ترور شهید محسن فخری‌زاده خللی در ایستادگی ملت ایران وارد نمی‌کند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 20 مرداد 1398
بازدید : 691
نویسنده : کتابخونه

سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) در پی به شهادت رسیدن محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع طی یک عملیات تروریستی، در پیامی خاطر نشان کرد: دشمنان میهن عزیزمان و تروریست‌ها جنایتکار و عوامل آنان بدانند که این اقدام آنان هیچ خللی در اراده راسخ و ایستادگی ملت شریف ایران وارد نمی کند.

متن پیام سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

خبر وقوع حادثه تلخ و دلخراش ترور وحشیانه یکی از خدمتگزاران راستین میهن اسلامی و ملت غیور ایران، شهید دکتر محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش‌های نوین دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توسط ایادی اسکتبار جهانی و رژیم پلید و آدم کش صهیونیستی موجب تاسف و تاثیر عمیق اینجانب گردید.

شهید دکتر محسن فخری زاده سال‌های طولانی از عمر پربرکت خویش را در عرصه ارتقاء دانش و پژوهش‌های علمی و صنعت دفاعی کشور صرف نموده و منشاء خدمات ارزنده فراوانی در این حوزه گردید.

هرچند شهادت این مدیر ارزشمند، ضایعه دردناکی برای ملت شریف ایران اسلامی و مجموعه‌ی علمی و صنعت دفاعی کشور می‌باشد، اما دشمنان میهن عزیزمان و تروریست‌ها جنایتکار و عوامل آنان بدانند که این اقدام آنان هیچ خللی در اراده راسخ و ایستادگی ملت شریف ایران وارد نکرده و راه آن شهید بزرگوار و خون به ناحق ریخته‌اش سرلوحه ادامه راه دیگر جوان مومن و مدیران انقلابی خواهد بود و راهش هرگز متوقف نخواهد شد.

اینجانب شهادت این مرد فرزانه و دانشمند صنعت دفاعی کشور را به حضرت بقیه‌الله اعظم ارواحنا له الفداء، مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای عزیز مدظله العالی، ملت شریف کشور ایران و خانواده معزز و ارجمند آن شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان علو درجات و رحمت واسعه را برای ایشان مسئلت می‌نمایم.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com