در طول تاریخ کاربرد داشته اند!امروزه انسان ها با الهام گرفتن از طبیعت, رزین و یا صمغ های مصنوعی ساخته اند که هر کدوم کاربرد ها و فرمول های خاص خودشان را دارند!خوب یکی از این صمغ هایی که ساخته شده و امروز بسیار پرطرفدار و کاربردی شده است, "رزین اپوکسی" می باشد.

چرا رزین مصنوعی؟؟؟؟

‌های مصنوعی ساخته شده توسط بشر،  پایدارتر، قابل پیش بینی تر و یکنواخت تر از رزین‌های طبیعی هستند. زیرا تحت شرایط کنترل شده ساخته شده و امکان تولیدات ناخالصی در آن ها وجود ندارد. این ماده ی پر کاربرد نتیجه ی ترکبات شیمیایی چسبناک می باشد. امروزه از رزین در تولید پلاستیک،تولید لوازم دکوراتیو منزل، رنگ و بسیاری از مواد مشابه بجای رزین طبیعی مصرف شود.

خوب حالا که با مفهوم رزین آشنا شدین بریم سراغ رزین پرطرفدار "اپوکسی"

رزین اپوکسی چیست؟  

 

رزین اپوکسی از خانواده ی دو جزیی رزین(رزین و هاردنر) است.این دو جز رزین طبق فرمول خاص خودشان با هم ترکیب می شوند. سپس از این ترکیب بر روی سطوح مورد نظر استفاده می شود.رزین اپوکسی از جوانب کاربرد,نحوه ی پخت,نحوه ی ترکیب,غلظت و... به چندین دسته بندی تقسیم می شود.  

انواع رزین اپوکسی از نظر  کاربرد 

 

امروزه رزین اپوکسی طیف وسیعی از کاربردها را گرفته است!!استفاده از رزین اپوکسی تنها محدود به صنایع دستی نمی باشد و در اکثر زمینه هایی همچون,هوافضا,عمران,صنایع اتوموبیل نیز وارد شده است!!!

انواع رزین اپوکسی از نظر غلظت

رزین اپوکسی از نظر غلظت به سه دسته تقسیم میشه:

1- رزین اپوکسیِ غلیظ:

 این نوع رزین غلظت بالایی داره و بخاطر شفافیت و غلظت بالا علاوه بر مصارف صنعتی، برای ساخت زیورآلات بسیار مناسبه.رزین اپوکسیِ غلیظ بیشتر تو کارهایی که از قاب فلزی یا چوبی استفاده میشه کاربرد دارد.

البته این نکته رو هم در نظر داشته باشین که بیشترین مقدار حباب هم تو این نوع رزینه که اگه نحوه حباب گیری رو بلد باشین به مشکل برنمی خورین و خروجی کارتون یه کار تمیز و بدون حباب میشه.

 رزین اپوکسیِ رقیق:

 رزین رقیق مناسب کارهاییه که داخل قالب سیلیکونی میسازیم، چون حباب کمتری داره.برای خلق آثار سه بعدی هم مصرف بیشتری دارد. 

 رزین اپوکسیِ نیمه رقیق یا نیمه غلیظ:

 این نوع رزین برای همه‌ی کارها مناسبه و میشه استفاده کرد ولی چون نسبت به رزین غلیظ کمتر حالت محدب میگیره؛ برای کارهای کروی مناسب نیست.

انواع رزین در صنایع

 در این قسمت به طور خلاصه راجب پرکاربرد ترین رزین ها در صنایع لوازم دکوری و صنایع چوب خواهیم پرداخت.

رزین اکریلیک

 


این رزین به دو گروه "ترموست" و "ترموپلاست" تقسیم بندی می گردد. رزین اکریلیک یک لایه صاف و غیر قابل نفوذ آب و رطوبت بر روی سطح چوب ایجاد می نماید. در برابر گرمای زیاد، خیلی مقاوم نیست و ممکن است واکنش نشان داده و از بین برود.ترموست در اثر حرارت مواد، سخت شده و در اثر حرارت مجدد، تغییر شکل داده و به همان صورت باقی می ماند. اما ترموپلاست در اثر حرارت نرم می گردد و تغییر شکل داده و با از بین رفتن حرارت، مجددا سخت می شود. بنابراین کاربرد رزین اکریلیک از نوع "ترموپلاست" بیشتر در زمینه چوب و رزین می باشد.نوع رزین اکریلیک ترموست نسبت به ترموپلاست، از براقیت و شفافیت بالاتری برخوردار می باشد. بعلاوه مقاومت شیمیایی به نسبت بیشتری از ترموپلاست دارد. به طور کلی رزین اکریلیک، دارای خاصیت الاستیک است؛ بدین معنا که بدون اینکه درسطح آن ترک و نا سازگاری ایجاد شود، امکان همکشیدگی و واکشیدگی چوب وجود دارد. الاستیک به خصوصیتی می گویند که مانند کش نواری کشیده شده و سپس به حالت ابتدایی بر می گردد، به عبارتی دارای انعطاف و کشیده شده و بازگشت به حالت قبل از کشیده شدن، می باشد.

 

 


تاریخ : دو شنبه 11 اسفند 1399
بازدید : 720
نویسنده : کتابخونه

این روزها مشغول کار هستیم و کار دوبله می کنیم؛ البته الان به صورتی است که تک تک می نشینیم و رُل می گوییم. فیلمی را که یک روزه تمام می کردیم الان ۵، ۶ روزه تمام می کنیم. البته کار ما چندساعته تمام می شود، اما دیگر مثل قدیم نیست که همه در یک اتاق و دست جمعی باشیم و بده بستان های دوبله و حس ها درست دربیاید. هرکسی می رود، نقش خود را می گوید و تمام می شود و می رود. عین کار موزیک شده است که یکی تار آن را می زند، دیگری سنتور آن را می زند و بعد آن را میکس می کنند. حالا کار ما هم به خاطر همین مسئله کرونا به این شکل شده است و این جریان پیش آمد که مبادا دست جمعی دور هم باشیم.

او درباره وضعیت کار دوبله در شرایط کرونا ادامه داد: در استودیوها خیلی مراعات می کنند و فیلم ها هم دوبله می شوند. الان که شب عید است و من هم برای سایت نماوا و هم تلویزیون کار می کنم. جای دیگری کار نمی کنم. یکسری جوان هم آمده اند که صاحب استعداد هستند و در این عرصه مشغول به کارند. علاقه مندند و خوب هم راه افتاده اند. من هم این روزها مشغولم و صبح های سه شنبه هم در رادیو هستم.

والی زاده درباره آثاری که قرار است برای نوروز ۱۴۰۰ از تلویزیون دوبله و پخش شوند، گفت: ما دقیقا نمی دانیم چه فیلم هایی نوروز پخش می شوند. معمولا در تلویزیون اسم فیلم ها تغییر می کند و من هم فیلم هایی را که دوبله می کنم نمی دانم کدام برای پخش عید است. یکسری فیلم ها دوبله می شود و در واحد دوبلاژ تصمیم می گیرند که چه فیلمی برای عید خوب است. ایام رمضان هم نزدیک است و برخی فیلم ها برای پخش در آن مناسبت دوبله می شوند. الان یکسری فیلم ها در حال دوبله است که کارهای بدی هم نیستند. تعدادی از کارها کره ای است، برخی هم چینی و احیانا فیلم های دیگر هم بین آنها دوبله خواهد شد؛ به عنوان مثال من قرار است به جای دِنزِل واشنگتن رل بگویم و این فیلم هم یک فیلم آمریکایی است. همه جور فیلم هست و کارها در هم بر هم هستند.

این دوبلور پیشکسوت سپس درباره تاثیر کرونا بر برخی مشاغل، چنین اظهار کرد: خدا را شکر؛ به دوستان هم می گویم، صبح و شب که بیدار می شوید و می خوابید، خدا را شکر کنید به خاطر اینکه درِ حرفه دوبله هیچ وقت بسته نمی شود و همیشه کار هست. الان می دانید که خیلی از مشاغل و کاسب ها گرفتارند. همه بیکارند و گرفتارند. ولی شکر خدا حرفه ما طوری است که همیشه هست و فیلم ها باید دوبله شوند تا تلویزیون نشان دهد. نماوا هست، فیلیمو هست و رسانه های دیگر که با کار ما مرتبط است؛ بنابراین کار ما تعطیل نشد. البته چند وقتی چون کرونا شدت پیدا کرد، این اتفاق افتاد که استودیو یک هفته تعطیل شد تا کمی ویروس کاهش پیدا کند، کمی که کاهش پیدا کرد و پروتکل ها رعایت شد، دوباره آمدیم و کار کردیم و الان هم کار می کنیم.

والی زاده درباره وضعیت دوبله در سالی که گذشت، اظهار کرد: سال ۹۹ برای هیچ کسی خوب نبود. حتی برای دولتی ها هم خوب نبود چه برسد برای ما؛ خیلی اذیت شدیم. امسال واقعا هم از نظر کاری بد بودیم و هم اینکه چند تن از دوستانمان را از دست دادیم. متاسفانه الان هم چند نفر از دوستان مراعات نکردند و به هوای اینکه فیلم را زودتر تمام کنند دست جمعی به کرونا مبتلا شدند؛ الحمدلله بهترند، ولی به هر حال گرفتار این مسئله شدند.

والی زاده سپس از چنگیز جلیلوند یاد کرد که با رفتنش اهالی دوبله داغدار شدند و در این زمینه گفت: به جرأت می توانم بگویم که ما یک پشتوانه ارزنده را در دوبله از دست دادیم. دیگر نظیر آقای جلیلوند نخواهد آمد. فکر نمی کنم به این سادگی ها جلیلوندی پیدا شود. روحش شاد. آخرین فیلمی که با هم نشستیم و کار کردیم، «کتاب سبز» نام داشت که فیلم معروفی هم بود و بازیگر آن جایزه اسکار گرفته بود. دوبله این فیلم با چنگیز جلیلوند برای من خاطره شد. فیلم های دیگر هم بود ولی این، آخرین کاری بود که با هم دوبله کردیم و در نقش ها بده بستان داشتیم.

وی گفت: جلیلوند اگر کرونا نگرفته بود، حداقل ۱۰ ـ ۱۵ سال دیگر آمادگی کار داشت. انقدر با انرژی کار می کرد. هنوز هم انگیزه دوران جوانی را داشت و با عشق و علاقه پای نقش می نشست و در ید خود کار را اجرا می کرد. خاطراتش از یادم نمی رود و باور ندارم که از دنیا رفته است.

این دوبلور پیشکسوت در پایان گفت و گوی خود با ایسنا با آرزوی موفقیت برای جوانان در عرصه دوبله، گفت: ان شاءالله که کرونا برود. جوانانی که وارد حرفه دوبله شدند بد موقع کارشان را شروع کردند. همه آنها علاقه مند هستند و صدای خوبی هم دارند. ان شاءالله بتوانند دوبله را حفظ کنند.

منوچهر والی‌زاده تاکنون به جای بازیگران مطرحی همچون: رابرت دنیرو، کیانو ریوز، تام هنکس، نیکلاس کیج، جیم کری، ویل اسمیت و جورج کلونی صداپیشگی کرده است و اغلب صدای او را با نقش «لوک» در «لوک خوش شانس» می‌شناسند.


تاریخ : دو شنبه 11 اسفند 1399
بازدید : 705
نویسنده : کتابخونه

دانشجویان در دانشکده یاد گرفتند انگلیسی صحبت کنند. زبان عربی خلیجی معمولا به لهجه ای از زبان عربی اطلاق می شود که بیشتر مردم در کشورهای حوزه خلیج فارس همانند عربستان سعودی، قطر، امارات متحده عربی، کویت و بخش هایی از بحرین و عمان به آن صحبت می کنند. همچنین یکی دیگر از ویژگی هایی که فعالیت این آموزشگاه را متمایز می سازد برگزاری دوره های آنلاین برای علاقه مندان زبان ترکی میباشد. این آموزشگاه برای جلب رضایت زبان آموزان خود خدمات متنوعی را ارائه می دهد. دنیای کتاب های داستان، دنیای بسیار بزرگی میباشد که میتوانید خود را در این دنیا گم کنید. فیلم را متوقف کنید، یادداشتبرداری کنید. من گمان میکنم شما را دیروز دیده ام. از شما خواهش میکنم فردا به من تلفن کنید. من گمان میکنم دیروز سر وقت وارد برلین شده ام. ما دیروز به شنا رفته بودیم «ماضی بعید». کلمه ژاپن در زبان ژاپنی به معنای ” سرزمین خورشید تابان ” می باشد. جملات مصدری با zu زمانی ساخته می شوند که فاعل جمله اصلی و جمله فرعی یکی باشد در غیر این صورت باید از کلمه ربط «dass» که به معنای «که» می باشد استفاده نمود که فعل صرف شده جمله خود را به آخرین نقطه جمله منتقل می کند.

بعد از کلاس های گروهی، کلاس های خصوصی هستند که به دلیل سرعت بسیار مناسبشان در زبان رساندن شخص به مکالمه طرفداران خاص خود را دارد. دیری نگذشت که با رایزنی های فراوان و تلاش بی وقفه مسئولین این مجموعه، این مرکز توانست مجوز انحصاری برگزاری آزمون های رسمی TOEFL Practice Online یا همان T.P.O را از ETS دریافت کند. شرکت در جلسات کلاس های سایت آموزش زبان ۲۴ تاک رایگان بوده و شما می توانید به صورت میهمان در این جلسه شرکت کرده و از نحوه برگزاری آن مطلع شوید. اگر در غرب تهران سکونت دارید و قصد دارید در بهترین آموزشگاه زبان اسپانیایی غرب تهران به آموزش و یادگیری زبان اسپانیایی بپردازید، در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین آموزشگاه زبان اسپانیایی در این ناحیه را بشناسید و با خدمات ارائه شده توسط این آموزشگاه آشنا شوید. برخورداری از وب سایت های معتبر به منظور ارائه اطلاعات در خصوص فعالیت های بهترین آموزشگاه ترکی و خدمات آموزشی مربوطه یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه کرد. ما امروز بعد از ظهر می رویم شنا کنیم. ما دیروز به شنا رفته ایم «ماضی نقلی». ما دیروز رفتیم شنا کردیم.

زمانیکه تصمیم به یادگیری زبان خارجی می گیریم، احتمالا اولین سوالاتی که از خود و دیگران می پرسیم این است: چه زبانی را آموزش ببینم؟ علاوه بر موارد بالا، برای آموزش زبان خارجی می بایست موسسه ای را انتخاب نمایید که در روش تدریسش، آموزش و ارتقا همه مهارت های زبانی لازم را در برنامه کار داشته باشد. آموزش زبان فرانسه نه تنها جذاب وسرگرم کننده است بلکه شما را وارد دنیایی جدید می کند و قطعاً از آموزش زبان فرانسه لذت خواهید برد. اما با گسترده شدن آن و گذشت سال های متمادی از زمان تاسیسش، سال به سال تحقیقات خود را در زمینه ی روش های یادگیری و ایجاد سیستم های یادگیری تطبیقی متمرکز کرد. در این حالت مصدر haben با zu پس از اسم مفعول خود و در غیر این حالت مصدر sein با zu پس از اسم مفعول خود در آخرین نقطه جمله قرار میگیرد. در این حالت مصدر werden «شدن» به همراه zu در آخرین نقطه جمله بعد از اسم مفعول فعل دیگر قرار میگیرد. در زمان ماضی نقلی حالت مجهول برای مصدر با zu کافیست مصدر sein به همراه zu در آخرین نقطه جمله قرار بگیرد در حالی که قبل از آن ابتدا اسم مفعول فعل werden با حذف دو حرف ge « یعنی worden» و قبل از این کلمه نیز اسم مفعول فعل اصلی بیان می شود.

در اینجا میتوان جمله مصدری با zu را ساخت زیرا فاعل «Ich» و مفعول «mich» یکی است پس اگر فاعل جمله اصلی و مفعول جمله فرعی نیز یکی باشد در این صورت جمله را می توان با مصدر با zu بیان نمود. در مثال بالا فاعل در جمله اصلی Meine Mutter «مادر من» می باشد در صورتی که در جمله فرعی فاعل من “ich” هستم. مادرم به من گفته است که من باید به خانم مولر تلفن کنم. پس شک به خود راه ندهید و آموزش کامل مکالمه زبان فرانسه به روش صوتی نصرت را دانلود کنید و در مکالمه زبان فرانسوی حرفی برای گفتن داشته باشد. یادگیری زبان انگلیسی به کمک آهنگ ها یک روش بسیار فوقالعاده و هیجان انگیز است، بسیاری از موسسات آموزش زبان انگلیسی هم در برنامه آموزش خود این روش یعنی روش یادگیری زبان انگلیسی با موسیقی را در برنامه آموزش خود قرار داده اند. زمانیکه جمله فرعی با مصدر zu در زمان ماضی نقلی باشد، اگر فعل این جمله با کمک فعل haben به صورت زمان ماضی نقلی در آمده باشد. 5- در فصل پنجم به مکالمه درمورد فعالیتهای اوغات فراغت خواهید پرداخت و با تمامی کلمات پرسشی WH آشنا خواهید شد. این روش که به نام روش طبیعی هم شناخته شده است، در سال 1900 میلادی برای کمک به سربازان استفاده شد.

https://techblog.blogs.bucknell.edu/2020/12/09/english-migration-license/


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com