درباره لپ تاپ ایسر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 4 شهريور 1402
بازدید : 11251
نویسنده : کتابخونه


چرا لپ تاپ ایسر بخریم؟

ایسر یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین شرکت های دنیای کامپیوتر است که محصولات خود را با قیمت های مناسب عرضه می کند. لپ تاپ های متنوع و مقرون به صرفه این شرکت پاسخگوی نیاز تمامی کاربران است و به همین دلیل ایسر به یکی از جذاب ترین برندهای بازار لپ تاپ تبدیل شده است. هجوم ایسر به لپ تاپ های بازی نقش عمده ای در این مشکل داشت.

امروزه گیمرهای زیادی در دنیا وجود دارند که لپ تاپ را به دسکتاپ ترجیح می دهند. این گیمرها می خواهند لپ تاپ بازی خود را همه جا حمل کنند. ایسر نیز به این مشکل رسیدگی کرده و محصولات متنوعی را با قیمت مناسب و مشخصات رقابتی عرضه کرده است.

در حالی که بخش قابل توجهی از سبد محصولات ایسر را لپ تاپ های میان رده تشکیل می دهند، می توانید نمونه های چشمگیر اولترابوک های سری سوئیفت را بیابید. در کنار لپ تاپ های گیمینگ، محصولات این شرکت شامل سری لپ تاپ های بادوام Travelmate و لپ تاپ های مالتی مدیا می شود. نوآوری ایسر در بخش لپ تاپ، جای پای این شرکت را در دنیای لپ تاپ تقویت کرده است.

محصولات ایسر

ایسر به عنوان گروه بزرگی از  نمایندگی رسمی ایسوس و تولیدکنندگان سخت افزار کامپیوتر، محصولات مختلفی را در زمینه های مختلف تولید می کند. البته در بازار ایران لپ تاپ، دسکتاپ، کامپیوترهای مجتمع (All in One) و نمایشگرهای این شرکت را بهتر می شناسیم. در ادامه با محصولات مختلف این شرکت بیشتر آشنا خواهیم شد.

رایانه رومیزی: ایسر در میان محصولات مختلف خود، رایانه های رومیزی بازی را با نام های سری Predator و Nitro ارائه می دهد. این کامپیوترهای رومیزی برای حرفه ای ترین کاربران ساخته شده اند و محدودیت لپ تاپ را ندارند تا بتوانند از حداکثر قدرت سخت افزاری بهره ببرند.

لپ تاپ: بیشتر محصولات این شرکت لپ تاپ است. خانواده لپ تاپ های ایسر بسیار متنوع هستند و در سری های مختلفی مانند Aspire، Iconia، TravelMate، Nitro و Predator ساخته می شوند. هر کدام از این سری ها برای کاربران خاصی طراحی شده اند. ایسر چندین سال است که توانسته جایزه باریک ترین اولترابوک جهان را از آن خود کند. لپ تاپ های سری Helios 500 این شرکت هر سال با صفحه نمایش 17 اینچی قوی تر می شوند.

صفحه نمایش: ایسر چندین مانیتور برای مصارف مختلف از جمله عمومی، اداری، بازی و صنعتی می سازد. مانیتورهای گیمینگ این شرکت در خانواده Predator و Nitro تولید می شوند و از ویژگی های جالبی مانند نرخ رفرش بالا و وضوح 4K برخوردار هستند.

هدست های واقعیت مجازی: ایسر نسل جدید هدست های واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی خود را در چندین رویداد به نمایش گذاشت. یکی از این هدفون ها OJO 500 نام دارد که با طراحی ماژولار می توان قسمت های مختلف آن را در صورت نیاز از یکدیگر جدا کرد.

تبلت: ایسر یکی از اولین شرکت هایی بود که تبلت ویندوزی با صفحه نمایش لمسی بدون فن عرضه کرد. یکی از جذاب ترین تبلت های این شرکت سوییچ 7 نام دارد که از پردازنده Core i7 اینتل با صفحه نمایش 13.5 اینچی و رزولوشن 2256 در 1504 پیکسل بهره می برد.

دوربین 360 درجه: ایسر طی یک کنفرانس بین المللی در برلین، اولین دوربین 360 درجه خود را معرفی کرد که دارای اتصال LTE است و می تواند تصاویر را بدون نیاز به اتصال به اینترنت منتقل کند.

گوشی هوشمند: ایسر در سال های اخیر مدل های مختلفی از گوشی های هوشمند را روانه بازار کرده است اما اکنون در این زمینه چندان فعال نیست.

ساعت هوشمند: ایسر گجت پوشیدنی خود را با نام Leap معرفی کرد. ساعت هوشمند Leap Ware یکی از جدیدترین محصولات این شرکت است که به قابلیت های ویژه ای برای نظارت بر فعالیت ورزشی و سلامت کاربر مجهز شده است.

مزایای محصولات برند ایسر

هر دسته محصول ایسر دارای نقاط قوت منحصر به فردی است که آن را از رقبای خود متمایز می کند. با این حال، چندین ویژگی مشترک که باعث محبوبیت این شرکت شده است را می توان در سبد محصولات این شرکت یافت. برخی از این عوامل در زیر بررسی می شوند.

محصولات برند ایسر

قیمت مناسب محصولات

عملکرد بالا نسبت به قیمت

تحویل سریع محصولات مطابق با تکنولوژی های امروزی

دسته بندی های مختلف برای رفع نیازهای مختلف

طیف گسترده ای از قدرت سخت افزاری و ویژگی های زیبایی شناختی

کامپیوترها، فروشگاه رستا به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی ارائه دهنده انواع لپ تاپ  Acer و لوازم جانبی، طیف گسترده ای از محصولات ایسر را به شما ارائه می دهد. سیب ایسوس لنوو، HP دل، برندهای دیگری مانند سونی را نیز می توانید از فروشگاه رستا خریداری کنید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com