شرایط تحصیل در قبرس 2023


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 15 مرداد 1402
بازدید : 21164
نویسنده : کتابخونه


هیچ محدودیتی برای تحصیل دانشجویان بین المللی در مدارس و دانشگاه های قبرس در این کشور وجود ندارد. دانش‌آموزان می‌توانند فناوری‌های پیشرفته و مراقبت‌های بهداشتی، حسابداری، برنامه‌های مدیریت بازرگانی، آموزش و یادگیری زبان یونانی، برنامه‌های هنری و بسیاری از زمینه‌های دیگر را مطالعه کنند. به گفته کارشناسان مهاجرت موسسه حقوقی توسعه دهندگان مهر در خصوص شرایط تحصیل در قبرس، دانشجویان برای اخذ مدرک بین یک تا چهار سال در این کشور تحصیل خواهند کرد.

شرایط اعزام دانشجو و تحصیل در قبرس

با تحصیل در قبرس، تحصیلات با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه دریافت می کنید. شما می توانید یک دانشگاه در قبرس انتخاب کنید و با دانشجویان زیادی از سراسر جهان ملاقات کنید. قبرس با قرار گرفتن در چهارراه آفریقا، اروپا و آسیا، فرهنگ های مختلفی را در طول اعصار تجربه کرده است. با ورود به این جزیره زیبای مدیترانه ای، خود را برای انفجار فرهنگ های مختلف آماده کنید.

تحصیلات عالی در قبرس

آموزش عالی در قبرس هم در موسسات خصوصی و هم در موسسات دولتی ارائه می شود و هزینه زندگی دانشجو در قبرس یورومای  سیستم به طور مداوم در حال بهبود است. وزارت آموزش عالی قبرس (DAAE) گام های اساسی برای افزایش بودجه و تحقیقات برداشته است و سه دانشگاه دولتی را برای افزایش علاقه به آموزش عالی تاسیس کرده است. DAAE همچنین هیئت ارزیابی آموزشی را با هدف ایجاد سطوح پایدار آموزش عالی در قبرس و رعایت استانداردهای زیرساخت و تجهیزات ایجاد کرده است. از زمان پیوستن قبرس به اتحادیه اروپا در سال 2004، نقش آموزش عالی در این کشور افزایش یافته است. دانشگاه های قبرس درهای خود را به روی دانشجویان باز می کنند.

از آنجایی که زبان موسسات در اکثر رشته های تحصیلی انگلیسی است، بسیاری از دانشجویان خارجی برای تحصیل به این کشور می آیند. در سال 2005-2006 بسیاری از دانشجویان خارجی از اروپا، هند، بنگلادش و چین به قبرس آمدند.

تحصیل در خارج از کشور در قبرس

اگر شهروند اتحادیه اروپا هستید، می توانید بدون ویزا به قبرس سفر کنید، اما اگر خارج از اتحادیه اروپا زندگی می کنید، برای ورود و تحصیل در قبرس به ویزا نیاز دارید که توسط نمایندگی دیپلماسی در قبرس در کشور شما صادر شده است. کشور..

قبل از خروج از کشور، همه دانشجویان بین المللی باید از داشتن مدارک زیر اطمینان حاصل کنند:

گواهی بانکی برای پرداخت شهریه و رسید دانشگاه به مبلغ پرداختی

اصل سند در مورد آموزش و پرورش

اصل پاسپورت باید حداقل یک سال پس از ورود پاسپورت به قبرس معتبر باشد

ویزا یا مجوز ورود

هزینه های اسکان و زندگی

به محض ورود شما به قبرس، مقامات مهاجرت علاوه بر مدارک ذکر شده از شما اثر انگشت خواهند گرفت. توصیه می شود قبل از سفر به قبرس، ورود خود را با سفارت قبرس در کشور خود چک کنید.

تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در قبرس

هر دانشگاه در قبرس سیستم خود را در وب سایت دانشگاه ارائه می دهد که به دانشجویان اجازه می دهد برای برنامه های دانشگاه درخواست و ثبت نام کنند. بنابراین، پس از انتخاب دانشگاه مورد نظر خود، می توانید درخواست و مدارک خود را از طریق وب سایت یورومای ارسال کنید. در اینجا برخی از الزامات اساسی وجود دارد که باید اعمال کنید:

اسکن دیپلم تحصیلی (دیپلم دبیرستان یا لیسانس)

ریز نمرات / سوابق دوره های قبلی - اسکن گذرنامه یا شناسنامه

راه اندازی مجدد (CV)

نتایج آزمون

مدارک بورسیه یا بورسیه

توصیه نامه (با 2 یا 3 کاراکتر)

نمونه کارها یا نگارش




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com