همه چیز در مورد کرکره برقی شفاف


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 23 ارديبهشت 1403
بازدید : 9446
نویسنده : کتابخونه



کرکره شفاف چیست و چه کاربردهایی دارد؟ برای کدام مکان ها می توانید پرده برقی شفاف بخرید؟ با ایپاکو همراه باشید.

در این مقاله می خواهیم در مورد کرکره برقی شفاف صحبت کنیم.

پرده های اتوماتیک با موتور الکتریکی با توجه به نوع متریال و بوم به انواع مختلفی تقسیم می شوند که با پیشرفت تکنولوژی دستخوش تغییرات مثبت و خاصی شده اند. کرکره برقی یکی از جدیدترین انواع پرده برقی است که در مراکز تجاری و تفریحی با طراحی خاص مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر اطمینان از ایمنی، وضوح و وضوح تصویر دو طرفه کرکره های برقی به دلیل مواد بادوام با دید بالا بسیار مهم است. ساختار پرده های شفاف از نانوکامپوزیت ساخته شده، غیر قابل اشتعال بوده و اجازه ورود اشعه های مضر فرابنفش را نمی دهد.

کرکره برقی شیشه ای در دو نوع کرکره برقی شفاف زاویه ای و کرکره برقی شفاف لوله ای ساخته می شود و از نظر ضخامت، طول و عرض قطعات با یکدیگر تفاوت دارند.

مروری بر خواص شیشه الکتریکی

جنس تیغه های کرکره برقی پلی کربنات کاشی شکل است که از کیفیت بالا و مقاومت استاندارد در برابر رطوبت، ضربه، دما و آتش سوزی برخوردار است. بنابراین طول عمر بالایی دارند. کرکره برقی شیشه ضد سرقت و مورد تایید پلیس می باشد. همچنین ضد اشعه ماوراء بنفش است و به راحتی قابل شستشو و نگهداری است. کرکره برقی اتوماتیک شفاف با قطعات و ابعاد هم اندازه در رنگ های شیری و دودی تولید می شود و همچنین به دلیل جنس پلی کربنات سبک وزن می باشد.

مشخصات کلی پرده های برقی شفاف

مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و اشعه UV

ضد حریق و ضد سرقت

مقاومت در برابر شرایط جوی از جمله سرما و گرما

شستشوی آسان و نگهداری آسان

تفاوت رنگ

مقاوم در برابر نور خورشید

عملکرد برقی بسته شدن پنجره

کرکره برقی شفاف بی صدا و سریع کار می کند و به همین دلیل توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

این تیغه با شفافیت و وضوح تصویر بالا در رنگ ها و ضخامت های متنوع طراحی شده است که بر اساس مکان و قیمت مورد نظر انتخاب می شود. به طور کلی ضخامت چراغ برق شفاف به 6 میلی متر می رسد و اندازه هر متر مربع بسته به ضخامت تیغه به 12 کیلوگرم می رسد.

کجا می توان از پرده شیشه ای برقی استفاده کرد؟

کرکره برقی شیشه ای یکی از جدیدترین و پرکاربردترین کرکره های اتوماتیک می باشد که به دلیل دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد و کاربردی مانند ضد سرقت، ضد برخورد و ضد حریق بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

به دلیل شفافیت و دید از بیرون، علاوه بر ظاهر زیبا از امنیت بالایی برخوردار است; حتی در زمان سرقت نیز شرایط آسانی برای دیده شدن سارقان وجود دارد و می توان پلیس را مطلع و تعقیب کرد.

به طور کلی از کرکره شیشه ای اتوماتیک در موارد زیر استفاده می شود:

خرید و پاساژ

در دکوراسیون داخلی ساختمان ها مانند پارتیشن

بالکن های خانه

توقفگاه خودرو

ساختمان های صرفه جویی در مصرف انرژی

مزایای استفاده از کرکره برقی شفاف

کرکره های شیشه ای برقی بسیار قدرتمند هستند.

آنها در برابر ضربه مقاوم هستند و در هنگام ضربه نمی شکنند.

آنها مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی دارند.

تنها ایراد قابل توجهی که در کرکره برقی شیشه ای وجود دارد، قیمت بالای آن ها نسبت به قیمت کرکره های برقی دیگر است که بسته به کیفیت و جنس پلی کربنات شفاف، ضخامت و وزن کرکره ها متفاوت است.

یکی دیگر از مواردی که کرکره های پلی کربنات را از یکدیگر متمایز می کند نوع ماده اولیه آن است که در زیر لیستی از سه مورد پرکاربرد را مشاهده می کنید.

پلی کربنات آلمانی، به عنوان مثال، بایر

پلی کربنات کره با موناندی سامسونگ

پلی کربنات تولید شده در ایران

پلی کربنات آلمانی گرانتر از کره ای و ایرانی است و بدیهی است که تیغه ساخته شده از آن نیز گرانتر است. البته کیفیت پلی کربنات ایرانی و کره ای نیز بسیار خوب است، اما برای دهانه های بزرگ که تیغه های بالایی باید وزن حجم زیادی را تحمل کنند، استفاده از نوع با کیفیت بالاتر توصیه می شود.

نکته : تمامی چاقوهای پلی کربنات موجود در بازار کشورمان چه آنهایی که به فروش می رسند و چه آنهایی که توسط دیگران به فروش می رسد تولید داخل هستند، چاقوی وارداتی وجود ندارد. پس یادتون باشه که اگه یکی میگه کاور لایت آلمانی یعنی مواد اولیه اش آلمانیه و صفحه اصلیش ساخت ایرانه.

نکته: بعد از تولید تیغه پلی کربنات دیگر نمی توان فهمید که مواد اولیه آن واقعا آلمانی، کره ای یا ایرانی است. بنابراین تنها راه اعتماد به فروشنده و خرید از یک فروشنده خوب است.

اولین و مهمترین عامل تاثیرگذار نوع و برند مواد اولیه پلی کربنات و همچنین ضخامت قطعه تولیدی، وزن تیغه کرکره و میزان پلی کربنات مصرفی در هر متر مربع کرکره تولیدی می باشد. عامل دیگر نوع اتصال تیغه است اعم از فولادی، آلومینیومی و غیره.

نوع و برند مواد اولیه مصرفی

ضخامت و وزن برگ بر حسب متر مربع

نوع اتصال - لوله فولادی، مفتول آلومینیومی و ...




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com