اگر یک سایت خیلی معتبر و معروف با ترافیک بالا به سایت شما لینک بدهد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 24 مرداد 1400
بازدید : 5587
نویسنده : کتابخونه

اگر یک سایت خیلی معتبر و معروف با ترافیک بالا به سایت شما لینک بدهد ارزش آن به مراتب بیشتر از لینکی است که از یک سایت ناشناخته با ترافیک محدود دریافت کنید. به عنوان مثال ، شرکت Catbrella Inc که در زمینه بازاریابی اینترنتی فعالیت دارد، در یک بیانیه مطبوعاتی، در مورد دستیابی به دهمین فالوور توییتر خود سخن گفته است. دوم اینکه سعی کنید رپورتاژ خبری را در سایتهای خبری و خبرگزاری های معتبر و پر بازدید منتشر کنید تا کارایی آن چند برابر شود. در واقع رپورتاژ خبری یک خبر تبلیغاتی است، اما برای جذب مخاطب بیشتر در قالب یک گزارش، مصاحبه و یا مقاله در سایتهای خبری پر بازدید منتشر میشود. زمانی که مجری در میان صحبت هایش که طبق روال برنامه است، گریزی به یک کسب و کار زده و خدمات و محصولات آن را به صورت کوتاه معرفی میکند، سپس ادامه صحبت هایش طبق سناریو برنامه را پیش میبرد. خرید رپورتاژ آگهی از تریبون و بهرمندی از گزینههای جذابی که در این پلتفرم برای کاربران در نظر گرفته شده است، هزینه رپورتاژ آگهی را کاهش داده و در هزینههای شرکتی صرفه جویی خوبی صورت میگیرد.

قبل از خرید رپورتاژ آگهی لازم است بدانیم که رپورتاژ آگهی ابزاری است تا کاربرانی که با برند و یا خدمات شرکت شما در فضای وب ناآشنا هستند را با شما آشنا میکند و آنها را ترغیب مینمایند تا از محصولات و خدمات برند شما خرید کنند و به مشتری تبدیل شوند. ازاین رو کاربران و بازدیدکنندگان سایتهای رسانهای با توجه به هویت و اعتبار سایت مرجعی که رپورتاژها در آنجا منتشر میشوند، هرگز احساس نمیکنند که در معرض یک پیام تبلیغاتی قرار گرفتهاند، بلکه احساس میکنند که توانستهاند یک محصول جدید را کشف کنند. بلکه این مطلب در قالب یک خبر مفید به صورت مادام العمر در سایتها خواهد ماند، بنابراین تاثیر آن بر روی سئوی سایتها بسیار زیاد خواهد بود. و در اصل به صورت یک خبر تبلیغاتی است که معمولا در سایتهای خبری منتشر میشود. توجه داشته باشید که شماره همراه خود را پس از “اقدام به پرداخت” در قسمت توضیحات تکمیلی/یادداشت سفارش ارسال نمایید.

مقاله مرتبط:

https://www.tesmino.com/reportage/

سایت خبری نمناک فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده است. از دیگر مزیتهای یک رپورتاژ حرفهای انتقال پیام تبلیغاتی است که با تولید یک محتوای تخصصی آغاز میشود و تا تبدیل شدن مخاطب و بازدیدکننده به مشتری، تاثیرگذار است. امروزه افراد راحتتر و دقیقتر از گذشته میتوانند تبلیغات خوب را از تبلیغات بد یا به عبارتی تبلیغات واقعی را از تبلیغات غیر واقعی تشخیص دهند، به همین دلیل است که شرکتهای تبلیغاتی به دنبال روشهایی هستند که بتوانند بیشترین و بهترین تاثیر را در میان جامعه داشته باشند. در سایتهای دانشـگاهی نیز وجود این لینک ها میتواند کمک بسیار زیادی در ارتقاء کیفیت سایت و بهبود سئوی آن ها داشته باشد. دیدگاه ها و نظر کاربران تاثیر بسیار مهمی در الگوریتم های مرتبط با موتورهای جستجو دارد. متن باید به گونهای تنظیم شود که در مخاطب حس آگاهی بخشی و آموزش القا و خدمات یا محصولات یک برند مشخص به خوبی معرفی شود. بنابراین خرید رپورتاژ آگهی میتواند تاثیرات بهتر و مطلوب تری را بر تبلیغات یک برند یا کسبوکار داشته باشد. همچنین با ارتقای سطح ارتباطات مثبت و موثر بین یک کسبوکار با مخاطبان خود میزان وفاداری مشتریان نیز قطعا افزایش مییابد که مشتری شدن بازدیدکنندگان بسیار پراهمیت است.

از آنجا که رپورتاژ آگهی و رپورتاژ خبری در دنیای امروز بویژه در ایران گزینهای بسیار مناسب برای بالا بردن اعتبار برند محصول یا خدمات شرکتی است بنابراین انتخاب دقیق و اثرگذار بسترهای انتشار (سایتهای پربازدید و معتبر ) از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. شک نکنید که موتور جستجوی هوشمند گوگل بسیار باهوش تر از این حرف ها بوده و بلافاصله تشخیص خواهد داد که شما قصد بالا آوردن یک وب سایت به کمک خرید بک لینک را دارید. در استفاده از کلمات کلیدی ومرتبط نباید زیاده روی شود. امروزه رپورتاژ آگهی نقش مهمی در عرصهی رسانههای دیجیتال ایفا میکند و یکی از بخشهای حیاتی دیجیتال مارکتینگ است. که از کلمه ریپورت گرفته شده است و معنی آن گزارش یا شرح جریان امر است. در حال حاضر به مناسبت راه اندازی تریبون با خرید پکیجهای رپورتاژ آگهی از بالاترین سطح تخفیفها بهرمند شوید، کافی است به پنل تریبون مراجعه نموده و در جریان قیمتها و تعرفه رپورتاژ آگهی قرار بگیرید. خیلی از بزرگترین و قوی ترین برندها در جهان برای معرفی کردن خدمات و یا محصولات جدید خود از رپورتاژ خبری استفاده میکنند. این لینکها در فوتر یا منو قرار میگیرند که برای بهبود سئو سایت قطعاً موثر است، البته درصورتیکه گوگل به پولی بودن لینکها پی نبرد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com