عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400
بازدید : 790
نویسنده : کتابخونه

این تنها نقطه ضعف نیست بلکه با توجه به تنوع کنونی بازار و ورود تکنولوژیهای الکترونیک در برخی شیرآلات اگر از برندهایی که به صورت عمده وارد ایران نشدهاند و خبری از نمایندگی آنها نیست خرید کرده باشید، باید آمادگی دردسر را داشته باشید. مهمترین مزیت این شیرها نسبت به شیرهای ایستاده این است که دیگر خبری از کثیفی سینک در قسمت پشت شیر نیست و همیشه می توان براحتی سینک دستشویی را تمیز کرد. در رنگ شیر توالت در فضا سازی و بُعد بخشیدن به محیط تاثیر بسیاری دارد. این شیرآلات توالت بیشتر به رنگ رزگلد و یا زیتونی دیده میشوند و در طراحی آن ها انحنا و پیچ و تاب زیادی وجود دارد که همین امر زیبایی آن ها را دوچندان می کند. باید این نکته را در نظر گرفت که یک شیر توالت ارزان لزوماً بهترین انتخاب برای کاربران نیست، چرا که هزینه تعویض و یا تعمیر آن در بلند مدت ممکن است بیشتر از هزینه خرید شیرآلات با کیفیت در همان ابتدای کار باشد. گاهی از مواداولیه و متریال خاصی برای زیبایی بیشتر این شیرآلات بهداشتی استفاده میشود. این شیر توالتها فقط دارای یک پیچ چرخان هستند که میزان آب خروجی را تعیین میکند و یک دهنه گرد دارند که شلنگهای پلاستیکی به آن متصل شده و با بسط سفت میشود.

شیر توالت یکی از انواع شیرآلات بهداشتی است که در زمان خرید آن باید به نکات مهمی مانند جنس، گارانتی، استاندارد بودن و کیفیت آبکاری آن توجه کنید. از فاکتور های اصلی در انتخاب یک شیر توالت خوب توجه به جنس بدنه می باشد. هنگام ورود به سرویس بهداشتی و حمام ، توجه شما به شیرآلات آن جلب خواهد شد. رعایت نکردن این مورد باعث باز شدن شلنگ از زیر شیر و خرابی آن می گردد. جا مایع دستشویی هوشمند علاوه بر کارایی بسیار زیاد آن در اماکن عمومی و خصوصی در هتل های مجلل به عنوان یک وسیله لوکس در سوئیت ها مورد استفاده قرار می گیرد. اما زیبایی منحصر به فردی نیز به سرویس بهداشتی شما می بخشد. شاید شیر توالت به اندازه سایر شیرآلات در معرض دید نباشد، اما در زیبایی و دکوراسیون حمام و دستشویی و ایجاد فضای مورد نظر بسیار تأثیر گذار است. مهمترین نکته این است که شیرآلات ساختمانی یکی از پرکابردترین وسایل خانه به شمار میرود که ممکن است در طول روز بارها و بارها باز و بسته شده و مورد استفاده قرار گیرد. که همین امر انتخاب را برای مشتریان آسان تر نموده است.

قیمت شیرآلات کاویان که یکی از قدیمی ترین طراحان و تولیدکنندگان شیرآلات است از قیمت شیرآلات ارزان تا قیمت شیرآلات لوکس متنوع است و شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه خود مناسب ترین و بهترین شیرآلات را خریداری نمایید. اتصال شیر سینک شلنگدار ( شاوری ) زدرا شیرآلات قهرمان از نوع آسان نصب شو می باشد که به دلیل برنجی بودن تا حد خوبی بر روی محل نصب محکم می شود. مدل دیگری از شیرهای توالت که در گذشته استفاده میشد و شاید در بعضی از خانههای قدیمی همچنان دیده شود شیر توالت تکی (فلکه ای) است. شیر توالت توکار، که تاسیسات آن داخل دیوار قرار می گیرد، ظاهری خلوت و بسیار مدرن به فضای دستشویی می بخشد. ساز و کار این نوع شیرآلات دستشویی در درون دیوار تعبیه می شود و شما فقط بدنه و صفحه تنظیم فشار و دمای آب شیر توالت را روی دیوار میبینید. کنترل دما و فشار جریان آب در این نوع شیرهای توالت به وسیله یک دسته اهرمی انجام می شود، که به نسبت دسته های پیچی در مدل های کلاسیک، سهولت بیشتری دارد. به طور مثال شیرآلات کاویان هم افزا یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی است که به طراحی شیرآلات و نه کپی برداری از طرح های موجود می پردازد. 

شیرآلات یکی از مهمترین بخشهایی است که هم از نظر ظاهری و هم از نظر کاربردی بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و از همین رو نیز انتخاب درست شیرآلاتی که ممکن است در طول روز از سوی افراد مختلف بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرد مهم به نظر برسد. چیزی که می تواند تفاوت این دو را از هم مجزا کند هنگام استفاده نمودن از اهرم ها می باشد.شیرهای فشاری به نسبت شیرهای کارتریج اهرم های سفت تری دارند چرا که اهرم ها برای بستن آب نیازمند این هستند که به روی واشر ها فشار وارد نمایند.اما شیر های کارتریجی این گونه نیستند،چرا که اگر این اهرم را ½ چرخانیده شود آب باز و بسته شده و احتیاجی به هیچ گونه فشاری برای بستن و یا باز کردن شیر آب نمی باشد. انواع شیر آفتابه های موجود در بازار به سه دسته کلی : شیر توالت اهرمی، شیر توالت کلاسیک یا فلکه ای و شیر توالت تک حالته تقسیم بندی می شوند.

ادامه مقاله: 

https://arianfarazparsam.com/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com