عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 31 خرداد 1402
بازدید : 17033
نویسنده : کتابخونه


آراستگی در هر سنی بسیار مهم است. اما بزرگسالان و کودکان پیچیدگی ها و چالش های خاص خود را دارند. استخدام پرستار کودک باید شایسته و قابل اعتماد باشد. به لطف کار والدین، تقاضا برای پرستار بچه در سال های اخیر افزایش یافته است.

پرستار بچه باید به گونه ای انتخاب شود که بتواند به خوبی با عادات و احساسات کودک شما ارتباط برقرار کند تا پیشرفت مناسب را در این رابطه احساس کند و از طرفی این فرد از همه لحاظ قابل اعتماد باشد. نوزاد را باید با وقت گذاشتن و پرسیدن از افراد مورد اعتماد انتخاب کرد. به نوعی می توان گفت دوره کارآموزی و آزمون و حتی یک قرارداد حقوقی کوتاه مدت در ابتدا با او بسته شده و در صورت موافقت ادامه می یابد.

بسیاری از والدین شاغل به دنبال گزینه های مقرون به صرفه برای مراقبت از کودک هستند تا بتوانند از فرزندان خود در زمانی که دور از خانه هستند مراقبت کنند. به غیر از مهدکودک، گزینه دیگر استفاده از پرستار کودک خانگی است. اما قبل از انتخاب این روش، برخی از والدین به این فکر می کنند که مسئولیت یک مراقب چیست؟ دانستن پاسخ این سوال برای حل مشکل کودک مهم است.

خدمات پرستاری کودک

ممکن است پاسخ های متفاوتی در مورد مسئولیت های پرستاری داده شود، زیرا هر خانواده ممکن است انتظارات متفاوتی داشته باشد. با این حال، برخی از مسئولیت ها برای پرستاران اطفال مشترک است که در زیر به آنها پرداخته می شود.

تضمین امنیت کودکان

اولین و مهمترین وظیفه پرستاران اطمینان از ایمنی کودک است. پرستار باید به والدین اطمینان دهد که امنیت کودک در خانه و بیرون تامین می شود. والدین از او انتظار دارند که همیشه در کنار فرزندانشان باشد. بنابراین، هر زمان که یک پرستار ناهار یا حمام کودک را آماده می کند، اطمینان از اینکه کودک در یک محیط امن است، ضروری است.

نوزاد را بشویید و لباس بپوشانید

زمان حمام می تواند برای پرستاران کودک سرگرم کننده باشد. اما پرستاران کودک همیشه باید از روش های ایمنی عادی پیروی کنند. او باید همیشه دمای آب را بررسی کند و بداند که چگونه کودکان را بدون آسیب رساندن به آنها حمام کند.

بنر پرستار بچه

تعویض پوشک.

یکی دیگر از بخش های مهم مسئولیت پرستار تمیز کردن سریع پوشک کودک در زمان کثیف شدن آن است.

آماده کردن شیشه شیر کودک

وقتی در مورد نقش پرستار کودک پرسیده می شود، باید گفت که تهیه شیشه شیر نوزاد و تمیز کردن آن با شیر اغلب یکی از نقش های اصلی پرستار کودک است. بطری های شیر همیشه باید تمیز و استریل باشند، بنابراین پرستار بچه باید این را بداند.

تهیه غذا و تنقلات

این نقش اغلب از پرستار نوزاد انتظار می رود و می تواند چالش های خاص خود را ارائه دهد. پرستار باید حساسیت های غذایی کودک را بداند و از والدین بپرسد چه غذاهایی برای او ممنوع است.

وظیفه پرستار، مسئولیت پرستار

دارو دادن به کودک

دادن دارو به کودک وظیفه مهمی برای پرستار کودکان است. داروها باید طبق دستور به کودک داده شود و دستورالعمل های دوز دقیقاً رعایت شود.

وقت خود را با کودک بگذرانید

در مهد کودک می توانید از اسباب بازی ها استفاده کنید یا محصولات مختلفی را برای گذراندن وقت با کودک بسازید. بنابراین، تخصص یک پرستار این است که بتواند با کودک وقت بگذراند.

انضباط کودکان

تربیت فرزندان وظیفه والدین است. اما در غیاب والدین این مسئولیت بر دوش کودک است. پرستار اطفال باید راهبردهای آموزشی مورد نظر خانواده را بیاموزد و تا حد امکان آنها را اجرا کند تا روند آموزشی کودک پایدار باشد. اینها برخی از خصوصیات یک پرستار خوب است.

در انجام تکالیف کودک کمک کنید

این نقش مربوط به مراقبت از دانش آموز است و ممکن است بخشی از توافق بین پرستار اطفال و والدین باشد. اجازه دهید کودک تلویزیون تماشا کند. والدین می توانند از پرستار کودک بخواهند که قبل از رفتن به ورزش یا فعالیت به کودک در انجام تکالیف کمک کند.

اطلاعات تماس و والدین لازم را ارائه دهید

این یک مسئولیت متقابل است. علاوه بر والدینی که باید همیشه حضور داشته باشند، پرستار کودک نیز باید حضور داشته باشد. در چنین مواردی علاوه بر شماره تلفن نزدیکان خود، باید شماره تلفن اورژانس را نیز ارائه دهید.

تمیز کردن اسباب بازی ها و مکان های بازی

اگر پرستار کودک مجبور است از چندین کودک مراقبت کند یا کودک شما بیمار است، تمیز کردن اسباب بازی ها و مکان های بازی ضروری است. تمیز و مرتب نگه داشتن فضای بازی از انتشار میکروب ها جلوگیری می کند.

بردن کودک به مدرسه

اگر والدین شاغل باشند و نتوانند بچه ها را به مدرسه ببرند یا از مدرسه ببرند، این نقش در اختیار پرستار است.

خواباندن کودک به موقع

این مسئولیت برای مراقبین دشوار است زیرا کودکان همیشه در مورد خواب همکاری نمی کنند. پرستار باید از رعایت روتین های شبانه از جمله مسواک زدن، پوشیدن لباس خواب، خواندن داستان و غیره اطمینان حاصل کند.

وظایف پرستار بچه، پرستار بچه

توانایی آرام کردن کودک آشفته

وقتی کودک عصبانی و پرخاشگر است، مراقب مشکلاتی دارد. بنابراین پرستار باید بداند که چگونه با پرستار رفتار کند تا در این مواقع آرامش خود را حفظ کند و رفتار پرستار در این مواقع بسیار مهم است.

شستن لباس ها و انجام کارهای ساده خانه

والدین می توانند از پرستار بچه بخواهند که کارهای خانه را انجام دهد، مخصوصاً وقتی مادر بچه یا بچه کوچکی دارد، زیرا خانه را خیلی به هم می ریزد! چنین کارهایی ممکن است شامل شستن، تمیز کردن و دور انداختن اسباب بازی ها، تمیز کردن اتاق کودکان و تمیز کردن زمین بازی کودکان باشد.

قبل از ملاقات با کودک

حضور مادر در کنار فرزندی که از او نگهداری می کند بسیار مهم است و تنها راه شناخت این است که ابتدا کودک را بشناسید. والدین اغلب منتظر یک قرارداد جدید برای یک ملاقات کوتاه یا حتی یک دوره آزمایشی با حقوق هستند تا ببینند اوضاع چگونه پیش می رود.

بنر نگهداری از کودکان

اکنون زمان مناسبی برای استخدام پرستار کودک است

بسیاری از خانواده ها به لطف حضور مداوم در خانه تا حدود زیادی می توانند از خردسالان و کودکان مراقبت کنند، اما همیشه اینطور نیست و گاهی افراد نمی توانند از کودک مراقبت کنند. دلایل اصلی استخدام پرستار بچه:

فقط چند ساعت در روز در روزهای خاصی از سال در موقعیت هایی مانند رفتن به مهمانی یا مسافرت

در مواقع اضطراری

در صورت بستری شدن در بیمارستان

یک پرستار جدید متولد شد.

هنگام مراقبت از بسیاری از کودکان،

رسیدگی به مسائل شخصی در سایر روزهای هفته

نیاز مادر به استراحت و کاهش خستگی ناشی از مراقبت و شیر دادن به نوزاد

مراقبت از کودک در سفر و تعطیلات

مراقبت از کودک در ساعات کاری والدین

اون مادر کیه؟

پرستار بچه شخصی است که به صورت پاره وقت یا تمام وقت برای کمک به والدین کودک در مدیریت کارهای خانه و مراقبت از کودک استخدام می شود. شاید قبلاً شنیده باشید که "مادر بودن یکی از سخت ترین کارها در جهان است". بنابراین وقتی مادر می‌شوید، می‌توانید تعادل خود را در زندگی در میان هزاران مسئولیت جدید و فشارهای مختلف از دست بدهید و در این شرایط احساس گمراهی کنید. خیلی به خودتان سخت نگیرید و بدانید که همه خانم ها گاهی برای رسیدگی به امور خانوادگی نیاز به کمک در اطراف خانه دارند.

گاهی اوقات نگران می شوم که مشغله هایم به من اجازه نمی دهد که از فرزندان و خانه مراقبت کنم. یکی از بهترین کارهایی که در این شرایط می توانید انجام دهید، استخدام یک کمک خانه برای کمک به مراقبت از کودکان و کارهای خانه است.

ویژگی های یک مادر مهربان

قابل اعتماد

وعده

کارهای شخصی را در خانه انجام ندهید

وقت شناسی و معنی دادن به برنامه تعیین شده توسط والدین

عدم اعتیاد به سیگار یا مواد مخدر

آرامش و صبر

علاقه مند به نگهداری از کودکان در منزل

مقید بودن به دستورات و اطاعت از قوانین والدین

تجربه و سابقه خوب در فعالیت های کودکان

دارا بودن مدارک و گواهینامه های مرتبط با مهارت در این زمینه کاری

مسلط به مهارت ها و گواهینامه های کمک های اولیه

شرح وظایف مادر

بهتر است با والدین کودک در مورد وظایف آنها صحبت کنید و بر اساس مسئولیت پرستار بچه در مورد میزان حقوق تصمیم گیری کنید.

حضور یک مادر حامی اغلب در خانواده هایی که بیش از یک فرزند دارند بیشتر احساس می شود. گاهی این مادر است که بیرون از خانه کار می کند و مسئولیت دارد و در این صورت تمام مسئولیت خانه و فرزندان بر دوش مادر است. اما اگر مامان در خانه باشد، می تواند کارهای دیگری انجام دهد و مامان در کارهای دیگر به او کمک می کند.

به عنوان مثال، کمک یک مادر شیرده می تواند از یک کودک بزرگتر در زمانی که مادر در حال شیردهی است مراقبت کند. پرستاران کودک می توانند با اسباب بازی های مناسب و مفید به رشد فکری کودکان کمک کنند، در حالی که پرستارانی که از تغذیه مناسب کودک اطلاع دارند می توانند در تهیه وعده های غذایی خانواده در آشپزخانه کمک کنند یا مسئولیت مستقیم تهیه آنها را بر عهده بگیرند.

برای بسیاری از مادران کمکی که در دوره های آموزشی مراقبت از کودک شرکت می کنند، تجربه دوره دستیار والدین می تواند تجربه ارزشمندی باشد.

برای پرستار بچه خوبه

در مورد مزایای پرستار بچه باید گفت که والدینی که پرستار بچه خوبی دارند از تصمیم خود برای استخدام پرستار بسیار راضی هستند. به این ترتیب از گذاشتن کودک نزد اقوام یا بردن او به پیش دبستانی اجتناب می کنند. در ادامه با جزئیات بیشتری درباره مزایای مراقبت از کودک صحبت خواهیم کرد.

بچه ها در خانه می مانند

مادران شاغلی که برای فرزندان خود پرستاری می گیرند، لازم نیست نگران آماده کردن فرزندان خود برای مهد کودک در صبح باشند. زمانی که از او مراقبت می شود، در محیط خانواده قرار می گیرد و می تواند طبق برنامه خودش بخوابد و غذا بخورد.

مراقبت اختصاصی

برخی از والدین گزارش می دهند که فرزندشان به جای رفتن به پیش دبستانی از رقابت با کودکان دیگر برای جلب توجه راحت می شود. دایه فقط از کودک مراقبت می کند و والدین موظف به نگهداری از فرزندان خود نیستند.

تبادل

برنامه ریزی برای مهدکودک آسان تر از تصمیم گیری در مورد زمان بردن فرزندتان به مهدکودک است، زیرا مهدکودک در تعطیلات باز نیست و حضور والدین شاغل ممکن است دشوار باشد. والدین می توانند در روزهای اضطراری فرزندان خود را به پرستار کودک بسپارند و اکنون پول بیشتری به پرستار کودک بپردازند.

داشتن زمان بیشتر برای والدین برای پیگیری برنامه های دیگر

استخدام پرستار به شما زمان بیشتری برای تمرکز روی کارتان می دهد و به شما اجازه می دهد تا برنامه ریزی بیشتری در خارج از خانه داشته باشید. همچنین خلق و خو را بهبود می بخشد و شما را خوشحال می کند.

تمرکز بیشتر در محل کار

اگر کار می کنید، یک پرستار کودک در خانه به شما این آرامش را می دهد که فردی در خانه است تا از فرزندان شما مراقبت کند تا بتوانید بیشتر روی کارهای خود در محل کار تمرکز کنید.

یادگیری یک زبان جدید

اگر پرستار بچه از فرهنگ دیگری است و به زبان دیگری صحبت می کند، مراقبت از این پرستار به کودک شما کمک می کند زبان جدیدی را یاد بگیرد و فرهنگ متفاوتی را تجربه کند.

وظایف پرستار بچه در خانه

معایب پرستار بچه

وقتی صحبت از مزایا و معایب داشتن پرستار کودک می شود، نگهداری از کودک اغلب نادیده گرفته می شود. بنابراین، مهم است که فردی را که به آن اعتماد دارید، استخدام کنید. توجه داشته باشید که وقتی پرستار بچه می رود، پیدا کردن پرستار بچه دیگر می تواند دشوار باشد. در زیر با مضرات نگهداری از کودک بیشتر آشنا خواهید شد.

هیچ گزینه پشتیبانی وجود ندارد

گاهی اوقات اخراج ناگهانی یک پرستار بچه برای والدین بسیار سخت است زیرا در برنامه آنها اختلال ایجاد می کند و مجبور می شوند در میانه مشغله کاری خود یک پرستار بچه جدید برای فرزندان خود پیدا کنند. این مشکل می تواند شرایط سختی را برای والدین ایجاد کند، به همین دلیل برخی از پرستاران کودک از یک ماه قبل می خواهند به آنها اطلاع دهند.

ناتوانی کودکان در تعامل

زندگی اجتماعی کودک یکی دیگر از موارد بسیار مهم است. چه چیزی در مهدکودک آموزش داده می شود؟ مراکز مهدکودک و پیش دبستانی ها به طور طبیعی ارتباط روزانه بین کودکان و همسالانشان را فراهم می کنند، اما مراقبت در منزل اینطور نیست. به همین دلیل مهد کودک بهتر از خانه است. برای جبران، می توانید فرزند خود را در کلاس ها ثبت نام کنید یا پرستار کودک را تشویق کنید که او را به پیاده روی منظم برای معاشرت با کودکان دیگر ببرد.

هزینه استخدام پرستار بچه

مراقبت از کودک گران ترین نوع مراقبت است. بنابراین بهتر است قبل از استخدام پرستار وضعیت و هزینه های خود را بررسی کنید. گاهی اوقات می توانید برای چند ساعت پرستار کودک استخدام کنید و بسته به شرایط هزینه کمتری خواهد داشت.

نان پس زمینه

قبل از استخدام پرستار کودک، بررسی ویژگی های فرد کار آسانی نیست. یک فرد ممکن است عادات بدی مانند سیگار کشیدن و نوشیدن الکل داشته باشد. تا زمانی که یک منبع مستقل آن را تایید نکند، اغلب شناسایی یک فرد آسان نیست. کودکان بیشتر از کسانی که با آنها وقت می گذرانند یاد می گیرند. بنابراین اگر فردی با عادات منفی را استخدام کنید، کودک عادات را از او می آموزد، پس قبل از استخدام پرستار باید ویژگی های او را در نظر بگیرید.

 

رجوع به مقاله: https://avalsafiresalamat.com/نیروی-خدماتی/  


تاریخ : شنبه 20 خرداد 1402
بازدید : 47003
نویسنده : کتابخونه

EBin5rAgK75t

سریعترین راه برای مراجعه به پزشک

گاهی اگر مشکلی در استخوان ها یا مفاصل خود داشته باشیم و الان باید به پزشک متخصص مراجعه کنیم، با متخصص تماس گرفته ایم تا نوبت بگیریم، پاسخ های متفاوتی از منشی دکتر گرفته ایم، اما در غیر این صورت داریم. فرصتی نیست در همان زمان به مطب دکتر رفتیم و تا پریود درد و بیماری را تحمل کردیم. روند نوبت دهی پزشک تاثیر زیادی در جذب بیماران دارد و افراد برای مراقبت از خود پزشکی را انتخاب می کنند که به راحتی از او نوبت بگیرند. این چیزی است که همه پزشکان به ویژه متخصصان پزشکی باید به آن گوش دهند. در ادامه این مقاله به تفصیل بیشتر به این موضوع می پردازیم و با مقایسه روش های قدیمی سریال و روی خط، مزایای آن را با شما در میان می گذاریم.

قبل از اینکه روش‌های جدیدتر برای گرفتن نوبت پزشک مانند نوبت‌های اینترنتی تعیین شود، بیمار یا یکی از بستگان باید به مطب می‌رفت و برای یک روز خاص از منشی پزشک وقت رزرو می‌کرد. در حال حاضر رایج ترین روش نوبت دهی، روش تلفنی است که اکثر پزشکان از آن استفاده می کنند، اما این روش نوبت دهی مزایا و معایب متعددی دارد. مثلا با جملاتی مثل بعد از استعلام بیمار از منشی.

دکتر برای ماه آینده وقت ندارد!

هفته بعد میتونم ببینمت!!

به مطب تشریف بیاورید، در صورت امکان می توانید بین بیمار و…

آنها با این واقعیت روبرو هستند که اغلب افراد بیمار، به ویژه آنهایی که مشکلات اضطرابی دارند، آزار خواهند داد. بدون شک یکی از مزیت های روش دوست یابی تلفنی مناسب بودن آن برای افراد مسن است که نیاز به گرفتن نوبت به تنهایی دارند و با روش استفاده از اینترنت و سایت های آنلاین آشنایی ندارند.

با این حال، در صورت دسترسی به اینترنت، روش های آنلاین سامانه نوبت دهی پزشک می تواند به شما کمک کند تا از اوقات فراغت پزشکان، ساعات اداری و غیره مطلع شوید و به عنوان مثال در مواقعی که نیاز دارید: با استفاده از یک متخصص ارتوپد وقت بگیرید. لینک وب‌سایت‌هایی که برای این منظور ایجاد شده‌اند به شما این امکان را می‌دهند که در کمترین زمان و تنها با چند کلیک پزشک مورد نظر خود را تعیین کنید. استفاده از روش نوبت دهی آنلاین پزشک مخصوصاً برای افرادی که در شهرستان زندگی می کنند و مجبورند برای بهره مندی از خدمات و تخصص پزشک مورد نظر به شهرهای بزرگ سفر کنند راحت است.

اهمیت جراح ارتوپد چیست؟

از آنجایی که در این مقاله روش های نوبت دهی با متخصص ارتوپدی را بیان کرده ایم، بر خود لازم می دانیم که اطلاعاتی در مورد متخصصین ارتوپدی در اختیار شما قرار دهیم تا اگر قصد استفاده از خدمات آنها را دارید، به راحتی بتوانید انتخاب کنید. دکتری که میخوای

پزشک ارتوپد فردی است که پس از فارغ التحصیلی از پزشکی عمومی، تخصص خود را در رشته ارتوپدی ادامه داد و مدرک دیپلم خود را گرفت.

کار متخصص ارتوپدی تشخیص اختلالات سیستم اسکلتی و عضلات بدن و همچنین اصلاح این آسیب ها و سپس ارائه دستورالعمل های توانبخشی و فیزیوتراپی است. پزشکان ارتوپد همچنین می توانند به بیماران توصیه کنند که از آسیب بیشتر به استخوان ها و مفاصل خود جلوگیری کنند.

جراحان ارتوپد همچنین می توانند آسیب های عضلانی، آسیب های نخاعی، عفونت ها، تومورها و اختلالات مادرزادی و همچنین آسیب های ورزشی، بیماری های دژنراتیو و غیره را با جراحی یا درمان های دیگر درمان کنند. به این ترتیب، اکنون دقیقاً می‌دانید که هنگام مراجعه به اینترنت برای تعیین وقت ملاقات با متخصص ارتوپد، باید به دنبال چه نوع پزشکی باشید.

مزایای مراجعه آنلاین به پزشکان

تا اینجا اطلاعاتی در مورد روش های آنلاین و صف های سنتی ارائه کرده ایم، در زیر به مزایای این روش برای کاربران می پردازیم.

ورود Ansat

به عنوان مثال، بیماران می توانند به راحتی از طریق تلفن همراه یا کامپیوتر به سایت نوبت دهی دسترسی داشته باشند و در هر زمانی از شبانه روز، نوبت خود را انتخاب کنند. به این ترتیب شما نیازی به تماس ندارید.

از گزارش ها بازدید کنید

با این روش پزشکان می توانند گزارش دقیقی از تعداد سفارش های رزرو شده، لغو شده و غیره دریافت کنند.

ارتباط آسان با بیماران

سیستم رزرو نوبت آنلاین به پزشکان کمک می کند تا از بیماران اطلاعاتی دریافت کنند. از این طریق می توان به راحتی با آنها ارتباط برقرار کرد.

پیامک یادآوری ارسال کنید

اصولاً برنامه های نوبت پزشک به گونه ای طراحی شده است که با ارسال پیامک به بیمار یادآوری می کند که چه زمانی به مطب پزشک مراجعه کند که در این صورت منشی نیازی به این کار ندارد.

امکان تغییر ساعت کاری

اگر به دلایلی نتوانستید در زمان مقرر به کلینیک مراجعه کنید، می توانید تاریخ و ساعت مشاوره را تغییر دهید یا لغو کنید. البته انصراف مریضی که نتونسته بیاد مشکلی نداره. با این حال، من پول را پرداخت کردم، اما در حد امکان برای دکتر.

دسترسی به دفتر با آدرس صحیح آسان است

آدرس مطب پزشک در سایت نوبت دهی درج شده است، بنابراین می توانید با کلیک بر روی آدرس از طریق Google Maps یا سایر برنامه های آدرس یاب، بهترین مسیر را برای رسیدن به مطب پیدا کنید.

دکتر یاب، طبابت

اگر شما به عنوان یک پزشک می خواهید شرایطی را ایجاد کنید که بیماران بیشتری شما را بشناسند و شما را از بین ده ها پزشک دیگر انتخاب کنند و همچنین بیمارانی که به دنبال راهی آسان برای رزرو نوبت با پزشکان هستند، پیشنهاد می کنیم که از صفحه دکتریاب استفاده کنید اگر به صفحه دکتر یاب به آدرس www.doctor-yab.ir مراجعه کنید، با بیش از هزار پزشک در تخصص های مختلف مواجه می شوید که اطلاعات آنها در این صفحه درج شده است. برای مثال می توانید با استفاده از این سیستم از پزشک متخصص ارتوپد، پزشک متخصص پوست و مو و زیبایی، مغز و اعصاب و مغز و اعصاب و همچنین ده ها تخصص دیگر نوبت بگیرید و در ساعت و روز توافق شده به مطب مراجعه کنید. . حتی پزشکان می توانند به راحتی با بیماران خود ارتباط برقرار کنند.


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1402
بازدید : 79706
نویسنده : کتابخونه


امروزه دوره های تزریق فیلر و بوتاکس توجه بسیاری را در بین دانشجویان آرایشگری به خود جلب کرده است. دلیل این مشکل را می توان افزایش تقاضا برای تزریق ژل و بوتاکس در بین مردم کشورمان دانست. همانطور که در جامعه مشاهده می کنید اکثر خانم ها و آقایان در سنین مختلف از جوان تا پیر برای افزایش زیبایی چهره خود ژل یا بوتاکس تزریق می کنند.

کانال ازهر ایران در تلگرام

البته لازم به ذکر است که تزریق بوتاکس در ابتدا برای درمان بیماری هایی مانند میگرن مورد استفاده قرار می گرفت، اما اکنون توجه بیشتری به استفاده از این روش برای افزایش زیبایی می شود. بنابراین تقریباً همه افراد برای این منظور از ژل، بوتاکس یا سایر فیلرها استفاده می کنند. به همین منظور می خواهیم نگاهی به آموزش فیلرها و تزریق بوتاکس داشته باشیم و نکاتی را در این زمینه بیان کنیم. پس اگر علاقه مند به یادگیری این حرفه هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. برای آموزش بوتاکس به سایت لیزر شاپ مراجعه کنید.

فیلرها و تزریق بوتاکس

فیلر فیلری است که معمولا برای از بین بردن چین و چروک صورت یا حجم دادن به قسمت های مختلف صورت استفاده می شود. امروزه از فیلرهای مختلفی در این زمینه استفاده می کنیم که شامل: اسید هیالورونیک، سم بوتولینوم (بوتاکس) و چربی می باشد. هر کدام از این مواد که به عنوان پرکننده استفاده می شوند شرایط خاصی را ایجاد می کنند و ویژگی های خاص خود را دارند.

آموزش تزریق فیلر و بوتاکس

تزریق های پر شده با بوتاکس با استفاده از آمپول های مخصوص با سوزن های کوچک انجام می شود. کسانی که برای متقاضیان تزریق ژل و بوتاکس انجام می دهند باید در زمینه تزریق فیلر و بوتاکس آموزش ببینند تا روش صحیح و عادی انجام آن را بیاموزند و بدانند برای همه چقدر تزریق کنند و چگونه تزریق کنند. به همین دلیل، اگر قصد دارید به صورت حرفه ای فیلر و بوتاکس تزریق کنید و در آرایشگاه ها یا کلینیک های زیبایی کار کنید، باید این تکنیک خاصرا یاد بگیرید.

 


آموزش فیلر و تزریق بوتاکس

دوره تزریق ژل و بوتاکس

سیر تزریق ژل و بوتاکس در کلینیک های مختلف زیبایی متفاوت است و هر گروه به روشی منحصر به فرد این روش را آموزش می دهد. در نتیجه برای اطلاع از شرایط تمرین ابتدا باید مرکز زیبایی مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس در مورد آن سوال کنید. اما لازم به ذکر است که اکثر مراکز زیبایی دوره های کوتاه و راحت دارند و در کمترین زمان ممکن آموزش کامل و جامع این تکنیک را ارائه می دهند.


چه کسانی مجاز به تزریق ژل و بوتاکس هستند؟

اغلب افرادی که قصد تزریق بوتاکس یا ژل را دارند با این سوال مواجه می شوند که چه کسانی مجوز تزریق ژل و بوتاکس را دارند؟ یا برایشان این سوال پیش می آید که چگونه می توان به تزریق کننده اعتماد کرد و با خیالی آسوده تزریق بوتاکس را انجام داد. در پاسخ به تمامی این سوالات و برای آرامش خاطر شما باید بگوییم که تمامی کسانی که ژل و بوتاکس تزریق می کنند باید آموزش های لازم را در این زمینه گذرانده و گواهینامه معتبر اخذ کرده باشند. با این حال، تمام افرادی که دارای گواهینامه تزریق فیلر و بوتاکس هستند قابل اعتماد هستند و می توانند با خیال راحت تزریق شوند. لازم به توضیح است که این سند مجوزی برای این افراد است و با نشان دادن آن می توانند به صورت قانونی و رسمی در این زمینه فعالیت کنند. به همین دلیل، اکثر این افراد گواهی نامه یا مجوز کسب و کار خود را ایجاد می کنند و آن را در محل کار خود بر روی دیوار نصب می کنند تا مشتریان از کسب و کار قانونی خود مطلع شوند و اگر متوجه شدید که این کار را انجام می دهند اگر این گواهی قابل مشاهده نیست، می توانید از اپراتور. . از او بخواهید گواهی را نشان دهد.

اهمیت صدور گواهینامه بین المللی تزریق ژل و بوتاکس

در پایان دوره های فیلر و بوتاکس گواهینامه های مختلفی به هنرجویان داده می شود و هرکس بسته به سالن زیبایی که در رشته انتخاب می کند گواهینامه دریافت می کند. گواهی بین المللی تزریق ژل و بوتاکس یکی از بهترین گواهینامه هایی است که در پایان دوره به دانشجویان اعطا می شود و اخذ این گواهینامه رزومه ای قوی و مناسب برای دانشجویان محسوب می شود. زیرا فردی با چنین گواهینامه ای نه تنها می تواند به داوطلبان بومی بوتاکس و ژل تزریق کند بلکه می تواند به صورت قانونی به تجارت بپردازد و از این راه با ارائه این گواهی در کشورهای اطراف کسب درآمد کند.جهان.

اما اگر این موضوع برای شما مهم است، می توانید هنگام جستجوی کلینیک زیبایی برای آموزش تزریق فیلر و بوتاکس، گواهی صادر شده از مرکز را استعلام بگیرید تا ببینید آیا گواهی بین المللی است یا خیر.


هزینه جلسات تزریق ژل و بوتاکس

سوال مهم دیگری که از دانش آموزان پیش می آید هزینه تزریق ژل و بوتاکس است.

هزینه ای که برای آموزش این روش باید پرداخت شود در مراکز مختلف یکسان نیست و هر مرکز زیبایی با توجه به شرایطی که به هنرجو می دهد هزینه های متفاوتی را دریافت می کند. ملاحظات مقرون به صرفه برای تزریق ژل و بوتاکس ممکن است شامل موارد زیر باشد:

مدت زمان دوره آموزشی

مدرک تحصیلی در پایان دوره به دانشجویان اعطا می شود

در...

هر یک از این موارد می تواند هزینه دوره آموزشی فیلر و بوتاکس را کاهش یا افزایش دهد.


آخرین کلمه

آموزش فیلر و بوتاکس را در بهترین مراکز مانند شاپ لیزر دریافت کنید تا نتیجه خوبی بگیرید و با رزومه ای محکم و حرفه ای در این زمینه وارد بازار کار شوید. گروه لیزر شاپ آموزش های خود را در شهرهای مهم کشور به عنوان مثال: کرج، تهران، تبریز، مشهد، شیراز و ... برگزار می کند تا دانشجویان از سراسر کشور امکان شرکت در آموزش های مورد نظر را داشته باشند. برای افزایش اطلاعات در این زمینه و شرکت در دوره های آموزشی تزریق بوتاکس و فیلر، بخش های مختلف این مجموعه را به نشانی shoplaser.ir سر بزنید و یا با شماره تماس های موجود در وب سایت با ما تماس بگیرید.

مرجع مقاله: https://www.asriran.com/fa/news/892309/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%B2%D8%B1%DB%8C%D9%82-%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%B1-%D9%88-%D8%A8%D9%88%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D8%B3

 


تاریخ : جمعه 12 خرداد 1402
بازدید : 353
نویسنده : کتابخونه


بخار دادن صورت یکی از بهترین روش های زیبایی است که به پاکسازی عمیق پوست کمک می کند و از طریق آن پوستی روشن و شاداب خواهید داشت. این درمان برای افرادی که احساس می کنند در اثر استفاده طولانی مدت از لوازم آرایشی، شادابی و شادابی خود را از دست داده و پوستشان تیره شده است، توصیه می شود. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد هزینه، فرآیند و مزایای فیشال صورت هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.



چی؟

یک درمان رایج و محبوب برای پوست سالم و درخشان، کرم صورت است. این روش درمان در مراحل انجام می شود: 1 ساعت. به عبارت دیگر، از زمانی که وارد کلینیک زیبایی پوست و مو می شوید تا زمان خروج، تنها به 1 ساعت زمان نیاز دارید تا ظاهری درخشان و جوان داشته باشید.

فیشال یکی از بهترین و البته آسان‌ترین روش‌های درمانی است که می‌توانید برای پشت سر گذاشتن یک هفته پر استرس بدون به جا گذاشتن اثری روی صورت خود استفاده کنید. بنابراین، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که خود را از استفاده از مرطوب کننده برای مراقبت از سلامت پوست خود محدود می کنند. بهتر است یک بار صورت را تمرین کنید تا تاثیر مثبت آن بر سلامت پوست مشاهده شود.

مهمترین نکته در مورد این روش درمانی این است که تنها در یک جلسه 1 ساعته می تواند بسیاری از مشکلات پوستی مانند لکه های سیاه یا کومدون را از بین ببرد. بنابراین، در سراسر جهان به عنوان یک درمان عالی و اثبات شده برای مراقبت از پوست استفاده می شود. البته باید گفت که درمان صورت هم در سالن های زیبایی و هم در کلینیک های پوست و مو انجام می شود. در کل پیشنهاد ما این است که به یک کلینیک معتبر و با تجربه مراجعه کنید. زیرا اگر مرحله یا ماده مورد استفاده برای این درمان به درستی انتخاب نشود; درمان کار نمی کند

فرآیندهای چشم



همانطور که قبلا اشاره کردیم، درمان صورت یک روش درمانی چند مرحله ای است که شامل چندین درمان مراقبت از پوست در یک درمان است. اگرچه این درمان‌های چند مرحله‌ای در نگاه اول ساده به نظر می‌رسند، اما زمانی که به طور بهینه با بهترین مواد اعمال شوند، به نتایج غیرقابل تصوری می‌رسند. این مراحل عبارتند از:

درمان صورت با تمیز کردن صورت با یک پاک کننده ملایم شروع می شود تا تمام آلودگی، عرق و چربی از روی صورت پاک شود. در این مرحله تمام موادی که باعث بسته شدن و گرفتگی منافذ پوست می شوند به طور کامل از لایه سطحی پوست پاک می شوند.

مرحله بعدی بخارپز کردن است که به مرطوب شدن و نرم شدن پوست شما کمک می کند و منافذ را برای پاکسازی بهتر باز می کند.

سپس با شستشو شروع می شود تا سبوم و لکه های سیاه و سفید از بین برود.

مرحله بعدی ماساژ صورت است. اغلب در این فرآیند از کرم های مخصوص استفاده می شود. ماساژ آرامش بخش ترین قسمت صورت است. در این فرآیند پوست صورت تا حدی لیفت می شود و پوست را از داخل هیدراته می کند.

در مرحله بعد از ماسک مخصوص به مدت 15-20 دقیقه استفاده می شود. این ماسک برای آبرسانی و آبرسانی به پوست استفاده می شود.

سپس نوبت به استفاده از تونیک می رسد. تونر پوست شما را عمیقا تمیز می کند و pH آن را تنظیم می کند.

در نهایت از یک مرطوب کننده سازگار با نوع پوست استفاده می شود. این کرم اجازه می دهد تا رطوبت به عمق پوست شما نفوذ کند و آن را آبرسانی کند.



مراقبت از پوست صورت را به چه کسانی توصیه می کنید؟

اکنون که می دانید فیشال صورت چیست و چند مرحله انجام می شود، ممکن است از خود بپرسید که این درمان برای کدام گروه سنی مناسب است و هر چند وقت یکبار باید انجام شود.

به طور کلی اکثر مشکلات پوستی از جمله جوش و آکنه از دوران نوجوانی شروع می شود. البته طبق تحقیقات انجام شده بهتر است از سن 20 سالگی به بعد صورت خود را انجام دهید. تا آن زمان بهتر است از داروهای خانگی برای پاکسازی پوست استفاده کنید. اگر بین 18 تا 25 سال سن دارید، می توانید از این درمان در مواقع خاص یا هر دو ماه یکبار استفاده کنید تا چهره ای درخشان و جوان داشته باشید. انجام دهید.اما اگر بالای 20 سال سن دارید و علائمی مانند پیری، آکنه هورمونی، لکه های پوستی و غیره دارید، انجام فیشور را به عنوان یک درمان روزانه در نظر بگیرید. از آنجایی که این درمان شامل ماساژ و اسکراب است، استفاده از آن هر 1 تا 3 ماه یکبار نتایج خوبی به همراه دارد.



هر چند وقت یکبار باید فیشور انجام شود؟

پاسخ به این سوال بسته به نوع پوست و افراد مختلف متفاوت است. در حالت ایده آل، این درمان باید ماهانه و به طور منظم انجام شود. اگر انجام این درمان هر ماه و اغلب امکان پذیر نیست، حداقل 4 بار در سال و همزمان با تغییر آب و هوا انجام دهید. اگر می خواهید با این درمان از شر جوش های صورت خود خلاص شوید، باید ماهی یک بار این کار را انجام دهید. اما اگر پوست حساسی دارید بهتر است بین هر جلسه دو ماه استراحت داشته باشید.



انواع مراقبت از صورت

میلیون ها روش صورت در جهان برای هر نوع پوست، مناسبت و گروه سنی وجود دارد. در حال حاضر رایج ترین روش های مراقبت از صورت استفاده از ال ای دی، نمک کریستال و ... می باشد. این مواد در شکل اولیه و رایج خود به عنوان مرطوب کننده، روشن کننده و پاک کننده صورت استفاده می شوند. در حالی که در برخی موارد خاص بسته به نوع و مشکلات پوستی از درمان های دیگری مانند پارافین تراپی نیز استفاده می شود. به عنوان مثال، اگر مشکلاتی مانند آکنه و جوش دارید، می توانید از درمانگر خود بخواهید که در طول درمان از مواد خاصی برای آرام کردن پوست استفاده کند. به طور مشابه، یک صورت ضد پیری در کاهش علائم قابل مشاهده پیری مانند چین و چروک، خطوط ریز، لک، افتادگی و تیرگی موثر است. علاوه بر این برای مواقع خاص می توانید از کاغذهای مخصوصی استفاده کنید که پوست را چندین برابر می درخشد.



نتیجه صورت چیست؟

قبل از انجام هر گونه عمل زیبایی، باید از نتایجی که به دست خواهید آورد، بدانید. زیرا در غیر این صورت، به احتمال زیاد از قیمت و زمان صرف شده برای آن راضی نخواهید بود. ماسک بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف می کند. اما نتیجه ای که بدون شک برای همه مراجعین مشترک خواهد بود، صافی و لطافت پوست بعد از عمل خواهد بود. علاوه بر این، پوست شما پس از این درمان بسیار روشن تر خواهد شد. اگر این درمان به طور منظم انجام شود، با ماساژهایی که در طول درمان دریافت می کنید، علائم پیری و خستگی پوست به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. برای دیدن تاثیرات شگفت انگیز این درمان بهتر است ۲ تا ۳ روز صبر کنید.

متن کامل مقاله را بخوانید: آموزش فیشیال پوست در تهران fatemehhabashi.com


تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1402
بازدید : 66043
نویسنده : کتابخونه

مهم‌ترین خدمات تدریس خصوصی استادبانک کدامند؟

آیا یکی از انتظارات شما از معلم این است که نقاط ضعف خود را اصلاح کند و در امتحان قبول شود؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه در سریع ترین و کوتاه ترین زمان ممکن به پیشرفت علمی مورد نظر خود برسید؟ برای تکمیل مطالعات لازم و قبولی در تمام امتحانات مهم مدرسه، رقابتی و دانشگاهی به چه ابزاری نیاز دارید؟

پاسخ به همه این سوالات می تواند به شما در انتخاب روش صحیح یادگیری زبان کمک کند. پاسخ همه این سوالات را بهتر و دقیق تر از هر مرجع دیگری می توانید در مجموعه ما پیدا کنید. 5 دقیقه وقت بگذارید و این مطالب را تا آخر بخوانید، سپس پاسخ این سوالات اساسی را خواهید داشت.

معلم خصوصی؛ منحنی یادگیری کوتاه

گاهی اوقات ما راه های گران قیمت را برای موفقیت انتخاب می کنیم. به عنوان مثال، برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر، بهتر است در آموزشگاه زبان شرکت کنید تا روش های دیگر. اما ما فکر نمی کنیم این سریع ترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی باشد. این تصمیم اشتباه می‌تواند بسیار پرهزینه باشد زیرا تکمیل فرآیند آموزشی زمان زیادی طول می‌کشد و ما باید برای چندین سال آموزش هزینه کنیم.

اما اگر جایگزینی برای معلم خصوصی وجود دارد، چرا باید به یک مدرسه گران قیمت (از نظر زمان، انرژی و هزینه) برویم؟ وقتی می‌توانید از یک معلم خصوصی کمک بگیرید، آسان‌تر است و هزینه آن به اندازه مدرسه یا کمتر است. درس های شخصی ما نزدیک ترین و بهترین راه برای یادگیری است.

سایت خصوصی آموزش زبان ما یک معلم واجد شرایط مانند معلم ریاضی پیدا کرده است تا روند یادگیری شما را کوتاه کند و مهارت های زبانی شما را بهبود بخشد. چه فرآیند استخدام معلم در مجموعه ما باشد و چه دوره ها و مهارت های بسیاری که در این مجموعه خدمات آموزشی شخصی گنجانده شده است، بدون شک شگفت زده خواهید شد.

جذب معلمان واجد شرایط

اگر به دنبال یادگیری زبانی خارج از بسترهای یادگیری حرفه ای و قابل اعتماد هستید، پیدا کردن معلمان حرفه ای دشوار است. مجموعه ای مانند گروه آموزشی ما به شما این امکان را می دهد که به راحتی مربی مورد نیاز خود را از بین بیش از 2000 مربی فعال و واجد شرایط پیدا کنید. برای سهولت در گزینش، همه معلمان را با آزمون های ویژه خود مورد آزمایش قرار دادیم. به عنوان مثال ما تمام سوابق تحصیلی این معلمان را در مدارس مختلف بررسی کرده ایم و شاهد موفقیت آنها در افزایش تعداد دانش آموزان آگاه بوده ایم. معلمان ما فقط به معلمان زبان ما اجازه می دهند که در دوره های آموزشی مرتبط با رشته خود فعال هستند، رشته ای که در آن سابقه تدریس چندین ساله دارند.

همه این رتبه‌بندی‌ها و نظرات به‌عنوان ستاره و رتبه‌بندی در نمایه هر معلم نمایش داده می‌شوند. بخش رزومه و شغل معلم نشان می دهد که بررسی ها و رتبه بندی ها دقیق است، زیرا می توانید این بخش از مشخصات معلم را به راحتی در پروفایل آنها مشاهده کنید.

شناخت معلم برای یادگیری

آشنایی و اعتماد به یک معلم خصوصی کار آسانی نیست. اطلاعات مربوط به تخصص و تحصیلات معلمان خصوصی به راحتی در دسترس و قابل اعتماد نیست. هیچ سازمان یا مدرسه ای این اطلاعات را به طور کامل ارائه نخواهد کرد. اما شما می توانید قبل از اولین کلاس خود در مجموعه ما با استاد خود به خوبی آشنا شوید.

با استفاده از بخش نظرسنجی از دانش آموزان معلم و میزان رضایت آنها از تدریس معلم، می توانید سابقه و سبک تدریس معلم را ارزیابی کنید. برای بررسی سطح تجربه و سطح تحصیلات حرفه ای ها و مشاهده رتبه و ستاره حرفه ای در جلسات تدریس خصوصی می توانید از رزومه و بخش سابقه تحصیلی هر حرفه ای استفاده کنید. در واقع، ما تمام اطلاعاتی را که برای یافتن معلم خصوصی مورد نظر خود نیاز دارید، در اختیار شما قرار داده‌ایم که یک امتیاز مثبت برای این پلتفرم با کیفیت بالا برای یادگیری زبان خصوصی است.

قیمت کلاس خصوصی متناسب با بودجه دانشجو می باشد

بسیاری از والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ به سوالات خود هستند. آیا هزینه آموزش زبان خصوصی متناسب با توانایی های آموزشی معلم است؟ و آیا روش تدریس معلم ارزش پرداخت شهریه ناچیز را دارد؟ با کمک مجموعه ما می توانید اطمینان داشته باشید که برای مهارت ها و توانایی های تدریس معلمان مد نظر خود هزینه می پردازید. مجتمع آموزشی ما معلمان را بر اساس مهارت ها و توانایی های آموزشی آنها استخدام می کند و بر اساس این مهارت ها کلاس های دوره گرد را در جلسات آموزشی تعیین می کند.

علاوه بر این، اگر قیمت و نرخ کلاس های خصوصی به اندازه کیفیت آموزش معلم برای شما مهم است، می توانید با مراجعه به قسمت رتبه بندی معلمان زبان در وب سایت ما، معلم خصوصی مورد نیاز خود را انتخاب کنید. ستاره های تا پنج ستاره و VIP بر اساس سوابق تحصیلی معلمان تعیین می شود.

آموزش کلیه مهارت های حرفه ای و تحصیلی

چه درس ها و مهارت هایی نیاز دارید که یک مربی شخصی به شما بیاموزد؟ به هر حال ما با شما هستیم. مجموعه ما می تواند معلمان ابتدایی و متوسطه واجد شرایط و همچنین درس ها و امتحانات فیزیک را ارائه دهد. مجموعه ما همچنین شامل اساتید حرفه ای برای اکثر دوره های دانشگاهی است. ما حتی می‌توانیم با آموزش مهارت‌هایی مانند زبان‌های برنامه‌نویسی و انواع مختلف نرم‌افزار، به شما در یافتن شغلی سودمند کمک کنیم.

علاوه بر این، مجموعه ما می تواند معلمان زبان واجد شرایطی را به شما ارائه دهد تا بورسیه های تحصیلی ایالات متحده و کانادا را تضمین کنید، نمرات بالایی در آزمون های آیلتس و تافل کسب کنید، در مصاحبه های شغلی موفق شوید یا در حرفه و تحصیلات خود مدرک کسب کنید. برای صحبت کردن امروز به زبان های رایج دنیا، مجموعه ما خدمات آموزشی شخصی را در تمامی دوره های آموزشی پایه و تمامی مهارت های عملی مانند نرم افزار، زبان های خارجی، برنامه نویسی و موسیقی ارائه می دهد.

مسیر موفقیت حرفه ای را با استادبانک دنبال کنید

اگر از خدمات آموزشی مجموعه ما استفاده می کنید، علاوه بر درخواست درس و کلاس با معلم خصوصی، می توانید از سایر خدمات مجموعه ما مانند دسترسی به مجله آموزشی ویژه برای مطالعه مقالات و موضوعات علمی در دسته بندی های مختلف استفاده کنید. همچنین می توانید به راحتی مربی شخصی یا کلاس آنلاین را انتخاب کنید. مجموعه ما برای منابع مطالعاتی و نمونه سوالات امتحانی در اختیار شماست.

اکنون برای موفقیت تحصیلی یا موقعیت های بالاتر اقدام کنید. از آنجایی که مجموعه ما مجموعه ای قابل اعتماد است و ما آماده ایم تا هر گونه شک و شبهه ای را از ذهن شما دور کنیم، با ما خواهید دانست که فقط یک برنامه منظم، خواستن امکان پذیر است. برای دستیابی به بهترین نتایج، برای شروع و تماس با کارشناسان ما خیلی دیر شده است. گروه پشتیبانی ما همیشه در خدمت شماست تا تصمیمات شما را به راحتی اجرا کند.


تاریخ : شنبه 6 خرداد 1402
بازدید : 356
نویسنده : کتابخونه


jQuery Image Lazy Load WP Image Loading Plugin. این افزونه کاربردی بین بسیاری از وب مسترها و صاحبان وب بسیار محبوب است و به همین دلیل ما این افزونه را در وبلاگ به شما معرفی می کنیم و برخی از ویژگی های آن را به شما می گوییم. با ما ادامه دهید. بودن

بارگیری تصویر جی کوئری Lazy WP

این افزونه یکی از کاربردی ترین افزونه های وردپرس برای ویرایش تصاویر و افزایش سرعت بارگذاری وب سایت شما می باشد.این افزونه وردپرس به شما کمک می کند تا تصاویر را پس از اسکرول بارگذاری کنید و زمان را برای بارگذاری تمام عکس ها در وب سایت خود تلف نکنید. با دانلود این افزونه و آپلود آن در افزونه های خود می توانید از امکانات آن استفاده کنید.

مطالعه از رفرنس: https://blogten.ir/jquery-image-lazy-load-wp/


تاریخ : شنبه 6 خرداد 1402
بازدید : 571
نویسنده : کتابخونه

متن آهنگ ولی دوست ندارم ببینم دارم کم میارم یوسف زمانی

 

یه بــــــار نشد گردن بگیــری اگه اشتباه کـــــردی

همــــــیشه با این اخلـــاقا تنهاتــــرم کردی

ولـــــــی من همه جوره پای این کارای تو وایـــسادم

یــــــادم نمیاد ایــــــن یه طرفه بودنو من یاد تـو دادم

خــــُـــــب منم حدی دارم مثل همه آدمــــــــا

منــــــم تا یه جایی صبری دارم

ولی دوســـــت ندارم ببینم دارم کم مـــــــیارم

 

آهنگ جدید یوسف زمانی به نام «ولی دوست ندارم ببینم دارم کم میارم»


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com