دانلود نرم افزار cmms


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 25 مرداد 1401
بازدید : 26262
نویسنده : کتابخونه

آیا CMMS کنونی انعطافپذیر و سازگار است بهطوریکه با زمان تغییر کند؟ درواقع نرمافزار نت- CMMS یک پایگاه دادهی کامپیوتری از اطلاعات مرتبط با داراییهای یک سازمان و عملیات نگهداری آنها است. 1. مکانیزه شده (کامپیوتری شده): دادههای مربوط به موجودی، قطعات یدکی، تجهیزات و نگهداری آنها را در رایانه برای دسترسی سریع ذخیره میکند. یکی از موضوعات چالش برانگیز برای مدیران در سازمان های بزرگ سازماندهی و مکانیزه کردن فرایندهای تعمیرات نگهداری است. نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات (نرم افزار مدیریت دارایی های فیزیکی) به گونهای طراحی میشود که با برنامههای زمانبندی دستور کار، پیشبینی دقیق موجودی و دسترسی سریع به صدها گزارش ارزشمند، به کاربران دسترسی فوری در مورد وضعیت نیازهای خود برای تعمیر و نگهداری تجهیزات، و در نتیجه تصمیمگیری و اعمال مدیریت را ارائه دهد. نرمافزار نت برای سادهسازی سه وظیفه یعنی بازرسی، نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و تعمیرات استفاده میشود. 2. نرم افزار از پشتیبانی آموزشی و مشاوره ای برای گردآوری داده های تجهیزات و پیاده سازی نرم افزار نگهداری و تعمیرات برخوردار است. اما دادههایی که در نرم افزارهای نگهداری و تعمیرات CMMS ثبت و ضبط میشوند میتوانند با تولید گزارشات و پاسخهای متناسب با خواستههای ممیزی، فرایند ممیزی را به صورت تصاعدی آسانتر نمایند.

دانلود نرم افزار cmms

این اطلاعات بهمنظور کمک به تکنسینهای نگهداری و تعمیرات (نت) جهت انجام مؤثرتر عملیاتشان (بهعنوانمثال، تعیین اینکه کدام ماشینها نیاز به نگهداری و تعمیرات دارند و مشاوره در مورد در دسترس بودن و محل قطعات یدکی موردنیاز آنها) و ارائۀ گزارشاتی برای مدیریت برای تصمیمگیری آگاهانه (بهعنوانمثال، محاسبۀ هزینۀ تعمیر خرابی ماشین در مقابل نگهداری پیشگیرانه برای هر دستگاه که احتمالاً منجر به تخصیص بهتر منابع میشود) بکار میرود. دسته بندی دستورکارهای برنامه ریزی شده به صورت مجزا و اعلام سر رسید آنها , ایجاد دستی دستور کارهای برنامه ریزی شده توسط پرسنل نت و خارج از برنامه ریزی انواع ماشین آلات , امکان ثبت تاریخ اجرای مجزا از تاریخ برنامه و تصحیح تاریخ برنامه های بعدی تجهیز بر اساس تاریخ اجرا , کنترل همپوشانی انواع تعمیرات برنامه ریزی شده و … به عنوان یک تیم، هنگام شروع برنامه ریزی برای کارهای پیشگیرانه نگهداری، آن ها به یک تقویم کاری قابل اعتماد نیاز دارند. یکی از مزایای پایش کردن وضعیت خط تولید، به حداقل رساندن توقف ماشین آلات است.

همه میدانیم که خرابی تجهیزات باعث توقف تولید میشود. گرچه موجودیِ بیش ازحد خوب نیست اما بدتر از آن، نبود قطعات موردنیاز برای تعمیر دستگاهی است که خرابی آن باعث خاموش شدن کل خط تولید میشود. بسیاری از شرکت ها جهت بهینه سازی عملیات نگهداری تجهیزات و ردیابی مشکلات در سطح موجودی قطعات و بررسی کارآمدی سیستم مدیریت سفارش ها به نرم افزارهای نگهداری و تعمیرات مراجعه می کنند. نرمافزار نت (CMMS) همچنین میتواند به شما در یافتن سریع تیم نگهداری و تعمیرات (نت) برای انجام کارهای مربوط به بازرسی، نگهداری و تعمیرات کمک کند. بر همۀ اهرمهای تغییر تمرکز کنید و آنها را بهصورت هماهنگ و یکپارچه پیش ببرید تا مزایای مورد انتظار از پیادهسازی CMMS را به دست آورید. به نحوی که کلیه تجهیزات شناسایی و ردیابی شده و شناسنامه آنها تهیه گردد . با کسب موفقیتهای پیاپی و ارائهی محصولات منحصر بهفرد، شرکت هالوید زیراکس، نام خود را در سال 1961 به زیراکس تقلیل داد. این امر به مدیران اجازه میدهد تا بهراحتی کار را از ابتدا تا انتها دنبال کنند. میتوانید تفاوت میان مدیریت منابع انسانی و مدیریت پرسنل را در این مقاله بخوانید. مدیریت دارایی و موجودی: وضعیت داراییها و محل موجودی را برای فرایندهای پیوسته و تفکیکناپذیر پیگیری و نظارت میکند.

قیمت نرم افزار نگهداری و تعمیرات

پس از قرارگرفتن در محل هر تجهیز، تجهیز مربوطه توسط تگ RFID نصب شده بر روی آن شناسایی شده و فرم مربوط به آن تجهیز به کاربر نمایش داده می شود. ثبت وظایف تعمیر و نگهداری تجهیزات به شما کمک می کند تا از تمام به روز رسانی های لازم مطلع باشید، که در نهایت به شما کمک می کند تا هزینه قابل توجهی در تعمیرات و جایگزینی زودهنگام دارایی صرفه جویی کنید. 2. تعمیر و نگهداری: از اولویتبندی صحیح وظایف تعمیر و نگهداری، موجودی و قرار داشتن نیروی کار در مکان درست، اطمینان حاصل میکند. لیست زیر حاصل جست و جو های فراوان، برقراری تماس های متعدد به عنوان مشتری و صد البته بررسی دقیق کیفیت خدمات و میزان رضایت مشتریان شرکت های معرفی شده می باشد. اگر قرار است تغییر مهمی حاصل شود باید از رویکرد مهندسی مجدد فرایند کسب و کار (BPR) برای پیادهسازی این سیستمها استفاده کرد که بر فناوری و فرایندهای کسب و کار مرتبط با پیادهسازی CMMS متمرکز است. این دو خانواده از نرم افزارها عملکرد و اهداف بسیار مشابهی دارند اما از منظری تفاوتهای قابل توجهی هم دارند. برای اطلاع بیشتر از رویکرد و اهداف استفاده از نرم افزار های نت، میتوانید به دوره آموزش نرم افزار نگهداری و تعمیرات مراجعه کنید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com