بهترین نمونه های بک لینک انبوه در وب فارسی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 18 دی 1399
بازدید : 651
نویسنده : کتابخونه

به این کار اسپین کردن یک محتوا گفته میشود که امروزه دیگر برای گوگل قابل تشخیص میباشد. کلیه وب سایت های خارجی آشناوب دارای هزاران صفحه ایندکس شده در گوگل بوده و با درج لینک شما در یک وب سایت هزاران لینک برای سایت شما در گوگل ثبت خواهد شد. 4- در صفحه بعد سوالاتی از شما می شود که در همه سایت های فروشگاهی دیده می شود ولی در اینجا باید 3 گزینه دیگر را پر کنید یک نام سایت شما 2 کلمات کلیدی شما و 3 سایت هایی که می خواهید لینک شما در آنها درج شود. همانطور که می دانید هرچه این دو عدد به 100 نزدیکتر باشد کیفیت بک لینک بهتر خواهد بود ولی توجه داشته باشید که یک لینک سازی طبیعی باید از همه نوع اتورتی تقریباً بک لینک داشته باشد. بک لینک های به صورت رپورتاژ بدلیل اینکه از قدرت صفحه اصلی بهره نمی برند بنابر این دارای اثربخشی کمتری بوده و مدت زمان لازم برای ثبت و تاثیر دادن موتورهای جستجو بسیار بیشتر از نوع اول خواهد بود. 7- چنانچه گزینه بک لینک ماهیانه مد نظر شما هست آن هم به همین منوال انجام می گردد و پس از خرید و پرداخت وجه می توانید وارد پنل مدیریت خود شده و زمان پرداخت بعدی را به صورت کاملا دقیق مشاهده نمایید.

بک لینک های دائمی انبوه خارجی و ایرانی از نظر اثربخشی دارای قدرت بسیار کمی بوده و مدت زمان ایندکس و شناسایی موتورهای جستجوگر و تاثیر دادن برای رتبه بسیار بالا می باشد.این نوع بک لینک ها تا زمانی که وبمستر سایت خارجی آنها را از سایت حذف نکند به صورت دائمی باقی خواهد ماند. به این صورت که لینک شما در داخل یک متن مرتبط با موضوع سایت شما درج شده و کل متن به عنوان یک خبر در سایت های خبری و یا یک نوشته در سایت های غیر خبری درج شده و برای همیشه در سایت باقی می ماند. رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از شیوههای خرید لینک دائمی مطرح است و با توجه به مزایای زیادی که دارد میتواند باعث بهبود سئوی سایت و افزایش بازدید شود. و در آخر به عنوان مهم ترین نکته لازم است بگوییم رپورتاژ آگهی را می بایست از طریق مراجع درجه یک و متخصص تهیه کنید، مراجعی که وب سایت بکوریتی با افتخار جزء صدر ترین مورد ها در این زمینه می باشد و همواره در حال ارائه ی بهترین رپورتاژ ها در انواع و اقسام زمینه ها است.

چنانچه بخواهید برای محصول مورد نظرتان در سایت فروش خود تبلیغ کنید و انتظار هم داشته باشید محصول با تعداد بالا فروش برود، باید این نکته طلایی را در نظر بگیرید که این روش در سایت های رتبه بالا اصلا جواب نخواهد داد. این نصیحت ساده اما مهم را از من داشته باشید. با توجه به اطلاعاتی که در این صفحه آمده، من فکر میکنم این لینک ها، بک لینک های معتبری باشند. البته این موضوع شاید چندان مزیت ویژهای به حساب نیاید، اما گفتن آن هم (وقتی که بسیاری لینک های ساخته شده در اینترنت نوفالو هستند) چندان خالی از لطف نبود. بسیاری از مدیران همچنان آشنایی با بک لینک و تاثیرات مثبتی که بر روی وب سایت های آنها می گذارد آشنایی ندارند به همین منظور قصد داریم تا در ادامه در رابطه با بک لینک بیشتر صحبت کنیم. خرید بک لینک با کیفیت سوشیال- خرید بک لینک قوی کامنت- فروش بک لینک چند لایه Pyramid- خرید بک لینک خارجی- بکلینک ارزان- فروش بک لینک در شبکه های اجتماعی- بک لینک در سایت های EDU- خرید بک لینک ارزان- بک لینک انبوه رایگان.

این نوع بک لینک ها اکثرا به صورت انبوه فروخته می شوند و هزینه دریافت شده بابت وقت صرف شده برای درج لینک و یافتن سایت های رایگان از این نوع می باشد. که همگی در سایت هایی که رایگان هستند همانند بلاگر و… شما با این روش از سایت هایی که اعتبار بالا و اسپم اسکور پایین دارند برای سایت خود اعتبار می گیرید و سایت خود را از دید گوگل ارزشمند می کنید. پست های ثابت با درج لینک به سایت شما به صورت یک خبر جدید که مخاطب را تشویق به خواندن آن کند رپرتاژ می گویند. این نوع بک لینک ها شامل بک لینک های سایدبار و فوتر سایت ها هستند که با درج آنها شما می توانید از تمامی اتوریتی صفحه بهره ببرید. این نوع بک لینک ها در سایدبار سایت و یا فوتر درج شده و صفحه ای که لینک شما در آن واقع می شود دارای اتوریتی است.

منبع:

https://seocell.ir/bulk-backlinks/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com