موزیکس مچ - Musixmatch چیست و چه قابلیت هایی دارد؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 9 آذر 1401
بازدید : 495
نویسنده : کتابخونه

موزیکس مچ - Musixmatch چیست و چه قابلیت هایی دارد؟

Musicx Match یک پلتفرم اطلاعاتی موسیقی ایتالیایی است که بر اشعار متمرکز شده است و 80 میلیون کاربر (50 میلیون کاربر فعال) از سراسر جهان را دارا میباشد. کاتالوگ Musixmatch تاکنون شامل بیش از 8 میلیون آهنگ یا شعر است. تعداد آنها روز به روز در حال افزایش است.

برنامه موبایل Musixmatch یک پخش کننده موسیقی است که اشعار را همگام با موسیقی در حال پخش نمایش می دهد. علاوه بر این، Musixmatch این قابلیت را دارد که تمامی آهنگ های موجود در کتابخانه موسیقی کاربر را اسکن کرده و به آن آهنگ اضافه کند.

ترجمه همزمان متن آهنگ های خارجی به فارسی و بالعکس با موزیکس مچ

موزیک پلیر Musixmatch یکی از بهترین و کامل ترین پلیر های موجود است. این موزیک پلیر دارای اکولایزر و تنظیم صدای قدرتمندی است که قطعا کیفیت پخش موبایل شما را افزایش میدهد.

اما این تنظیمات نیست که موزیک پلیر Musixmatch را خاص کرده است، خاص بودن این پلیر به دلیل قابلیت مشاهده متن آهنگ است. کافیست به اینترنت متصل باشید تا نرم افزار متن آهنگ شما را پیدا کرده و نمایش دهد. اهمیتی ندارد که زبان آهنگ چیست، این پلیر از بیشتر زبان ها از جمله زبان فارسی پشتیبانی میکند و بیشتر آهنگ های معروف فارسی را با متن آهنگ و عکس اصلی آهنگ نمایش میدهد.

آموزش کار با Musixmatch

قبل از هر چیزی شما باید آخرین نسخه مود شده اپلیکیشن موزیکس مچ را بر روی دستگاه خود نصب کنید برای دانلود نسخه اندروید این نرم افزار میتوانید به ادامه مطلب مراجعه کنید یا بر روی متن آبی رنگ موجود در متن کلیک کنید .

بعد از نصب نرم افزار شناسایی و نمایش متن آهنگ ها, حالا باید یک برنامه تغییر آی پی (وی پی N ) روشن کنید چرا که این سرویس در کشور ما مسدود است !!

  • Music

در این بخش تمامی موسیقی های شما نمایش داده می شوند و برای مشاهده متن آهنگ ها فقط آن را انتخاب کنید تا بعد از نمایش پخش کننده موسیقی متن آن بر روی تصویر آهنگ شروع به پخش شدن کند.

  • Contribute

در این بخش می توانید با اضافه کردن ترجمه به موسیقی ها امتیاز کسب کنید.

  • Identify

در این بخش می توانید مانند نرم افزار Shazam آیکون برنامه را لمس کنید تا شروع به گوش کردن آهنگ مورد نظر شما بکند و سپس آهنگ و متن آن را برایتان پخش کند.

به عنوان مثال پس از گوش دادن به آهنگ صفحه ای مانند صفحه زیر برایتان باز می شود که در آن آهنگ و متن آن وجود دارند.

  • Search

در این بخش میتوانید آهنگ های مورد نظر خود را جستجو کنید:

  • Settings

گزینه های این بخش عبارت اند از:

○        Account - مدیریت حساب کاربری

○        Spotify - مدیریت اکانت اسپاتیفای

○        Floating Lyrics - ترجمه های شناور

○        Lockscreen - تنظیمات مربوط به نمایش پخش کننده هنگام قفل بودن صفحه

○        Sharing - اشتراک گذاری

○        Notifications - اطلاع رسانی ها

قابلیت های شگفت انگیز موزیکس مچ

برای استفاده از قابلیت اصلی برنامه فوق که نمایش متن ترانه ها میباشد، به اینترنت نیاز خواهید داشت. "Musixmatch" میلیونها متن را در پایگاه داده خود ذخیره نموده و به محض اینکه کاربران یک موزیک را توسط این اپلیکیشن اندرویدی اجرا کنند، متن مربوطه بطور هماهنگ با صدای خواننده به نمایش درمی آید. در ادامه ضمن نحوه انجام این کار، امکانات جانبی و سایر قابلیت های این برنامه را نام میبریم و خواهید دید که کارایی آن به چه میزان است. بعد از مشاهده راهنمای تصویری و لمس دکمه شروع، آهنگ های موجود در تلفن همراه شما لیست میشوند (برگه Albums) که همراه با نمایش تصویر شاخص، عنوان و نام خواننده میباشد. همچنین منوی کوچکی برای هر آهنگ وجود دارد که با اشاره بر روی آن میتوانید به گزینه هایی از قبیل پخش، علامت گذاری به عنوان پخش بعدی (Play next)، قرار دادن در صف پخش (Add to queue)، افزودن به لیست پخش (Add to playlist) و اضافه کردن به لیست سیاه (Add to blacklist) دسترسی پیدا کنید. منوی مذکور و گزینه های موجود در آن، در اکثر بخش های "Musixmatch" و کنار نام آهنگ ها به چشم میخورد.

 در ادامه هر کدام از قسمت ها و امکانات نرم افزار را معرفی می کنیم و روش استفاده از آن ها را توضیح می دهیم:

1.     شناسایی آهنگ ها

یکی از قابلیت های جذاب این نرم افزار قابلیت تشخیص نام خواننده و اسم آهنگ است شما تنها کافی است به بخش identify ( تصویر زیر ) بروید حالا اطلاعات هر آهنگی که در محیط اطراف شما پخش شود را میتوانید مشاهده کنید این نرم افزار در تست هایی که انجام دادیم بیشتر آهنگ های فارسی و خارجی را پشتیبانی می کند .

2.      نمایش و ترجمه متن آهنگ ها

از قابلیت جذاب دیگر این نرم افزار مانند قابلیت مشاهدهمتنآهنگدراسپاتیفای است با این تفاوت که شما حتی می توانید متن آهنگ ها را شخصی سازی کنید و آهنگ را ویرایش کنید برای نمایش متن آهنگ ها دقیق باید مراحل زیر را به درستی دنبال کنید تا متن آهنگ مورد نظر شما درست نمایش داده شود .

سخن آخر

علیرغم طولانی بودن این مقاله و ذکر ویژگی های بسیاری از Musixmatch ، باز هم ویژگی هایی وجود دارد که ممکن است نادیده گرفته شده باشد. آشنایی با این ویژگی ها را به شما واگذار می کنیم و امیدواریم پس از کمی کار با این برنامه اندرویدی به جمع میلیون ها کاربر بپیوندید. Musixmatch می تواند برای دوستداران موسیقی و محبوبیت آن در بین مخاطبان آزمون بسیار مفید باشد.

 



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com