روش بستن شال و روسری چگونه به زیبایی صورت می افزاید؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 28 مهر 1401
بازدید : 7663
نویسنده : کتابخونه

آموزش بستن شال فاطیما حبشی
از آنجایی که شال و روسری در فرهنگ ایرانیان از لباس های زمستانی مذهبی و بین المللی محسوب می شود و در صنعت مد نیز نقش بسزایی دارد، تصمیم گرفتیم در این مطلب وبسایت زیبایی بی نظیر فاطمه حبشی را معرفی کنیم. بیایید در مورد این موضوع صحبت کنیم.
در صنعت مد یکی از ابزارهای کاربردی استفاده از روسری و شال با رنگ های شاد و رنگارنگ است. بیایید طراحی مد و لباس را معرفی کنیم.
عناوین اصلی این صفحه
نحوه بستن روسری و روسری و تاثیر آنها بر روی صورت
نحوه بستن روسری و روسری به خصوص خانم ها می تواند تاثیر بسزایی در برند یا مد داشته باشد و ارتباط مستقیمی با زیبایی چهره آنها دارد. همانطور که می دانید روش های بستن شال انواع و اقسام مختلفی دارد که می تواند چهره را جذاب و زیباتر کرده و آن را از سایرین متمایز کند.
اگر به دنبال روشی بسیار ساده برای بستن روسری به شکل کراوات و تغییر چهره و استایل خود هستید، در این مقاله چند روش برای بستن روسری معرفی می شود تا از پوشیدن آن لذت ببرید. به این معنا که.
همچنین بخوانید : پاک کننده صورت خانگی برای انواع پوست های خشک، چرب، آکنه و مختلط
الگوی بستن روسری به صورت حلقه ای
در این روش حلقه بستن روسری گردن بهتر است بگوییم که اگر روسری در خانه دارید که خیلی قدیمی یا قدیمی است و دیگر تمایلی به استفاده از آن ندارید می توانید از آن برای این روش استفاده کنید و بسیار زیبا به نظر می رسد. . .
روسری را روی سر خود قرار دهید، انتهای آن را به هم وصل کنید، آن را گرد کنید و روی سر قرار دهید تا دو حلقه ایجاد شود.
این مدل را می توانید با بستن روسری با لباس های زیبا و با بافت های رنگارنگ در فصل زمستان ست کنید.
نحوه بستن روسری به روشی ساده
در این مدل شال را روی سرتان بیندازید و دو سر شال را ضربدری کنید سپس یک طرف آن را دور گردنتان بپیچید و دو سر شال را به هم گره بزنید و تنظیم کنید. در صورت بستن شال ساده می توانید آن را با هر مدلی ست کنید.
مدل بستن شال گردن به روش کلاسیک
از آنجایی که بستن شال در سبک کلاسیک شباهت زیادی به مدل های اروپایی دارد، در این روش ابتدا شال را دور گردن می اندازند و دو سر آن را از روی هم رد می کنند، سپس دوباره این کار را انجام می دهند و در واقع دست را از بین می برند. حلقه و طرف دیگر شال را بردارید و رد کنید و سپس هر دو طرف را به یک اندازه تنظیم کنید. این مدل تکمیلی را می توان با مدهای اروپایی و اسپرت نیز ست کرد.
همچنین بخوانید : فواید روغن آرگان برای پوست
مدل روسری را شل می بندد
در این مدل روسری را دور گردن خود انداخته و از دو طرف آویزان می کنید، یک طرف شال را گرفته و با در نظر گرفتن آن سمت شال، دوباره آن را دور گردن خود می بندید و از قسمت دور آن عبور می کنید. در نتیجه دو سر روسری از زیر آن خارج می شود و در نهایت آن ها را به هم گره زده و هماهنگ می کنیم.

https://fatemehhabashi.com/how-does-the-scarf-and-scarf-make-the-face-look-beautiful/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com