عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 8 مرداد 1402
بازدید : 15665
نویسنده : کتابخونه


افرادی که در طول روز به قهوه وابسته هستند بهترین استفاده را از قهوه ساز خانگی می برند. دستگاه قهوه ساز دستگاهی است که به طور خودکار قهوه را برای شما آماده می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری آب به قهوه ساز اضافه کنید و قهوه را بریزید. به این ترتیب وقتی از خواب بیدار می شوید قهوه شما آماده است.

یک قهوه ساز خوب با روش درست دم کردن قهوه خوب درست می کند. اما قهوه‌ساز فوری ممکن است سلیقه دوستداران قهوه که هر نوع قهوه فوری را ترجیح می‌دهند، نباشد. برای اینکه قهوه شما طعم خوبی داشته باشد، مقدار زیادی به اندازه و نوع قهوه ای که در قهوه ساز استفاده می کنید بستگی دارد. اگر عادت دارید هر روز صبح قهوه بنوشید، مطمئناً یک قهوه ساز خانگی ارزش این کار را دارد.

فاکتورهایی که هنگام خرید دستگاه قهوه ساز باید در نظر بگیرید!

قبل از خرید قهوه ساز خانگی به این ویژگی ها توجه کنید:

قابلیت: قهوه سازهای داخلی بر اساس توانایی به دو دسته تقسیم می شوند. این اولین قهوه ساز است که در آن می توانید یک فنجان قهوه درست کنید. نوع دوم قهوه ساز بر اساس ظرفیت می تواند برای چند نفر قهوه درست کند. ظرفیت دستگاه قهوه ساز کاملاً به نیاز شما بستگی دارد.

قهوه ساز قابل برنامه ریزی: قهوه ساز قابل برنامه ریزی دستگاهی است که دارای دکمه روشن/خاموش خودکار است. این بدان معناست که پس از بیدار شدن، کافی است آن را روشن کنید و قهوه شما در کمترین زمان آماده خواهد شد.

کاراف حرارتی: کاراف قسمتی از دستگاه قهوه ساز است که قهوه را ذخیره می کند. اگر قهوه ساز خانگی شما دارای کاراف حرارتی باشد، قهوه ذخیره شده گرم می ماند و می توانید آن را در هر زمانی بنوشید.

کنترل دم کردن: با این عملکرد می توانید قهوه قوی یا قهوه نرم درست کنید.

اولی: اگر می خواهید قهوه تازه بنوشید، باید دانه های قهوه را آسیاب کنید. وقتی قهوه ساز گزینه آسیاب دارد، می توانید دانه های قهوه را در هر زمان آسیاب کنید. یکی از معایب آسیاب این است که باید مرتباً تمیز شود که هزینه های نگهداری را افزایش می دهد.

فیلتر آب: دستگاه قهوه ساز با فیلتر آب طعم قهوه شما را بهبود می بخشد.

بهترین انواع قهوه ساز خانگی

به گفته این شرکت، قهوه‌ساز خانگی Philips HD7431 / 20 700 یکی از شرکت‌های تابعه رویال فیلیپس هلند است که دارای اصول اصلی فناوری سلامت است و هدف آن بهبود سلامت مردم و ارائه محصولات بهتر به مشتریان خود است. قهوه ساز Philips HD7431 / 20 700W دارای چرخ عطر و ویژگی توقف چکه است.

دستگاه قهوه خانگی فیلیپس طراحی بسیار زیبایی دارد. این دستگاه دارای یک نازل چرخشی معطر است که به طور یکنواخت قهوه فیلتر را با قهوه داخل قابلمه مخلوط می کند. مزیت اصلی این دستگاه قهوه ساز این است که عملکرد قطره ای دارد، به این معنی که می توانید هر زمان که بخواهید قهوه را متوقف کنید.

از آنجایی که تمام قطعات این قهوه ساز قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند، نگهداری و تمیز کردن این قهوه ساز آسان است. از دیگر ویژگی های قهوه ساز خانگی فیلیپس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی فوق العاده

برای کار به 700 وات برق نیاز دارد.

نازل عطر چرخان.

قابلیت توقف.

LED سوئیچ روشن است.

نگهدارنده فیلتر قابل جابجایی

ظرفیت 0.6 لیتر

زمان تزریق 10 دقیقه است.

قهوه ساز قطره ای Preethi Cafe Zest CM210 دارای نشانگر سطح آب و دسته کرومی است. این قهوه ساز خانگی دارای المنت حرارتی 450 وات می باشد، بنابراین قهوه را خیلی سریع آماده می کند. همچنین دارای یک میکرو فیلتر بسیار مقاوم در برابر حرارت است و از پلاستیک مرغوب ساخته شده است. از دیگر ویژگی های این قهوه ساز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نشانگر سطح آب

سیستم ضد چکه.

فیوز حساس به دما

Au'au Chrome.

برای کار کردن به 450 وات برق نیاز دارد.

فیلتر میکروفون

المنت گرمایشی سنگین

1 سال گارانتی محصول.

ادامه مقاله: https://www.entekhabcenter.com/coffee-maker-price




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com