تاثیر فیلتر تصفیه آب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 1 اسفند 1401
بازدید : 64822
نویسنده : کتابخونه

برای دریافت قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی می توانید با نمایندگی رسمی تصفیه آب خانگی آبینه تماس بگیرید. لازم به ذکر است کارشناسان ما در تهران آمادگی مراجعه حضوری و انجام خدمات تعویض فیلتر، نصب و تعمیرات انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی را دارند. بهترین راه حل برای این که اطمینان داشته باشید، آب مورد استفاده همیشه عاری از ناخالصی و آلاینده هاست، نصب دستگاه تصفیه آب صنعتی است. توصیه ما به عنوان یکی از فروشندگان دستگاههای تصفیه کننده آب خانگی به شما این است که حتماً قبل از خرید دستگاه تصفیه آب از یک نمایندگی معتبر و مجاز که خدمات پشتیبانی خوبی ارائه میکند از اختصاصی نبودن فیلترهای یک دستگاه اطمینان حاصل کنید تا در هنگام تعویض فیلترها در زمان مشخص (هر 6 ماه یا 1 سال یکبار!) با مشکل مواجه نشوید! همانطور که پیشازاین نیز گفتیم مدلهای بیشماری از دستگاه تصفیه وجود دارد و مرکز خرید موردنظر شما نیز باید دستگاههای تصفیه آب متنوعی را داشته باشد. سیستمی است که آلایندههای موجود در آب را حذف میکند و آب تصفیه شده را به صورت شیرین و سالم تحویل میدهد. در واقع کربن فعال مواد موجود در آب را ابتدا جذب میکند و سپس تجزيه میکند.

 

فيلتر تصفيه آب کربن پودری UDF، که از کربن فعال ساخته شده است، علاوه بر حذف گل و لای، شن و ماسه میتواند رنگ و بوی نامطلوب آب را حذف کند. فیلتر تصفیه آب کربن بلاک فعال علاوه بر حذف گل و لای،شن و ماسه میتواند ذرات باقي مانده کلر که براي فيلتر ممبران بسيار مضر است را حذف کند و طعم و رنگ آب را بهبود میبخشد. بهترين زمان تعويض اين فيلتر بين 3 الي 4 ماه است. البته زمان تعويض به ميزان آلايندگی آب ورودی در هر منطقه بستگی دارد و باعث تغيير در زمان تعويض فيلتر دستگاه تصفيه آب خانگي میشود ،بنابراين زمان دقيق تعويض فيلتر ها با توجه به آب ورودی دستگاه متفاوت خواهد بود. زمان تعويض بين 5 ماه تا 6 ماه است. زمان تعويض بين 12 تا 24 ماه است. بدین ترتیب در زمان تعویض فیلترها دچار مشکل نخواهید شد. به دلیل اینکه زمان تعویض هر سه آنها با هم یکسان است و زمانی که سرویس کار به منزل شما میاید، هر سه فیلتر را با هم تعویض میکند. زیرا این افراد ادعا میکنند که دستگاه تصفیه آب تمامی املاح مفید برای بدن را حذف میکند. که برای بدن مضر هستند، توسط فیلتر ممبران حذف میشوند. ᠎

 

اما وظیفه اصلی این فیلتر از بین بردن بو و طعم نامناسبی است که ممکن است آب داشته باشد. فیلتر تصفیه آب ممبران اصلی ترین بخش از دستگاه تصفیه آب را تشکیل میدهد. پمپ یکی از اجزای اصلی دستگاه تصفیه آب صنعتی است، که نیرو محرکه لازم برای عملکرد درست فرایند اسمز معکوس را تامین میکند. راد گستر نوین radgostarnovin همچنین یکی از بزرگترین وارد کننده و تامین کننده قطعات و فیلترهای دستگاه تصفیه آب و فیلتر تصفیه هوا با بهترین قیمت نیز می باشد، لذا مشتریان عزیز تحت پوشش پشتیبانی و خدمات مادام العمر شرکت جهت تامین قطعات، سرویس و تعویض فیلترها قرار خواهند گرفت و خریداران تصفیه آب و تصفیه هوا میتوانند به صفحه پک های تعویض فیلترهای تصفیه آب مراجعه کنند و ضمن بررسی پک ها و کسب اطلاعات بیشتر خرید و سفارش خود را بدهند. برای مثال فیلتر الیافی 20 میکرون، فیلتر 5 میکرون و فیلتر پ پ 1 میکرون از انواع رایج فیلتر PP است که به تناسب اندازه شان میتوانند آلایندههای موجود در آب را حذف کنند. فیلتر ممبران علاوه بر آلایندههای فیزیکی موجود در آب بسیاری از مواد شیمیایی که به راحتی از آب حذف نمیشوند را نیز میتواند حذف کند.

 

به عبارت دیگر این فیلتر به عنوان مانعی برای گذر آلایندههای فیزیکی درون آب عمل میکند. شیر برقی قطعه ایست که از هدر رفتن آب زمانیکه دستگاه شما خاموش است جلوگیری میکند . تعبیه فیلترهای استاندارد اضافه، به کیفیت بیشتر آب خروجی کمک میکند. راه حل این مشکل در فیلتر مینرال تعبیه شده است. موادی که فیلتر الیافی PP اقدام به حذف آن میکند، عبارتند از: گل و لای، شن و ماسه، زنگ لوله ها و هر آلاینده درشتی که درون آب ممکن است وجود داشته باشد. یکی از دغدغههای برخی از افراد این است که آیا آب تصفیه شده توسط دستگاه ها برای بدن مضر است یا خیر. اما مصرف بیش از حد مواد معدنی ممکن است منجر به بروز آسیبهایی به بدن نیز گردد. علاوه بر آن پست کربن به حذف برخی از مواد شیمیایی و ترکیبات مضر باقی مانده در آب میپردازد. فیلتر تصفیه آب اسمز معکوس 7 فیلتر که قصد معرفی آن را داریم برای بدست آوردن آب سالم و تمیز طراحی شده ، این فیلتر تصفیه کن آب تمام آلودگی های آب را تا دقت 99/99% حذف می کند ( بیش از 1,000 ) آلاینده را از بین می برد، از جمله سرب ، کلر ، فلوراید ، آرسنیک ، آزبست ، باکتری ، انگل ژیاردیا و کرم قلابدار ، ویروسها و مواد زائد و خطرناک دیگر مانند نیترات و نیتریت را از آب لوله کشی و آشامیدنی شهری یا روستایی پاک می کند .

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com