عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1402
بازدید : 79703
نویسنده : کتابخونه


امروزه دوره های تزریق فیلر و بوتاکس توجه بسیاری را در بین دانشجویان آرایشگری به خود جلب کرده است. دلیل این مشکل را می توان افزایش تقاضا برای تزریق ژل و بوتاکس در بین مردم کشورمان دانست. همانطور که در جامعه مشاهده می کنید اکثر خانم ها و آقایان در سنین مختلف از جوان تا پیر برای افزایش زیبایی چهره خود ژل یا بوتاکس تزریق می کنند.

کانال ازهر ایران در تلگرام

البته لازم به ذکر است که تزریق بوتاکس در ابتدا برای درمان بیماری هایی مانند میگرن مورد استفاده قرار می گرفت، اما اکنون توجه بیشتری به استفاده از این روش برای افزایش زیبایی می شود. بنابراین تقریباً همه افراد برای این منظور از ژل، بوتاکس یا سایر فیلرها استفاده می کنند. به همین منظور می خواهیم نگاهی به آموزش فیلرها و تزریق بوتاکس داشته باشیم و نکاتی را در این زمینه بیان کنیم. پس اگر علاقه مند به یادگیری این حرفه هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. برای آموزش بوتاکس به سایت لیزر شاپ مراجعه کنید.

فیلرها و تزریق بوتاکس

فیلر فیلری است که معمولا برای از بین بردن چین و چروک صورت یا حجم دادن به قسمت های مختلف صورت استفاده می شود. امروزه از فیلرهای مختلفی در این زمینه استفاده می کنیم که شامل: اسید هیالورونیک، سم بوتولینوم (بوتاکس) و چربی می باشد. هر کدام از این مواد که به عنوان پرکننده استفاده می شوند شرایط خاصی را ایجاد می کنند و ویژگی های خاص خود را دارند.

آموزش تزریق فیلر و بوتاکس

تزریق های پر شده با بوتاکس با استفاده از آمپول های مخصوص با سوزن های کوچک انجام می شود. کسانی که برای متقاضیان تزریق ژل و بوتاکس انجام می دهند باید در زمینه تزریق فیلر و بوتاکس آموزش ببینند تا روش صحیح و عادی انجام آن را بیاموزند و بدانند برای همه چقدر تزریق کنند و چگونه تزریق کنند. به همین دلیل، اگر قصد دارید به صورت حرفه ای فیلر و بوتاکس تزریق کنید و در آرایشگاه ها یا کلینیک های زیبایی کار کنید، باید این تکنیک خاصرا یاد بگیرید.

 


آموزش فیلر و تزریق بوتاکس

دوره تزریق ژل و بوتاکس

سیر تزریق ژل و بوتاکس در کلینیک های مختلف زیبایی متفاوت است و هر گروه به روشی منحصر به فرد این روش را آموزش می دهد. در نتیجه برای اطلاع از شرایط تمرین ابتدا باید مرکز زیبایی مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس در مورد آن سوال کنید. اما لازم به ذکر است که اکثر مراکز زیبایی دوره های کوتاه و راحت دارند و در کمترین زمان ممکن آموزش کامل و جامع این تکنیک را ارائه می دهند.


چه کسانی مجاز به تزریق ژل و بوتاکس هستند؟

اغلب افرادی که قصد تزریق بوتاکس یا ژل را دارند با این سوال مواجه می شوند که چه کسانی مجوز تزریق ژل و بوتاکس را دارند؟ یا برایشان این سوال پیش می آید که چگونه می توان به تزریق کننده اعتماد کرد و با خیالی آسوده تزریق بوتاکس را انجام داد. در پاسخ به تمامی این سوالات و برای آرامش خاطر شما باید بگوییم که تمامی کسانی که ژل و بوتاکس تزریق می کنند باید آموزش های لازم را در این زمینه گذرانده و گواهینامه معتبر اخذ کرده باشند. با این حال، تمام افرادی که دارای گواهینامه تزریق فیلر و بوتاکس هستند قابل اعتماد هستند و می توانند با خیال راحت تزریق شوند. لازم به توضیح است که این سند مجوزی برای این افراد است و با نشان دادن آن می توانند به صورت قانونی و رسمی در این زمینه فعالیت کنند. به همین دلیل، اکثر این افراد گواهی نامه یا مجوز کسب و کار خود را ایجاد می کنند و آن را در محل کار خود بر روی دیوار نصب می کنند تا مشتریان از کسب و کار قانونی خود مطلع شوند و اگر متوجه شدید که این کار را انجام می دهند اگر این گواهی قابل مشاهده نیست، می توانید از اپراتور. . از او بخواهید گواهی را نشان دهد.

اهمیت صدور گواهینامه بین المللی تزریق ژل و بوتاکس

در پایان دوره های فیلر و بوتاکس گواهینامه های مختلفی به هنرجویان داده می شود و هرکس بسته به سالن زیبایی که در رشته انتخاب می کند گواهینامه دریافت می کند. گواهی بین المللی تزریق ژل و بوتاکس یکی از بهترین گواهینامه هایی است که در پایان دوره به دانشجویان اعطا می شود و اخذ این گواهینامه رزومه ای قوی و مناسب برای دانشجویان محسوب می شود. زیرا فردی با چنین گواهینامه ای نه تنها می تواند به داوطلبان بومی بوتاکس و ژل تزریق کند بلکه می تواند به صورت قانونی به تجارت بپردازد و از این راه با ارائه این گواهی در کشورهای اطراف کسب درآمد کند.جهان.

اما اگر این موضوع برای شما مهم است، می توانید هنگام جستجوی کلینیک زیبایی برای آموزش تزریق فیلر و بوتاکس، گواهی صادر شده از مرکز را استعلام بگیرید تا ببینید آیا گواهی بین المللی است یا خیر.


هزینه جلسات تزریق ژل و بوتاکس

سوال مهم دیگری که از دانش آموزان پیش می آید هزینه تزریق ژل و بوتاکس است.

هزینه ای که برای آموزش این روش باید پرداخت شود در مراکز مختلف یکسان نیست و هر مرکز زیبایی با توجه به شرایطی که به هنرجو می دهد هزینه های متفاوتی را دریافت می کند. ملاحظات مقرون به صرفه برای تزریق ژل و بوتاکس ممکن است شامل موارد زیر باشد:

مدت زمان دوره آموزشی

مدرک تحصیلی در پایان دوره به دانشجویان اعطا می شود

در...

هر یک از این موارد می تواند هزینه دوره آموزشی فیلر و بوتاکس را کاهش یا افزایش دهد.


آخرین کلمه

آموزش فیلر و بوتاکس را در بهترین مراکز مانند شاپ لیزر دریافت کنید تا نتیجه خوبی بگیرید و با رزومه ای محکم و حرفه ای در این زمینه وارد بازار کار شوید. گروه لیزر شاپ آموزش های خود را در شهرهای مهم کشور به عنوان مثال: کرج، تهران، تبریز، مشهد، شیراز و ... برگزار می کند تا دانشجویان از سراسر کشور امکان شرکت در آموزش های مورد نظر را داشته باشند. برای افزایش اطلاعات در این زمینه و شرکت در دوره های آموزشی تزریق بوتاکس و فیلر، بخش های مختلف این مجموعه را به نشانی shoplaser.ir سر بزنید و یا با شماره تماس های موجود در وب سایت با ما تماس بگیرید.

مرجع مقاله: https://www.asriran.com/fa/news/892309/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%B2%D8%B1%DB%8C%D9%82-%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%B1-%D9%88-%D8%A8%D9%88%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D8%B3

 


تاریخ : جمعه 12 خرداد 1402
بازدید : 353
نویسنده : کتابخونه


بخار دادن صورت یکی از بهترین روش های زیبایی است که به پاکسازی عمیق پوست کمک می کند و از طریق آن پوستی روشن و شاداب خواهید داشت. این درمان برای افرادی که احساس می کنند در اثر استفاده طولانی مدت از لوازم آرایشی، شادابی و شادابی خود را از دست داده و پوستشان تیره شده است، توصیه می شود. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد هزینه، فرآیند و مزایای فیشال صورت هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.



چی؟

یک درمان رایج و محبوب برای پوست سالم و درخشان، کرم صورت است. این روش درمان در مراحل انجام می شود: 1 ساعت. به عبارت دیگر، از زمانی که وارد کلینیک زیبایی پوست و مو می شوید تا زمان خروج، تنها به 1 ساعت زمان نیاز دارید تا ظاهری درخشان و جوان داشته باشید.

فیشال یکی از بهترین و البته آسان‌ترین روش‌های درمانی است که می‌توانید برای پشت سر گذاشتن یک هفته پر استرس بدون به جا گذاشتن اثری روی صورت خود استفاده کنید. بنابراین، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که خود را از استفاده از مرطوب کننده برای مراقبت از سلامت پوست خود محدود می کنند. بهتر است یک بار صورت را تمرین کنید تا تاثیر مثبت آن بر سلامت پوست مشاهده شود.

مهمترین نکته در مورد این روش درمانی این است که تنها در یک جلسه 1 ساعته می تواند بسیاری از مشکلات پوستی مانند لکه های سیاه یا کومدون را از بین ببرد. بنابراین، در سراسر جهان به عنوان یک درمان عالی و اثبات شده برای مراقبت از پوست استفاده می شود. البته باید گفت که درمان صورت هم در سالن های زیبایی و هم در کلینیک های پوست و مو انجام می شود. در کل پیشنهاد ما این است که به یک کلینیک معتبر و با تجربه مراجعه کنید. زیرا اگر مرحله یا ماده مورد استفاده برای این درمان به درستی انتخاب نشود; درمان کار نمی کند

فرآیندهای چشم



همانطور که قبلا اشاره کردیم، درمان صورت یک روش درمانی چند مرحله ای است که شامل چندین درمان مراقبت از پوست در یک درمان است. اگرچه این درمان‌های چند مرحله‌ای در نگاه اول ساده به نظر می‌رسند، اما زمانی که به طور بهینه با بهترین مواد اعمال شوند، به نتایج غیرقابل تصوری می‌رسند. این مراحل عبارتند از:

درمان صورت با تمیز کردن صورت با یک پاک کننده ملایم شروع می شود تا تمام آلودگی، عرق و چربی از روی صورت پاک شود. در این مرحله تمام موادی که باعث بسته شدن و گرفتگی منافذ پوست می شوند به طور کامل از لایه سطحی پوست پاک می شوند.

مرحله بعدی بخارپز کردن است که به مرطوب شدن و نرم شدن پوست شما کمک می کند و منافذ را برای پاکسازی بهتر باز می کند.

سپس با شستشو شروع می شود تا سبوم و لکه های سیاه و سفید از بین برود.

مرحله بعدی ماساژ صورت است. اغلب در این فرآیند از کرم های مخصوص استفاده می شود. ماساژ آرامش بخش ترین قسمت صورت است. در این فرآیند پوست صورت تا حدی لیفت می شود و پوست را از داخل هیدراته می کند.

در مرحله بعد از ماسک مخصوص به مدت 15-20 دقیقه استفاده می شود. این ماسک برای آبرسانی و آبرسانی به پوست استفاده می شود.

سپس نوبت به استفاده از تونیک می رسد. تونر پوست شما را عمیقا تمیز می کند و pH آن را تنظیم می کند.

در نهایت از یک مرطوب کننده سازگار با نوع پوست استفاده می شود. این کرم اجازه می دهد تا رطوبت به عمق پوست شما نفوذ کند و آن را آبرسانی کند.



مراقبت از پوست صورت را به چه کسانی توصیه می کنید؟

اکنون که می دانید فیشال صورت چیست و چند مرحله انجام می شود، ممکن است از خود بپرسید که این درمان برای کدام گروه سنی مناسب است و هر چند وقت یکبار باید انجام شود.

به طور کلی اکثر مشکلات پوستی از جمله جوش و آکنه از دوران نوجوانی شروع می شود. البته طبق تحقیقات انجام شده بهتر است از سن 20 سالگی به بعد صورت خود را انجام دهید. تا آن زمان بهتر است از داروهای خانگی برای پاکسازی پوست استفاده کنید. اگر بین 18 تا 25 سال سن دارید، می توانید از این درمان در مواقع خاص یا هر دو ماه یکبار استفاده کنید تا چهره ای درخشان و جوان داشته باشید. انجام دهید.اما اگر بالای 20 سال سن دارید و علائمی مانند پیری، آکنه هورمونی، لکه های پوستی و غیره دارید، انجام فیشور را به عنوان یک درمان روزانه در نظر بگیرید. از آنجایی که این درمان شامل ماساژ و اسکراب است، استفاده از آن هر 1 تا 3 ماه یکبار نتایج خوبی به همراه دارد.



هر چند وقت یکبار باید فیشور انجام شود؟

پاسخ به این سوال بسته به نوع پوست و افراد مختلف متفاوت است. در حالت ایده آل، این درمان باید ماهانه و به طور منظم انجام شود. اگر انجام این درمان هر ماه و اغلب امکان پذیر نیست، حداقل 4 بار در سال و همزمان با تغییر آب و هوا انجام دهید. اگر می خواهید با این درمان از شر جوش های صورت خود خلاص شوید، باید ماهی یک بار این کار را انجام دهید. اما اگر پوست حساسی دارید بهتر است بین هر جلسه دو ماه استراحت داشته باشید.



انواع مراقبت از صورت

میلیون ها روش صورت در جهان برای هر نوع پوست، مناسبت و گروه سنی وجود دارد. در حال حاضر رایج ترین روش های مراقبت از صورت استفاده از ال ای دی، نمک کریستال و ... می باشد. این مواد در شکل اولیه و رایج خود به عنوان مرطوب کننده، روشن کننده و پاک کننده صورت استفاده می شوند. در حالی که در برخی موارد خاص بسته به نوع و مشکلات پوستی از درمان های دیگری مانند پارافین تراپی نیز استفاده می شود. به عنوان مثال، اگر مشکلاتی مانند آکنه و جوش دارید، می توانید از درمانگر خود بخواهید که در طول درمان از مواد خاصی برای آرام کردن پوست استفاده کند. به طور مشابه، یک صورت ضد پیری در کاهش علائم قابل مشاهده پیری مانند چین و چروک، خطوط ریز، لک، افتادگی و تیرگی موثر است. علاوه بر این برای مواقع خاص می توانید از کاغذهای مخصوصی استفاده کنید که پوست را چندین برابر می درخشد.



نتیجه صورت چیست؟

قبل از انجام هر گونه عمل زیبایی، باید از نتایجی که به دست خواهید آورد، بدانید. زیرا در غیر این صورت، به احتمال زیاد از قیمت و زمان صرف شده برای آن راضی نخواهید بود. ماسک بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف می کند. اما نتیجه ای که بدون شک برای همه مراجعین مشترک خواهد بود، صافی و لطافت پوست بعد از عمل خواهد بود. علاوه بر این، پوست شما پس از این درمان بسیار روشن تر خواهد شد. اگر این درمان به طور منظم انجام شود، با ماساژهایی که در طول درمان دریافت می کنید، علائم پیری و خستگی پوست به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. برای دیدن تاثیرات شگفت انگیز این درمان بهتر است ۲ تا ۳ روز صبر کنید.

متن کامل مقاله را بخوانید: آموزش فیشیال پوست در تهران fatemehhabashi.com


تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1402
بازدید : 65960
نویسنده : کتابخونه

مهم‌ترین خدمات تدریس خصوصی استادبانک کدامند؟

آیا یکی از انتظارات شما از معلم این است که نقاط ضعف خود را اصلاح کند و در امتحان قبول شود؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه در سریع ترین و کوتاه ترین زمان ممکن به پیشرفت علمی مورد نظر خود برسید؟ برای تکمیل مطالعات لازم و قبولی در تمام امتحانات مهم مدرسه، رقابتی و دانشگاهی به چه ابزاری نیاز دارید؟

پاسخ به همه این سوالات می تواند به شما در انتخاب روش صحیح یادگیری زبان کمک کند. پاسخ همه این سوالات را بهتر و دقیق تر از هر مرجع دیگری می توانید در مجموعه ما پیدا کنید. 5 دقیقه وقت بگذارید و این مطالب را تا آخر بخوانید، سپس پاسخ این سوالات اساسی را خواهید داشت.

معلم خصوصی؛ منحنی یادگیری کوتاه

گاهی اوقات ما راه های گران قیمت را برای موفقیت انتخاب می کنیم. به عنوان مثال، برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر، بهتر است در آموزشگاه زبان شرکت کنید تا روش های دیگر. اما ما فکر نمی کنیم این سریع ترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی باشد. این تصمیم اشتباه می‌تواند بسیار پرهزینه باشد زیرا تکمیل فرآیند آموزشی زمان زیادی طول می‌کشد و ما باید برای چندین سال آموزش هزینه کنیم.

اما اگر جایگزینی برای معلم خصوصی وجود دارد، چرا باید به یک مدرسه گران قیمت (از نظر زمان، انرژی و هزینه) برویم؟ وقتی می‌توانید از یک معلم خصوصی کمک بگیرید، آسان‌تر است و هزینه آن به اندازه مدرسه یا کمتر است. درس های شخصی ما نزدیک ترین و بهترین راه برای یادگیری است.

سایت خصوصی آموزش زبان ما یک معلم واجد شرایط مانند معلم ریاضی پیدا کرده است تا روند یادگیری شما را کوتاه کند و مهارت های زبانی شما را بهبود بخشد. چه فرآیند استخدام معلم در مجموعه ما باشد و چه دوره ها و مهارت های بسیاری که در این مجموعه خدمات آموزشی شخصی گنجانده شده است، بدون شک شگفت زده خواهید شد.

جذب معلمان واجد شرایط

اگر به دنبال یادگیری زبانی خارج از بسترهای یادگیری حرفه ای و قابل اعتماد هستید، پیدا کردن معلمان حرفه ای دشوار است. مجموعه ای مانند گروه آموزشی ما به شما این امکان را می دهد که به راحتی مربی مورد نیاز خود را از بین بیش از 2000 مربی فعال و واجد شرایط پیدا کنید. برای سهولت در گزینش، همه معلمان را با آزمون های ویژه خود مورد آزمایش قرار دادیم. به عنوان مثال ما تمام سوابق تحصیلی این معلمان را در مدارس مختلف بررسی کرده ایم و شاهد موفقیت آنها در افزایش تعداد دانش آموزان آگاه بوده ایم. معلمان ما فقط به معلمان زبان ما اجازه می دهند که در دوره های آموزشی مرتبط با رشته خود فعال هستند، رشته ای که در آن سابقه تدریس چندین ساله دارند.

همه این رتبه‌بندی‌ها و نظرات به‌عنوان ستاره و رتبه‌بندی در نمایه هر معلم نمایش داده می‌شوند. بخش رزومه و شغل معلم نشان می دهد که بررسی ها و رتبه بندی ها دقیق است، زیرا می توانید این بخش از مشخصات معلم را به راحتی در پروفایل آنها مشاهده کنید.

شناخت معلم برای یادگیری

آشنایی و اعتماد به یک معلم خصوصی کار آسانی نیست. اطلاعات مربوط به تخصص و تحصیلات معلمان خصوصی به راحتی در دسترس و قابل اعتماد نیست. هیچ سازمان یا مدرسه ای این اطلاعات را به طور کامل ارائه نخواهد کرد. اما شما می توانید قبل از اولین کلاس خود در مجموعه ما با استاد خود به خوبی آشنا شوید.

با استفاده از بخش نظرسنجی از دانش آموزان معلم و میزان رضایت آنها از تدریس معلم، می توانید سابقه و سبک تدریس معلم را ارزیابی کنید. برای بررسی سطح تجربه و سطح تحصیلات حرفه ای ها و مشاهده رتبه و ستاره حرفه ای در جلسات تدریس خصوصی می توانید از رزومه و بخش سابقه تحصیلی هر حرفه ای استفاده کنید. در واقع، ما تمام اطلاعاتی را که برای یافتن معلم خصوصی مورد نظر خود نیاز دارید، در اختیار شما قرار داده‌ایم که یک امتیاز مثبت برای این پلتفرم با کیفیت بالا برای یادگیری زبان خصوصی است.

قیمت کلاس خصوصی متناسب با بودجه دانشجو می باشد

بسیاری از والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ به سوالات خود هستند. آیا هزینه آموزش زبان خصوصی متناسب با توانایی های آموزشی معلم است؟ و آیا روش تدریس معلم ارزش پرداخت شهریه ناچیز را دارد؟ با کمک مجموعه ما می توانید اطمینان داشته باشید که برای مهارت ها و توانایی های تدریس معلمان مد نظر خود هزینه می پردازید. مجتمع آموزشی ما معلمان را بر اساس مهارت ها و توانایی های آموزشی آنها استخدام می کند و بر اساس این مهارت ها کلاس های دوره گرد را در جلسات آموزشی تعیین می کند.

علاوه بر این، اگر قیمت و نرخ کلاس های خصوصی به اندازه کیفیت آموزش معلم برای شما مهم است، می توانید با مراجعه به قسمت رتبه بندی معلمان زبان در وب سایت ما، معلم خصوصی مورد نیاز خود را انتخاب کنید. ستاره های تا پنج ستاره و VIP بر اساس سوابق تحصیلی معلمان تعیین می شود.

آموزش کلیه مهارت های حرفه ای و تحصیلی

چه درس ها و مهارت هایی نیاز دارید که یک مربی شخصی به شما بیاموزد؟ به هر حال ما با شما هستیم. مجموعه ما می تواند معلمان ابتدایی و متوسطه واجد شرایط و همچنین درس ها و امتحانات فیزیک را ارائه دهد. مجموعه ما همچنین شامل اساتید حرفه ای برای اکثر دوره های دانشگاهی است. ما حتی می‌توانیم با آموزش مهارت‌هایی مانند زبان‌های برنامه‌نویسی و انواع مختلف نرم‌افزار، به شما در یافتن شغلی سودمند کمک کنیم.

علاوه بر این، مجموعه ما می تواند معلمان زبان واجد شرایطی را به شما ارائه دهد تا بورسیه های تحصیلی ایالات متحده و کانادا را تضمین کنید، نمرات بالایی در آزمون های آیلتس و تافل کسب کنید، در مصاحبه های شغلی موفق شوید یا در حرفه و تحصیلات خود مدرک کسب کنید. برای صحبت کردن امروز به زبان های رایج دنیا، مجموعه ما خدمات آموزشی شخصی را در تمامی دوره های آموزشی پایه و تمامی مهارت های عملی مانند نرم افزار، زبان های خارجی، برنامه نویسی و موسیقی ارائه می دهد.

مسیر موفقیت حرفه ای را با استادبانک دنبال کنید

اگر از خدمات آموزشی مجموعه ما استفاده می کنید، علاوه بر درخواست درس و کلاس با معلم خصوصی، می توانید از سایر خدمات مجموعه ما مانند دسترسی به مجله آموزشی ویژه برای مطالعه مقالات و موضوعات علمی در دسته بندی های مختلف استفاده کنید. همچنین می توانید به راحتی مربی شخصی یا کلاس آنلاین را انتخاب کنید. مجموعه ما برای منابع مطالعاتی و نمونه سوالات امتحانی در اختیار شماست.

اکنون برای موفقیت تحصیلی یا موقعیت های بالاتر اقدام کنید. از آنجایی که مجموعه ما مجموعه ای قابل اعتماد است و ما آماده ایم تا هر گونه شک و شبهه ای را از ذهن شما دور کنیم، با ما خواهید دانست که فقط یک برنامه منظم، خواستن امکان پذیر است. برای دستیابی به بهترین نتایج، برای شروع و تماس با کارشناسان ما خیلی دیر شده است. گروه پشتیبانی ما همیشه در خدمت شماست تا تصمیمات شما را به راحتی اجرا کند.


تاریخ : شنبه 6 خرداد 1402
بازدید : 356
نویسنده : کتابخونه


jQuery Image Lazy Load WP Image Loading Plugin. این افزونه کاربردی بین بسیاری از وب مسترها و صاحبان وب بسیار محبوب است و به همین دلیل ما این افزونه را در وبلاگ به شما معرفی می کنیم و برخی از ویژگی های آن را به شما می گوییم. با ما ادامه دهید. بودن

بارگیری تصویر جی کوئری Lazy WP

این افزونه یکی از کاربردی ترین افزونه های وردپرس برای ویرایش تصاویر و افزایش سرعت بارگذاری وب سایت شما می باشد.این افزونه وردپرس به شما کمک می کند تا تصاویر را پس از اسکرول بارگذاری کنید و زمان را برای بارگذاری تمام عکس ها در وب سایت خود تلف نکنید. با دانلود این افزونه و آپلود آن در افزونه های خود می توانید از امکانات آن استفاده کنید.

مطالعه از رفرنس: https://blogten.ir/jquery-image-lazy-load-wp/


تاریخ : شنبه 6 خرداد 1402
بازدید : 570
نویسنده : کتابخونه

متن آهنگ ولی دوست ندارم ببینم دارم کم میارم یوسف زمانی

 

یه بــــــار نشد گردن بگیــری اگه اشتباه کـــــردی

همــــــیشه با این اخلـــاقا تنهاتــــرم کردی

ولـــــــی من همه جوره پای این کارای تو وایـــسادم

یــــــادم نمیاد ایــــــن یه طرفه بودنو من یاد تـو دادم

خــــُـــــب منم حدی دارم مثل همه آدمــــــــا

منــــــم تا یه جایی صبری دارم

ولی دوســـــت ندارم ببینم دارم کم مـــــــیارم

 

آهنگ جدید یوسف زمانی به نام «ولی دوست ندارم ببینم دارم کم میارم»


تاریخ : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402
بازدید : 3971
نویسنده : کتابخونه



واژه ارتوپدی به قرن هجدهم برمی گردد و توسط یک متخصص اطفال فرانسوی به نام نیکلاس آندره ابداع شد که جراح ارتوپد را با کشاورز مقایسه می کند که درخت خمیده ای را به دیوار یا اتاق محکمی می بندد. از آن زمان، این مدل به یک نمونه برجسته در جامعه ارتوپدی تبدیل شده است.

کلمه ارتوپدی از دو کلمه یونانی orthos (orthos) به معنای راست و راست و payeion (paideion) یا pedios به معنی بزرگ کردن کودک تشکیل شده است. اصطلاح ارتوپدی ریشه در قرن هجدهم دارد و توسط متخصص اطفال فرانسوی نیکلاس آندره ابداع شد که یک ارتوپد را با باغبانی مقایسه می کند که درخت کج را به دیوار یا موقعیت ثابتی ثابت می کند. این نمونه از آن زمان تا کنون در تمامی جوامع ارتوپدی نمونه بارز بوده است.



ارتوپدی چیست؟

ارتوپدی یک تخصص پزشکی است که به تشخیص، درمان، توانبخشی و پیشگیری از آسیب‌ها و بیماری‌های سیستم اسکلتی عضلانی انسان که شامل استخوان‌ها، مفاصل، رباط‌ها، ماهیچه‌ها، تاندون‌ها و اعصاب می‌شود اختصاص دارد. ، که به مردم امکان زندگی و حرکت می دهد. .

این شاخه از پزشکی به درمان ناهنجاری های مادرزادی، پیشگیری و درمان بیماری های مزمن و آسیب های سیستم اسکلتی عضلانی می پردازد.

ارتوپدی در حال حاضر به بیماران در تمام سنین اختصاص دارد، از کودکان مبتلا به پای پرانتزی گرفته تا ورزشکاران جوانی که نیاز به جراحی آرتروسکوپی دارند. این بخش همچنین به درمان شکستگی استخوان می پردازد.



جراح ارتوپد

او جراح ارتوپد با حداقل 12 سال تحصیلات و آموزش های گسترده در زمینه تشخیص و درمان آسیب ها و بیماری های سیستم اسکلتی عضلانی است.

هدف از جراحی ارتوپدی درمان انواع اختلالات سیستم استخوانی حرکتی یا تسکین علائم آنهاست. این مشکلات می توانند بر استخوان ها، ساختار غضروف یا مفاصل تأثیر بگذارند. این پزشکان با مشکلاتی که بر سیستم اسکلتی عضلانی تأثیر می گذارد، برخورد می کنند.

 

وظایف یک پزشک ارتوپد

هدف و وظیفه اصلی متخصص ارتوپد ارتقای رشد سیستم اسکلتی عضلانی و درمان تغییرات دژنراتیو است.

پزشکان ارتوپد با مشکلات مربوط به سیستم اسکلتی عضلانی برخورد می کنند و با مسائل زیر برخورد می کنند:

- تشخیص آسیب یا اختلال

- درمان با دارو، ورزش، جراحی یا سایر برنامه های درمانی

- تمرینات توانبخشی یا فیزیوتراپی برای بهبود تحرک یا عملکرد

- پیشگیری از طریق اطلاع رسانی و برنامه های درمانی برای جلوگیری از صدمات و به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری ها

در واقع ارتوپدی تکنیکی است که با تمرینات یا وسایل مختلف سعی در اصلاح یا جلوگیری از تغییر شکل بدن انسان دارد. دستگاه های ارتوپدی به ارتز گفته می شود که شامل پروتزهای مختلف متشکل از مواد مصنوعی و ملحقاتی است که جایگزین هر قسمتی از بدن که به دلایلی از بین رفته است می شود.



برخی از شایع ترین بیماری هایی که توسط پزشک ارتوپد درمان می شوند عبارتند از:

. دررفتگی مفصل

. انقباض عضلانی

. شکستگی و جابجایی ستون مهر و موم دهانه رحم

. شکستگی ستون فقرات در ناحیه قفسه سینه

. شکستگی و شکستگی ستون فقرات کمری

. شکستگی استخوان خاجی و پس سری

. شکستگی و دررفتگی استخوان ترقوه

. استخوان بازو شکسته

. شکستگی و دررفتگی مفاصل آرنج و استخوان مچ دست

. شکستگی و رگ به رگ شدن استخوان های مچ دست، دست و انگشتان

. شکستگی و دررفتگی لگن

. دنده های شکسته

آسیب به غضروف دنده

. شکستگی جناغ سینه

. شکستگی های لگن

. شکستگی و دررفتگی استخوان ران

. شکستگی استخوان ران

. شکستگی و رگ به رگ شدن زانو

. شکستگی استخوان ساق پا

. آسیب های مچ پا و استخوان های پا و انگشتان

. كمر درد

. آسیب و بیماری دیسک بین مهره ای

. کمر درد

، تغییر شکل ستون فقرات

. بیماری های روماتیسمی مفصل و استخوان

. سل استخوانی

. بیماری های عفونی استخوان ها و مفاصل

. ناهنجاری ها و بیماری های مادرزادی استخوان و مفاصل

. آسیب های مربوط به مفاصل و عضلات شانه

. سفرهای marsupiallari

. تومورهای استخوانی و عضلانی

. آسیب و بریدگی تاندون ها

. نقرس در مفاصل

. نکروز (سیاه شدن) سر استخوان ران.

. آسیب ها و اختلالات رباط ها و تاندون های زانو

. تعویض مفصل زانو

. تعویض مفصل ران

، آسیب های منیسک زانو

. بیماری متولد شده در کودک

. در دررفتگی مادرزادی لگن

. پای پرانتزی مادرزادی

. . . چسبندگی های مادرزادی انگشت

. بچه ها دارن میمیرن

. لغزش اپی فیزیال سر استخوان ران (بیماری لغزش)

. سینوویت گذرا مفصل ران

. کیست بیکر آی وی

. دروازه n-toeing

. کف پای صاف

. تقاطع شارکو

. راشیتیسم

. پوکی استخوان

، I-استئومالاسی

. بریدن دست و پا

بیماری هایی مانند پاچنبری، تومورهای استخوانی، انقباض شانه نیز از علائم بالینی رایجی هستند که توسط متخصص ارتوپدی درمان می شوند.

 

فلوشیپ ارتوپدی چیست؟

همه ارتوپدها دارای مجوز برای درمان آسیب‌های اسکلتی عضلانی هستند، اما مانند سایر رشته‌های پزشکی، این رشته می‌تواند در زمینه‌های خاصی از جمله پا، زانو، شانه، ستون فقرات، کودکان و غیره تخصصی‌تر باشد. در آن زمینه تخصص دارد. بورسیه ها باعث بهبود مهارت های علمی و عملی فارغ التحصیلان پزشکی در رشته های خاص می شود.

متخصصین ارتوپدی پس از گذراندن دوره های فلوشیپ فقط با قسمت های خاصی از بدن کار می کنند. به عنوان مثال، مفصل زانو فقط با بیماری ها و آسیب های زانو، تعویض مفصل زانو یا آرتروسکوپی زانو و به طور کلی هر چیزی که به زانو مربوط می شود، سروکار دارد.

متخصص اطفال

شاخه ارتوپدی برای درمان کودکان با آسیب های ستون فقرات یا اندام تحتانی.

ارتوپدی اطفال رشته، تخصص یا جامعه ارتوپدی است که به درمان کودکان مبتلا به اختلالات استخوانی، عضلانی و کودکانی که پس از بیماری یا آسیب دچار این مشکلات می شوند، می پردازد.

درمان ارتوپدی

دو نوع روش درمانی در ارتوپدی وجود دارد که شامل روش های محافظه کارانه و جراحی می باشد که دو روش متفاوت هستند.

- درمان محافظه کارانه در ارتوپدی

درمان محافظه کارانه شامل کاربردهای عملکردی و فیزیکی است که در آن جریان مستقیم و متناوب اولتراسوند و نور لیزر به فعال شدن جریان خون از قسمت های دردناک و مواد مغذی در نواحی مربوطه کمک می کند.

علاوه بر این، خدماتی مانند تزریق با هدایت CT ستون فقرات برای تحریک ریشه عصبی در نتیجه تنگی دیسک یا کانال نخاعی و شکایات مزمن تنگی نخاع انجام می شود که التهاب منع مصرف دارد و باعث تسکین درد می شود. و می توان آن را به روش صحیح تزریق کرد و کنترل توموگرافی کامپیوتری خطرات احتمالی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

شوک درمانی، مدیریت درد، احیای پزشکی، اسپینرلاینر و کایروپراکتیک طیف گسترده ای از روش های محافظه کارانه را تکمیل می کنند.



- درمان جراحی در ارتوپدی

اگر درمان محافظه کارانه کافی نباشد، پزشک ممکن است به جراحی متوسل شود. بیماری ها و دردهای شانه، آرنج، مچ پا، لگن و زانو اغلب با این درمان ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و کیفیت زندگی بهبود می یابد.

به عنوان مثال، در طی جراحی های ارتوپدی که توسط جراح ارتوپد انجام می شود، ممکن است بافت تاندون پاره شده یا قطعات تاندون آسیب دیده برای تسکین درد در تاندون آشیل برداشته شود.



چه آسیب هایی با جراحی درمان می شوند؟

- آسیب های پا: متاتارسالژی، والگوس انگشت پا، صافی کف پا

- صدمات دست: به عنوان مثال آسیب تونل کارپال، آرتروز انگشت شست، گرفتگی دست

- آسیب های زانو مانند منیسک، رباط یا آرتروز

- آسیب دیدگی شانه

- آسیب های مفصل ران: به عنوان مثال آرتریت هیپ

- انواع صدمات

مشاهده متن کامل: https://payju.ir/content/پزشکان-متخصص-ارتوپدی-در-شیراز


تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1402
بازدید : 15618
نویسنده : کتابخونه


دیوارپوش راه حل نهایی بسیاری از مشکلات در طراحی داخلی است. اگر دیوارها آسیب دیده اند و باید اثرات آسیب را پنهان کنید، یا اگر می خواهید یک اتاق خسته کننده را جالب کنید، اگر خطوط و بافت های خشن یا غیر معمول می خواهید، باید یک نقطه کانونی به اتاق اضافه کنید. عناصر معماری اتاق آن را نرم، ملایم و معمولی جلوه دهید و در نهایت چه کاری باید در چهار دیواری خانه و محل کار خود انجام دهید تا یک آرایش منحصر به فرد و رسا داشته باشید، حل همه این مشکلات و مشکلات مشابه با کمک دیوارپوش کاغذی جلوه زیبایی می بخشد. حسی جدید و دوام بالا به دیوارهای خانه یا محل کار شما.

از نقوش ظریف گل گرفته تا الگوهای هندسی بی دغدغه، از خطوط ساده تقلیدی از طرح ها، متریال و بافت های خاص گرفته تا طرح های هنرمندانه استادانه، همه امکانات و گزینه ها در اختیار شماست، مشکل این نیست که چگونه به نتیجه دلخواه برسید. اما چگونه می توان از بین تمام گزینه هایی که شما را به مقصد می رساند، انگشت خود را روی آخرین گزینه قرار دهید. به رنگ ها و الگوهای مورد علاقه خود و همچنین اهداف تزئینی خود فکر کنید.

نصب دیوارپوش

توجه به جزئیات کیفیت دیوارپوش شما تاثیر زیادی خواهد داشت، پس در هر مرحله مراقب باشید.

در بیشتر موارد، یک توپ دیواری (یعنی کمی بیشتر از 3.5 متر مربع) کاغذ وجود دارد. اما با در نظر گرفتن بریدگی و ضایعات چیدمان الگوی کاغذ، معمولاً یک گلوله کاغذ بیش از 2.8 متر مربع را نمی پوشاند. برای محاسبه تعداد توپ مورد نیاز شما

طول دیوارها را اندازه بگیرید، آن را در ارتفاع دیوار ضرب کنید.

مساحت پنجره ها، درها و سایر فضاهای خالی را از این محصول کم کنید.

حاصل را در سیستم متریک بر 2.8 تقسیم کنید.

اگر مساحت کاغذ دیواری در هر توپ مقدار استاندارد حدود 3.5 متر مربع است، باید محاسبه خود را با توجه به فاکتورهای موجود تغییر دهید.

فروشنده می تواند به شما کمک کند تا برآورد خود را دقیق تر انجام دهید. خرید یک توپ اضافی همیشه معقول تر است تا از خطاهای احتمالی در محاسبات و اندازه گیری ها و همچنین در لمس کردن پس از نصب جلوگیری شود. هنگامی که سفارش خود را دریافت می کنید، مطمئن شوید که همه توپ ها یک رنگ هستند.

آماده سازی دیوار

برای اینکه کاغذ دیواری به خوبی به دیوار بچسبد، ابتدا دیوارها را بشویید یا سنباده بزنید تا روغن و دود گرفته شود.

اگر روکش قبلی وینیل است یا اگر روکش جدید وینیل است آن را از روی دیوار جدا کنید. اگر جلد جدید کاغذی باشد می توانید از پوستر قبلی غیر وینیل بسازید به شرطی که کاغذ قبلی همچنان چسبندگی خود را حفظ کند و لبه های هر دو ورق چسبندگی خود را حفظ کنند و لبه های هر دو کاغذ این دو. همپوشانی نداشته باشند. . قبل از چسباندن سطح را برای پوشاندن با چسب مخصوص آماده کنید.

برای آماده سازی دیوار، اگر رنگ دیوار چرب یا نیمه براق است، سطح دیوار را با نمک به چسب محلول در آب سمباده بزنید که در واقع غلظت آن را افزایش داده و به عنوان بتونه عمل می کند. می تواند سطح مورد نظر را زیربنا کند. قبل از نصب کاغذ دیواری روی دیوار تازه رنگ شده یا گچ کاری شده، یک هفته صبر کنید، لازم است قسمت گرد دیوار را چسب بزنید، اندازه آن را بزنید. مانند رنگ کار روی دیوارها ناهمواری یا سوراخ بچسبانید، قسمت بالایی تزئینات چوبی را رنگ کنید. و گچ ها را بگذارید و بگذارید خشک شوند.

 

شروع به کار

اولین کار در برنامه ریزی انطباق کنش ها تنظیم و ترکیب الگوی کاغذ دیواری یا بهتر است بگوییم نوشتن کدام نقطه از دیوار است که ناهماهنگی کمتر دیده می شود. خطای عدم تطابق نقش اجتناب ناپذیر است، زیرا زمانی که به آخرین والپیپر می رسیم، معمولاً باید آن را به اولین کاغذ دیواری گیره دهیم. برای به حداقل رساندن تأثیر این خطا، همیشه از ناحیه ای که کمتر قابل مشاهده است شروع کنید. به عنوان مثال، از گوشه دیوار یا کنار در یا پنجره، جایی است که الگوی ناخوشایند کشش کوتاه تری - حتی اگر فقط چند سانتی متر باشد - از ارتفاع دیوار را پوشش می دهد.

حالا آماده چسباندن اولین قطعه هستید. اولین قطعه مهم ترین است زیرا وسط محل قرارگیری قطعات زیر را تعیین می کند. اگر قسمت اول کاملا عمودی نباشد، قسمت‌های باقی‌مانده به هم نخورده و خطای اولیه بیشتر نمایان می‌شود. برای ایجاد یک اقامت عمودی واقعی، از یک stati یا یک سطح استفاده کنید.

روی دیوار از نقطه شروع بالای کاغذ دیواری فاصله بگیرید یا 12 میلی متر به عقب برگردید و طول کار را مشخص کرده و علامت بزنید.

اولین تکه کاغذ دیواری با اولین کار شروع می شود. اگر نقطه شروع در گوشه دیوار است، کاغذ دیواری را محکم به گوشه دیوار فشار دهید. دو تکه کاغذ دیواری اول را طوری بچینید که نقش های روی آنها یکسان باشد. هر قطعه باید چند سانتی متر بیشتر از ارتفاع دیوار باشد.

کاغذ دیواری چسبناک

امروزه اکثر روکش ها، به استثنای وینیل سنگین، از پیش بسته بندی می شوند. برای نصب این نوع روکش، ورق های کاغذ را از پایین به بالا تا کنید تا طرح روی شما بیفتد. سپس هر لوله در یک ظرف آب قرار داده می شود تا قسمت بالای لوله خارج از ظرف باشد. هنگام نصب، یک بطری آب را به زمینی که یک خط کاغذ دیواری وجود دارد وصل کنید. رهایش کن. تیغه را بگیرید و بکشید و به کنار شاغول وصل کنید. برای حذف حباب های هوا، کاغذ دیواری را برس یا اسفنج بزنید. لبه برچسب را دوباره با خط کش اندازه بگیرید تا مطمئن شوید کاغذ یکدست است. سپس کاغذ را به اندازه و رو به رو برش می دهیم.

نوار دوم را با احتیاط در کنار نوار اول قرار دهید تا به هم نزدیک شوند. بعد از 15 دقیقه، از یک غلتک درز برای صاف کردن لبه ها استفاده کنید. چسبی که زیر لبه ها می آید (به جز کاغذهای طراحی شده) را با یک اسفنج تمیز بردارید.

چسباندن قطعات برش خورده

به هر قطعه زمان بدهید تا برای نصب آماده شود تا پشت کاغذ وینیل سنگین یا هر نوع کاغذ دیواری به همه جا نچسبد. از همان چسب توصیه شده توسط سازنده کاغذ دیواری استفاده کنید. اولین قطعه را طوری روی میز چسب قرار دهید که پشت آن رو به شما باشد. چسب را روی پشت از وسط به بالا بزنید. نیمه بالایی را در جایی که نوار چسب چسبانده اید از لبه وسط نوار باز کنید. سعی کنید هنگام تا زدن نیمه بالایی کاغذ روی سطح آن چین ایجاد نشود، حالا به نیمه پایینی آن چسب بزنید. در حالی که قطعه اول را جدا می کنید، قطعه دوم را چسب بزنید. اگر از قبل تمام نوارهای مورد نیاز برای هر دیوار را بریده اید، با نوشتن روی لبه نوار بالایی (بالا) پشت هر نوار، به هر نوار یک عدد بدهید. برای نصب نوار آماده را به این صورت به دیوار بچسبانید و با بازکردن نیمه پشتی و صاف کردن آن صاف کنید.

دریچه ها و گوشه های هر در و پنجره ورودی را پر کنید، سپس به دیوار بعدی بروید. نوار متصل به در یا پنجره را کپی کنید تا نوار کمی روی قاب چوبی قرار گیرد. ابتدا کاغذ را در سمت عمودی چوب تا کنید و با تیغ یا چاقوی تیز برش دهید. سپس به همین ترتیب، با بالا و برای پنجره، بالا و پایین برخورد کنید. برای دور زدن گوشه، همانطور که به گوشه دیوار نزدیک می شوید، فاصله لبه آخرین کاغذ قرار داده شده را تا گوشه دیوار اندازه بگیرید و نوار بعدی را 12 میلی متر پهن تر از آن ببرید. میله را نصب کنید و گوشه آن را با یک لبه مخصوص بپوشانید، سپس با یک دستیار یک خط عمودی روی دیوار دیگر تعیین کنید و میله این دیوار را طوری ثابت کنید که حدود 12 میلی متر باقی بماند و این اضافه روی میله مخصوص بیفتد. از گذشته. این اضافی روی هم را از مرکز گوشه ببرید، سپس هر لبه را کمی باز کنید تا بتوانید پشت هر دو نوار را ببرید.

در نهایت روی نواری که به این شکل ظاهر شده یک رول لاستیکی بکشید.

ادامه مطلب: https://decoration-and-design.com/دکوراسیون-داخلی/کاغذ-دیواری-در-شیراز


تاریخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1402
بازدید : 51084
نویسنده : کتابخونه


آنها دارای روکش IMAX Uncut از سرامیک لیتیوم دی سیلیکات شیشه ای (لیتیوم دی سیلیکات) هستند و نه تنها طول عمر بسیار بالایی دارد، بلکه از نظر زیبایی در مقایسه با سایر لمینت های سرامیکی نیز زیباتر است. خاصیت شفافیت لمینت سرامیکی ایمکس به گونه ای طراحی شده است که شباهت بی نظیری به مینای طبیعی دندان دارد و هیچکس نمی تواند تشخیص دهد که طرح لبخند شما با روکش های سرامیکی اصلاح شده است. لمینت های IMAX را می توان دقیقاً به همان رنگ دندان های طبیعی یا با سایه روشن تر انتخاب کرد. انتخاب سایه و رنگ لمینت های سرامیکی EMAX کاملاً مطابق با نظر مشتری و دندانپزشک سفارشی می شود.

ضخامت روکش لمینت Imax حدود 30 تا 14 میلی متر است و تقریباً شبیه به لنزهایی است که در چشم قرار می گیرند. به دلیل ضخامت بسیار کم ایمکس، برای نصب این نوع بریس های دندانی تقریبا نیازی به لایه برداری مینای دندان نیست. لمینت جدید EMAX به دندانپزشک و آزمایشگاه اجازه می دهد تا این بریس های فوق نازک را در آزمایشگاه طراحی و تولید کنند تا بتوان از آنها برای اصلاح طراحی سوراخ بدون تیز کردن دندان استفاده کرد.

کاشت لمینت سرامیکی Immax نیازی به بیهوشی یا تزریق ندارد. از روکش های ایمکس می توان برای پوشاندن دندان های ترک خورده، سفید کردن رنگ دندان ها، بستن فاصله بین دندان ها و سایر نواحی ارتودنسی استفاده کرد. لمینت ونیر EMAX بهترین گزینه برای پوشاندن سطح دندان با پوسیدگی جزئی است و دندانپزشک تشخیص می دهد که برای این کار نیازی به استفاده از روکش دندان نیست.



مراحل نصب لمینت سرامیکی ای مکس چیست؟

نصب لمینت ونیر معمولاً نیاز به دو تا سه بار مراجعه به مطب دندانپزشکی دارد و در حدود دو هفته تکمیل می شود. در جلسه اول دندانپزشک دندان های بیمار را معاینه و با توجه به ظاهر دندان ها آماده می کند. سپس قالبی از دندان های بیمار ساخته می شود و برای طراحی و ساخت ونیرهای لمینت Imax به آزمایشگاه فرستاده می شود.

نظر و سلیقه بیمار نیز در مرحله تشخیص و آماده سازی دندان مهم است. در طول مشاوره، دندانپزشک باید اطمینان حاصل کند که رنگ، شکل و تعداد دندان های انتخاب شده برای لایه های لمینت متناسب با نیاز و سلیقه بیمار است. با توجه به تصویر اشعه ایکس از دندان ها، روش تغییر ظاهر دندان ها و روش درمان توسط دندانپزشک تعیین می شود و سپس در صورت نیاز، خواص و ویژگی های لمینت سرامیکی با توجه به مشتری انتخاب می شود. .

برای آماده سازی دندان ها قبل از کاشت لمینت سرامیکی Imax معمولاً نیازی به تراشیدن سطح مینای دندان نیست، فقط در موارد خاص که سوراخ بسیار کمی روی دندان وجود دارد یا به نظر دندانپزشک، نیازی به تراشیدن سطح مینای دندان نیست. ارتفاع یا ضخامت دندان ها نیست. هماهنگ با یکدیگر؛ حداکثر سه دهم میلی متر از مینای دندان بیمار تراشیده می شود. از آنجایی که دندان قروچه درد کمتری دارد، معمولاً نیازی به بیهوشی نیست. زمانی که دندان ها کاملا آماده شدند؛ یک قالب فیزیکی یا دیجیتالی از دندان های بیمار ساخته می شود.

قالب فیزیکی تولید لمینت سرامیکی Imax به لابراتوار ارسال می شود اما در صورت مجهز بودن مطب دندانپزشکی به تکنولوژی CAD/CAM می توان لمینت های سرامیکی Imax را با اسکنر و تجهیزات پرینت سه بعدی حداکثر در دو روز طراحی و ساخت.

در مرحله باندینگ از چسب مخصوصی برای ایجاد پیوند بین لمینت سرامیکی Imax و مینای دندان استفاده می شود و سایه رنگ مناسب به گونه ای انتخاب می شود که بافت دندان با سایر دندان های طبیعی هماهنگ شود. زمانی که دندانپزشک لمینت سرامیکی EMAX را روی دندان ها قرار می دهد. نور لیزر مخصوص مواد شیمیایی موجود در چسب را فعال می کند و پیوند مناسبی با مینای دندان ایجاد می کند. در نهایت چسب اضافی باقی مانده روی دندان ها برداشته می شود، رفتار جویدن و گاز گرفتن بیمار ارزیابی می شود و در صورت نیاز تغییرات لازم در روکش دندان اعمال می شود.

 

آیا لمینت سرامیکی Imax نیاز به مراقبت خاصی دارد؟

درمان دندان نیاز به مراقبت خاصی مانند رعایت بهداشت دهان و دندان، مسواک زدن، نخ دندان کشیدن و شستشو با نخ ضد عفونی کننده ندارد، همچنین می توانید بیش از 7 سال از 10 سالگی به بعد مراقبت های دندانی را انجام دهید.



آیا ونیر IMAX با Luminars IMAX متفاوت است؟

دوام و طول عمر قاب های IMAX و روشن کننده های IMAX تقریباً یکسان است. هر دو روکش تراش نخورده هستند که می توان آنها را بدون نیاز به برش مینا به دندان ها چسباند. اما اشیاء IMAX با نورهای IMAX متفاوت هستند. ماده مورد استفاده در ساخت روکش Imax لیتیوم دی سیلیکات است، در حالی که چراغ ها از سرینات ساخته شده اند. اگرچه لومینیرها جزو پروتزهای مصنوعی طبقه بندی می شوند، اما تفاوت آنها در این است که نیازی به تراشیدن دندان ها نیست و بسیار نازک هستند.

فیکسچرهای Imax یا روکش‌های برش‌نخورده ضخیم‌تر از روکش‌های لمینت سرامیکی Imax هستند و در صورت نیاز به تغییر شکل دندان‌ها، به‌عنوان مثال برای پوشاندن دندان‌های کج یا از دست رفته دندان‌ها. استفاده از لمینت سرامیکی Imax به جای شمع توصیه می شود.

همچنین در صورتی که دندان ها بسیار زرد و بی رنگ هستند، به طور کلی استفاده از لومینایزرهای ایماک توصیه نمی شود، زیرا ضخامت آنها بسیار کم است و تاثیری در روشن شدن رنگ دندان ندارد.



جنس لمینت سرامیکی ایمکس چیست؟

Imax از شیشه سرامیک ساخته شده است که لیتیوم را حل می کند. این ماده نوعی چینی است که به دلیل شفافیت زیاد شبیه دندان های طبیعی است. لمینت های سرامیکی Imax بدون از بین بردن مینای دندان به دندان ها چسبانده می شوند و به راحتی جدا می شوند، بنابراین چسبندگی آنها به مینای دندان در اثر حرارت جزئی از بین می رود. بدون آسیب به اعصاب یا دندان های زیر ریشه لایه.



مدت زمان لمینت سرامیکی Imax چقدر است؟

دوام و ماندگاری لمینت A Max به حدی است که می تواند تا بیش از 15 سال بدون تغییر روی دندان های بیمار باقی بماند. مهم ترین عامل در افزایش طول عمر لمینت سرامیکی EMAX شما نحوه مراقبت از دندان هایتان است. با ایجاد پیوند مستقیم بین مینای دندان و لمینت ایمکس، این نوع پروتز دندان بادوام ترین و طول عمر بالایی دارد.

 

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای لمینت های سرامیکی Imax هستند؟

برای تعیین اینکه آیا کاندیدای مناسبی برای تصویربرداری IMAX هستید یا خیر، یک مشاوره رایگان با دکتر شهاب محمدی برنامه ریزی کنید. به طور کلی از آنجایی که برای ساخت لمینت ایمکس نیازی به پوشاندن لایه مینا نیست، برای تمامی عیوب سطح دندان قابل استفاده نیست. ابتدا دندانپزشک باید دندان هایی را که قرار است لمینت می شود معاینه کند و نحوه قرارگیری روکش های چینی روی دندان ها را بررسی کند. اگر دندانپزشک تشخیص دهد که بیمار پس از گذاشتن Imax نمی تواند به راحتی از دندان های خود برای گاز گرفتن و جویدن استفاده کند. سایر بروشورهای دندانپزشکی را توصیه می کند.

الگوی بایت بیمار و رنگ دندان آنها دو فاکتور اصلی در انتخاب ایمکس یا لمینت سرامیکی استاندارد است. افراد با حفره های بسیار عمیق یا تغییر رنگ و زرد شدن یک یا چند دندان، معمولاً بسیار جدی؛ آنها کاندیدای مناسبی برای استفاده از لمینت سرامیکی Imax نیستند. به دلیل شفافیت بالای پرسلن آی مکس، نمی توان از سایه های مناسب برای پوشاندن دندان های بسیار تیره یا زرد استفاده کرد.



آیا لمینت سرامیکی Imax هم اندازه لمینت سفید براق معمولی است؟

تفاوت های ظریف رنگی برای روکش های Imax وجود دارد که می توان آنها را متناسب با دندان های طبیعی بیمار انتخاب کرد. اما اگر بیمار بخواهد با کاشت لمینت دندان های خود را پنج تا هفت درجه سبک تر کند. استفاده از لمینت سرامیکی Imax گزینه مناسبی نیست. بهتر است رنگ و سایه را با توجه به سلیقه بیمار انتخاب کنید و سپس دندانپزشک بهترین روکش دندان را که با رنگ مورد نظر بیمار مطابقت داشته باشد انتخاب می کند.

 

مزایای لمینت سرامیکی Imax چیست؟

مهمترین مزیت پرسلن ایمکس از نظر دندانپزشکان زیبایی عدم نیاز به تراشیدن مینای دندان برای کاشت روکش های سرامیکی است. ایمکس را می توان بدون آمادگی خاصی و به دلیل تراشیده نشدن مینای دندان روی دندان های طبیعی بیمار نصب کرد. رشته های عصبی و دندان های پایینی بیمار آسیب نخواهند دید. کاشت لمینت Imax بدون برش Z; دندان های پایین بیمار سالم تر می مانند و کمتر پوسیده می شوند.

هنگام نصب روکش سرامیکی E-Max هیچ درد یا ناراحتی وجود ندارد و دندانپزشک معمولا از سوزن بی حسی استفاده نمی کند. با نصب روکش ایمکس بدون برش، پیوند بسیار محکمی بین دندان و آینه دندان ایجاد می شود که باعث افزایش دوام و ماندگاری سطح برای بیش از 20 سال می شود.

لمینت های Imax به دلیل شفافیت و درخشندگی بالا که از نظر زیبایی و عملکرد مشابه دندان های طبیعی بیمار است، رضایت بیمار را به همراه دارد.



لمینت سرامیکی ایماک چه معایبی دارد؟

استحکام بالای روکش‌های Imax و پیوند محکمی که با مینای دندان برقرار می‌کنند، برداشتن آن‌ها از روی دندان را بسیار دشوار و زمان‌بر می‌کند. دندانپزشک باید از حرارت بسیار بالا برای برداشتن چسب های بین روکش های دندانی که می تواند به دندان های طبیعی بیمار آسیب برساند، استفاده کند.

در صورتی که رنگ کاشی چینی ایمکس به درستی انتخاب نشود، امکان تغییر رنگ پس از طراحی و تولید آن وجود ندارد.

رنگ روکش ایمکس کمکی به سفیدتر و براق شدن دندان ها نمی کند، زیرا این نوع روکش دندان بسیار شفاف بوده و تقریباً همرنگ دندان طبیعی بیمار است.

نحوه استفاده و نصب لمینت سرامیکی ایمکس در نتیجه نهایی و زیبایی طرح لبخند بسیار حائز اهمیت است، بنابراین برای نصب روکش های دندانی ایمکس باید با دندانپزشک زیبایی واجد شرایط مشورت کنید.

اگرچه لمینت سرامیکی Imax بدون برش روی دندان نصب می شود، اما ضخامت حاصله ممکن است برای بیمار خوشایند نباشد زیرا دندانپزشک دندان را به طور خاص آماده نمی کند و لایه Imax مستقیماً روی دندان نصب نمی شود. . بنابراین قبل از انتخاب لمینت سرامیکی Imax حتما از دندان های بیمارانی که قبلا این نوع لمینت را نصب کرده اند عکس بگیرید. دیدن

مراجعه به ادامه مطلب: https://drsheidaclinic.com/dental-laminate/


تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1402
بازدید : 16970
نویسنده : کتابخونه

برندهای مطرح کارواش صنعتی

1- اینتر پمپ ایتالیا

2- برتولینی ایتالیا

3- آلمان بوش

4- پک پمپ ایتالیا

5- مدار آمریکا



بیشتر تماس هایی که می گیریم مربوط به این است که کدام برند بهترین است و...: برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که از نظر کیفیت پمپ های موجود در بازار از کیفیت بالایی برخوردار هستند که از جمله آنها می توان به بهترین کارواش اینتر ایتالیا است که به دلیل کیفیت بالای ساخت و عمر طولانی است - نیاز به تعمیر و نگهداری پمپ (محفظه پمپ بزرگتر است و نگهداری پمپ آسان است).

در حال حاضر یکی از پرفروش ترین و موثرترین تجهیزات در صنایع مختلف برای زدودن کثیفی و آلودگی از سطوح و اجسام کارواش صنعتی می باشد. پمپ کارواش برتولینی این دستگاه که در سایزها و مدل های مختلف طراحی و ساخته شده است، یکی از قوی ترین سیستم های شستشوی صنعتی می باشد که با فشار بالای آب، پاکسازی و از بین رفتن کامل کثیفی ها را در چندین نقطه تضمین می کند. .

شکی نیست که وجود انواع آلودگی ها و کثیفی ها در محیط، نه تنها باعث کاهش کارایی کارگران و عملکرد تجهیزات و ابزار می شود، بلکه باعث کاهش عملکرد و ظاهر نیز می شود. طبیعتا چنین سیاستی زمینه ای را برای محدودیت تولید و کاهش کیفیت کالا و خدمات فراهم می کند. بنابراین انجام کارهای عملی مربوط به نظافت به منظور حذف انواع آلاینده ها و بهبود کیفیت زندگی در محیط ضروری و اجتناب ناپذیر است. پمپ کارواش صنعتی با بهره مندی از برنامه تجهیزات صنعتی نقش مهمی در رفع این گونه مشکلات ایفا می کند. از طرفی عمر مفید ابزار و تجهیزات را نیز افزایش می دهد. در این قسمت از مقاله ما می خواهیم همه چیز را در مورد انواع کارواش های صنعتی و عملکرد هر یک از آنها در اختیار شما قرار دهیم. پس با ما همراه باشید


کارواش صنعتی چیست؟

ماشین شوی صنعتی یا واترواشر به ماشین لباسشویی های سنگین گفته می شود که در محیط های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی برای تمیز کردن سطوح، تجهیزات و قطعات مختلف استفاده می شود. این دستگاه که از دو قسمت اصلی پمپ کارواش و پمپ برقی تشکیل شده است، عملیات شستشو و استریپ را بر اساس فشار آب خروجی به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. تجهیزات به کار رفته در طراحی و ساخت این دستگاه ساخت ایتالیا بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

به طور کلی ماشین‌شویی‌های صنعتی در انواع مختلفی از نظر دبی آب پرفشار تولید می‌شوند تا نیاز مشتریان در صنایع مختلف را برطرف کنند. در واقع هدف اصلی از تولید این تجهیزات تامین نیازهای نظافتی در صنایع مختلف برای رفع بهترین آلودگی ها با کیفیت بالا و صرفه جویی در هزینه با پاشش آب بیشتر می باشد.

 

مزایای استفاده از کارواش صنعتی چیست؟

جریان آب صنعتی

یکی از سوالاتی که اکثر خریداران در ذهن دارند این است که با توجه به مشخصات فنی پمپ کارواش صنعتی، چه مزیت دیگری جز اسپری آب فشار قوی می تواند داشته باشد؟ به طور کلی از واتر جت صنعتی زمانی استفاده می شود که قصد داریم آب کمتری مصرف کنیم. به عبارت دیگر در مصرف آب صرفه جویی کنید. بدون شک استفاده از چنین وسیله مکانیزه ای برای حذف آلودگی ها نسبت به روش های نظافتی سنتی و قدیمی به دلیل پاشش با فشار بالا، مصرف آب بسیار کمی دارد.

علاوه بر این با کارواش صنعتی می توان عملیات نظافت را به راحتی و در مدت زمان کوتاهی انجام داد و کیفیتی منحصر به فرد و ماندگار به جا گذاشت. به بیان ساده یکی از مزایای این ابزار کاهش تعداد نیروهای خدماتی است که تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها دارد. از دیگر مزیت های استفاده از واتر جت صنعتی می توان به این ویژگی مهم، فشار بالای آن و استفاده از ابزارهای قدرتمند در ابعاد استاندارد مانند تفنگ، نظافت تمامی قسمت های باریک و غیرقابل دسترس به راحتی اشاره کرد. از طرفی کاهش استفاده از مواد شوینده باعث سازگاری بیشتر انواع مدل های کارواش صنعتی با محیط زیست می شود.

مراجعه به سایت: https://abniro.com/car-wash-pump/کارواش-صنعتی/


تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1402
بازدید : 55432
نویسنده : کتابخونه


لیفتینگ صورت (لیفتینگ صورت) با اصطلاح علمی ریتیدکتومی یک عمل زیبایی برای صورت است که به بهبود ظاهر پوست صورت و گردن کمک می کند. در حین لیفت صورت، بافت نرم صورت لیفت یا کشیده می شود و پوست اضافی برداشته می شود. لیفت گردن که پلاتیسماپلاستی نامیده می شود نیز همزمان به عنوان بخشی از فرآیند لیفت صورت انجام می شود.

زمانی که پوست صورت با افزایش سن شروع به افتادگی می کند، لیفت یا سفت کردن پوست روش زیبایی مناسبی در این شرایط محسوب می شود. لیفت صورت می تواند به افراد کمک کند تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.

لازم به ذکر است که لیفت صورت تاثیری بر کیفیت پوست صورت ندارد. اگر پوست شما دارای چین و چروک یا آسیب ناشی از آفتاب سوختگی است، لایه برداری پوست با لیزر ممکن است روش موثرتری باشد. لیفت صورت را می توان با روش های دیگری مانند لیفت ابرو یا اصلاح پلک ترکیب کرد تا نتیجه نهایی مطلوب تر شود.


حالات چهره چیست؟

با افزایش سن، پوست شما شل می شود. این باعث می شود قسمت پایین صورت شما مستطیلی به نظر برسد. لیفت صورت می تواند صورت شما را جوان تر و به شکل قلب نشان دهد.

لیفت صورت در موارد زیر انجام می شود:

پوست را تمیز کنید.

پوست صورت آویزان است.

چین و چروک زیر لب پایین و اطراف چشم و گونه ها عمیق تر می شود.

پوست اضافی روی خط فک پایین آویزان می شود.

مقدار زیادی چربی در گردن جمع می شود.

خطوط عمودی پوست روی گردن نمایان می شوند.

لیفت صورت درمانی برای چروک های صورت، آسیب های ناشی از نور خورشید، چین و چروک های اطراف بینی و لب بالایی و تغییر رنگ پوست محسوب نمی شود.

 

خطرات و عوارض لیفت صورت

لیفت صورت می تواند خطراتی داشته باشد، برخی از خطرات احتمالی لیفت صورت عبارتند از:

جای زخم: اسکارهای لیفت صورت دائمی هستند، اما معمولاً توسط خطوط طبیعی صورت و گوش ها و همچنین خط مو پنهان می شوند. اگر موهای کوتاهی دارید، بهتر است موهایتان را قبل از لیفت صورت به سمت بالا بکشید تا آسیب های ناشی از کشیدن موهایتان را بپوشانید. به ندرت، ضایعات ایجاد شده قرمز هستند. تزریق کورتیکواستروئید یا درمان های دیگر می تواند ظاهر اسکار را بهبود بخشد.

تورم و کبودی صورت: تورم و کبودی صورت می تواند تا چند هفته ادامه داشته باشد. تورم می تواند ظاهر صورت شما را تحت تاثیر قرار دهد یا حرکت دادن صورت را دشوار کند. این در طول دوره نقاهت طبیعی است و معمولا در عرض چند هفته ناپدید می شود. باید سر خود را بالا نگه دارید، ساخت کمپرس خنک نیز می تواند موثر باشد. اگر قرار است برای یک مراسم خاص زیبا به نظر برسید، بهتر است حداقل شش هفته قبل از مراسم لیفت صورت انجام دهید.

تغییر در احساس پوست: در طول لیفت صورت، موقعیت گردن و بافت های صورت ممکن است کمی تغییر کند و این بر احساس عصب صورت تأثیر می گذارد. ممکن است برای چند ماه تا دو سال در گونه ها، گردن و گردن بی حسی داشته باشید.

ریزش مو: ممکن است ریزش مو یا طاسی موقت یا دائمی را در نزدیکی محل برش لیفت صورت تجربه کنید. اگر ریزش مو موقتی باشد، دو تا سه ماه طول می کشد تا موها دوباره رشد کنند. ریزش مو دائمی با پیوند پوست حاوی فولیکول های مو از پوست سر (کاشت مو) درمان می شود. اگر ناحیه طاسی بزرگ باشد، قسمتی از پوست سر مودار به ناحیه بدون مو پیوند زده می شود.

آسیب عصب صورت: در موارد نادر، لیفت صورت می تواند به اعصاب صورت آسیب برساند. این می تواند باعث ضعف موقت یا دائمی عضلات صورت شود زیرا اعصاب صورت فلج شده اند. خوشبختانه در بیشتر موارد ضعف عضلات صورت در عرض چند ماه تا یک سال بهبود می یابد.

آسیب بافت پوست: حداقل لیفت صورت می تواند به رگ های خونی بافت صورت آسیب برساند. این عارضه بعد از لیفت صورت در افراد سیگاری بیشتر دیده می شود.

مانند هر جراحی، احتمال خونریزی، عفونت و واکنش به بیهوشی پس از لیفت صورت وجود دارد.

لیفت صورت برای همه مناسب نیست. متخصص پوست و زیبایی می تواند اقدامات پیشگیرانه را در موارد زیر انجام دهد:

مصرف داروهای رقیق کننده خون: استفاده از رقیق کننده های خون می تواند بر توانایی لخته شدن خون تأثیر بگذارد و خطر خونریزی پس از لیفت صورت را افزایش دهد.

برخی از شرایط پزشکی، مانند خونریزی غیرطبیعی، می تواند از خونریزی جلوگیری کند. این شرایط می تواند بر بهبودی صورت تاثیر بگذارد. در صورت دیابت کنترل نشده یا فشار خون بالا، متخصص پوست و زیبایی باید اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهند.

سابقه مکرر اضافه وزن یا کم وزنی: این شرایط بر نتیجه لیفت صورت تأثیر می گذارد.

سیگار کشیدن: سیگار کشیدن خطر از دست دادن پوست پس از لیفت صورت را افزایش می دهد. اگر سیگار می کشید، باید قبل و در طول دوره نقاهت سیگار را ترک کنید.


آماده شدن برای لیفت صورت

ابتدا به یک جراح پلاستیک یا متخصص پوست، مو و زیبایی مراجعه می کنید. در اولین ویزیت، جراح و متخصص موارد زیر را ارزیابی خواهند کرد:

پزشک سابقه پزشکی شما را بررسی خواهد کرد. شما باید به سوالات پزشک خود در مورد شرایط پزشکی فعلی و گذشته خود، مانند سابقه فشار خون بالا پاسخ دهید. تمام داروهای تجویزی و بدون نسخه، ویتامین ها و مکمل های گیاهی را که استفاده می کنید، به ویژه آنهایی که بر توانایی لخته شدن شما تأثیر می گذارند، فهرست کنید. همچنین اگر در گذشته عمل جراحی انجام داده اید، باید به پزشک خود اطلاع دهید.

پزشک معاینه فیزیکی انجام می دهد. برای تعیین گزینه های درمانی، پزشک پوست صورت، استخوان های صورت و گردن را بررسی می کند. افرادی که صورت‌های لاغر و زاویه‌دار دارند در مقایسه با افرادی که صورت‌های گرد، آرواره‌های کوچک و استخوان‌های گونه دارند، نتایج بهتری کسب می‌کنند.

قبل از اینکه روش صحیح لیفت صورت را توصیه کند، پزشک متخصص اسکار، ناهنجاری های پوستی یا لک های صورت شما را بررسی می کند و سپس از صورت شما عکس می گیرد و در پرونده پزشکی و پرونده پزشکی شما نگهداری می کند.

در مورد آنچه از نتایج لیفت صورت خود انتظار دارید با یک متخصص مشورت کنید. به پزشک خود توضیح دهید که چرا لیفت صورت انجام می دهید و چه انتظاراتی از ظاهر خود پس از جراحی دارید. در مورد فواید و خطرات فیشال صورت (مانند جای زخم و ریزش مو) بیاموزید. هرکسی ممکن است پس از جراحی دچار عدم تقارن باقیمانده صورت شود.


قبل از انجام لیفت صورت، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

دستورالعمل های پزشک خود را دنبال کنید. احتمالاً باید از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهاب و داروهای گیاهی که می‌توانند خطر خونریزی را افزایش دهند اجتناب کرد. افراد مبتلا به فشار خون بالا نیز باید قبل از لیفت صورت از داروهای فشار خون استفاده کنند.

صورت و موهای خود را بشویید. شب قبل از تغییر صورت و صبح صورت باید به دستشویی رفته و موهای خود را بشویید.

از خوردن بپرهیزید. شب قبل از لیفت صورت باید از خوردن غذا خودداری کنید.

همراه خود داشته باشید. اگر لیفت صورت به صورت سرپایی در مطب انجام می شود، پس از انجام لیفت صورت، همراه خود را برای کمک بیاورید. پس از لیفت صورت، باید یک یا دو روز در خانه بمانید و استراحت کنید.
 

 

چگونه صورت را بلند کنیم

لیفت صورت در بیمارستان یا در مراکز جراحی سرپایی انجام می شود. گاهی اوقات برای لیفت صورت از آرامبخش و بی حسی موضعی استفاده می شود که تنها یک قسمت از بدن را بی حس می کند. در برخی موارد، بیهوشی عمومی ممکن است توصیه شود. با این نوع بیهوشی، بیمار هوشیاری خود را از دست می دهد.


در طول لیفت صورت

تکنیک های مورد استفاده برای برداشتن پوست اضافی صورت، لیفت پوست و تغییر موقعیت بافت صورت و گردن به نتایج مورد انتظار فرد بستگی دارد. تکنیک انتخاب شده توسط جراح پلاستیک محل برش و جای زخم حاصل را تعیین می کند.

پزشک شما ممکن است از روش های زیر برای روش های مختلف لیفت صورت استفاده کند:

سنت صورت: پزشک برش را از خط مو نزدیک شقیقه شروع می کند و برش را تا بالای گوش ادامه می دهد و در پشت گوش در قاعده جمجمه به پایان می رسد. این برش را می توان در زیر چانه ایجاد کرد تا شکل گردن را بهبود بخشد.

لیفت صورت با برش محدود: پزشک یک برش کوچک در خط موی اطراف شقیقه ها ایجاد می کند و تا گوش ها ادامه می یابد. یک برش زیر پلک پایین و لب بالا ایجاد کنید.

لیفت: پزشک جلوی گوش نرم و پشت گوش زیر جمجمه را عمل می‌کند و یک برش کوچک زیر چانه ایجاد می‌کند.

پس از ایجاد برش ها، پزشک چربی را از صورت، فک یا گردن مجدداً توزیع می کند. از روش های ساکشن یا لیپوساکشن نیز می توان برای از بین بردن چربی های اضافی صورت استفاده کرد.

در برخی موارد، چربی مکش شده از قسمت های خاصی از بدن به قسمت های دیگر صورت اضافه می شود. خطوط جدید ایجاد می شود و پوست اضافی صورت برداشته می شود. از بخیه ها برای بستن زخم ها و بریدگی ها استفاده می شود.

لیفت صورت معمولا دو تا چهار ساعت طول می کشد. اما در صورت انجام سایر جراحی های زیبایی ممکن است کمی بیشتر طول بکشد.

پس از لیفت صورت، برش ها با بانداژهای بزرگ پوشانده می شوند و فشار ملایمی برای کاهش احتمال تورم و کبودی اعمال می شود. یک لوله کوچک ممکن است زیر پوست یک یا هر دو گوش قرار داده شود تا خون و مایعات را تخلیه کند.



مراقبت های بعد از جراحی لیفت صورت

در چند روز اول پس از لیفت صورت:

سر خود را بالا نگه دارید و از داروهای مسکن توصیه شده توسط پزشک استفاده کنید.

زباله ها را تحت فشار یا حرکت بیش از حد قرار ندهید.

روسری نپوشید.

 

مقاله کامل:


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com