عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 30 آبان 1402
بازدید : 12041
نویسنده : کتابخونه


لیزر موهای زائد بهترین روش حذف موهای زائد است که تاثیر دائمی در کاهش چشمگیر موهای زائد دارد. لیزر موهای زائد به دلیل مزایای فراوان از جمله کاهش دائمی موهای زائد، روشی ساده و بدون درد و بی‌خطر بودن، مورد قبول خانم‌ها و آقایان قرار گرفته است. با استفاده از این روش پوست ریشه مو اشعه های لیزری تولید می کند که روشن شده و این فرآیند باعث سوختن آنها می شود.

لیزر موهای زائد در مرکز لیزر مو خوب در سعادت اباد را چگونه از بین می برد؟


لیزر موهای زائد یک روش غیر تهاجمی برای کاهش یا از بین بردن موهای زائد است. لیزر درمانی برای افرادی که موهای ناخواسته زیادی در بدن دارند و به دنبال روشی موثر برای کاهش یا از بین بردن موهای زائد در نواحی کوچک و بزرگ بدن هستند ایده آل است.

مکانیسم لیزر درمانی، تخصص در هدف قرار دادن فولیکول های مو با پرتوهای لیزر متمرکز است. فولیکول ها سوراخ های کوچکی در پوست هستند که در آن مو رشد می کند. فولیکول های مو نور لیزر را جذب می کنند، سپس رنگدانه ملانین موجود در مو نور را جذب می کند و باعث می شود موها بلافاصله تبخیر شوند.

از آنجایی که رنگدانه مو نور لیزر را جذب می کند، موهای تیره تر لیزر را موثرتر جذب می کنند. به همین دلیل، افرادی که رنگ موهای تیره و رنگ پوست روشن دارند، کاندیدای ایده آل برای لیزر موهای زائد هستند.

بیمارانی که رنگ پوست تیره‌تری دارند معمولاً باید با نوع خاصی از لیزر موهای زائد پوست سر درمان شوند.

لیزر موهای زائد برای افرادی که موهای روشن تری دارند ایده آل نیست و بعید است که لیزر درمانی برای این افراد نتایج چشمگیری داشته باشد، زیرا لیزر به خوبی روی موهای بدون رنگدانه متمرکز نمی شود. بنابراین لیزر موهای زائد برای موهای بلوند، خاکستری یا سفید موثر نیست.

مزایای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد را برای همیشه از بین نمی برد، اما رشد مو را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد، بنابراین دیگر نیازی به اصلاح احساس نمی کنید.

شما می توانید لیزر موهای زائد را در هر نقطه از بدن انجام دهید و دستگاه لیزر مناطق وسیعی را به سرعت پوشش می دهد. پاها، کمر، زیر بغل، خط بیکینی، شکم، صورت و غیره. شما هیچ محدودیتی برای از بین بردن موهای ناخواسته از قسمت های مختلف بدن خود با لیزر ندارید.

اگر بخواهیم لیزر موهای زائد را از نظر درد در نظر بگیریم، این روش بین اصلاح و اصلاح (بدون درد) و اپیلاسیون قرار می گیرد. متخصصان قبل و بعد از لیزر درمانی یخ را روی ناحیه مورد نظر اعمال می کنند. همچنین با تکرار لیزر درمانی و تراشیدن موهای خود، درد غیر قابل تحمل می شود.

معایب لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک فرآیند طولانی است. یک جلسه لیزر موهای زائد کمتر از یک دقیقه طول می کشد. اما برای دیدن نتیجه واقعی باید درمان را برای چندین جلسه تکرار کنید. تعداد درمان ها بسته به وسعت ناحیه از سه تا هشت درمان است. علاوه بر این، معمولاً باید بین هر دو جلسه شش هفته استراحت وجود داشته باشد.

از آنجایی که تضاد بین رنگ پوست و رنگدانه در فولیکول مو مشخصه ای است که لیزر هدف خود را راحت تر تشخیص می دهد، لیزر موهای زائد روی پوست های روشن با موهای تیره و بدتر در پوست های تیره بهتر عمل می کند. . و مو که واضح است.

اگر یک تکنسین آموزش ندیده لیزر موهای زائد را انجام دهد، لیزر می تواند باعث سوختگی یا زخم روی پوست شود. متأسفانه همه کسانی که امروزه لیزر موهای زائد را انجام می دهند مجوز ندارند. بنابراین قبل از مراجعه به مراکز لیزر، در مورد آنها تحقیق کنید و از تکنسین ماهر و دارای مجوز بخواهید که درمان انجام شود. قبل از انجام لیزر موهای زائد، حتی پزشکان باید در دوره های تکمیلی شرکت کنند.

استفاده از دستگاه های لیزر حذف آب در قسمت های مختلف بدن

لیزر موهای زائد اغلب برای کاهش موهای زائد روی پاها، زیر بغل، لب بالایی، چانه و خط بیکینی استفاده می شود. بله، لیزر را می توان برای درمان تقریباً هر ناحیه ای از بدن به جز چشم یا اطراف آنها استفاده کرد. لیزر موهای زائد برای پوست های بریده شده توصیه نمی شود.

لیزر موهای زائد برای چه کسانی مناسب است؟

عوامل متعددی باعث می شود که فرد کاندید مناسبی برای لیزر موهای زائد باشد. برای درک بهتر این عوامل، لازم است بدانیم لیزر چگونه موهای زائد را هدف قرار داده و از بین می برد. لیزر نوعی نور پالسی بسیار قوی است. این نور به ملانین موجود در مو یا رنگدانه مو هدایت می شود. با هدف قرار دادن ملانین، لیزر می تواند فولیکول مو در انتهای مو و زیر پوست را بدون آسیب رساندن به پوست از بین ببرد. با این توضیحات، نوع و رنگ مو و پوست هر فرد نقش مهمی در تاثیرگذاری لیزر موهای زائد دارد.

نوع مو و پوست: انواع موهای ایده آل برای لیزر موهای زائد، موهای تیره، درشت و مجعد هستند. به لطف پیشرفت های تکنولوژیکی، لیزرهای جدید می توانند موهای سبک را نیز از بین ببرند. بهترین کاندیدها برای لیزر موهای زائد افرادی با موهای تیره و پوست روشن هستند. تفاوت بین رنگ پوست و رنگ مو باعث می شود لیزر به راحتی ملانین را هدف قرار دهد. از آنجایی که لیزر نمی تواند موهای نازک و خاکستری را هدف قرار دهد، باید روش دیگری را برای خلاص شدن از شر موهای زائد انتخاب کنید. اپیلاسیون بهترین راه برای از بین بردن موهای روشن است. افرادی که پوست تیره دارند یا کسانی که پوستشان به راحتی تیره می شود ممکن است به سختی از لیزر نتیجه بگیرند. البته منظور ما این نیست که لیزر برای از بین بردن موهای زائد این افراد مناسب نیست. دستگاه های لیزر جدیدتر می توانند موهای رنگدانه کمتری را روی پوست هدف قرار دهند. متخصصان از جدول فیتزپاتریک برای ارزیابی مناسب بودن نوع مو و پوست برای لیزر  برترین پزشک استفاده می کنند.

ناحیه درمان: یکی از عوامل موثر بر مناسب بودن لیزر برای اپیلاسیون، ناحیه درمان است. لیزرها برای از بین بردن موهای زائد از نواحی بزرگ مانند زیر بغل، پاها، بازوها و پشت مناسب هستند. در واقع می توان از لیزر با نتایج رضایت بخشی برای از بین بردن موهای صورت مانند لب بالایی، چانه یا ناحیه بیکینی نیز استفاده کرد. لیزرها برای گروه های مجاور موهایی که اپلیکاتور می خواهد برای همیشه از بین ببرد بهترین است و برای موهای نازک و کم حجم کمتر مفید است.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

متخصص (پزشک، دستیار پزشکی یا پرستار) قبل از شروع لیزر درمانی، ناحیه درمان را تمیز می کند و اگر ناحیه بسیار حساس باشد، از ژل استریل استفاده می کند. همه افراد حاضر در اتاق باید در طول درمان از عینک محافظ استفاده کنند تا از آسیب لیزر به چشم جلوگیری شود.

پس از شروع عمل ژل بیهوشی، متخصص یک پرتو نور پرقدرت را در موقعیت مورد نظر متمرکز می کند. هرچه ناحیه مورد نظر بزرگتر باشد، درمان بیشتر طول می کشد. لیزر موهای زائد برای نواحی کوچک را می توان در چند دقیقه انجام داد، اما نواحی بزرگ مانند سینه ها می تواند یک ساعت یا بیشتر طول بکشد.

برخی از بیماران احساس لمس لاستیک با پوست یا احساس سوزش شبیه آفتاب سوختگی را در طول درمان گزارش می کنند. هنگامی که انرژی لیزر به موها برخورد می کند، بوی گوگرد مانندی از بخارات ناشی از پوست به مشام می رسد.

دستگاه لیزر الکساندرایت

اولین وسیله ای که بسیاری آن را موثرترین راه برای از بین بردن موهای زائد بدن می دانند، دستگاه الکساندرایت است. این دستگاه با سنگ قیمتی کار می کند و بیش از سایر دستگاه ها مورد توجه قرار گرفته است و در ایران به دستگاه لیزر الکس نیز معروف است. این دستگاه برای قسمت های پهن تر بدن مانند کمر استفاده می شود و طول موج آن 755 نانومتر است. یک مطالعه در سال 2001 نشان داد که این دستگاه نسبت به سایر رقبا موثرتر است. این دستگاه در سال 1997 به بازار عرضه شد و دارای تاییدیه FDA (سازمان غذا و دارو) می باشد. مطالعه 150 مرد و زن پس از استفاده از دستگاه الکساندرایت نشان داد که عوارض جانبی تقریباً صفر درصد است.

از مزایای این دستگاه می توان به استفاده از ناحیه وسیع تری از بدن، موثرتر در از بین بردن موهای نازک و قابل استفاده برای تمامی رنگ های پوست اشاره کرد.

چیزی که باید بدانید این است که اصطلاح الکساندرایت مربوط به طول موج دستگاه است و دستگاه های لیزر الکساندرایت با برندهای مختلفی وجود دارند که خواص متفاوتی دارند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com