عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 26 شهريور 1401
بازدید : 9673
نویسنده : کتابخونه

اگر من میتوانستم به جام جهانی راه پیدا کنم جدا از عنوان "اولینها" در ایران، ما میتوانستیم این موضوع را بولد کنیم؛ اولین کوبل مسلمان و محجبه در تاریخ جام جهانی فوتبال بانوان. قربانی تصریح کرد: وقتی در شرایط مقایسه قرار بگیریم، اگر فیفا به مهسا قربانی نگاه کند میگوید مهسا قربانی که سال ۲۰۲۰ به عنوان کاندید ما معرفی شد، با مهسا قربانی سال ۲۰۲۳ هیچ تغییری نکرده و از طرف فدراسیونش هیچ اقدام مثبتی جهت پیشبرد کار او انجام نشده است ولی برای هر ۹ داور دیگر این اتفاق افتاده و آنها حتی اگر در کشور خودشان VAR نداشتند با همکاری با کشورهای دیگر با این تکنولوژی کار کردند و به مسابقات آقایان دعوت شدند. برای سهولت راحت تر در بین طبقات خانه های ویلایی می توان از بالابر های خانگی استفاده کرد تا جابجایی وسیله و افراد راحت تر انجام گیرد. کمربند ایمنی: کمربندهای ایمنی این دستگاه کمک می کند تا زمانی که صندلی پله پیما در حرکت است, استفاده کننده با این خیال راحت روی صندلی بنشیند. ما که درباره حجاب و عفاف صحبت میکنیم و سعی در ترویج این مسئله داریم، با یک نگاه بازتر میتوانستیم کار بسیار زیبایی انجام بدهیم که در کنار آن راه پیشرفت هم برای بسیاری باز بشود اما نخواستند این اتفاق رخ بدهد و تمام تلاشهای ما را هدر دادند.

https://kooshagroups.ir/اسانسور-و-بالابر/homelift-intro/

هیچ اشکالی نداشت و ناراحت نمیشدم؛ من عادت کرده بودم که فدراسیون به بخش بانوان به خصوص در حوزه داوری توجهی نکند و اهمیتی ندهد اتفاق مثبتی رخ میدهد یا خیر. اینکه از بین این مجموعه ۸۰۰ نفری یک داور و یک کمک داور از ایران بتوانند بدون هیچ رابطهای، فقط بر اساس عملکرد خودشان در زمین نظر مسئولان AFC و فیفا را به خودشان جلب کنند و ثابت کنند توانایی حضور در جمع کاندیداها را دارند و در نهایت هم من در جمع ۵۶ نفره داورها قرار بگیرم، اتفاق خیلی بزرگی است. قربانی سپس با اشاره به مسیر سختی که پشت سر گذاشته گفت: ما ۸۰۰ داور در جهان بودیم که میتوانستیم در انتخاب فیفا قرار بگیریم. و از مدل های وارداتی می توان به ویلچر پله رو برقی dta و ویلچر پله ور اتریشی اشاره نمود. خود این مدل ها تنوع نسبتا بالایی دارند و ساختار و استراتژی شان برای عبور از پله ها با یکدیگر متفاوت است. موتور پرقدرت کورماس (Kormas) ترکیه با ظرفیت سرنشین 100 کیلوگرم، حرکتی نرم و آرام را به ارمغان آورده است و کاربر با هر میزان محدودیت حرکتی، آرامش و حس خوشایندی را تجربه می کند.

واگن: بسیاری از اجزای حیاتی صندلی از جمله نیروی محرکه صندلی که در واقع یک موتور گیربکس قدرتمند میباشد, داخل این واگن قرار گرفته, علاوه بر موتور, شافت و چرخ دنده هم در پشت واگن قرار دارد. موتور تک فاز نسبت به موتور سه فاز گرانتر است زیرا تقریباً سه برابر موتور سه فاز در سیم پیچ آن از مس استفاده شده است. سبک بودن دستگاه نسبت به سایر مدلهای ویلچر پله رو . در ساختمان هایی که دارای برق تکفاز هستند معمولا از کابین های سبک تر استفاده می گردد که بتوان حتی الامکان از ظرفیت مفید بالابر خانگی استفاده کرد . سالمندی یکی از دورههای حساس زندگی انسان است که در آن، زندگی اغلب افراد کمی از ریتم و سبک و سیاق پیشین فاصله میگیرد. او با گلایه از رفتار مسئولان بیان کرد: بعد از این مسائل من دیدم وضعیت حساس است و وقت تعارف کردن نیست؛ من حس کردم شاید نامه لاتین فیفا را متوجه نمیشوند و نامه را ترجمه کردم و متن فارسی آن را دادم. روش دیگری که برای درمان پاهای پرانتزی با ورزش توصیه میشود اینست که مستقیماً در حالیکه پشت خود را به یک دیوار تکیه داده اید بایستید.

https://kooshagroups.ir/products/what-stairlift/

برای دریافت توصیه های مربوط به تمرینات زانو مخصوص برای شرایط خود باید به پزشک مراجعه کنید و اگر متوجه شدید که یک ورزش خاصی وجود دارد که برای وضعیت شما کاملاً مناسب است ، تمرین دیگر را متوقف کرده و آن امتحان کنید. این تمرین به تقویت ران ها و لگنتان کمک می کند و همچنین تعادل را بهبود می بخشد. گروه آویژه در می تواند در خرید این مدل صندلی به شما کمک کند. اگر ایران یک قدم کوچک برمیداشت میتوانست این عنوان "اولین" را به نام خودش کند. زانوهای خود را خم نموده و به آرامی از دیوار جدا کنید و پشت خود را در مقابل آن فشرده نگه دارید. عضلات پای خود را درگیر کرده و پای خم شده را به آرامی صاف کنید. در ویلاها و خانه های دوبلکس می توان با قراردادن بالابر در طبقات پایینی، امکان دسترسی به طبقات بالابی را از طریق ایجاد فضای مورد نیاز در سقف ایجاد نمود . همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. سلام سرکار خانم بهنام فر عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.


تاریخ : سه شنبه 22 شهريور 1401
بازدید : 62804
نویسنده : کتابخونه

برای خرید و نصب ردیاب دلتا از کجا باید شروع کرد ؟ با ارسال پیامک روی سیمکارت روی ردیاب میتوانید خودروی خود را خاموش کنید. یافتن خودروی به سرقت رفته مهم ترین کار ردیاب خودرو می باشد ولی کارایی این دستگاه به همین مورد ختم نخواهد شد. برای جلوگیری از بروز مشکل در صورت قطع شدن باتری ماشین، پیشنهاد می کنیم از ردیاب پیشرفته خودرو استفاده کنید که به صورت سیم کشی در جایی دور از دسترس سارقان نصب می شود و حتی بدون برق باتری نیز می تواند تا چندین ساعت به کار خود ادامه دهد. 15- دارای باطری پشتیبان 10 ساعت برای زمانیکه سرباطری خودرو قطع شود. قابلیت ضد سرقت ردیاب خودرو لندر به شما این امکان را می دهد تا در صورت روشن شدن خودرو، جابجایی خودرو در حالت خاموش، ضربه به خودرو، خروج از محدوده تعیین شده و باز شدن درب خودرو فورا از طریق پیامک، تماس و نوتیفیکیشن برنامه (اپلیکیشن) و وبسایت از آن آگاه شوید. کافی است یک سیم کارت داخل ردیاب قرار داده و پس از نصب نرم افزار موبایل با اکانت شخصی خود وارد برنامه Tracksolid شوید.

کافیست با قرار دادن آن در لباس، کیف و یا سایر وسایل با یک تماس تلفنی از مکان و موقعیت آن آگاه شوید. با نصب اپلیکیشن روی گوشی موبایل میتوان به صورت آنلاین از محل دستگاه مطلع شد. به عنوان نمونه فرض کنید خودرو مورد سرقت قرار گرفته است؛ در چنین شرایطی بهترین راه این است که اولاً خودرو را ردیابی کرده و سپس بتوانید از راه دور آن را خاموش کرده یا اینکه به صورت کلی برق خودرو را از مدار خارج کنید. داشتن چنین سیستمی به رانندههای بعدی که وارد ناوگان خواهند شد نیز کمک میکند تا از وقوع حادثه جلوگیری کنند. این دستگاه در زمان گرفتن ترمزهای شدید و یا تصادفات نیز اطلاعات را با مرکز از طریق ایمیل یا پیامک مخابره میکند. مجموعه ویگو از دهه ۸۰ تاسیس و درزمینه های الکترونیک ، ردیاب و رهیابهای ماهواره ای با نشان ثبت شده E-WIGO آغاز به کار نموده که در سال ۱۳۹۰ به احداث فاز اول بومی سازی سرورهای پایش اقدام و در سال های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ بروز رسانی نموده و هم اکنون با استفاده از نظرات کاربران و شرکت های حمل و نقل و شرکت های منعقد شده اقدام به طراحی سرورهای پایشی parallel TCP/IP نموده که با دریافت مجوز های مربوطه از ارگانها ، وزارت خانه ها و استانداردهای زیربط توانسته به درجه نخست منطقه ای دست یابد ، که حاصل تلاشهای این مجموعه منجر به رضایت کاربران و عقد قرارداد با شرکت های عام و خاص و ارگانهای دولتی و نیمه دولتی انجامید که از جمله افتخارات این مجموعه میباشد.

از قابلیتهایی که این ردیاب میدهد میتوان به موارد زیر اشاره کرد. با این دستگاه میزان امنیت انتقال و حمل کالاها افزایش مییابد و هزینههای حمل نقل و میزان سوخت را میتوان پیشبینی کرد. امکان ردیابی کودکان، سالمندان، بیماران آلزایمری، خودرو و ردیابی نامحسوس با قابلیت انتقال صدا از راه دور از موارد استفاده این مدل است. این ردیاب شخصی قابلیت انتقال صدای محیط را داراست و با تماس با سیم کارت صدای اطراف شنود خواهد شد. حالا که با نکاتی که باید در هنگام خرید ردیاب ماشین آشنا شده و دانستید به چه مواردی توجه کنید؛ در ادامه به بررسی بهترین مارک ردیاب خودرو در ایران پرداخته و چند مدل از آنها را با قابلیتهای متنوعی که ذکر کردیم به شما معرفی میکنیم. برای خودروهای شخصی خود هم میتوانید محدودهای را مشخص کنید تا بهمحض خارج شدن خودرو از آن مکان به شما آلارم دهد. اگر حیواناتخانگی خود و یا کودکانتان را برای تفریح در محدودهای مانند پارک رها کنید، دیگر نگران گم شدن آنها نخواهید بود چون به محض خارج شدن آنها از محدوده مشخص شده، باخبر میشوید. بعضی از افراد تصور میکنند ردیاب خودرو درست مانند جی پی اس فقط مکان فعلی را نشان میدهد و تفاوت دیگری ندارد برای همین استفاده از ردیاب خودرو را بیاستفاده میدانند.

حجم این دستگاه بسیار کوچک است و مانند ردیاب جاسوسی پس از نصب کسی از وجود آن مطلع نخواهد شد، چرا که فاقد هرگونه چراغ و صدا است. از دیگر مزایای این ردیاب میتوان به قابلیت نمایش سرعت خودرو و تعریف سرعت مجاز، نمایش کیلومتر و ساعت کارکرد، نمایش توقفهای غیر مجاز در صورت روشن بودن خودرو، نمایش خاموش یا روشن بودن خودرو، تعیین تاریخ تعویض گواهینامه و پایاننامه، متوقف کردن خودرو از راه دور و… با استفاده از ردیابهای خودرو، بلافاصله پس از سرقت خودرو میتوانید سیستم حرکتی خودرو را غیر فعال کنید. بهترین مزیت ضد سرقت خودرو IR69 قیمت ارزان و مناسبی است که در مقایسه با دیگر انواع ردیاب ها دارد. به طور حتم همیشه جدیدترین کالا در بازار خریداران زیادی دارد و دلیل آن اضافه شدن امکانات بیشتر است. جدیدترین ردیاب خودرو ترجیحا در نگاه اول، جهت استفاده بهینه باید کوچک و سبک باشد. با کمک این ردیاب میتوان از زمان سرویسهای دورهای خودروهای ناوگان مطلع شد. از قابلیتهای نفریاب و ردیاب شخصی میتوان به نگهداری از سالمندان، کودکان و کسانی که نیاز به توجه ویژه دارند، تردد بانوان در شهرهای بزرگ، جلوگیری از سرقت موتور سیکلت، ردیابی انواع خودرو و جابهجایی کالاهای مهم اشاره کرد. 

منبع: ردیاب من


تاریخ : شنبه 19 شهريور 1401
بازدید : 27994
نویسنده : کتابخونه


محصولات بافتنی ازجمله محصولاتی هستند که به دلیل جذابیتهای ظاهری و نوستالژیکی که دارند همیشه از فروش خوبی برخوردار هستند. ازاینرو فروش چنین محصولاتی هم روند رو به رشدی در پیش گرفته است. وی با بیان اینکه تصور ما بر این است که ظرفیت جذب همه نخبگان در دستگاههای دولتی وجود دارد، در این باره خاطر نشان کرد: بر اساس برآوردهای ما، حدود ۳۰۰ شرکت دولتی و حدود ۸ هزار مؤسسه و نهاد عمومی غیر دولتی و ۱۷ وزارتخانه در کشور وجود دارند که میتوانند استعدادهای برتر و نخبگان را هم در حوزه مدیریت جذب کنند و هم در حوزه اشتغال. این در حالی است کارشناس توسعه دهنده باید در امر پیدا کردن این نوع افراد و شرکتها به مدیران اطلاعرسانی لازم را داشته باشد. بهجای رها کردن صفحه خود یا جواب ندادن به افراد مختلف که برای شما پیام میفرستند، روی برندینگ، رابطهسازی، تولید محتوا و شرکت در گفتوگوهای زیر پستهای مختلف تمرکز کنید. تمرکز بیش از حد بر نقشهای ارتباطی و جذب منابع توسط مدیران ارشد شرکت در حاکمیت شرکتی، از جمله ایرادات وارد بر این نظریه است؛ به گونهای که سایر نقشهای حاکمیتی اعضای هیئتمدیره را مورد بیتوجهی قرار میدهد.

برای مثال اگر کاربری بخواهد با تتر خود، بیت کوین خریداری کند؛ ارز USDT را به استخر BTC/USDT وارد کرده و ارز BTC را برداشت میکند. وبسایت “کادو رنگی” یکی از فروشگاههای آنلاین در این حیطه است که شما میتوانید کادو و بسته خود را با بازه قیمتی موردنظر جستجو، انتخاب و خریداری نمایید. از امکانات وبسایت هنر روز هم میتوانید برای فروش و عرضه محصولات خود استفاده نمایید. نتیجه اینکه توسعه کسب و کار بازه وسیعی از تجارت است که به نوعی فروش را هم در بر می گیرد. ساخت و آموزش عروسکهای بافتنی ازجمله حرفههای جذابی است که میتوانید از آن برای کسب درآمد بهرهمند شوید. زیورآلات، جز وسایلی است که همیشه برای بانوان جذاب است و با توجه سلایق مختلف میتوانید روی ساخت آن مانور بدهید و از آن کسب درآمد نمایید. شما هم اگر در این زمینهها خلاقیت و هنری دارید میتوانید برای شروع کسب و کار خانگی خود اقدام نمایید. برای شروع چنین کسب و کاری هم هزینه زیادی نیاز نخواهید داشت و با سرمایههای بسیار کم میتوانید آن را شروع نمایید. اگر در این عرصه تبحر دارید میتوانید با استفاده از پلتفرمهای مخصوص مانند وبسایت ایران کودک بهعنوان مرجع آشپزی در ایران محصولات خود را عرضه نموده و کسب درآمد نمایید. 

https://www.narbonbd.com/organizational-diagnosis/

وبسایت هنر روز با مدیریت آقای حسام نیک فزان از سال ۱۳۹۳ این کسب و کار را آغاز نموده و به موفقیت خوبی هم در این زمینه رسیده است. برای ایجاد کسب و کار اینترنتی تولید محتوا هم میتوان با سرمایههای کم از یک میلیون تومان شروع کرد. داشتن یک وبسایت یا کانال در شبکهای اجتماعی نیاز شما را برآورده و هزینههای لازم برای آن نیز از ۱ میلیون تومان شروع میشود. مبتنی بر تجارب شرکت های مشاوره مدیریت معروف دنیا در این خصوص این نتیجه به دست آمده است که عواملی همچون «مشارکت بیشتر رهبران و مدیران ارشد»، «وجود یک رویکرد نظام مند برای تصمیم گیری»، «وجود پروتکل ها و مکانیسم های شفاف و دقیق» و «وجود یک زیرساخت اطلاعاتی محکم و مطمئن به منظور افزایش فهم هیات مدیره» پیش نیاز ضروری برای موفقیت یک سیستم حاکمیت شرکتی اثربخش است. به هر حال، آن چه مهم است توجه به راهکارهای جدید، استراتژی های نوآورانه و تاکتیک های خلاقانه است تا یک سازمان و کسب و کار بتواند به حیات خود ادامه دهد و توسعه فعالیت و درآمد و اثرگذاری خود را محقق سازد. شما میتوانید از یک کارگاه کوچک، کارتان را شروع کنید و رفتهرفته با توجه به توسعه شغلتان، آن را گسترش دهید.

https://www.narbonbd.com/products-portfolio-management/

قیمتگذاری بر اساس مازاد هزینه؛ میتوانید قیمتگذاری را بر اساس چندین عامل انجام دهید. فهرستی از اقداماتی که قرار است انجام دهید، تهیه و همهی موارد را اولویتبندی کنید. این کسب و کار مستلزم مهارت و کار زیاد است. اگر فردی هستید که درزمینهای خاص مانند اقتصاد، مالی، حقوق، بازاریابی اطلاعاتی تخصصی دارید، میتوانید با مشاور آنلاین از مهارت خود کسب درآمد نمایید. با استفاده از سرمایههای بسیار کم ۱ میلیون به بالا میتوانید این کسب و کار را راهاندازی نمایید. بدین ترتیب شما میتوانید محتوای خود را تولید نمایید و با انتشار آن در وبسایتهای معتبر، کسب درآمد نمایید. نسخه قابل چاپ است و در آن سوالهای مختلف هم مطرح شده که تحلیل مدل کسب و کار را ساده میکند. حتی در مورد محل کار و ساختمانی که در آن مستقر هستید هم از یک بیمه خوب استفاده کنید تا مشکلات ناشی از آسیبهای غیرمترقبه را نداشته باشید. هیچ نیازی نیست که این جلسه را تبدیل به یک قرار ملاقات تلخ کنید. وی در سال ۱۳۴۲ دفتر معماریاش را در تهران تأسیس کرد و در خلال این سالها، پروژههای خصوصی فراوانی را به انجام رساند که منجر به انتخاب وی برای طراحی ساختمان مجلس سنای ایران شد.


تاریخ : شنبه 12 شهريور 1401
بازدید : 13589
نویسنده : کتابخونه

برخی از گربه ها ممکن است در این دو دوره تفاوت رفتاری قابل ملاحظه ای را از خود نشان دهند، اما در برخی دیگر به نظر می رسد که همیشه در دوره اوج میل جنسی و بارداری قرار دارند. به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛طرح کشف مواد مخدر با سگهای مواد یاب یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ با حضور پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا به همراه سگهای موادیاب در پایانه غرب اجرا شد. در این مورد آموزش همگانی از طریق رسانه های گروهی و مطبوعات ، گذاشتن سطل های متعدد در شهرها بخصوص اطراف اماکن تغذیه ای ، ترغیب شهروندان برای تولید زباله کمتر، جلوگیری از تخریب زیستگاه ها که عاملی برای مهاجرت گربه های وحشی و دیگر حیوانات به شهرها می شود، می تواند در این زمینه موثر باشد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، «برخی طرحها همانند مسکن مهر ماهدشت بدون زیرساخت مناسب و پیوست های لازم ایجاد شده، از این رو جمعیتی بیش از 14 هزار نفر در ان منطقه ساکن شدند که با مشکلاتی همچون بوی نامطبوع زباله مواجه هستند».

https://nikpetclinic.com/sterilization/

کمبود فضاهای آموزشی، درمانگاه و مراکز بهداشتی و مجموعههای فرهنگی و ورزشی تنها بخشی از کمبودهایی است که ساکنان مسکن مهر ماهدشت با آن مواجه هستند. برگزاری این مراسم به ظاهر سنتی با حدود یکهزار نفر که بدون رعایت پروتکلهای بهداشتی در شرایط کرونا در ساحل آن هم برای دیدن جنگیدن سگها گرد هم آمده بودند علاوه بر اینکه افکارعمومی را متأثر کرد بلکه دوستداران حیوانات را نیز آزرده خاطر کرد. این انتقادی بود که روز شنبه 20 دی ماه استاندار البرز در حاشیه جلسات کارگروه زیربنایی و کمیسیون ماده 5 استان به آن اشاره کرد. بسیاری از رفتارها را نیز باید با آموزش و جامعه پذیری مدیریت کرد. ۲۸ ساله کشاورزی است که کیم را برای محافظت از گاو و گوسفندان آموزش داده است. آفتابنیوز : این سگ گرانترین سگ گله جهان محسوب میشود و برای محافظت از گوسفندان تعلیم دیده و به قیمت ۲۷ هزار پوند به فروش میرسد. پیش از "کیم" یک سگ گله دیگر به قیمت ۲۰ هزار پوند رکورددار گرانترین سگ گله جهان بود. عباس آغاز رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، هزار و ۲۵۰ قلاده سگ صاحبدار و گله در این شهرستان با استفاده از توانمندیهای بخش خصوصی و دولتی علیه بیماری هاری مایه کوبی شده اند.

رئیس پلیس فتای فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به "هک ۱۶هزار حساب بانکی توسط نوجوانی ۱۶ساله" گفت: براساس تحقیقات این هکر نوجوان زندگی لاکچری با سرقت از حساب مردم داشت. اعتراض مردم بیشتر شده است. کاهش رفتار علامت گذاری، از دیگر مزایای این جراحی است. • عقیم کردن ماده ها : بعد از عمل جراحی برخی کلینیکها ترجیح میدهند سگ را یک شب نگه دارند و برخی دیگر همان روز سگ را مرخص میکنند. نوشید آب قبل از عمل مشکلی ندارد اما بهتر است باز هم با دامپزشک خود مشورت کنید. این بیماری در صورت عقیم کردن حیوان قبل از سن دو سالگی قابل پیشگیری می باشد. حیوان خانگی شما زندگی طولانی تر و سالم تری خواهد داشت. در اینجا همه کارهایی که پیش از عقیم سازی سگها باید انجام دهید را به شما معرفی کردیم. آغاز با بیان اینکه واکسیناسیون تمامی سگهای مشمول این طرح به صورت رایگان بوده، افزود: هاری یک بیماری ویروسی است که تمام حیوانات خون گرم و انسانها را میتواند درگیر کند و تاثیر اصلی آن بر روی سیستم عصبی است که در صورت درگیری، ۱۰۰ درصد کشنده است.

https://nikpetclinic.com/sterilization-of-male-and-female-dogs/

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با اشاره به واکسیناسیون 2 هزار و ۶۵۴ قلاده سگ صاحبدار علیه بیماری هاری در زنجان عنوان کرد: هاری بیماری ویروسی با میزان کشندگی بالا است که ویژه گوشتخواران اهلی و وحشی است و انسان و سایر حیوانات خونگرم پستاندار اتفاقی و از طریق گزش به آن مبتلا میشوند. میکند. رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان مرکزی در نخستین دوره این نشست خبری به تشریح زوایای پروندهای پرداخت که رکن اصلی جرم آن نوجوانی 16ساله در یکی از استانهای همجوار استان مرکزی بود که با استفاده از تجهیزات پیشرفته توانسته بود 16هزار حساب بانکی مردم را هک کند. درست است که شما علاقه بی حد و حصری به سگتان دارید اما به یاد داشته باشید دامپزشکان در این زمینه تخصص و مهارت بیشتری از شما دارند؛ پس قبل از هرگونه تصمیم گیری با آنها مشورت کنید. سردار کریمی با اشاره به عملیاتهایی که در آنها از سگهای موادیاب استفاده میشود، گفت: سگهای موادیاب پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از ابتدای سال تا الان در عملیاتهایی که شرکت داده شدهاند بیش از ۴۷ هزار کیلوگرم کشفیات انواع مواد مخدر داشتهاند. سردار «حسن مفخمیشهرستانی» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در اراک افزود: کشفیات موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه قبل با افزایش ۱۲ درصدی همراه بوده و در این مدت، حدود ۴۸ هزار عدد انواع قرصهای روان گردان نیز کشف شده است.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com