انواع شیشه هوشمند سوئیچ دار - شیشه های رنگی هوشمند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 24 آبان 1400
بازدید : 104415
نویسنده : کتابخونه

در ساختار پارتیشن تک جداره علاوه بر حفظ زیبایی و هارمونی، پارتیشن نقش استحکام بخشی به محیط را داشته و احساس خوب و مثبتی را به فضاهای اداری میبخشد. مصرف انرژی کمتر علاوه بر مزایای اقتصادی ، تأثیر مثبت بر محیط زیست نیز دارد. از پارتیشن های شیشه ای نیز برای ایجاد اتاق جلسات خصوصی در دفتر استفاده شده است. بنابراین لذت سپری کردن زمانی در آرامش، به دور از شلوغی های سرسام آور و انواع آلودگی ها به یکی از خواسته های پایتخت نشینان تبدیل شده است. نصب پارتیشن های اداری شیشه ای نیز می تواند به کاهش آلودگی صوتی در محل کار کمک کند ؛ زیرا این پانل ها کمی صوتی هستند ؛ به این ترتیب ، می توانید تداخل و توجه را به حداقل برسانید و کارایی کار را افزایش دهید. عایق حرارتی پارتیشن شیشه ای دو جداره نیز با عایق حرارتی آن مشخص می شود اما تلفات حرارتی یا پارتیشن شیشه ای تک جداره این قابلیت را ندارد بنابراین نصب آنها باعث افزایش مصرف انرژی ساختمان و حتی افزایش آلودگی گرد و غبار می شود. دقت داشته باشید در این صورت که این پارتیشن ها را انتخاب می کنید نباید طرح روی پارتیشن ها شلوغ شود و زیرا نامنظم بودن آن باعث می شود که زیبایی را در محیط از دست بدهند و تنها تفاوت آن با پارتیشن های دیگر این است که هرج و مرج در تزئینات ساختمانی خانه به وجود می آید.

انواع مختلفی از پنجره ها وجود دارد که می توان آنها را در سبک های مختلف نصب کرد. در این مورد ، نور طبیعی نیز حریم خصوصی کارکنان را تضمین می کند. همین خصوصیات در مورد پارتیشن های شیشه ای نیز صدق می کند. از این رو پارتیشنها با توجه به عملکرد آنها در آزمایشهای آکوستیک آزمایشگاهی رتبه بندی میشوند. با این حال، طراحی مجدد یک اتاق با دیوارهای سنتی وقت گیر و گران است. در نتیجه مصرف انرژی کمتر و هزینه کل مالکیت کمتر است. نور طبیعی می تواند سلامت روانی کارکنان را بهبود بخشد و در نتیجه کارایی و بهره وری آنها را افزایش دهد. از سوی دیگر ، استفاده از پارتیشن های شیشه ای تقاضا برای چراغ های برقی را در طول روز کاهش می دهد. از سوی دیگر ، پارتیشن های شیشه ای قطعاً ظاهر بسیار حرفه ای را به دفتر خواهند آورد که بر مشتریان احتمالی نیز تأثیر می گذارد. 

مهمترین مزیت پارتیشن شیشه ای این است که مانع محدودیت دید نمی شود. مزیت دیگر پارتیشن های دو جداره این است که جلوه خاصی به محیط می دهند. همانطور که در قسمت قبل ذکر شد، پارتیشن دو جداره یکی از رایج ترین روش های جدا کردن اتاق های مختلف است. نورپردازی مشکل در بسیاری از محیط های کاری عدم وجود نور طبیعی است که به مرور می تواند بر روانشناسی کارکنان تأثیر منفی بگذارد. وقتی نوبت به زیبایی می رسد ، تخته گچ ماده ای همه کاره است که با روش های مختلف نقاشی قابل درمان است. اگرچه فروشگاه شما قدیمی و شلوغ به نظر می رسد ، پارتیشن های شیشه ای مطمئناً فروشگاه شما را مدرن می کنند. فناوری شیشه های هوشمند امکان استفاده 100 درصدی از ویترین های ویترین فروشگاه را برای تبلیغات فراهم می کند یا می تواند کاملاً شفاف باشد تا امکان بازدید از فروشگاه را فراهم کند. عایق صدا: یکی از اشکالاتی که در مدل دفتر اوپن باز وجود دارد ، سر و صدا است - با هرکسی که فضای باز یکسانی را تقسیم می کند ، میزان صدا می تواند یک مشکل باشد و بعضی از افراد با توجه به حواس پرتی نمی توانند به طور موثر کار کنند. 

این توسط شخصی که آن را نصب کرده است انجام می شود. ما در این مقاله نمونه تصاویری از پارتیشن های اداری تک جداره را قرار داده ایم. پارتیشن های شیشه ای قابل جابجایی و نصب در موقعیت های مختلف هستند. کمتر می پوشد و به میزان قابل توجهی نیاز به نگهداری دارد ، بنابراین نصب آن بسیار مقرون به صرفه و منطقی است. نگهداری پارتیشن شیشه ای و تمیز کردن پارتیشن شیشه ای آسان است. اما در منازل هنوز فراگیر نشده و تنها در خانه های هوشمند قابل ملاحظه است. به همین دلیل بسیاری از طراحان اداری در جهان، ساده ترین طرح ها را برای پارتیشن اداری انتخاب می کنند. بسیاری از مدیران تمایلی به نصب دیوارهای شیشه ای ندارند زیرا نمی خواهند به حریم خصوصی کارکنان خود حمله کنند. شما نمی توانید این مدل دیوار پارتیشن را نصب کنید. برخلاف تصور عموم، نصب پارتیشن های شیشه ای لزوما حریم خصوصی را از بین نمی برد. این ویژگی ها به ما امکان کاربرد این محصول در فضاها و مکان های متنوع را می دهد. اگر حواس پرتی صدا در دفتر شما شکایت اصلی است ، ممکن است پارتیشن های دفتر صوتی شما پاسخ شما باشد. بنابراین ، شکل شرکت برای تحت تأثیر قرار دادن مشتریان جدید بسیار مهم است.

منبع: پارتیشن اداری پرچین




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com