فیشال صورت چیست و هزینه آن چقدر است؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 12 خرداد 1402
بازدید : 323
نویسنده : کتابخونه


بخار دادن صورت یکی از بهترین روش های زیبایی است که به پاکسازی عمیق پوست کمک می کند و از طریق آن پوستی روشن و شاداب خواهید داشت. این درمان برای افرادی که احساس می کنند در اثر استفاده طولانی مدت از لوازم آرایشی، شادابی و شادابی خود را از دست داده و پوستشان تیره شده است، توصیه می شود. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد هزینه، فرآیند و مزایای فیشال صورت هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.



چی؟

یک درمان رایج و محبوب برای پوست سالم و درخشان، کرم صورت است. این روش درمان در مراحل انجام می شود: 1 ساعت. به عبارت دیگر، از زمانی که وارد کلینیک زیبایی پوست و مو می شوید تا زمان خروج، تنها به 1 ساعت زمان نیاز دارید تا ظاهری درخشان و جوان داشته باشید.

فیشال یکی از بهترین و البته آسان‌ترین روش‌های درمانی است که می‌توانید برای پشت سر گذاشتن یک هفته پر استرس بدون به جا گذاشتن اثری روی صورت خود استفاده کنید. بنابراین، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که خود را از استفاده از مرطوب کننده برای مراقبت از سلامت پوست خود محدود می کنند. بهتر است یک بار صورت را تمرین کنید تا تاثیر مثبت آن بر سلامت پوست مشاهده شود.

مهمترین نکته در مورد این روش درمانی این است که تنها در یک جلسه 1 ساعته می تواند بسیاری از مشکلات پوستی مانند لکه های سیاه یا کومدون را از بین ببرد. بنابراین، در سراسر جهان به عنوان یک درمان عالی و اثبات شده برای مراقبت از پوست استفاده می شود. البته باید گفت که درمان صورت هم در سالن های زیبایی و هم در کلینیک های پوست و مو انجام می شود. در کل پیشنهاد ما این است که به یک کلینیک معتبر و با تجربه مراجعه کنید. زیرا اگر مرحله یا ماده مورد استفاده برای این درمان به درستی انتخاب نشود; درمان کار نمی کند

فرآیندهای چشم



همانطور که قبلا اشاره کردیم، درمان صورت یک روش درمانی چند مرحله ای است که شامل چندین درمان مراقبت از پوست در یک درمان است. اگرچه این درمان‌های چند مرحله‌ای در نگاه اول ساده به نظر می‌رسند، اما زمانی که به طور بهینه با بهترین مواد اعمال شوند، به نتایج غیرقابل تصوری می‌رسند. این مراحل عبارتند از:

درمان صورت با تمیز کردن صورت با یک پاک کننده ملایم شروع می شود تا تمام آلودگی، عرق و چربی از روی صورت پاک شود. در این مرحله تمام موادی که باعث بسته شدن و گرفتگی منافذ پوست می شوند به طور کامل از لایه سطحی پوست پاک می شوند.

مرحله بعدی بخارپز کردن است که به مرطوب شدن و نرم شدن پوست شما کمک می کند و منافذ را برای پاکسازی بهتر باز می کند.

سپس با شستشو شروع می شود تا سبوم و لکه های سیاه و سفید از بین برود.

مرحله بعدی ماساژ صورت است. اغلب در این فرآیند از کرم های مخصوص استفاده می شود. ماساژ آرامش بخش ترین قسمت صورت است. در این فرآیند پوست صورت تا حدی لیفت می شود و پوست را از داخل هیدراته می کند.

در مرحله بعد از ماسک مخصوص به مدت 15-20 دقیقه استفاده می شود. این ماسک برای آبرسانی و آبرسانی به پوست استفاده می شود.

سپس نوبت به استفاده از تونیک می رسد. تونر پوست شما را عمیقا تمیز می کند و pH آن را تنظیم می کند.

در نهایت از یک مرطوب کننده سازگار با نوع پوست استفاده می شود. این کرم اجازه می دهد تا رطوبت به عمق پوست شما نفوذ کند و آن را آبرسانی کند.



مراقبت از پوست صورت را به چه کسانی توصیه می کنید؟

اکنون که می دانید فیشال صورت چیست و چند مرحله انجام می شود، ممکن است از خود بپرسید که این درمان برای کدام گروه سنی مناسب است و هر چند وقت یکبار باید انجام شود.

به طور کلی اکثر مشکلات پوستی از جمله جوش و آکنه از دوران نوجوانی شروع می شود. البته طبق تحقیقات انجام شده بهتر است از سن 20 سالگی به بعد صورت خود را انجام دهید. تا آن زمان بهتر است از داروهای خانگی برای پاکسازی پوست استفاده کنید. اگر بین 18 تا 25 سال سن دارید، می توانید از این درمان در مواقع خاص یا هر دو ماه یکبار استفاده کنید تا چهره ای درخشان و جوان داشته باشید. انجام دهید.اما اگر بالای 20 سال سن دارید و علائمی مانند پیری، آکنه هورمونی، لکه های پوستی و غیره دارید، انجام فیشور را به عنوان یک درمان روزانه در نظر بگیرید. از آنجایی که این درمان شامل ماساژ و اسکراب است، استفاده از آن هر 1 تا 3 ماه یکبار نتایج خوبی به همراه دارد.



هر چند وقت یکبار باید فیشور انجام شود؟

پاسخ به این سوال بسته به نوع پوست و افراد مختلف متفاوت است. در حالت ایده آل، این درمان باید ماهانه و به طور منظم انجام شود. اگر انجام این درمان هر ماه و اغلب امکان پذیر نیست، حداقل 4 بار در سال و همزمان با تغییر آب و هوا انجام دهید. اگر می خواهید با این درمان از شر جوش های صورت خود خلاص شوید، باید ماهی یک بار این کار را انجام دهید. اما اگر پوست حساسی دارید بهتر است بین هر جلسه دو ماه استراحت داشته باشید.



انواع مراقبت از صورت

میلیون ها روش صورت در جهان برای هر نوع پوست، مناسبت و گروه سنی وجود دارد. در حال حاضر رایج ترین روش های مراقبت از صورت استفاده از ال ای دی، نمک کریستال و ... می باشد. این مواد در شکل اولیه و رایج خود به عنوان مرطوب کننده، روشن کننده و پاک کننده صورت استفاده می شوند. در حالی که در برخی موارد خاص بسته به نوع و مشکلات پوستی از درمان های دیگری مانند پارافین تراپی نیز استفاده می شود. به عنوان مثال، اگر مشکلاتی مانند آکنه و جوش دارید، می توانید از درمانگر خود بخواهید که در طول درمان از مواد خاصی برای آرام کردن پوست استفاده کند. به طور مشابه، یک صورت ضد پیری در کاهش علائم قابل مشاهده پیری مانند چین و چروک، خطوط ریز، لک، افتادگی و تیرگی موثر است. علاوه بر این برای مواقع خاص می توانید از کاغذهای مخصوصی استفاده کنید که پوست را چندین برابر می درخشد.



نتیجه صورت چیست؟

قبل از انجام هر گونه عمل زیبایی، باید از نتایجی که به دست خواهید آورد، بدانید. زیرا در غیر این صورت، به احتمال زیاد از قیمت و زمان صرف شده برای آن راضی نخواهید بود. ماسک بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف می کند. اما نتیجه ای که بدون شک برای همه مراجعین مشترک خواهد بود، صافی و لطافت پوست بعد از عمل خواهد بود. علاوه بر این، پوست شما پس از این درمان بسیار روشن تر خواهد شد. اگر این درمان به طور منظم انجام شود، با ماساژهایی که در طول درمان دریافت می کنید، علائم پیری و خستگی پوست به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. برای دیدن تاثیرات شگفت انگیز این درمان بهتر است ۲ تا ۳ روز صبر کنید.

متن کامل مقاله را بخوانید: آموزش فیشیال پوست در تهران fatemehhabashi.com




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com