انهدام باند سارقان مسلح پایتخت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 10 خرداد 1400
بازدید : 702
نویسنده : کتابخونه

سردار علیرضا لطفی توضیح داد: فروردین سال جاری خانم جوانی با تماس تلفنی از سرقت مسلحانه منزلش توسط چهار مرد خشن خبر داد و گفت ساعت هشت شب، چهار مرد نقاب‌دار از دیوار خانه ویلایی‌ام وارد ساختمان شدند و اسلحه‌هایشان را به سمت من و چهار عضو دیگر خانواده‌ام گرفتند و طلاهایمان را سرقت کردند و پس از تخریب خانه از محل متواری شدند.

سرنخ در صحنه سرقت
رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: کارآگاهان اداره یکم این پلیس راهی خانه مال‌باخته در محدوده دهکده المپیک شدند و در تحقیقات محلی به دست آمد که سارقان با یک خودروی پژو سفید که پلاک آن مخدوش بود، از محل گریخته‌اند.

وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد یکی از متهمان سارقی حرفه‌ای‌ است و تاکنون ۶ بار به اتهام سرقت‌های مسلحانه راهی زندان شده است.

لطفی گفت: با شناسایی این سارق، سایر اعضای این باند که ساکن یکی از شهرهای جنوبی کشور بودند، شناسایی شدند.

سرقت نافرجام
این مقام انتظامی ادامه داد: در حالی که تیم تحقیق درصدد شناسایی مخفیگاه متهمان در تهران بود، باخبر شد که متهمان قصد دارند از خانه‌ای در محدوده "نواب" سرقت کنند. پس از هماهنگی با مقام قضائی، محدوده مورد نظر تحت کنترل نامحسوس پلیس درآمد و زمانی که متهمان وارد محل شدند تا نقشه‌شان را اجرایی کنند، در محاصره پلیس قرار گرفتند.

لطفی خاطرنشان کرد: در نهایت در یک عملیات موفق، ۵ مرد مسلح بازداشت شدند که در تحقیقات مشخص شد ۲ نفر از آن‌ها همان متهمان سرقت مسلحانه خانه‌ای در "دهکده المپیک" هستند و ۳ عضو دیگر نیز به تازگی به این باند ملحق شده‌اند.

دستگیری در مرز
این مقام ارشد پلیسی گفت: در ادامه تحقیقات، ماموران مطلع شدند که یکی از متهمان خود را به مرزهای شمال غربی کشور رسانده تا از کشور به صورت قاچاقی فرار کند. ماموران بلافاصله راهی شهر مورد نظر شدند و در حالی که متهم با قاچاق‌بر برای خروج از کشور هماهنگ شده بود، بازداشت شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه عضو دیگر این باند نیز در عملیاتی دیگری دستگیر شد، گفت: در مخفیگاه متهمان چند قضه سلاح گرم که متهمان برای سرقت های مسلحانه استفاده می کردند، کشف شد.

وی در پایان اظهار داشت: در حالی متهمان تنها به یک فقره سرقت در محدوده دهکده المپیک اعتراف کردند که در بررسی های کارآگاهان مشخص شد آن‌ها در استان‌های فارس و خوزستان نیز به همین شیوه و شگرد مرتکب سرقت مسلحانه شده‌اند.

به گفته این مسئول، تحقیقات برای شناسایی سایر جرایم احتمالی اعضای این باند ادامه دارد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com