تخت خواب هوشمند چه گزینه هایی دارد؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 18 شهريور 1402
بازدید : 5201
نویسنده : کتابخونه


یکی از جدیدترین تخت خواب های مدرن تخت خواب هوشمند است که در اندازه ها و طرح های مختلفی تولید می شود، اکثر تخت خواب های هوشمند موجود در بازار داخلی و تعدادی نیز وارداتی هستند. تخت‌خواب‌های هوشمند می‌توانند استرس یک روز کاری پر استرس را از بین ببرند. در این مقاله به گزینه‌های تختخواب هوشمند برای دو نفر و تخت خواب هوشمند برای یک نفر می‌پردازیم.

انتخاب تخت خواب هوشمند چیست؟

تخت خواب هوشمند تختی است که بسیاری از نیازهای شما را در یک بسته به شما می دهد. این گزینه ها بر روی تخت های مختلف موجود است که مهم ترین آنها در زیر توضیح داده شده است. این گزینه ها را مشخص می کند.

ماساژور تخت خواب هوشمند

در اکثر محصولات تخت خواب هوشمند، بخشی را دارای ماساژور ویبره در نظر گرفته اند، وجود ماساژور در نزدیکی تخت خواب می تواند آرامش روحی و جسمی را قبل از خواب برای شما به ارمغان بیاورد و به خواب آرام کمک کند. ماساژورهای داخل تخت معمولاً دارای 7 یا 10 موتور و 3 برنامه ماساژ هستند، اگرچه ماساژ گردن و ماساژ پا نیز می توانند در آن گنجانده شوند.

پرس تخت خواب هوشمند

تخت یخچال هوشمند

یخچال یا جعبه سرد یکی دیگر از وسایلی است که بر روی تخت هوشمند نصب می شود، این یخچال معمولا 8-15 لیتری است و امکان قرار دادن نوشیدنی و سایر وسایل ضروری را به شما می دهد. در صورت نیاز نصب و استفاده کنید و حتی نیازی به رفتن به آشپزخانه ندارید.

سینه تخت هوشمند

همه ما در خانه گاهی احساس کرده‌ایم که وجود یک صندوق امانات با گاوصندوق برای نگهداری اسناد و اشیاء قیمتی ضروری است و به ما اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد، اما هرگز گاوصندوق، طراح دکوراسیون داخلی و خاص‌تر، هوشمند نخریده‌ایم. تولیدکنندگان تخت این نیاز را در خانه ما دیده اند و برای تولید یک تشک کامل هوشمند از جعبه گاوصندوق استفاده کرده اند.

سیستم صوتی تخت خواب هوشمند

یکی دیگر از مواردی که به شما کمک می کند قبل از خواب به آرامش برسید، گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود است، زیرا این تخت هوشمند دارای سیستم صوتی داخلی است که شامل رادیو، USB، بلوتوث و ... می باشد که به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید. سیستم صوتی. و در حالی که روی ماساژور تخت خواب هوشمند استراحت می کنید، به موسیقی خود گوش دهید و آرامش مضاعف داشته باشید. قدرت صوتی سیستم پخش نصب شده بر روی تخت هوشمند معمولا 400 وات است که البته می توانید سیستم پخش مورد علاقه خود را نیز در آن نصب کنید. بستر

سیستم صوتی تخت خواب هوشمند

سوکت برقی و شارژر تخت خواب هوشمند بی سیم

یکی دیگر از مواردی که در تمامی تخت خواب های هوشمند استفاده می شود، سوکت تاشو است، با خرید تخت خواب هوشمند دیگر نیازی به جستجوی سوکت در قسمت های مختلف اتاق نیست، زیرا سوکت های تاشو استوانه ای معمولا دارای سه اتصال و دو پورت USB هستند. برخی از مدل های تخت خواب هوشمند از شارژر بی سیم با خروجی 2 آمپر نیز استفاده می کنند که می توانید از آن برای شارژ انواع گوشی و تبلت استفاده کنید.

میز لپ تاپ هوشمند

از دیگر گزینه‌های تخت خواب هوشمند می‌توان به طراحی میز لپ‌تاپ تاشو اشاره کرد که به شما امکان می‌دهد در زمانی که در رختخواب دراز کشیده‌اید، کار خود را انجام دهید. مانند شارژر تلفن همراه

تخت خواب هوشمند تاشو

یکی دیگر از ویژگی ها و انتخاب تخت خواب هوشمند استفاده از تکیه گاه ها و مکانیزم های تاشو است، این تکیه گاه ها را طوری تنظیم کنید که گردن شما راحت ترین شکل ممکن را داشته باشد.

کتابخانه ای از تخت خواب های هوشمند، کشوها و صندوقچه های مخفی

از دیگر ویژگی‌های این تخت خواب هوشمند، کتابخانه‌ای در تختخواب به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن برای ذخیره کتاب‌هایی که در حال مطالعه هستید استفاده کنید، و دارای کشوها و جعبه‌های مخفی است که شما را از چیزی که شبیه یک پاتختی است دور می‌کند. غیر ضروری کنید

کفی شطرنجی تخت خواب هوشمند

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در تولید تخت‌خواب‌های هوشمند دیده شده، استفاده از کفی کش‌شوی است که دسترسی به زیر تشک را آسان‌تر می‌کند و می‌توانید وسایل اضافی خود را زیر تشک ذخیره کنید و در مواقع نیاز به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

تخت‌خواب‌های هوشمند می‌توانند گزینه‌های دیگری مانند ساعت دیجیتال، مه‌آب سرد، چراغ‌های کف فرورفته، ویدئو پروژکتور و تلویزیون را شامل شوند و این موارد می‌توانند بر قیمت تخت هوشمند بیفزایند، بنابراین کیفیت تخت‌خواب‌های هوشمند را افزایش می‌دهد. در حال کاهش است، اما تولید کنندگان این گزینه ها را بر اساس تقاضای مصرف کننده به تخت ها اضافه می کنند.

در پایان این مطلب لازم به ذکر است که تخت خواب اسمارت را می توان به صورت تخت یک نفره، تخت یک نفره کینگ و تخت دونفره در طرح های متنوع سفارش داد.

لینک مقاله: https://farazandefurniture.com/product-category/beds/تخت-خواب-هوشمند/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com