همه چیز در مورد کاغذ دیواری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1402
بازدید : 15619
نویسنده : کتابخونه


دیوارپوش راه حل نهایی بسیاری از مشکلات در طراحی داخلی است. اگر دیوارها آسیب دیده اند و باید اثرات آسیب را پنهان کنید، یا اگر می خواهید یک اتاق خسته کننده را جالب کنید، اگر خطوط و بافت های خشن یا غیر معمول می خواهید، باید یک نقطه کانونی به اتاق اضافه کنید. عناصر معماری اتاق آن را نرم، ملایم و معمولی جلوه دهید و در نهایت چه کاری باید در چهار دیواری خانه و محل کار خود انجام دهید تا یک آرایش منحصر به فرد و رسا داشته باشید، حل همه این مشکلات و مشکلات مشابه با کمک دیوارپوش کاغذی جلوه زیبایی می بخشد. حسی جدید و دوام بالا به دیوارهای خانه یا محل کار شما.

از نقوش ظریف گل گرفته تا الگوهای هندسی بی دغدغه، از خطوط ساده تقلیدی از طرح ها، متریال و بافت های خاص گرفته تا طرح های هنرمندانه استادانه، همه امکانات و گزینه ها در اختیار شماست، مشکل این نیست که چگونه به نتیجه دلخواه برسید. اما چگونه می توان از بین تمام گزینه هایی که شما را به مقصد می رساند، انگشت خود را روی آخرین گزینه قرار دهید. به رنگ ها و الگوهای مورد علاقه خود و همچنین اهداف تزئینی خود فکر کنید.

نصب دیوارپوش

توجه به جزئیات کیفیت دیوارپوش شما تاثیر زیادی خواهد داشت، پس در هر مرحله مراقب باشید.

در بیشتر موارد، یک توپ دیواری (یعنی کمی بیشتر از 3.5 متر مربع) کاغذ وجود دارد. اما با در نظر گرفتن بریدگی و ضایعات چیدمان الگوی کاغذ، معمولاً یک گلوله کاغذ بیش از 2.8 متر مربع را نمی پوشاند. برای محاسبه تعداد توپ مورد نیاز شما

طول دیوارها را اندازه بگیرید، آن را در ارتفاع دیوار ضرب کنید.

مساحت پنجره ها، درها و سایر فضاهای خالی را از این محصول کم کنید.

حاصل را در سیستم متریک بر 2.8 تقسیم کنید.

اگر مساحت کاغذ دیواری در هر توپ مقدار استاندارد حدود 3.5 متر مربع است، باید محاسبه خود را با توجه به فاکتورهای موجود تغییر دهید.

فروشنده می تواند به شما کمک کند تا برآورد خود را دقیق تر انجام دهید. خرید یک توپ اضافی همیشه معقول تر است تا از خطاهای احتمالی در محاسبات و اندازه گیری ها و همچنین در لمس کردن پس از نصب جلوگیری شود. هنگامی که سفارش خود را دریافت می کنید، مطمئن شوید که همه توپ ها یک رنگ هستند.

آماده سازی دیوار

برای اینکه کاغذ دیواری به خوبی به دیوار بچسبد، ابتدا دیوارها را بشویید یا سنباده بزنید تا روغن و دود گرفته شود.

اگر روکش قبلی وینیل است یا اگر روکش جدید وینیل است آن را از روی دیوار جدا کنید. اگر جلد جدید کاغذی باشد می توانید از پوستر قبلی غیر وینیل بسازید به شرطی که کاغذ قبلی همچنان چسبندگی خود را حفظ کند و لبه های هر دو ورق چسبندگی خود را حفظ کنند و لبه های هر دو کاغذ این دو. همپوشانی نداشته باشند. . قبل از چسباندن سطح را برای پوشاندن با چسب مخصوص آماده کنید.

برای آماده سازی دیوار، اگر رنگ دیوار چرب یا نیمه براق است، سطح دیوار را با نمک به چسب محلول در آب سمباده بزنید که در واقع غلظت آن را افزایش داده و به عنوان بتونه عمل می کند. می تواند سطح مورد نظر را زیربنا کند. قبل از نصب کاغذ دیواری روی دیوار تازه رنگ شده یا گچ کاری شده، یک هفته صبر کنید، لازم است قسمت گرد دیوار را چسب بزنید، اندازه آن را بزنید. مانند رنگ کار روی دیوارها ناهمواری یا سوراخ بچسبانید، قسمت بالایی تزئینات چوبی را رنگ کنید. و گچ ها را بگذارید و بگذارید خشک شوند.

 

شروع به کار

اولین کار در برنامه ریزی انطباق کنش ها تنظیم و ترکیب الگوی کاغذ دیواری یا بهتر است بگوییم نوشتن کدام نقطه از دیوار است که ناهماهنگی کمتر دیده می شود. خطای عدم تطابق نقش اجتناب ناپذیر است، زیرا زمانی که به آخرین والپیپر می رسیم، معمولاً باید آن را به اولین کاغذ دیواری گیره دهیم. برای به حداقل رساندن تأثیر این خطا، همیشه از ناحیه ای که کمتر قابل مشاهده است شروع کنید. به عنوان مثال، از گوشه دیوار یا کنار در یا پنجره، جایی است که الگوی ناخوشایند کشش کوتاه تری - حتی اگر فقط چند سانتی متر باشد - از ارتفاع دیوار را پوشش می دهد.

حالا آماده چسباندن اولین قطعه هستید. اولین قطعه مهم ترین است زیرا وسط محل قرارگیری قطعات زیر را تعیین می کند. اگر قسمت اول کاملا عمودی نباشد، قسمت‌های باقی‌مانده به هم نخورده و خطای اولیه بیشتر نمایان می‌شود. برای ایجاد یک اقامت عمودی واقعی، از یک stati یا یک سطح استفاده کنید.

روی دیوار از نقطه شروع بالای کاغذ دیواری فاصله بگیرید یا 12 میلی متر به عقب برگردید و طول کار را مشخص کرده و علامت بزنید.

اولین تکه کاغذ دیواری با اولین کار شروع می شود. اگر نقطه شروع در گوشه دیوار است، کاغذ دیواری را محکم به گوشه دیوار فشار دهید. دو تکه کاغذ دیواری اول را طوری بچینید که نقش های روی آنها یکسان باشد. هر قطعه باید چند سانتی متر بیشتر از ارتفاع دیوار باشد.

کاغذ دیواری چسبناک

امروزه اکثر روکش ها، به استثنای وینیل سنگین، از پیش بسته بندی می شوند. برای نصب این نوع روکش، ورق های کاغذ را از پایین به بالا تا کنید تا طرح روی شما بیفتد. سپس هر لوله در یک ظرف آب قرار داده می شود تا قسمت بالای لوله خارج از ظرف باشد. هنگام نصب، یک بطری آب را به زمینی که یک خط کاغذ دیواری وجود دارد وصل کنید. رهایش کن. تیغه را بگیرید و بکشید و به کنار شاغول وصل کنید. برای حذف حباب های هوا، کاغذ دیواری را برس یا اسفنج بزنید. لبه برچسب را دوباره با خط کش اندازه بگیرید تا مطمئن شوید کاغذ یکدست است. سپس کاغذ را به اندازه و رو به رو برش می دهیم.

نوار دوم را با احتیاط در کنار نوار اول قرار دهید تا به هم نزدیک شوند. بعد از 15 دقیقه، از یک غلتک درز برای صاف کردن لبه ها استفاده کنید. چسبی که زیر لبه ها می آید (به جز کاغذهای طراحی شده) را با یک اسفنج تمیز بردارید.

چسباندن قطعات برش خورده

به هر قطعه زمان بدهید تا برای نصب آماده شود تا پشت کاغذ وینیل سنگین یا هر نوع کاغذ دیواری به همه جا نچسبد. از همان چسب توصیه شده توسط سازنده کاغذ دیواری استفاده کنید. اولین قطعه را طوری روی میز چسب قرار دهید که پشت آن رو به شما باشد. چسب را روی پشت از وسط به بالا بزنید. نیمه بالایی را در جایی که نوار چسب چسبانده اید از لبه وسط نوار باز کنید. سعی کنید هنگام تا زدن نیمه بالایی کاغذ روی سطح آن چین ایجاد نشود، حالا به نیمه پایینی آن چسب بزنید. در حالی که قطعه اول را جدا می کنید، قطعه دوم را چسب بزنید. اگر از قبل تمام نوارهای مورد نیاز برای هر دیوار را بریده اید، با نوشتن روی لبه نوار بالایی (بالا) پشت هر نوار، به هر نوار یک عدد بدهید. برای نصب نوار آماده را به این صورت به دیوار بچسبانید و با بازکردن نیمه پشتی و صاف کردن آن صاف کنید.

دریچه ها و گوشه های هر در و پنجره ورودی را پر کنید، سپس به دیوار بعدی بروید. نوار متصل به در یا پنجره را کپی کنید تا نوار کمی روی قاب چوبی قرار گیرد. ابتدا کاغذ را در سمت عمودی چوب تا کنید و با تیغ یا چاقوی تیز برش دهید. سپس به همین ترتیب، با بالا و برای پنجره، بالا و پایین برخورد کنید. برای دور زدن گوشه، همانطور که به گوشه دیوار نزدیک می شوید، فاصله لبه آخرین کاغذ قرار داده شده را تا گوشه دیوار اندازه بگیرید و نوار بعدی را 12 میلی متر پهن تر از آن ببرید. میله را نصب کنید و گوشه آن را با یک لبه مخصوص بپوشانید، سپس با یک دستیار یک خط عمودی روی دیوار دیگر تعیین کنید و میله این دیوار را طوری ثابت کنید که حدود 12 میلی متر باقی بماند و این اضافه روی میله مخصوص بیفتد. از گذشته. این اضافی روی هم را از مرکز گوشه ببرید، سپس هر لبه را کمی باز کنید تا بتوانید پشت هر دو نوار را ببرید.

در نهایت روی نواری که به این شکل ظاهر شده یک رول لاستیکی بکشید.

ادامه مطلب: https://decoration-and-design.com/دکوراسیون-داخلی/کاغذ-دیواری-در-شیراز




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com